Heyquote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Utrecht heeft een heel groot probleem
Terechte voorsprong.quote:
Rustig Paul.quote:Op zondag 1 september 2019 12:45 schreef Paul het volgende:
UTRECHT ZAL STRAKS JULLIE MONDJES SNOEREN MET JULLIE STOMME POPIEJOPIE PRAATJES IK BEN HET ECHT ZAT AAN T WORDEN
Was al in week 2.quote:
Is dit jouw inbreng voor de Man Bijt Hond Babbelbox? #dtvquote:Op zondag 1 september 2019 12:45 schreef Paul het volgende:
UTRECHT ZAL STRAKS JULLIE MONDJES SNOEREN MET JULLIE STOMME POPIEJOPIE PRAATJES IK BEN HET ECHT ZAT AAN T WORDEN
Nooit begonnenquote:
Mostarquote:Op zondag 1 september 2019 12:45 schreef Paul het volgende:
Onbegrijpelijk weer jaquote:
Als ie vandaag nog scoort is het geaccepteerd.quote:
Maher en Rammelaar ook.quote:
Jij hebt hem zeker ook in de managerquote:Op zondag 1 september 2019 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie vandaag nog scoort is het geaccepteerd.
Utrecht is een sociale werkplaats voor geflopte top 3 talentenquote:
Behoorlijk ja.quote:Op zondag 1 september 2019 13:06 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Utrecht is een sociale werkplaats voor geflopte top 3 talenten
Wat was de andere?quote:Op zondag 1 september 2019 13:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kutzooi. Al 2 grote fouten vandaag.
Ik vond het vreemd dat Janssen in de verdediging stond ipv op het middenveld. Blijkbaar speelt hij al jaren achterin.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat Janssen in de verdediging stond ipv op het middenveld. Blijkbaar speelt hij al jaren achterin.
Volgens mij echt al 3 jaar ofzo, ja. Misschien zelfs nog langer.quote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vond het vreemd dat Janssen in de verdediging stond ipv op het middenveld. Blijkbaar speelt hij al jaren achterin.
Ben jij een zware drinker?quote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vandaag weer halve liters klappen in het stadionquote:Op zondag 1 september 2019 13:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben jij een zware drinker?
Mainz.quote:Op zondag 1 september 2019 13:30 schreef LordVoldermort het volgende:
Waar hebben ze die Abasch vandaan?
quote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nietquote:Op zondag 1 september 2019 13:35 schreef -Chakotay- het volgende:
wat een kutteam staat er toch eigenlijk bij Utrecht
Oke.quote:
Dat probleem hebben die gasten uit Enschede wel vaker.quote:Op zondag 1 september 2019 13:35 schreef Paul het volgende:
Grappig liedje van de twentesupporters, geen idee wat ze zingen verders
De mijne?quote:Op zondag 1 september 2019 13:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Waar slaat jouw username eigenlijk op?
quote:
Mad.quote:
Ik heb geen fox meer hequote:Op zondag 1 september 2019 14:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SPARTA AMSTERDAM
JOAJLAJLAJLAJLAJLAJLAJLAJLAJALLAJLALA
Streampje kijken genot.quote:
Bakkes.quote:Op zondag 1 september 2019 14:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Geen seizoenskaart, geen Fox. Wat doe je nog in VBL?
Natuurlijk niet. Beter doeken ze die kut eredivisie met de KNVB MAFFIA gewoon op.quote:
quote:Op zondag 1 september 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Beter doeken ze die kut eredivisie met de KNVB MAFFIA gewoon op.
Nog vier wedstrijden te gaan vandaag dus we mogen nog even verder genietenquote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Echt elke week gezeik met die kut VAR.
Straks gaan we nog even kijken hoe Max m in de muur parkeert.quote:Op zondag 1 september 2019 14:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog vier wedstrijden te gaan vandaag dus we mogen nog even verder genieten
Wow ziedendquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja. Degradeer nou maar weer met je moffenkop.
huilennnnnquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Woedend.quote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Woedendquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Moest lachen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)t_DoUrden&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8quote:
Gruwelijk madquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Tilburgquote:
Sow koekoekquote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het wapen is wel een gezellige zaak.quote:
quote:
Ik snap de hype ook niet. Vind t maar rommel.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Protoplanet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een oudelullendrankje
Is het ook.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef Protoplanet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt me wel een oudelullendrankje
Retro schoenenborstel die naast de velden staan.quote:Op zondag 1 september 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres heeft een afgrijselijk kapsel.
bedankt voor de infoquote:Op zondag 1 september 2019 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neres heeft een afgrijselijk kapsel.
Zowaar met je eens.quote:Op zondag 1 september 2019 14:41 schreef PSVCL het volgende:
Wisselvallig spelertje die neres.niks speciaals
De Lozano van Ajax?quote:Op zondag 1 september 2019 14:41 schreef PSVCL het volgende:
Wisselvallig spelertje die neres.niks speciaals
En dan factor 3.quote:
Onana zegt neequote:Op zondag 1 september 2019 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben benieuwd of Smeets vandaag nog weet te scoren.
Inderdaad. Die zijn straks moe en dan geeft Ajax gas.quote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Sparta gewoon lekker laten razen. Die zijn na een uurtje ballen doodmoe.
Haha ja leuk ajax geeft gas xdquote:Op zondag 1 september 2019 14:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Die zijn straks moe en dan geeft Ajax gas.
Speelt prima mee inderdaad. Niet zo'n ploeg die tien man voor eigen goal zet.quote:Op zondag 1 september 2019 14:49 schreef skysherrif het volgende:
Ik geniet wel van het spel van sparta zeg
Ik had van te voren meer verwacht van Liam van Gelderen, want die was beter in FMquote:Op zondag 1 september 2019 14:49 schreef Craptacular het volgende:
Dest gaat nog wel een topper worden
Was ook vergeten dat die Rigo daar zat, heb je met harroui, dervisoglu, rigo en mattheij wel een lekker goed voetballende asquote:Op zondag 1 september 2019 14:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Speelt prima mee inderdaad. Niet zo'n ploeg die tien man voor eigen goal zet.
En dan ook nog Duarte x2, Smeets, Vriends, best aardig.quote:Op zondag 1 september 2019 14:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was ook vergeten dat die Rigo daar zat, heb je met harroui, dervisoglu, rigo en mattheij wel een lekker goed voetballende as
Kunnen we zo kijken hoe Max 'm in de grindbak parkeert dus, perfect.quote:
Nog even wachten hoe castillo zich gaat ontwikkelenquote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Zeroku het volgende:
Lekkere pass van Martinez. Beste aankoop van het seizoen.
Die zal wel een jaartje meespelen bij jong ajax en dan weer terug naar Engeland gaan.quote:Op zondag 1 september 2019 14:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nog even wachten hoe castillo zich gaat ontwikkelen
Optie tot koop hequote:Op zondag 1 september 2019 14:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die zal wel een jaartje meespelen bij jong ajax en dan weer terug naar Engeland gaan.
held!quote:Op zondag 1 september 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-2 valt nog binnen 10 minuten.
Kenner.quote:Op zondag 1 september 2019 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
0-2 valt nog binnen 10 minuten.
Snelle fap zetten op Ajaxquote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max moet pas over 8 minuten. Wat moet ik verdomme doen in de tussentijd?
Je zag dat Sparta het effe niet wist en Ajax straft dat toch altijd wel genadeloos af.quote:
Vuelta is begonnen net geloof ikquote:Op zondag 1 september 2019 15:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max moet pas over 8 minuten. Wat moet ik verdomme doen in de tussentijd?
Daar pak ik straks NOS streampje voor.quote:Op zondag 1 september 2019 15:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vuelta is begonnen net geloof ik
quote:
Het gaat gelijk bergop, zou niet te lang wachtenquote:Op zondag 1 september 2019 15:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar pak ik straks NOS streampje voor.
Dat ze maar snel gaan uitzenden dan, in plaats van het altijd vermoeiende honkbal.quote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gaat gelijk bergop, zou niet te lang wachten
Het is al LIVE bij ESquote:Op zondag 1 september 2019 15:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ze maar snel gaan uitzenden dan, in plaats van het altijd vermoeiende honkbal.
Tsja, ik heb maar 1 Tvquote:
Ik bedoelde natuurlijk in de muur.quote:Op zondag 1 september 2019 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we zo kijken hoe Max 'm in de grindbak parkeert dus, perfect.
Ik kijk al 20 jaar.quote:Op zondag 1 september 2019 15:15 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die nog steeds maar F1 kijken
Lol
Ik had niet het idee dat ze dikker is dan eerder....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |