Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?quote:Op zondag 1 september 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al een maand of 9 niet meer.
Vrouw? Lol.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?
geen zorgen ben optimaal aan het genietenquote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga eens gezellig vakantie vieren jij!
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beterquote:Op zondag 1 september 2019 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
geen zorgen ben optimaal aan het genieten
Hou je daar van?quote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beter
Op zijn hondjes, niet door een hondje.quote:
Door mijquote:Op zondag 1 september 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op zijn hondjes, niet door een hondje.
Hahahahaquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
Ik schaterquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het welquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.quote:Op zondag 1 september 2019 12:27 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het wel
Dan is het je ex, niet je vriendin.quote:Op zondag 1 september 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.
Heel makkelijk om tegenwoordig te linken naar een random profiel van iemand op internetquote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral niet de dingen die jij uitkraamt
Ligt eraan waar ze zit. @Limoentjuh in de usa?quote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh is nu vast aan het lunchen.
Dat weet @devzero beter. @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze zit. @:limoentjuh in de usa?
Misschien is @Limoentjuh zonder @devzero op vakantiequote:Op zondag 1 september 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet @:devzero beter. @:limoentjuh
Zou het dan toch?quote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is @:limoentjuh zonder @:devzero op vakantie
Kan wel beterquote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beter
FBI skillsquote:Op zondag 1 september 2019 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel makkelijk om tegenwoordig te linken naar een random profiel van iemand op internet
Je weet het maar nooit. Gelukkig kan @Limoentjuh daarop wel antwoord geven als ze terug is.quote:
Gelikt door een katquote:
Als ze terugkomt @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Gelukkig kan @:limoentjuh daarop wel antwoord geven als ze terug is.
Als ze ooit terugkomt @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze terugkomt @:limoentjuh
JAAAAAAAquote:
Nee hoor lijkt maar zoquote:Op zondag 1 september 2019 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
@:Limoentjuh mentions nog steeds bezig
@Limoentjuh ja maar werkt nog niet echtquote:Op zondag 1 september 2019 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
18 dagen geledenquote:Op zondag 1 september 2019 12:51 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh ja maar werkt nog niet echt
Niet goedquote:Op zondag 1 september 2019 12:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
18 dagen geleden@:limoentjuh
Weet je zeker dat @Limoentjuh dat doet?quote:Op zondag 1 september 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die klikt alles in 1x weg @:limoentjuh
Jaaaquote:Op zondag 1 september 2019 12:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Weet je zeker dat @:Limoentjuh dat doet?
Al die moeite voor niks @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die klikt alles in 1x weg @:limoentjuh
Helaas pindakaasquote:Op zondag 1 september 2019 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Al die moeite voor niks @:Limoentjuh
Te laatquote:Op zondag 1 september 2019 13:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Daarom nooit aan kinderen beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2019 13:08 schreef Ivo1986 het volgende:
Te laat
Nou leuk voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Mentions? @Limoentjuh weet van niksquote:Op zondag 1 september 2019 12:50 schreef hemarookworst het volgende:
Bij de Aldi kan @Limoentjuh helaes pindakaas kopen.quote:Op zondag 1 september 2019 13:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helaas pindakaas
@:limoentjuh
Moeilijke leeftijd?quote:
Oh oeps, sorryquote:
Moest wel lachenquote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moeilijke leeftijd?
[..]
Oh oeps, sorry
Ga je op vakantie?quote:Op zondag 1 september 2019 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik wil mijzelf bezatten op het vliegveld, moet een nog een paar uur wachten. Maar is onoverzichtelijk hier 😜 en dan moet ik alleen gaan zuipen. Dilemma
Waarom alleen?quote:Op zondag 1 september 2019 13:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik wil mijzelf bezatten op het vliegveld, moet een nog een paar uur wachten. Maar is onoverzichtelijk hier 😜 en dan moet ik alleen gaan zuipen. Dilemma
Ga weer terug naar huis. Maar ben vrij ongeduldig van aard 😜quote:Op zondag 1 september 2019 13:27 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga je op vakantie?
Sowieso zuipenvliegt zo veel beter na een paar bier
Jammer hoorquote:Op zondag 1 september 2019 13:28 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Omdat de ander geen zin daar in heeft.
Tis een meisje en dan mag hetquote:Op zondag 1 september 2019 13:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Moeilijke leeftijd?
[..]
Oh oeps, sorry
Yes. Best jammer maarja het is zoals het is 😜 dan maar beetje chillen en mensen kijken.quote:Op zondag 1 september 2019 13:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jammer hoorBarajas airport?
Vind het een best mooie airport. Ja lekker acclimatiserenquote:Op zondag 1 september 2019 13:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Yes. Best jammer maarja het is zoals het is 😜 dan maar beetje chillen en mensen kijken.
Uhhh tmiquote:Op zondag 1 september 2019 13:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik last stiekem scheetjes 😂 (zonder dat ik er wat aan kan doen) en er zit hier zo’n mega ventilator dus het waait flink door 👻
Hahahaha!quote:Op zondag 1 september 2019 13:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik last stiekem scheetjes 😂 (zonder dat ik er wat aan kan doen) en er zit hier zo’n mega ventilator dus het waait flink door 👻
ik geniet er niet van dat wel 😜quote:
👻 keeping iT realquote:
OMG ☠👩🏼🤢😎quote:Op zondag 1 september 2019 13:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik geniet er niet van dat wel 😜
[..]
👻 keeping iT real
Ik was ook echt een trutje vroeger. Als ik de filmpjes terugkijkquote:Op zondag 1 september 2019 13:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Tis een meisje en dan mag het
Met vlagen lastig
Mooi ja. Uitzicht heeft ook wel wat.quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind het een best mooie airport. Ja lekker acclimatiseren
Proost 🍷🍾quote:Op zondag 1 september 2019 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Toch maar gehaald 🐣 lekker zen vliegen straks [ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef Kopjechino het volgende: [..] Alsof jij hier altijd pure poëzie post.
[..]
Nee![]()
Vind je het jammer of ben je blij om weer terug te gaan?quote:
Vind het jammer. Had wel meer willen zien. En het weer was heel erg fijn.quote:Op zondag 1 september 2019 14:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vind je het jammer of ben je blij om weer terug te gaan?
We missen je @Limoentjuhquote:
Museo del Jamon nog geprobeerd?quote:Op zondag 1 september 2019 14:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Vind het jammer. Had wel meer willen zien. En het weer was heel erg fijn.
Maar die dingen moeten eerst laden toch? Loopt het gelijk vast.quote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Jullie snappen dat we een 'markeer alle als gelezen' bestaat?
Nee helaas niet. Maar miss kom ik wel een tweede x terug, iig ik vind dat wel waard.quote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Museo del Jamon nog geprobeerd?
Zo is @Limoentjuh nietquote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Welke borrelnootjes vind je het lekkerstequote:Op zondag 1 september 2019 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar die dingen moeten eerst laden toch? Loopt het gelijk vast.
@Limoentjuh leert dat later wel.quote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo is @:limoentjuh niet
[..]
Welke borrelnootjes vind je het lekkerste
Random vraag ook out of the blue 😜 Denk tijgernootjes danquote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo is @:limoentjuh niet
[..]
Welke borrelnootjes vind je het lekkerste
Oh jammer, wel paleis en Retiro park bezocht?quote:Op zondag 1 september 2019 14:12 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Maar miss kom ik wel een tweede x terug, iig ik vind dat wel waard.
Zo'n vakje is een paar kb, voordat browsers er last van gaan hebben ben je miljoenen meldingen verder.quote:Op zondag 1 september 2019 14:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar die dingen moeten eerst laden toch? Loopt het gelijk vast.
Bedankt voor de gerust stelling 😜quote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n vakje is een paar kb, voordat browsers er last van gaan hebben ben je miljoenen meldingen verder.
Ook niet... ja echt heel jammer het is dat de persoon met wie ik was zich gewoon niet goed voelde. En naja om dan alleen daar heen te gaan voelde ook niet goed.quote:Op zondag 1 september 2019 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh jammer, wel paleis en Retiro park bezocht?
Wel jammer maar ja doe je niks aanquote:Op zondag 1 september 2019 14:15 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ook niet... ja echt heel jammer het is dat de persoon met wie ik was zich gewoon niet goed voelde. En naja om dan alleen daar heen te gaan voelde ook niet goed.
Nee precies.. volgende x maar anders aanpakken.. al had ik het idd niet van te voren kunnen voorspellen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel jammer maar ja doe je niks aan
Neeequote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Of gewoon uitzetten.quote:Op zondag 1 september 2019 14:10 schreef Nattekat het volgende:
Welke smaak dan want de beste sateh curry verkopen ze niet meerquote:Op zondag 1 september 2019 14:13 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Random vraag ook out of the blue 😜 Denk tijgernootjes dan
Goede doelstelling.quote:Op zondag 1 september 2019 14:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n vakje is een paar kb, voordat browsers er last van gaan hebben ben je miljoenen meldingen verder.
Moet @Limoentjuh misschien een vestje aantrekkenquote:
Het is eindelijk lekker buitenquote:
Ja vastquote:Op zondag 1 september 2019 13:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik was ook echt een trutje vroeger. Als ik de filmpjes terugkijk
Ben nu echt totaal anders.
Nee, echt. Mijn ouders zagen dit ook niet aankomen.quote:
Korte broek en T-shirtquote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt niet tegen idd. In t shirt kan nog gewoon
Ook zonder zonquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 15:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, echt. Mijn ouders zagen dit ook niet aankomen.
Gewoon 's ochtends als je onder de douche staat toch al?quote:
Ik ben geen orakel en weet niet wat jij lekker vind vriend vriendelijke dudor.. ontdek hetzelfde en probeer 😎quote:Op zondag 1 september 2019 14:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welke smaak dan want de beste sateh curry verkopen ze niet meer![]()
Kon @:limoentjuh daar maar wat aan doen.
[..]
Goede doelstelling.
Verander je naam ff danquote:Op zondag 1 september 2019 16:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik eet bijna nooit borrelnootjes 😜 dus slechte raadgever
Moet er niet aan denken.quote:Op zondag 1 september 2019 16:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends als je onder de douche staat toch al?
Vandaar mijn rare posts in de vroege morgen.quote:
Veel te vroeg ook.quote:Op zondag 1 september 2019 16:30 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vandaar mijn rare posts in de vroege morgen.
Jij bent zelfs nog eerder op, dus jij mag niets zeggen hahaquote:
Zeker. Lekker zat aankomen op het werkquote:
Ben blij. Lijkt mij ook niets.quote:Op zondag 1 september 2019 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat heb ik nog nooit ervaren.
Als ik echt gelijk mocht douchen daarna en er niets in mijn mond kwam, dan wel.quote:
Akkoordquote:Op zondag 1 september 2019 16:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik echt gelijk mocht douchen daarna en er niets in mijn mond kwam, dan wel.
Lijkt me niet verstandig dat hier te doenquote:
Neh doe maar niet idd.quote:Op zondag 1 september 2019 16:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig dat hier te doen
Ben jij trouwens echt geboren in '86?quote:
Ja hoezoquote:Op zondag 1 september 2019 16:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben jij trouwens echt geboren in '86?
Nee, ik dacht dat je dan vrij jong vader was geworden. Maar dat valt opzich wel mee.quote:
Ik was 29 en 8 maandenquote:Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat je dan vrij jong vader was geworden. Maar dat valt opzich wel mee.
Mijn rekenskills zijn om te janken, sorry.
Wilde of zou? Zit nogal een verschil in hahaquote:Op zondag 1 september 2019 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik was 29 en 8 maanden![]()
Zei al jong dat ik voor m’n 30ste vader zou worden
Wilde en tis me geluktquote:Op zondag 1 september 2019 17:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wilde of zou? Zit nogal een verschil in haha
Fijn als je wensen uitkomen. Nu ik nog.quote:
Goed gedaan!quote:Op zondag 1 september 2019 17:31 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik was 29 en 8 maanden![]()
Zei al jong dat ik voor m’n 30ste vader zou worden
We kunnen wel keer oefenenquote:Op zondag 1 september 2019 17:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Fijn als je wensen uitkomen. Nu ik nog.
Ja maar, in mijn toekomst komen geen kinderen voorquote:
Die hoeven voor mij ook niet...quote:Op zondag 1 september 2019 17:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja maar, in mijn toekomst komen geen kinderen voor
Gaat om de techniek en het bijbehorende resultaat. Afhankelijk van welke techniek je kiest krijg je een resultaatquote:
Daar gaat het omquote:Op zondag 1 september 2019 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat om de techniek en het bijbehorende resultaat. Afhankelijk van welke techniek je kiest krijg je een resultaat![]()
![]()
Ik heb ze nog niet allemaal geprobeerd inderdaad. Wanneer mag ik jou proberenquote:Op zondag 1 september 2019 16:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik ben geen orakel en weet niet wat jij lekker vind vriend vriendelijke dudor.. ontdek hetzelfde en probeer 😎
Gewoon in de kont klaar...quote:Op zondag 1 september 2019 17:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Gaat om de techniek en het bijbehorende resultaat. Afhankelijk van welke techniek je kiest krijg je een resultaat![]()
![]()
Dat kan een techniek zijn.quote:
Zijn er nog steeds geen middelen die 100% garantie geven..quote:Op zondag 1 september 2019 18:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat kan een techniek zijn.
Maar Geerdje, je wilt toch geen stront op je slurf hebben. Komen al die geuren enzo...
Tja...quote:Op zondag 1 september 2019 18:05 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zijn er nog steeds geen middelen die 100% garantie geven..
quote:Op zondag 1 september 2019 18:13 schreef Kopjechino het volgende:
Vind dit filmpje altijd zeer inspirerend. Voor mij ligt het een beetje anders, maar zij legt het super goed uit.
Wat dan? Mevrouw?quote:
quote:
Nee, gewoon: hoe was je weekend?quote:
Volgende keer gewoon antwoorden ...helemaal latwn uitwonen door 6 negers. 2 in mond 3 in de kont en die andere mag je zelf bedenken..dan vragen ze het nooit weerquote:Op zondag 1 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Nee, gewoon: hoe was je weekend?
Niet hoe was je weekend dame?
Waarschijnlijk zijn dat mensen die bijna met pensioen gaan die dat zeggen tegen jequote:Op zondag 1 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
Of je verwijst naar die autoreclame; playlist samengesteld, wat friendship requests geaccepteerd enz.quote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon antwoorden ...helemaal latwn uitwonen door 6 negers. 2 in mond 3 in de kont en die andere mag je zelf bedenken..dan vragen ze het nooit weer
Zover wilde ik nou ook weer niet gaan.quote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Geerd het volgende:
Volgende keer gewoon antwoorden ...helemaal latwn uitwonen door 6 negers. 2 in mond 3 in de kont en die andere mag je zelf bedenken..dan vragen ze het nooit weer
Nou nou zeg, wat een aanpakquote:Op zondag 1 september 2019 18:31 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zou het eerder jongedame zijn.quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zijn dat mensen die bijna met pensioen gaan die dat zeggen tegen je
Het is Geerd, had niet anders verwacht.quote:
Deze gast is 26quote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef stokj het volgende:
Waarschijnlijk zijn dat mensen die bijna met pensioen gaan die dat zeggen tegen je
Jonkvrouwequote:Op zondag 1 september 2019 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zou het eerder jongedame zijn.
Of jonkvrouwe!
Achja, Geerdje heeft zo zijn frustraties die hij in woord uit met dit soort uitsprakenquote:Op zondag 1 september 2019 18:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het is Geerd, had niet anders verwacht.
en hoe was je weekend?quote:Op zondag 1 september 2019 18:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
[..]
@Limoentjuh nog niet volgens mijquote:
Bijv.quote:Op zondag 1 september 2019 18:37 schreef stokj het volgende:
[..]
Je bedoelt: "Hallo FOK! Ik ben er weer om eens lekker goed te baggeren".
Jaquote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef stokj het volgende:
Achja, Geerdje heeft zo zijn frustraties die hij in woord uit met dit soort uitspraken![]()
![]()
Dat laatste denk ik eerder.quote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef Geerd het volgende:
Waarschijnlijk wou die gewoon netjes zijn...of in je broekje...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 1 september 2019 18:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
@:Limoentjuh nog niet volgens mij
Best wel saai eigenlijkquote:
Nu al plannen?quote:Op zondag 1 september 2019 18:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Best wel saai eigenlijk
Volgend weekend wordt leuker.
Kan niet wachten @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 18:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die komt morgenochtend echt wel weer online. @:limoentjuh
Ja natuurlijk! En veel ook. Zijn wel leuke dingen hoor, maar moet aankomende week veel overwerken dus dat is wel zwaar.quote:
Ga je nog ergens heen?quote:Op zondag 1 september 2019 18:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! En veel ook. Zijn wel leuke dingen hoor, maar moet aankomende week veel overwerken dus dat is wel zwaar.
Gelukkig bijna vakantie
Ja sorryquote:Op zondag 1 september 2019 18:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, Geerdje heeft zo zijn frustraties die hij in woord uit met dit soort uitspraken![]()
![]()
Ah leuk! Kamperen?quote:
Haha nee. In een chalet met een grote omheinde tuin waar de honden lekker kunnen rennen. Soort van eigen privé bos eromheenquote:
Klinkt ook leuk!quote:Op zondag 1 september 2019 18:53 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Haha nee. In een chalet met een grote omheinde tuin waar de honden lekker kunnen rennen. Soort van eigen privé bos eromheen
Ja alleen hoop ik volgend jaar toch zonder mijn ouders op vakantie te gaan. Wordt een beetje sneu nuquote:
Zeker! Vorig jaar mooie foto's gemaakt.quote:
Me 2quote:Op zondag 1 september 2019 18:54 schreef eNGine10 het volgende:
Toen ik nog een kleine engine was keer een survival weekend geweest in de ardennen... Spelen met zakmessen en vuurtje stoken
Wanneer ga jequote:Op zondag 1 september 2019 18:55 schreef Kopjechino het volgende:
Survivelen zou ik wel kunnen, maar lijkt me niet leuk
Murp houdt je in de gaten terwijl je furieus aan het masturberen bentquote:Op zondag 1 september 2019 19:01 schreef FlippingCoin het volgende:
Iew @:murp hou op ga naar iemand anders kijken pervert
Ja als ik dat had geweten had ik het wel met wat meer souplesse gedaanquote:Op zondag 1 september 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Murp houdt je in de gaten terwijl je furieus aan het masturberen bent
Beetje extra manscaping van te voren.quote:Op zondag 1 september 2019 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja als ik dat had geweten had ik het wel met wat meer souplesse gedaan
Abseilen jaquote:Op zondag 1 september 2019 18:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Me 2
Toggelen of zo iets van een berg
Ja ook, maar je had ook aan zo'n geïmproviseerde kabelbaan van een rots af.quote:
Waarom niet?quote:
Wat ben je aan het eten?quote:
Wat ben je aan het eten?quote:
Net thuis. Eet rond 20.00quote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Wat ben je aan het eten?
[..]
Wat ben je aan het eten?
Wat heb je gegeten?quote:
Sterf je dan niet compleet af?quote:Op zondag 1 september 2019 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Net thuis. Eet rond 20.00
Hamburger 2 kipspiezen wortels boontjes aardappeltjesquote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Wat ben je aan het eten?
[..]
Wat ben je aan het eten?
Lekkerquote:Op zondag 1 september 2019 19:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hamburger 2 kipspiezen wortels boontjes aardappeltjes
Zalm met salade en gebakken aardappeltjes.quote:
Ook lekkerquote:Op zondag 1 september 2019 19:16 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zalm met salade en gebakken aardappeltjes.
Nee valt wel mee. Heb het erger tussen ontbijt en lunch in.quote:Op zondag 1 september 2019 19:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat heb je gegeten?
[..]
Sterf je dan niet compleet af?
heb je geen post-ontbijt en pre-lunch?quote:Op zondag 1 september 2019 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee valt wel mee. Heb het erger tussen ontbijt en lunch in.
Neequote:Op zondag 1 september 2019 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je geen post-ontbijt en pre-lunch?
Hm ja kan wel weer.quote:Op zondag 1 september 2019 19:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje extra manscaping van te voren.
Had tacos gemaakt met bonen en zo.quote:Op zondag 1 september 2019 19:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
Wat ben je aan het eten?
[..]
Wat ben je aan het eten?
Neem voortaan mee danquote:
Inderdaad.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zondag 1 september 2019 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja kan wel weer.Maar ziet er nog wel deftig uit hoor.
quote:Op zondag 1 september 2019 19:26 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Had tacos gemaakt met bonen en zo.
@Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 19:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Neem voortaan mee dan
[..]
Inderdaad.
[..]
Gelukkig maar.
[..]
Aaawh die is cutequote:
Zou @Limoentjuh ook zo friszuur smaken?quote:
dat weet @devzero beter denk ik, of niet soms @Limoentjuh?quote:Op zondag 1 september 2019 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou @:limoentjuh ook zo friszuur smaken?
Wat zit er in die limoen dat die hond zo gek wordt?quote:Op zondag 1 september 2019 19:31 schreef Kopjechino het volgende:
Vind dit schattiger hoor
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |