Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?quote:Op zondag 1 september 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al een maand of 9 niet meer.
Vrouw? Lol.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?
geen zorgen ben optimaal aan het genietenquote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga eens gezellig vakantie vieren jij!
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beterquote:Op zondag 1 september 2019 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
geen zorgen ben optimaal aan het genieten
Hou je daar van?quote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beter
Op zijn hondjes, niet door een hondje.quote:
Door mijquote:Op zondag 1 september 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op zijn hondjes, niet door een hondje.
Hahahahaquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
Ik schaterquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het welquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.quote:Op zondag 1 september 2019 12:27 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het wel
Dan is het je ex, niet je vriendin.quote:Op zondag 1 september 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |