Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?quote:Op zondag 1 september 2019 12:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Al een maand of 9 niet meer.
Vrouw? Lol.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
Sinds je vrouw voor de tweede maal in verwachting is?
geen zorgen ben optimaal aan het genietenquote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga eens gezellig vakantie vieren jij!
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beterquote:Op zondag 1 september 2019 12:20 schreef eNGine10 het volgende:
geen zorgen ben optimaal aan het genieten
Hou je daar van?quote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beter
Op zijn hondjes, niet door een hondje.quote:
Door mijquote:Op zondag 1 september 2019 12:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Op zijn hondjes, niet door een hondje.
Hahahahaquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
Ik schaterquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Alle 3 van mij ja. Wat is verwaarlozen? Ze hebben een groot hok waar je 1 paard in kwijt kan.
quote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het welquote:Op zondag 1 september 2019 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.quote:Op zondag 1 september 2019 12:27 schreef FattyMcFatpants het volgende:
[..]
[..]
Niet aardig om zo over je vrouw te praten maar ik snap het wel
Dan is het je ex, niet je vriendin.quote:Op zondag 1 september 2019 12:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb helaas geen vrouw meer, nooit gehad. Wel een vriendin maar we zijn al 2.5 jaar uit elkaar.
Heel makkelijk om tegenwoordig te linken naar een random profiel van iemand op internetquote:Op zondag 1 september 2019 12:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vooral niet de dingen die jij uitkraamt
Ligt eraan waar ze zit. @Limoentjuh in de usa?quote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh is nu vast aan het lunchen.
Dat weet @devzero beter. @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ligt eraan waar ze zit. @:limoentjuh in de usa?
Misschien is @Limoentjuh zonder @devzero op vakantiequote:Op zondag 1 september 2019 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat weet @:devzero beter. @:limoentjuh
Zou het dan toch?quote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is @:limoentjuh zonder @:devzero op vakantie
Kan wel beterquote:Op zondag 1 september 2019 12:21 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gelukkig! Gelikt door een hondje. Kan niet beter
FBI skillsquote:Op zondag 1 september 2019 12:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heel makkelijk om tegenwoordig te linken naar een random profiel van iemand op internet
Je weet het maar nooit. Gelukkig kan @Limoentjuh daarop wel antwoord geven als ze terug is.quote:
Gelikt door een katquote:
Als ze terugkomt @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit. Gelukkig kan @:limoentjuh daarop wel antwoord geven als ze terug is.
Als ze ooit terugkomt @Limoentjuhquote:Op zondag 1 september 2019 12:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ze terugkomt @:limoentjuh
JAAAAAAAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |