abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2019 @ 11:29:15 #101
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_188751760
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef halfway het volgende:
Duidelijk een Alpha mannetje.
Zorg de je de financiele goed geregeld hebt.
Dus dit.
Beati pauperes spiritu
  maandag 2 september 2019 @ 11:31:19 #102
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_188751798
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:26 schreef Kikilola1 het volgende:

[..]

Waar baseer jij het op dat Mn man me bedriegt?
Niets meer dan de aloude onderbuik waarschijnlijk
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_188751809
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 11:31 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Niets meer dan de aloude onderbuik waarschijnlijk
En het verleden hoe ze zelf aan hem is gekomen,p.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  maandag 2 september 2019 @ 11:33:52 #104
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_188751843
Zoals iemand eerder al schreef, het verlies in vertrouwen is eigenlijk al een enorm probleem op zich. Misschien kan hij best aantonen dat hij op dinsdag x geslapen heeft in een Oost Duits hotel, maar dan nog komt het vertrouwen niet direct terug.

Ik zou vooral dat bespreken, wat het gedrag (en verleden) met jou doet. Een goede vent probeert er dan wat aan te doen.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_188752322
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hi

Ik ben nu twee maanden geleden bevallen van een kerngezonde zoon.
Tijdens de zwangerschap heb ik vermoedens gehad dat mijn man vreemdging. Wegens hormonen en vele emotionele buien heb ik dit kunnen relativeren en dacht dat ik gek was. Ik heb dit nooit open gegooid richting mijn man.
Nu heb ik een week geleden en bericht gekregen van een afzender dat mijn man op een bepaalde datum een uitje heeft gehad met collega's en sindsdien een verhouding heeft met een collega. Nu klopt deze datum en mijn vermoeden dat deze collega meer dan een collega zou zijn ook. Mijn man hiermee geconfronteerd, maar ontkent in alle toonaarden.
Deze gevoelens zijn niet uit het niets gekomen. Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.

Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
- sport veel (uit het niets)
- heeft vele uitjes van zijn werk
- heeft regelmatig zakenreizen die eerder nooit aan de orde waren.
- stiekem met gsm in de weer

Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.

Ik weet niet hoe nu verder?
Je hebt hem geconfronteerd en hij ontkent. Dat kan twee dingen betekenen: a. jouw vermoedens kloppen niet en b. hij liegt over zijn vreemdgaan.

Vooralsnog, ook op basis van wat je schrijft (want het is allemaal wel heel erg indirect 'bewijs'), zeg ik: 50% kans op a. en 50% kans op b.

Wat je moet doen is een lastige. Duidelijk is dat je hem niet vertrouwt. Dus stel eerst eens de vraag wat er voor nodig is voor jou dat jij hem weer kan vertrouwen. Dus welk bewijs van a. moet jij zien om echt te kunnen zeggen "ik zag spoken". Of is er eigenlijk niets wat jou daarvan kan overtuigen? Want als het dat laatste is, dan is de relatie eigenlijk al over.

Dus ik ben benieuwd wat jouw antwoord op die vraag is. Kun je daarna na gaan denken over hoe je dat bewijs kan krijgen en in hoeverre je daarvoor bereid bent om eventueel achter zijn rug om te gaan en wat dat dan zegt over de relatie en de staat waarin deze verkeert.

Overigens heb ik nog een tweede vraag: stel dat hij eerlijk opbiecht dat hij vreemd is gegaan, wat dan? Relatie voorbij? Of prima als hij er maar direct mee kapt? Of prima, maar dan wel eerlijk erover zijn?

Daar zou ik dus eens mee beginnen, met die vragen.
  maandag 2 september 2019 @ 12:09:40 #106
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_188752357
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef halfway het volgende:
Duidelijk een Alpha mannetje.
Zorg de je de financiele goed geregeld hebt.
dit alpha noemen :')_!
  maandag 2 september 2019 @ 12:10:38 #107
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188752372
Ik schat >75% B, vooral omdat TS al vermoedens had en die bevestigd werden door een brief van een onbekende (die best van het buitenechtelijke neukertje kan zijn).

Een vermoeden hebben en geen bevestiging zou voor mij 50/50 zijn.
Geen vermoeden hebben en ineens een brief ontvangen zou ook 50/50 zijn.

Wel vermoeden, dat verder niet uitspreken tegen mensen buiten je relatie en dan toch zo'n anoniem schrijven ontvangen is wel alle alarmbellen aan hoor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Miss 200.000.000! maandag 2 september 2019 @ 12:11:52 #108
367000 roos94
pi_188752385
Het aanpappen met een bezette man en dan verwachten dat hij jou wel trouw zal zijn _O_
  maandag 2 september 2019 @ 12:48:27 #109
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_188752866
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ik had een vriend die het ook niet zo nauw nam met de relationele trouw, en ik merk dat zijn vrouw (die hij ontmoet heeft terwijl hij nog een relatie had met iemand anders) mij en een andere vriendin, die beiden nooit wat met hem gehad hebben, eigenlijk altijd geweerd heeft.... grappig, want wij kenden hem al voor zij hem kende, en wij waren nou net geen gevaar voor hun relatie.

Maar goed, blijft lastig zulke zaken.
Merk je dat aan haar zelf of aan dingen die je van hem hoort?
Kan natuurlijk ook dat hij niet wil dat jullie het te gezellig krijgen en zij op die manier dingen over hem hoort die hij liever niet bekend wil hebben bij haar.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
  maandag 2 september 2019 @ 12:55:32 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188752976
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:48 schreef Elpis het volgende:

[..]

Merk je dat aan haar zelf of aan dingen die je van hem hoort?
Kan natuurlijk ook dat hij niet wil dat jullie het te gezellig krijgen en zij op die manier dingen over hem hoort die hij liever niet bekend wil hebben bij haar.
Dat merk ik en die andere vriendin die nooit wat met hem gehad heeft ook.
Aan haar primair.
Grappig; ik was zijn praatpaal toen hij wat met haar kreeg maar nog niet bij zijn ex weg was :')
Dat wij (die andere vriendin en ik) allebei inmiddels getrouwd zijn, kinderen met echtgenoot hebben, doet er allemaal niet aan af, ik denk dat wij een soort van "gevaar" bleven omdat ze wist hoe zij eraan gekomen was.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188752991
Ik heb in het verleden ook al eerder een bericht ontvangen met een nummer van een vrouw die ook beweerde een affaire te hebben met mijn man. Ik nam het niet serieus omdat onze relatie super ging toen en ook dacht dat iemand ons in de zeik wilde zetten.Soms denk ik ook dat iemand dit gewoon voor de flauwekul doet, maar ben ik dan te naïef?
pi_188753016
Je kan ook gewoon niet zo moeilijk doen en zelf ook een leuk scharreltje erbij nemen. Zie het als een kans.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_188753023
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:09 schreef dagobertE6 het volgende:

[..]

dit alpha noemen :')_!
Incel gespot.
  maandag 2 september 2019 @ 12:59:37 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188753044
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:56 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik heb in het verleden ook al eerder een bericht ontvangen met een nummer van een vrouw die ook beweerde een affaire te hebben met mijn man. Ik nam het niet serieus omdat onze relatie super ging toen en ook dacht dat iemand ons in de zeik wilde zetten.Soms denk ik ook dat iemand dit gewoon voor de flauwekul doet, maar ben ik dan te naïef?
Iemand die dit voor de flauwekul doet en dan precies de zaken noemt die jij sowieso al verdacht vindt.
Ja, zou kunnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188753472
je hebt nogal zwak bewijs.

ook de
"Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft"
slaat natuurlijk helemaal nergens op.

los daarvan snap ik dat je die zak hooi niet vertrouwd, maar dat had je veel eerder moeten doen :P
pi_188753544
quote:
_O- Ja, dan ben je te naïef.
pi_188753788
quote:
Op zich is vertrouwen hebben in de persoon waarmee je een relatie hebt gewoon goed. Dat dat vertrouwen beschaamd kan worden is vers 2.

De vraag is nu vooral wat jij gaat doen. Want jij vertrouwt hem nu niet. Daar zul je gewoon wat aan moeten doen. Dus wat kun jij daaraan doen?
pi_188753833
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 12:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je kan ook gewoon niet zo moeilijk doen en zelf ook een leuk scharreltje erbij nemen. Zie het als een kans.
:')

Dat lost toch niks op. In dat geval kan je beter gewoon uit elkaar.
pi_188753847
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:') _ !

Dat lost toch niks op. In dat geval kan je beter gewoon uit elkaar.
Nee hoor. Waarom een kind in een gebroken gezin zetten als het niet nodig is? Als je beide beetje aantrekkelijk bent en blijft, kom je geen leven door zonder eens iemand anders leuk te vinden.

Die onzin dat een lover erbij hebben opeens het einde van de wereld is. Wat een kolder.
  maandag 2 september 2019 @ 13:54:13 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188753862
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nee hoor. Waarom een kind in een gebroken gezin zetten als het niet nodig is? Als je beide beetje aantrekkelijk bent en blijft, kom je geen leven door zonder eens iemand anders leuk te vinden.

Die onzin dat een lover erbij hebben opeens het einde van de wereld is. Wat een kolder.
Moet je dat wel allebei prima vinden, en meestal is het niet zo dat beiden het wel best vinden als de ander het ook buiten de deur doet.
En iemand leuk vinden buiten je relatie is één ding, er wat mee doen is iets totaal anders.

Overigens denk ik dat een kind beter af is met gelukkige ouders die niet bij elkaar wonen dan met ongelukkige ouders die tegen elke prijs het gezin bij elkaar proberen te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188753871
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]
Overigens denk ik dat een kind beter af is met gelukkige ouders die niet bij elkaar wonen dan met ongelukkige ouders die tegen elke prijs het gezin bij elkaar proberen te houden.
Nou, ik zie het nu heel veel om me heen, die zogenaamd 'samengestelde gezinnen' en het is per definitie 1 bonk ellende.
  maandag 2 september 2019 @ 13:55:38 #122
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_188753875
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Nou, ik zie het nu heel veel om me heen, die zogenaamd 'samengestelde gezinnen' en het is per definitie 1 bonk ellende.
En dat was het niet geweest als ze allemaal nog met hun originele partner waren?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_188753880
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Doe even normaal man.

Als kind wil je er later echt niet achter komen dat je ouders allebei doodongelukkig waren, maar niet gingen scheiden omdat vanwege dat kind en dus allebei maar met een ander stiekem gingen.
  maandag 2 september 2019 @ 13:56:33 #124
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_188753884
Run Forrest run ..... :W
"Hoka Hey!"
pi_188753899
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dat was het niet geweest als ze allemaal nog met hun originele partner waren?
Als ze nou eens een keer moeite hadden gedaan en rationeel naar de zaken gekeken hadden niet nee.

Ik zie dat ook bij m'n buurvrouw. Man had wel eens een vriendinnetje, niet zo vreemd ook want zij was constant depri. Maar hij was er wel, regelde alles en het was een functioneel gezin. Zij komt erachter, wordt boos en smijt hem eruit. Nu zit ze in d'r eentje depri te wezen, de kinderen zijn er de helft vd tijd niet, huishouden functioneert niet meer want hij deed het meeste etc
Ze komt d'r huis amper uit, komt financieel niet meer rond, geen vakantie, geen leuke dingen meer etc

En waarom? Om niks feitelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')