Dus dit.quote:Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef halfway het volgende:
Duidelijk een Alpha mannetje.
Zorg de je de financiele goed geregeld hebt.
Niets meer dan de aloude onderbuik waarschijnlijkquote:Op maandag 2 september 2019 11:26 schreef Kikilola1 het volgende:
[..]
Waar baseer jij het op dat Mn man me bedriegt?
En het verleden hoe ze zelf aan hem is gekomen,p.quote:Op maandag 2 september 2019 11:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Niets meer dan de aloude onderbuik waarschijnlijk
Je hebt hem geconfronteerd en hij ontkent. Dat kan twee dingen betekenen: a. jouw vermoedens kloppen niet en b. hij liegt over zijn vreemdgaan.quote:Op zondag 1 september 2019 10:22 schreef Kikilola1 het volgende:
Hi
Ik ben nu twee maanden geleden bevallen van een kerngezonde zoon.
Tijdens de zwangerschap heb ik vermoedens gehad dat mijn man vreemdging. Wegens hormonen en vele emotionele buien heb ik dit kunnen relativeren en dacht dat ik gek was. Ik heb dit nooit open gegooid richting mijn man.
Nu heb ik een week geleden en bericht gekregen van een afzender dat mijn man op een bepaalde datum een uitje heeft gehad met collega's en sindsdien een verhouding heeft met een collega. Nu klopt deze datum en mijn vermoeden dat deze collega meer dan een collega zou zijn ook. Mijn man hiermee geconfronteerd, maar ontkent in alle toonaarden.
Deze gevoelens zijn niet uit het niets gekomen. Ik heb mijn man ontmoet toen hij nog in een andere relatie zat. Hij heeft zijn vorige partner ook bedrogen met mij en ik kan me heel goed herinneren dat hij hierover ook nooit eerlijk is geweest richtig vorige partner dat hij een affaire had met mij. Hij had toen uiteindelijk voor mij gekozen, omdat hij vond dat zijn vorige partner te dominant was.
Vermoedens zijn:
- moet altijd overwerken
- sport veel (uit het niets)
- heeft vele uitjes van zijn werk
- heeft regelmatig zakenreizen die eerder nooit aan de orde waren.
- stiekem met gsm in de weer
Ik heb ook het idee dat hij meerdere verhoudingen heeft, maar ik krijg de vinger er verder niet op gelegd hoe of wat verder, het is meer een gevoel. Ik probeer hem genoeg aandacht te geven, maar met zo een kleintje is deze aandacht wat minder dan voorheen. Ik doe zo mijn best, maar ik baal ervan dat hij naar mijn gevoel alleen maar aan het liegen is.
Ik weet niet hoe nu verder?
dit alpha noemenquote:Op zondag 1 september 2019 10:24 schreef halfway het volgende:
Duidelijk een Alpha mannetje.
Zorg de je de financiele goed geregeld hebt.
Merk je dat aan haar zelf of aan dingen die je van hem hoort?quote:Op maandag 2 september 2019 09:40 schreef Leandra het volgende:
Ik had een vriend die het ook niet zo nauw nam met de relationele trouw, en ik merk dat zijn vrouw (die hij ontmoet heeft terwijl hij nog een relatie had met iemand anders) mij en een andere vriendin, die beiden nooit wat met hem gehad hebben, eigenlijk altijd geweerd heeft.... grappig, want wij kenden hem al voor zij hem kende, en wij waren nou net geen gevaar voor hun relatie.
Maar goed, blijft lastig zulke zaken.
Dat merk ik en die andere vriendin die nooit wat met hem gehad heeft ook.quote:Op maandag 2 september 2019 12:48 schreef Elpis het volgende:
[..]
Merk je dat aan haar zelf of aan dingen die je van hem hoort?
Kan natuurlijk ook dat hij niet wil dat jullie het te gezellig krijgen en zij op die manier dingen over hem hoort die hij liever niet bekend wil hebben bij haar.
Iemand die dit voor de flauwekul doet en dan precies de zaken noemt die jij sowieso al verdacht vindt.quote:Op maandag 2 september 2019 12:56 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik heb in het verleden ook al eerder een bericht ontvangen met een nummer van een vrouw die ook beweerde een affaire te hebben met mijn man. Ik nam het niet serieus omdat onze relatie super ging toen en ook dacht dat iemand ons in de zeik wilde zetten.Soms denk ik ook dat iemand dit gewoon voor de flauwekul doet, maar ben ik dan te naïef?
quote:Op maandag 2 september 2019 12:56 schreef Kikilola1 het volgende:
Ik heb in het verleden ook al eerder een bericht ontvangen met een nummer van een vrouw die ook beweerde een affaire te hebben met mijn man. Ik nam het niet serieus omdat onze relatie super ging toen en ook dacht dat iemand ons in de zeik wilde zetten.Soms denk ik ook dat iemand dit gewoon voor de flauwekul doet, maar ben ik dan te naïef?
Op zich is vertrouwen hebben in de persoon waarmee je een relatie hebt gewoon goed. Dat dat vertrouwen beschaamd kan worden is vers 2.quote:Op maandag 2 september 2019 12:56 schreef Kikilola1 het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2019 12:57 schreef De_Onnoembare het volgende:
Je kan ook gewoon niet zo moeilijk doen en zelf ook een leuk scharreltje erbij nemen. Zie het als een kans.
Nee hoor. Waarom een kind in een gebroken gezin zetten als het niet nodig is? Als je beide beetje aantrekkelijk bent en blijft, kom je geen leven door zonder eens iemand anders leuk te vinden.quote:Op maandag 2 september 2019 13:51 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]_ !
Dat lost toch niks op. In dat geval kan je beter gewoon uit elkaar.
Moet je dat wel allebei prima vinden, en meestal is het niet zo dat beiden het wel best vinden als de ander het ook buiten de deur doet.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom een kind in een gebroken gezin zetten als het niet nodig is? Als je beide beetje aantrekkelijk bent en blijft, kom je geen leven door zonder eens iemand anders leuk te vinden.
Die onzin dat een lover erbij hebben opeens het einde van de wereld is. Wat een kolder.
Nou, ik zie het nu heel veel om me heen, die zogenaamd 'samengestelde gezinnen' en het is per definitie 1 bonk ellende.quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat een kind beter af is met gelukkige ouders die niet bij elkaar wonen dan met ongelukkige ouders die tegen elke prijs het gezin bij elkaar proberen te houden.
En dat was het niet geweest als ze allemaal nog met hun originele partner waren?quote:Op maandag 2 september 2019 13:54 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nou, ik zie het nu heel veel om me heen, die zogenaamd 'samengestelde gezinnen' en het is per definitie 1 bonk ellende.
Doe even normaal man.quote:Op maandag 2 september 2019 13:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Nee hoor. Waarom een kind in een gebroken gezin zetten als het niet nodig is? Als je beide beetje aantrekkelijk bent en blijft, kom je geen leven door zonder eens iemand anders leuk te vinden.
Die onzin dat een lover erbij hebben opeens het einde van de wereld is. Wat een kolder.
Als ze nou eens een keer moeite hadden gedaan en rationeel naar de zaken gekeken hadden niet nee.quote:Op maandag 2 september 2019 13:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dat was het niet geweest als ze allemaal nog met hun originele partner waren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |