abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:20:48 #1
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_188727779
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_188727804
*)
pi_188727819
The fuck?
Kregen jullie ook ineens die cookie melding van FOK! ? :?
pi_188727855
@Kopjechino
Ik had dat ook ooit, de kameel (werkend bij het bedrijfsbureau) zat ooit hele tijd berichtjes te sturen dat van zakelijk naar privé ging. Had had afgewezen. Als HoS kan ik me niet gaan mengen tussen zakelijk en privé.

Uiteindelijk is ze getrouwd met een asielzoeker die nu de Nederlandsche nationaliteit uit naam van Willem heeft gekregen en zijn ze gelukkig.
Met een leeftijdsverschil van 15 jaar :P
pi_188727858
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
The fuck?
Kregen jullie ook ineens die cookie melding van FOK! ? :?
Ja, vervelend is dat hoor.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:25:38 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188727863
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?
in de begin fase van de relatie zeker wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188727871
quote:
Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.
pi_188727882
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

in de begin fase van de relatie zeker wel.
Om hem waarschijnlijk tevreden te stellen zodat hij toehapt in haar web gevangen zit zodat zij kan doen wat ze wilt.
pi_188727890
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.
Joy! :P
pi_188727894
@OmgevallenFlat2 iets voor jou of zeg je van nee doe maar voor @Geerd Geerdje?
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-weer-vrijgezel
pi_188727902
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
@:omgevallenflat2 iets voor jou of zeg je van nee doe maar voor @:Geerd Geerdje?
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-weer-vrijgezel
Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:27:51 #14
484106 Kopjechino
pi_188727907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino
Ik had dat ook ooit, de kameel (werkend bij het bedrijfsbureau) zat ooit hele tijd berichtjes te sturen dat van zakelijk naar privé ging. Had had afgewezen. Als HoS kan ik me niet gaan mengen tussen zakelijk en privé.

Uiteindelijk is ze getrouwd met een asielzoeker die nu de Nederlandsche nationaliteit uit naam van Willem heeft gekregen en zijn ze gelukkig.
Met een leeftijdsverschil van 15 jaar :P
Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijde _O- ).

Wel goed dat je er niet verder op bent ingegaan. Met jouw functie is het zeker onverstandig dat soort zaken te mengen met elkaar. Lijkt me geen goed idee.
pi_188727954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?
Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te leren :P
pi_188727970
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te leren :P
Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50
pi_188727984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijde _O- ).

Wel goed dat je er niet verder op bent ingegaan. Met jouw functie is het zeker onverstandig dat soort zaken te mengen met elkaar. Lijkt me geen goed idee.
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.

Hoe oud moet iemand voor jou zijn en hoe oud ben jezelf? (volgens mij had je het al een keer gezegd maar ben te lui om het terug te vinden :P )
pi_188727998
Burgemeester Ahmed Marcouch is de grip kwijt op Arnhem. Een terras in de wijk Klarendal is gisteren getroffen door een aanslag met een poederblusser, gevolgd door een spervuur aan eieren. Bezoekers probeerden in allerijl te ontkomen aan de proteïnebommen. Dat lukte deels, één persoon handelde te langzaam en werd vol op zijn kokosnoot geraakt.

Volgens de politie handelden de daders vliegensvlug. Rond 23.15 uur dook er bij restaurant Sugar Hill een auto op met daarin meerdere mensen. Ten overstaan van een vol terras stapten de terroristen uit en spoten binnen een paar seconden een poederblusser leeg op weerloze Arnhemmers. In de meantime smeten anderen eieren naar de terrasbezoekers.

_O- _O-
pi_188728031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik floot vanmiddag op een toernooi. 4 wedstrijden met 30 minuten speeltijd. Heren- en dameselftallen door elkaar. Dit was niveau B3 B4 amateur (geeneens wedstrijdsport maar echt amateur). Man man man...bij elke overtreding en signaal dat ik gaf was er een toelichting nodig van wat dat signaal betekende en wat de overtreding was.
Schreeuwt zo een etter dat ik beter moet fluiten omdat elke keer wanneer zij de bal had er een sliding op de bal werd gemaakt en niet op haar en ze dan boos is dat ze valt... :G :G :G
pi_188728043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Burgemeester Ahmed Marcouch is de grip kwijt op Arnhem. Een terras in de wijk Klarendal is gisteren getroffen door een aanslag met een poederblusser, gevolgd door een spervuur aan eieren. Bezoekers probeerden in allerijl te ontkomen aan de proteïnebommen. Dat lukte deels, één persoon handelde te langzaam en werd vol op zijn kokosnoot geraakt.

Volgens de politie handelden de daders vliegensvlug. Rond 23.15 uur dook er bij restaurant Sugar Hill een auto op met daarin meerdere mensen. Ten overstaan van een vol terras stapten de terroristen uit en spoten binnen een paar seconden een poederblusser leeg op weerloze Arnhemmers. In de meantime smeten anderen eieren naar de terrasbezoekers.

_O- _O-
Examenstunt?
pi_188728050
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik floot vanmiddag op een toernooi. 4 wedstrijden met 30 minuten speeltijd. Heren- en dameselftallen door elkaar. Dit was niveau B3 B4 amateur (geeneens wedstrijdsport maar echt amateur). Man man man...bij elke overtreding en signaal dat ik gaf was er een toelichting nodig van wat dat signaal betekende en wat de overtreding was.
Schreeuwt zo een etter dat ik beter moet fluiten omdat elke keer wanneer zij de bal had er een sliding op de bal werd gemaakt en niet op haar en ze dan boos is dat ze valt... :G :G :G
Weet je zeker dat het B was? Klinkt als G als je die signalen nog niet eens kent :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Examenstunt?
Geen idee, vind het wel geniaal.
pi_188728067
HOI
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:36:28 #23
484106 Kopjechino
pi_188728069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.

Hoe oud moet iemand voor jou zijn en hoe oud ben jezelf? (volgens mij had je het al een keer gezegd maar ben te lui om het terug te vinden :P )
Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.
Maar dat zijn toevalligheden, zoiets gebeurt maar zelden.

Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
pi_188728070
@stokj dit is die Possetje waar we had tijdje terug over hadden

pi_188728129
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.
Maar dat zijn toevalligheden, zoiets gebeurt maar zelden.

Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
Niet alles te serieus nemen.. Komt vanzelf wel goed O+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')