abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:20:48 #1
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_188727779
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_188727804
*)
pi_188727819
The fuck?
Kregen jullie ook ineens die cookie melding van FOK! ? :?
pi_188727855
@Kopjechino
Ik had dat ook ooit, de kameel (werkend bij het bedrijfsbureau) zat ooit hele tijd berichtjes te sturen dat van zakelijk naar privé ging. Had had afgewezen. Als HoS kan ik me niet gaan mengen tussen zakelijk en privé.

Uiteindelijk is ze getrouwd met een asielzoeker die nu de Nederlandsche nationaliteit uit naam van Willem heeft gekregen en zijn ze gelukkig.
Met een leeftijdsverschil van 15 jaar :P
pi_188727858
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
The fuck?
Kregen jullie ook ineens die cookie melding van FOK! ? :?
Ja, vervelend is dat hoor.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:25:38 #8
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_188727863
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Geerd het volgende:

[..]

Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?
in de begin fase van de relatie zeker wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_188727871
quote:
Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.
pi_188727882
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Om hem waarschijnlijk tevreden te stellen zodat hij toehapt in haar web gevangen zit zodat zij kan doen wat ze wilt.
pi_188727890
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef stokj het volgende:

[..]

Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.
Joy! :P
pi_188727894
@OmgevallenFlat2 iets voor jou of zeg je van nee doe maar voor @Geerd Geerdje?
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-weer-vrijgezel
pi_188727902
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
@:omgevallenflat2 iets voor jou of zeg je van nee doe maar voor @:Geerd Geerdje?
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-weer-vrijgezel
Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:27:51 #14
484106 Kopjechino
pi_188727907
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino
Ik had dat ook ooit, de kameel (werkend bij het bedrijfsbureau) zat ooit hele tijd berichtjes te sturen dat van zakelijk naar privé ging. Had had afgewezen. Als HoS kan ik me niet gaan mengen tussen zakelijk en privé.

Uiteindelijk is ze getrouwd met een asielzoeker die nu de Nederlandsche nationaliteit uit naam van Willem heeft gekregen en zijn ze gelukkig.
Met een leeftijdsverschil van 15 jaar :P
Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijde _O- ).

Wel goed dat je er niet verder op bent ingegaan. Met jouw functie is het zeker onverstandig dat soort zaken te mengen met elkaar. Lijkt me geen goed idee.
pi_188727954
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?
Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te leren :P
pi_188727970
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te leren :P
Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50
pi_188727984
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijde _O- ).

Wel goed dat je er niet verder op bent ingegaan. Met jouw functie is het zeker onverstandig dat soort zaken te mengen met elkaar. Lijkt me geen goed idee.
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.

Hoe oud moet iemand voor jou zijn en hoe oud ben jezelf? (volgens mij had je het al een keer gezegd maar ben te lui om het terug te vinden :P )
pi_188727998
Burgemeester Ahmed Marcouch is de grip kwijt op Arnhem. Een terras in de wijk Klarendal is gisteren getroffen door een aanslag met een poederblusser, gevolgd door een spervuur aan eieren. Bezoekers probeerden in allerijl te ontkomen aan de proteďnebommen. Dat lukte deels, één persoon handelde te langzaam en werd vol op zijn kokosnoot geraakt.

Volgens de politie handelden de daders vliegensvlug. Rond 23.15 uur dook er bij restaurant Sugar Hill een auto op met daarin meerdere mensen. Ten overstaan van een vol terras stapten de terroristen uit en spoten binnen een paar seconden een poederblusser leeg op weerloze Arnhemmers. In de meantime smeten anderen eieren naar de terrasbezoekers.

_O- _O-
pi_188728031
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik floot vanmiddag op een toernooi. 4 wedstrijden met 30 minuten speeltijd. Heren- en dameselftallen door elkaar. Dit was niveau B3 B4 amateur (geeneens wedstrijdsport maar echt amateur). Man man man...bij elke overtreding en signaal dat ik gaf was er een toelichting nodig van wat dat signaal betekende en wat de overtreding was.
Schreeuwt zo een etter dat ik beter moet fluiten omdat elke keer wanneer zij de bal had er een sliding op de bal werd gemaakt en niet op haar en ze dan boos is dat ze valt... :G :G :G
pi_188728043
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Burgemeester Ahmed Marcouch is de grip kwijt op Arnhem. Een terras in de wijk Klarendal is gisteren getroffen door een aanslag met een poederblusser, gevolgd door een spervuur aan eieren. Bezoekers probeerden in allerijl te ontkomen aan de proteďnebommen. Dat lukte deels, één persoon handelde te langzaam en werd vol op zijn kokosnoot geraakt.

Volgens de politie handelden de daders vliegensvlug. Rond 23.15 uur dook er bij restaurant Sugar Hill een auto op met daarin meerdere mensen. Ten overstaan van een vol terras stapten de terroristen uit en spoten binnen een paar seconden een poederblusser leeg op weerloze Arnhemmers. In de meantime smeten anderen eieren naar de terrasbezoekers.

_O- _O-
Examenstunt?
pi_188728050
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik floot vanmiddag op een toernooi. 4 wedstrijden met 30 minuten speeltijd. Heren- en dameselftallen door elkaar. Dit was niveau B3 B4 amateur (geeneens wedstrijdsport maar echt amateur). Man man man...bij elke overtreding en signaal dat ik gaf was er een toelichting nodig van wat dat signaal betekende en wat de overtreding was.
Schreeuwt zo een etter dat ik beter moet fluiten omdat elke keer wanneer zij de bal had er een sliding op de bal werd gemaakt en niet op haar en ze dan boos is dat ze valt... :G :G :G
Weet je zeker dat het B was? Klinkt als G als je die signalen nog niet eens kent :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:

[..]

Examenstunt?
Geen idee, vind het wel geniaal.
pi_188728067
HOI
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:36:28 #23
484106 Kopjechino
pi_188728069
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.

Hoe oud moet iemand voor jou zijn en hoe oud ben jezelf? (volgens mij had je het al een keer gezegd maar ben te lui om het terug te vinden :P )
Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.
Maar dat zijn toevalligheden, zoiets gebeurt maar zelden.

Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
pi_188728070
@stokj dit is die Possetje waar we had tijdje terug over hadden

pi_188728129
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.

Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
Niet alles te serieus nemen.. Komt vanzelf wel goed O+
pi_188728145
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Weet je zeker dat het B was? Klinkt als G als je die signalen nog niet eens kent :')
[..]
Nou, dacht dat inderdaad. Maar het was geen G. Ik heb wel mijn beklag gedaan bij de toernooicommissie dat ze mij voor echte wedstrijden moeten vragen. Want had dit toernooi gebruikt om mijzelf voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Dan moet je wel op niveau fluiten.

En als het voor de 'liefdadigheid' is dan hoor ik dat van te voren. Dan ga ik er ook anders in.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geen idee, vind het wel geniaal.
Inderdaad. Jammer voor de personen. Zou dat niet willen als ik in mijn mooie pak zit.
pi_188728159
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef eNGine10 het volgende:
HOI
Ha die Motor, ben je door je APK heen gekomen?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:41:03 #28
484106 Kopjechino
pi_188728173
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
Niet alles te serieus nemen.. Komt vanzelf wel goed O+
Ben een vrij zwaarmoedig persoon :P
Heb dingen in het verleden totaal niet serieus genomen, en dat leidde uiteindelijk ook tot niets. Weet niet hoe ik het dan moet aanpakken _O-
pi_188728193
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Die toevalligheden die goed uitpakken zijn mooi om te zien.
24 is een mooie leeftijd om goed te kijken wat je wilt. De meeste dames willen veelal een heer die wat ouder is dan zij. Ikzelf heb het niet zo op dames die ouder dan mij zijn

Inb4 (voor Geerdje): op een oude fiets moet je het leren, dat weten we ook wel.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:42:16 #30
268260 Dr.Mikey
pi_188728196
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:stokj dit is die Possetje waar we had tijdje terug over hadden

arme man
R.I.P DTS.
pi_188728202
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:39 schreef stokj het volgende:

[..]

Nou, dacht dat inderdaad. Maar het was geen G. Ik heb wel mijn beklag gedaan bij de toernooicommissie dat ze mij voor echte wedstrijden moeten vragen. Want had dit toernooi gebruikt om mijzelf voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Dan moet je wel op niveau fluiten.

En als het voor de 'liefdadigheid' is dan hoor ik dat van te voren. Dan ga ik er ook anders in.
[..]

Inderdaad. Jammer voor de personen. Zou dat niet willen als ik in mijn mooie pak zit.
Nja je hebt wel alles moeten uitleggen, even goed de regels refresht
pi_188728211
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

arme man
Sterkte Possetje
pi_188728228
quote:

Oh hij, arme man.
pi_188728231
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Heb dingen in het verleden totaal niet serieus genomen, en dat leidde uiteindelijk ook tot niets. Weet niet hoe ik het dan moet aanpakken _O-
KOMT HELEMAAL GOED KOPJE JE BENT EEN PRACHTIGE MEID en je zal de ware wel vinden het heeft altijd tijd nodig maar HET KOMT GOED
pi_188728235
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef stokj het volgende:

[..]

Oh hij, arme man.
Heb hem na die video ook een beetje beltegoed gegeven
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:44:54 #36
484106 Kopjechino
pi_188728250
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
Die toevalligheden die goed uitpakken zijn mooi om te zien.
24 is een mooie leeftijd om goed te kijken wat je wilt. De meeste dames willen veelal een heer die wat ouder is dan zij. Ikzelf heb het niet zo op dames die ouder dan mij zijn

Inb4 (voor Geerdje): op een oude fiets moet je het leren, dat weten we ook wel.
Dat is misschien ook mijn probleem (in de zin dat het dat soms lastig maakt voor mij); ik weet precies wat ik wil.

Voor mannen is dat denk ik toch vaak anders, zij zien zichzelf liever met een jonger iemand. Mannen blijven ook langer kinderlijker dan vrouwen. Niet lullig bedoeld, maar dat is gewoon zo :P
pi_188728258
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Nja je hebt wel alles moeten uitleggen, even goed de regels refresht
Dat is wel zo. Ooh, bij een van die wedstrijden ging zo een etter in discussie. Dat ik buitenspel zou hebben verzonnen als regel (terwijl ze op dat niveau met buitenspel spelen). Maar dit waren ook echte polderclubs.
pi_188728270
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Heb hem na die video ook een beetje beltegoed gegeven
Wat denk je toch ook aan anderen! _O_
pi_188728271
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Ooh, bij een van die wedstrijden ging zo een etter in discussie. Dat ik buitenspel zou hebben verzonnen als regel (terwijl ze op dat niveau met buitenspel spelen). Maar dit waren ook echte polderclubs.
Ik zou dan gelijk ROOD geven :P Wegwezen met je grote smoel
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:46:17 #40
268260 Dr.Mikey
pi_188728281
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:43 schreef stokj het volgende:

[..]

Oh hij, arme man.
mee eens.
R.I.P DTS.
pi_188728287
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:

[..]

Wat denk je toch ook aan anderen! _O_
Ik heb mijn naasten lief, ook zij zonder beltegoed.
pi_188728292
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef stokj het volgende:

[..]

Ha die Motor, ben je door je APK heen gekomen?
Sowieso vriend 8-)
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:46:57 #43
484106 Kopjechino
pi_188728293
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
KOMT HELEMAAL GOED KOPJE JE BENT EEN PRACHTIGE MEID en je zal de ware wel vinden het heeft altijd tijd nodig maar HET KOMT GOED
Jawel, komt wel goed. Een vriend van mij zei gisteren nog dat hij merkt dat ik altijd aanspraak heb met mannen. Weet niet goed of dat helemaal waar is, maargoed.
Iedereen vindt mij altijd wel aardig en grappig, maar op een of andere manier ben ik nooit 'relatiemateriaal.' Snap niet wat ik hierin verkeerd doe.
pi_188728312
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Tijd dat je een ker
pi_188728314
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat is misschien ook mijn probleem (in de zin dat het dat soms lastig maakt voor mij); ik weet precies wat ik wil.

Voor mannen is dat denk ik toch vaak anders, zij zien zichzelf liever met een jonger iemand. Mannen blijven ook langer kinderlijker dan vrouwen. Niet lullig bedoeld, maar dat is gewoon zo :P
Ik ken dat, ik weet ook precies wat ik wil en probeer dat wel los te laten maar dan is er altijd wel iets aan de kant van de dame dat ze niet verder wilt. Ikzelf zou niet met een té jong iemand willen. Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen gaan met 10 jaar verschil, tenzij ik haar echt kan vertrouwen. Veelal denk ik dat ze dan toch iets beters en jonger dan mij kan krijgen.
(en mensen switchen gauw van lief als ze daar zin in hebben).
pi_188728343
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik zou dan gelijk ROOD geven :P Wegwezen met je grote smoel
Na de wedstrijd ging die etter verhaal halen bij haar verdedigster omdat ze vond dat ze te ruw speelde. Ik ben maar snel van het veld gelopen naar de wedstrijdkamer om de uitslag door te geven. Had geen zin in zo een drama als ik dan rood moest trekken (n.a.v. van dat verhaal dat ik een rode kaart gaf bij een wedstrijd van kleintjes en dat dat ventje ging huilen).
pi_188728344
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Jawel, komt wel goed. Een vriend van mij zei gisteren nog dat hij merkt dat ik altijd aanspraak heb met mannen. Weet niet goed of dat helemaal waar is, maargoed.
Iedereen vindt mij altijd wel aardig en grappig, maar op een of andere manier ben ik nooit 'relatiemateriaal.' Snap niet wat ik hierin verkeerd doe.
Misschien maak je een onserieuze indruk? Al is dat relatiemateriaal ook wel random hoor, soms baseer je het puur op een gevoel maar je kan er naast zitten. Persoonlijk denk ik dat je wel relatiemateriaal bent hoor, je hebt een baan enzo, gewoon stabiel. Weet niet wat je echt meer moet verwachten. Bij geen relatiemateriaal denk ik eerder aan chicks die elk weekend een andere boy ballen en telkens in clubs zijn, en zover ik weet doe jij dat niet.
pi_188728351
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik heb mijn naasten lief, ook zij zonder beltegoed.
Hou jij je aan de 10 geboden?
pi_188728359
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Sowieso vriend 8-)
Ik had niet anders verwacht B-) _O_ _O_ _O_
pi_188728375
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:

[..]

Na de wedstrijd ging die etter verhaal halen bij haar verdedigster omdat ze vond dat ze te ruw speelde. Ik ben maar snel van het veld gelopen naar de wedstrijdkamer om de uitslag door te geven. Had geen zin in zo een drama als ik dan rood moest trekken (n.a.v. van dat verhaal dat ik een rode kaart gaf bij een wedstrijd van kleintjes en dat dat ventje ging huilen).
Dat is wel echt sneu man :'(
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:50 schreef stokj het volgende:

[..]

Hou jij je aan de 10 geboden?
Alleen hebzucht overtreed ik soms, verder wel eigenlijk.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:52:18 #51
484106 Kopjechino
pi_188728382
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
Ik ken dat, ik weet ook precies wat ik wil en probeer dat wel los te laten maar dan is er altijd wel iets aan de kant van de dame dat ze niet verder wilt. Ikzelf zou niet met een té jong iemand willen. Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen gaan met 10 jaar verschil, tenzij ik haar echt kan vertrouwen. Veelal denk ik dat ze dan toch iets beters en jonger dan mij kan krijgen.
(en mensen switchen gauw van lief als ze daar zin in hebben).
Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maar :P
Ikzelf heb gemerkt dat ik 100% voor iemand ga als ik gevoelens heb. En daar heb je gelijk in. Tegenwoordig zijn mensen niet snel meer bereid om verder te gaan met iemand als de grootste verliefdheid over is. Maar dan komt naar mijn mening het mooiste deel; het houden van en vrienden zijn van elkaar. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad die daadwerkelijk zo lang duurde.

Hoe oud ben jij, als ik dat vragen mag?
pi_188728395
quote:

Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd dan
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728404
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Geerd het volgende:

[..]

Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd dan
Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoed :'(
pi_188728407
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja daarna koelt het af he...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728419
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoed :'(
Godver man :'( :'( :'( toen die zijn eigen bier ofzo ging brouwen die filmpjes :') :r
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:54:46 #56
484106 Kopjechino
pi_188728425
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Misschien maak je een onserieuze indruk? Al is dat relatiemateriaal ook wel random hoor, soms baseer je het puur op een gevoel maar je kan er naast zitten. Persoonlijk denk ik dat je wel relatiemateriaal bent hoor, je hebt een baan enzo, gewoon stabiel. Weet niet wat je echt meer moet verwachten. Bij geen relatiemateriaal denk ik eerder aan chicks die elk weekend een andere boy ballen en telkens in clubs zijn, en zover ik weet doe jij dat niet.
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.

En nee, dat doe ik zeker niet. Sterker nog, ik ga zelden stappen.
pi_188728434
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maar :P
Ikzelf heb gemerkt dat ik 100% voor iemand ga als ik gevoelens heb. En daar heb je gelijk in. Tegenwoordig zijn mensen niet snel meer bereid om verder te gaan met iemand als de grootste verliefdheid over is. Maar dan komt naar mijn mening het mooiste deel; het houden van en vrienden zijn van elkaar. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad die daadwerkelijk zo lang duurde.

Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingen :P
pi_188728448
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Geerd het volgende:

[..]

Godver man :'( :'( :'( toen die zijn eigen bier ofzo ging brouwen die filmpjes :') :r
Wat een GOD!
Al breek ik nu wel 1 van de 10 geboden :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.

Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.
pi_188728452
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

RELAX AND FUCK EM ALL
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:57:17 #60
484106 Kopjechino
pi_188728465
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaak :P
pi_188728475
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggeren ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728502
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggeren ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O> ~O>
Dat niet standaard doen :')
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:59:14 #63
484106 Kopjechino
pi_188728503
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Wat een GOD!
Al breek ik nu wel 1 van de 10 geboden :P
[..]

Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.
Ja ach, komt wel goed :)
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef eNGine10 het volgende:
RELAX AND FUCK EM ALL
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINO
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:59:47 #64
484106 Kopjechino
pi_188728514
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef eNGine10 het volgende:
Dat niet standaard doen :')
_O_
pi_188728525
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaak :P
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechten
pi_188728527
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

[..]

Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis ben :D
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728549
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Dat is wel echt sneu man :'(

Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen hebzucht overtreed ik soms, verder wel eigenlijk.
Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzonden :P
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:02:12 #68
484106 Kopjechino
pi_188728558
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechten
Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwd _O-
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis ben :D
De vraag is: kan je mij aan?
pi_188728566
quote:

[..]

[..]

POKECHINO _O- ik bem
pi_188728571
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef stokj het volgende:

[..]

Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.
[..]

Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzonden :P
Ik ben wel extreem jaloers, dat is niet echt goed :D
Maar niet op ijs :D
pi_188728573
Nieuwgierig :')
pi_188728578
Tering.. Tijd dat ik ga slapen
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:03:33 #73
484106 Kopjechino
pi_188728585
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef eNGine10 het volgende:
Tering.. Tijd dat ik ga slapen
Slaap lekker Engie O+
pi_188728598
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwd _O-
[..]

De vraag is: kan je mij aan?
Ik denk het niet...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728599
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Slaap lekker Engie O+
KOPJEEEEEEEEEE O+ O+
pi_188728608
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je een vlotte babbel of een snelle jelle zijn wil je nog in de smaak bij iemand vallen. En de uitzonderingen zijn er wel maar niet makkelijk te vinden.
Relaties duren bij mij ook niet lang.

31
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:05:00 #77
484106 Kopjechino
pi_188728611
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef Geerd het volgende:
Ik denk het niet...
:7
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
KOPJEEEEEEEEEE O+ O+
Ja, wat is er? :)
pi_188728627
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Slaap lekker Engie O+
Tnx O+ maar ik ga nog niet slapen
pi_188728631
Ja of toch wel
pi_188728632
quote:
_O- _O- _O-
pi_188728634
Kweenie :')
pi_188728639
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:05 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

:7
[..]

Ja, wat is er? :)
Ik mis je
pi_188728645
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet je een vlotte babbel of een snelle jelle zijn wil je nog in de smaak bij iemand vallen. En de uitzonderingen zijn er wel maar niet makkelijk te vinden.

31
Ik heb beide niet...
Ik zwaai naar dieren.
pi_188728654
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Ik ben wel extreem jaloers, dat is niet echt goed :D
Maar niet op ijs :D
IJs is genot _O- :+ :P
pi_188728657
quote:

[..]

31
Vlotte babbel is geen garantie
pi_188728666
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb beide niet...
Ach met je 45cm hoeft dat ook niet
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:08:29 #87
484106 Kopjechino
pi_188728676
quote:

31
Ik kan opzich wel behoorlijk tetteren :P
Het is bij meer dat ik ook vrij onzeker en stoďcijns over kan komen.

Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar één relatie heb gehad, en dat was wel gelijk een heftige. Denk ook wel dat dat mij zeker heeft gevormd in hoe ik het nu wil en er tegenaan kijk.

31 is wel een mooie leeftijd, al is het wel een lastige leeftijd wat betreft daten en een nieuwe relatie aangaan. Lijkt mij.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:08:50 #88
484106 Kopjechino
pi_188728688
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef eNGine10 het volgende:
Kweenie :')
Gvd _O-
pi_188728690
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik heb beide niet...
Ik denk dat je het wel hebt. Ga dat gesprek met die collega aan en zie vanzelf dat het van de collegiale zone naar de lovers zone gaat. Maar ga niet linksaf want dan zit je in de friends zone.

(je snapt wat ik bedoel).
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:09:07 #90
484106 Kopjechino
pi_188728691
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik mis je
Ik ben er toch :P
pi_188728694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Vlotte babbel is geen garantie
Geen garantie inderdaad maar wel een poging tot succes.
pi_188728696
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ik ben er toch :P
Ja maar helemaal daar ;(
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:10:09 #93
484106 Kopjechino
pi_188728705
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja maar helemaal daar ;(
;(
pi_188728707
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef stokj het volgende:

[..]

Geen garantie inderdaad maar wel een poging tot succes.
Ja als ik wil kan ik ook uren lang praten maar het is niet altijd goed :P
pi_188728711
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar één relatie heb gehad, en dat was wel gelijk een heftige. Denk ook wel dat dat mij zeker heeft gevormd in hoe ik het nu wil en er tegenaan kijk.

31 is wel een mooie leeftijd, al is het wel een lastige leeftijd wat betreft daten en een nieuwe relatie aangaan. Lijkt mij.
Waarom zou dat lastig zijn dan?
pi_188728716
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

;(
KOOOOOMMMMM :'(
pi_188728722
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Als je zo behoorlijk tettert zal het altijd wel gezellig zijn met jou.
De ervaringen uit het verleden vormen je voor de toekomst, ook op dategebied (en ook in mijn geval).
Inderdaad, die leeftijd maakt het daten niet echt gemakkelijk (merk ik zelf).
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:11:39 #98
484106 Kopjechino
pi_188728726
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef eNGine10 het volgende:
Waarom zou dat lastig zijn dan?
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie, willen zo snel mogelijk kinderen met hun klapperende eierstokken etc.
pi_188728728
:Z :Z :Z
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:14:39 #100
484106 Kopjechino
pi_188728764
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
KOOOOOMMMMM :'(
Zit hier wel lekker op de bank eigenlijk haha.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef stokj het volgende:
Als je zo behoorlijk tettert zal het altijd wel gezellig zijn met jou.
De ervaringen uit het verleden vormen je voor de toekomst, ook op dategebied (en ook in mijn geval).
Inderdaad, die leeftijd maakt het daten niet echt gemakkelijk (merk ik zelf).
Dat is aan anderen om te oordelen :P

Nee, dat dacht ik al. Heb je wel een bepaald toekomstbeeld (kinderen, trouwen)? Kan ook zijn dat dat onbewust ook een beperking is wat betreft relaties.
pi_188728769
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Zit hier wel lekker op de bank eigenlijk haha.
[..]

Dat is aan anderen om te oordelen :P

Nee, dat dacht ik al. Heb je wel een bepaald toekomstbeeld (kinderen, trouwen)? Kan ook zijn dat dat onbewust ook een beperking is wat betreft relaties.
Nou :(
pi_188728781
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie, willen zo snel mogelijk kinderen met hun klapperende eierstokken etc.
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neem :P maar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
pi_188728799
I was never the one to run with the pack
But was the mastermind for settin' up the jack
So if they every saw my beamin' it wasn't from crack
I musta been beamin' them grubs to hit the sack
pi_188728811
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neem :P maar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
Jij hebt hoogstens klapperende drijfstangen
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:17:25 #105
484106 Kopjechino
pi_188728819
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.
Maar over het algemeen hebben veel mensen dat wel. Bij jou zal dat toch net een beetje anders zijn ook denk ik, want jij valt op mannen toch?
pi_188728854
That dont take shit from a redneck trick
You can put your mouth upon my steel dick
And suck til I'm pullin the trigger cum, ejaculate my gun

:')
pi_188728882
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.
Maar over het algemeen hebben veel mensen dat wel. Bij jou zal dat toch net een beetje anders zijn ook denk ik, want jij valt op mannen toch?
_O-
Nee ik val niet op mannen. Al zou ik @dud0r wel een keer goed kunnen plezieren denk ik.
pi_188728897
@haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie O+
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:22:35 #109
484106 Kopjechino
pi_188728906
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
_O-
Nee ik val niet op mannen. Al zou ik @:dud0r wel een keer goed kunnen plezieren denk ik.
Oh, excuses dan. Ik dacht altijd dat jij op mannen viel :@
Waarom dacht ik dit? _O-
pi_188728908
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie O+
Ik deel dit, misschien post die hier dan minder
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:23:00 #111
484106 Kopjechino
pi_188728912
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie O+
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.
pi_188728924
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:24:10 #113
484106 Kopjechino
pi_188728937
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?
Wat, dick?
pi_188728942
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Wat, dick?
Haags zuigen
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:24:38 #115
484106 Kopjechino
pi_188728948
Of het regenwormpje van Haags?
pi_188728957
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef Kopjechino het volgende:
Of het regenwormpje van Haags?
Zeg gerust regenpijp
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:24:51 #117
484106 Kopjechino
pi_188728959
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Haags zuigen
Ah ja
pi_188728969
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

:D ja begrijpt het wel. Maar zijn maar grapjes
pi_188728978
Hallo.
pi_188728980
Slechte grapjes ook nog :')
pi_188728983
Best wel ja.
pi_188728985
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:26 schreef aloa het volgende:
Hallo.
Hee
pi_188728987
I PRAY TO GOD!
pi_188728991
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:26 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hee
Hey.
pi_188728993
quote:
4s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:26 schreef aloa het volgende:
Best wel ja.
Ach ja
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:27:05 #126
484106 Kopjechino
pi_188728999
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
:D ja begrijpt het wel. Maar zijn maar grapjes
Bij deze mijn excuses dan _O-
pi_188729000
quote:

[..]

Ach ja
Wat maakt het uit toch 8-)
pi_188729006
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:27 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Mag ik ook excuses?
pi_188729009
Hierbij.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:27:59 #130
484106 Kopjechino
pi_188729015
quote:
Slechte grapjes ook nog :')
Mijn humor is ook vreselijk :)
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:28:18 #131
484106 Kopjechino
pi_188729022
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Mag ik ook excuses?
Waarvoor?
pi_188729027
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:28 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Waarvoor?
Geen idee.
Het spijt me.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:29:09 #133
484106 Kopjechino
pi_188729037
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geen idee.
Het spijt me.
Wat :')
pi_188729046
wtf?
pi_188729047
:)
pi_188729056
quote:

[..]

Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemd :P
pi_188729057
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:29 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Wat :')
GRAPJE
pi_188729073
quote:

[..]

Mijn humor is ook vreselijk :)
Slechte humor beste humor _O_
pi_188729080
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Vaak wel ja :+
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:32:47 #140
484106 Kopjechino
pi_188729086
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemd :P
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.

Maar waarom dan, als ik vragen mag?
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:33:44 #141
484106 Kopjechino
pi_188729097
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
GRAPJE
OKE
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:31 schreef eNGine10 het volgende:
Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindt :')
pi_188729114
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

OKE
[..]

Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindt :')
RUSTIG LIEF O+
pi_188729157
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.

Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigen

Nee omdat ik altijd een lucifertje ben denken mensen snel dat je een mietje bent
pi_188729171
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.
pi_188729177
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:

[..]

Waarom?
pi_188729186
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:

[..]

En wat vind je van tyfus? Lepra?
pi_188729190
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Hoop niet dat ik het krijg
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 23:41:20 #148
484106 Kopjechino
pi_188729199
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigen

Nee omdat ik altijd een lucifertje ben denken mensen snel dat je een mietje bent
_O- _O-

Oh, nou dat is een slechte reden. Als je nou de hele dag in rokjes rondliep kan ik mij er een voorstelling bij maken. Maar dit is wel echt een hele rare gedachtengang van mensen als je het mij vraagt.
pi_188729220
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat het een kutziekte is.
pi_188729221
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

_O- _O-

Oh, nou dat is een slechte reden. Als je nou de hele dag in rokjes rondliep kan ik mij er een voorstelling bij maken. Maar dit is wel echt een hele rare gedachtengang van mensen als je het mij vraagt.
Als iemand er mieterig uitziet kan dat wel gay overkomen toch? Vooral omdat het beeld van een man door de jaren aardig veranderd is
pi_188729227
quote:
2s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Ook kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')