Ja, vervelend is dat hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:22 schreef ToT het volgende:
The fuck?
Kregen jullie ook ineens die cookie melding van FOK! ?
in de begin fase van de relatie zeker wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?
Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:23 schreef ToT het volgende:
https://frontpage.fok.nl/(...)uwe-cookie-muur.html
Ow
Om hem waarschijnlijk tevreden te stellen zodat hij toehapt in haar web gevangen zit zodat zij kan doen wat ze wilt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
in de begin fase van de relatie zeker wel.
Joy!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Internetcookies zijn niet te vertrouwen (als je er een beetje in verdiept). Je kan een cookie makkelijk ombouwen dat het ook passwords en usernames in de gaten houdt.
Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef stokj het volgende:
@:omgevallenflat2 iets voor jou of zeg je van nee doe maar voor @:Geerd Geerdje?
https://www.telegraaf.nl/(...)arbie-weer-vrijgezel
Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijdequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:24 schreef stokj het volgende:
@:kopjechino
Ik had dat ook ooit, de kameel (werkend bij het bedrijfsbureau) zat ooit hele tijd berichtjes te sturen dat van zakelijk naar privé ging. Had had afgewezen. Als HoS kan ik me niet gaan mengen tussen zakelijk en privé.
Uiteindelijk is ze getrouwd met een asielzoeker die nu de Nederlandsche nationaliteit uit naam van Willem heeft gekregen en zijn ze gelukkig.
Met een leeftijdsverschil van 15 jaar![]()
Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te lerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je weet dat ik een IQ van 121 heb toch?
Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is geen probleem toch? Kan je dingen samen doen om haar te leren
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Opzich wel een mooi verhaal. Leeftijdsverschil is redelijk groot, maar als je bij elkaar past dan is het prima. Zo zie ik mijzelf niet met iemand van mijn eigen leeftijd. Heeft nog nooit gewerkt (niet dat het met oudere mannen wel werkte, maar dat even terzijde).
Wel goed dat je er niet verder op bent ingegaan. Met jouw functie is het zeker onverstandig dat soort zaken te mengen met elkaar. Lijkt me geen goed idee.
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik kan dan niks met zo'n instabiel vrouwtje van 50
Examenstunt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Burgemeester Ahmed Marcouch is de grip kwijt op Arnhem. Een terras in de wijk Klarendal is gisteren getroffen door een aanslag met een poederblusser, gevolgd door een spervuur aan eieren. Bezoekers probeerden in allerijl te ontkomen aan de proteďnebommen. Dat lukte deels, één persoon handelde te langzaam en werd vol op zijn kokosnoot geraakt.
Volgens de politie handelden de daders vliegensvlug. Rond 23.15 uur dook er bij restaurant Sugar Hill een auto op met daarin meerdere mensen. Ten overstaan van een vol terras stapten de terroristen uit en spoten binnen een paar seconden een poederblusser leeg op weerloze Arnhemmers. In de meantime smeten anderen eieren naar de terrasbezoekers.
![]()
Weet je zeker dat het B was? Klinkt als G als je die signalen nog niet eens kentquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt inderdaad.
Ik floot vanmiddag op een toernooi. 4 wedstrijden met 30 minuten speeltijd. Heren- en dameselftallen door elkaar. Dit was niveau B3 B4 amateur (geeneens wedstrijdsport maar echt amateur). Man man man...bij elke overtreding en signaal dat ik gaf was er een toelichting nodig van wat dat signaal betekende en wat de overtreding was.
Schreeuwt zo een etter dat ik beter moet fluiten omdat elke keer wanneer zij de bal had er een sliding op de bal werd gemaakt en niet op haar en ze dan boos is dat ze valt...![]()
![]()
Geen idee, vind het wel geniaal.quote:
Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:31 schreef stokj het volgende:
Ja, moet dat soort zaken niet hebben hoor. Kijk maar naar collega D en J die intiem waren met elkaar en nu in de penarie zitten omdat D een rol wilt spelen bij de opvoeding van hun kind en J dat niet wilt.
Hoe oud moet iemand voor jou zijn en hoe oud ben jezelf? (volgens mij had je het al een keer gezegd maar ben te lui om het terug te vinden)
Niet alles te serieus nemen.. Komt vanzelf wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.
Maar dat zijn toevalligheden, zoiets gebeurt maar zelden.
Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
Nou, dacht dat inderdaad. Maar het was geen G. Ik heb wel mijn beklag gedaan bij de toernooicommissie dat ze mij voor echte wedstrijden moeten vragen. Want had dit toernooi gebruikt om mijzelf voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Dan moet je wel op niveau fluiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het B was? Klinkt als G als je die signalen nog niet eens kent
[..]
Inderdaad. Jammer voor de personen. Zou dat niet willen als ik in mijn mooie pak zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Geen idee, vind het wel geniaal.
Ben een vrij zwaarmoedig persoonquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:39 schreef eNGine10 het volgende:
Niet alles te serieus nemen.. Komt vanzelf wel goed
Die toevalligheden die goed uitpakken zijn mooi om te zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh jeetje, dat zijn nare dingen inderdaad. Al kan het wel werken. Zo wonen twee collega's van mij samen, en het is een super leuk stel. Hij is hier jaren geleden naar Nederland gekomen om te werken bij ons bedrijf vanuit Engeland. Ze hebben zich vorig jaar verloofd.
Maar dat zijn toevalligheden, zoiets gebeurt maar zelden.
Moeten is een groot woord, maar vanaf 27 lijkt mij een mooie leeftijd. Meeste dates waren met mannen van rond de 30. Mijn ex was ook bijna 10 jaar ouder. Al zitten er ook nadelen aan het leeftijdsverschil, zeker rond deze leeftijd. Ikzelf ben 24.
arme manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
@:stokj dit is die Possetje waar we had tijdje terug over hadden
Nja je hebt wel alles moeten uitleggen, even goed de regels refreshtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou, dacht dat inderdaad. Maar het was geen G. Ik heb wel mijn beklag gedaan bij de toernooicommissie dat ze mij voor echte wedstrijden moeten vragen. Want had dit toernooi gebruikt om mijzelf voor te bereiden op het nieuwe seizoen. Dan moet je wel op niveau fluiten.
En als het voor de 'liefdadigheid' is dan hoor ik dat van te voren. Dan ga ik er ook anders in.
[..]
Inderdaad. Jammer voor de personen. Zou dat niet willen als ik in mijn mooie pak zit.
Oh hij, arme man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
KOMT HELEMAAL GOED KOPJE JE BENT EEN PRACHTIGE MEID en je zal de ware wel vinden het heeft altijd tijd nodig maar HET KOMT GOEDquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben een vrij zwaarmoedig persoon
Heb dingen in het verleden totaal niet serieus genomen, en dat leidde uiteindelijk ook tot niets. Weet niet hoe ik het dan moet aanpakken
Dat is misschien ook mijn probleem (in de zin dat het dat soms lastig maakt voor mij); ik weet precies wat ik wil.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef stokj het volgende:
Die toevalligheden die goed uitpakken zijn mooi om te zien.
24 is een mooie leeftijd om goed te kijken wat je wilt. De meeste dames willen veelal een heer die wat ouder is dan zij. Ikzelf heb het niet zo op dames die ouder dan mij zijn
Inb4 (voor Geerdje): op een oude fiets moet je het leren, dat weten we ook wel.
Dat is wel zo. Ooh, bij een van die wedstrijden ging zo een etter in discussie. Dat ik buitenspel zou hebben verzonnen als regel (terwijl ze op dat niveau met buitenspel spelen). Maar dit waren ook echte polderclubs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nja je hebt wel alles moeten uitleggen, even goed de regels refresht
Wat denk je toch ook aan anderen!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Heb hem na die video ook een beetje beltegoed gegeven
Ik zou dan gelijk ROOD gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Ooh, bij een van die wedstrijden ging zo een etter in discussie. Dat ik buitenspel zou hebben verzonnen als regel (terwijl ze op dat niveau met buitenspel spelen). Maar dit waren ook echte polderclubs.
mee eens.quote:
Sowieso vriendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:40 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Motor, ben je door je APK heen gekomen?
Jawel, komt wel goed. Een vriend van mij zei gisteren nog dat hij merkt dat ik altijd aanspraak heb met mannen. Weet niet goed of dat helemaal waar is, maargoed.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
KOMT HELEMAAL GOED KOPJE JE BENT EEN PRACHTIGE MEID en je zal de ware wel vinden het heeft altijd tijd nodig maar HET KOMT GOED
Tijd dat je een kerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben een vrij zwaarmoedig persoon
Heb dingen in het verleden totaal niet serieus genomen, en dat leidde uiteindelijk ook tot niets. Weet niet hoe ik het dan moet aanpakken
Ik ken dat, ik weet ook precies wat ik wil en probeer dat wel los te laten maar dan is er altijd wel iets aan de kant van de dame dat ze niet verder wilt. Ikzelf zou niet met een té jong iemand willen. Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen gaan met 10 jaar verschil, tenzij ik haar echt kan vertrouwen. Veelal denk ik dat ze dan toch iets beters en jonger dan mij kan krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is misschien ook mijn probleem (in de zin dat het dat soms lastig maakt voor mij); ik weet precies wat ik wil.
Voor mannen is dat denk ik toch vaak anders, zij zien zichzelf liever met een jonger iemand. Mannen blijven ook langer kinderlijker dan vrouwen. Niet lullig bedoeld, maar dat is gewoon zo
Na de wedstrijd ging die etter verhaal halen bij haar verdedigster omdat ze vond dat ze te ruw speelde. Ik ben maar snel van het veld gelopen naar de wedstrijdkamer om de uitslag door te geven. Had geen zin in zo een drama als ik dan rood moest trekken (n.a.v. van dat verhaal dat ik een rode kaart gaf bij een wedstrijd van kleintjes en dat dat ventje ging huilen).quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik zou dan gelijk ROOD gevenWegwezen met je grote smoel
Misschien maak je een onserieuze indruk? Al is dat relatiemateriaal ook wel random hoor, soms baseer je het puur op een gevoel maar je kan er naast zitten. Persoonlijk denk ik dat je wel relatiemateriaal bent hoor, je hebt een baan enzo, gewoon stabiel. Weet niet wat je echt meer moet verwachten. Bij geen relatiemateriaal denk ik eerder aan chicks die elk weekend een andere boy ballen en telkens in clubs zijn, en zover ik weet doe jij dat niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jawel, komt wel goed. Een vriend van mij zei gisteren nog dat hij merkt dat ik altijd aanspraak heb met mannen. Weet niet goed of dat helemaal waar is, maargoed.
Iedereen vindt mij altijd wel aardig en grappig, maar op een of andere manier ben ik nooit 'relatiemateriaal.' Snap niet wat ik hierin verkeerd doe.
Hou jij je aan de 10 geboden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb mijn naasten lief, ook zij zonder beltegoed.
Dat is wel echt sneu manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef stokj het volgende:
[..]
Na de wedstrijd ging die etter verhaal halen bij haar verdedigster omdat ze vond dat ze te ruw speelde. Ik ben maar snel van het veld gelopen naar de wedstrijdkamer om de uitslag door te geven. Had geen zin in zo een drama als ik dan rood moest trekken (n.a.v. van dat verhaal dat ik een rode kaart gaf bij een wedstrijd van kleintjes en dat dat ventje ging huilen).
Alleen hebzucht overtreed ik soms, verder wel eigenlijk.quote:
Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef stokj het volgende:
Ik ken dat, ik weet ook precies wat ik wil en probeer dat wel los te laten maar dan is er altijd wel iets aan de kant van de dame dat ze niet verder wilt. Ikzelf zou niet met een té jong iemand willen. Ik denk niet dat ik met iemand zou kunnen gaan met 10 jaar verschil, tenzij ik haar echt kan vertrouwen. Veelal denk ik dat ze dan toch iets beters en jonger dan mij kan krijgen.
(en mensen switchen gauw van lief als ze daar zin in hebben).
Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Slecht internet hier ..wat is er met gebeurd dan
Ja daarna koelt het af he...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
in de begin fase van de relatie zeker wel.
Godver manquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hij wou zijn vriendinnetje bellen maar had geen beltegoed
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Misschien maak je een onserieuze indruk? Al is dat relatiemateriaal ook wel random hoor, soms baseer je het puur op een gevoel maar je kan er naast zitten. Persoonlijk denk ik dat je wel relatiemateriaal bent hoor, je hebt een baan enzo, gewoon stabiel. Weet niet wat je echt meer moet verwachten. Bij geen relatiemateriaal denk ik eerder aan chicks die elk weekend een andere boy ballen en telkens in clubs zijn, en zover ik weet doe jij dat niet.
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maar
Ikzelf heb gemerkt dat ik 100% voor iemand ga als ik gevoelens heb. En daar heb je gelijk in. Tegenwoordig zijn mensen niet snel meer bereid om verder te gaan met iemand als de grootste verliefdheid over is. Maar dan komt naar mijn mening het mooiste deel; het houden van en vrienden zijn van elkaar. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad die daadwerkelijk zo lang duurde.
Hoe oud ben jij, als ik dat vragen mag?
Wat een GOD!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man![]()
![]()
toen die zijn eigen bier ofzo ging brouwen die filmpjes
![]()
Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.
En nee, dat doe ik zeker niet. Sterker nog, ik ga zelden stappen.
RELAX AND FUCK EM ALLquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het aan ligt. Zal wel iets zijn wat ik uitstraal. Krijg altijd te horen dat ze mij aardig vinden e.d, maar er geen relatie in zien. Heb het ook wel eens gevraagd hoe dat zo kwam, maar nooit duidelijk antwoord op gehad.
En nee, dat doe ik zeker niet. Sterker nog, ik ga zelden stappen.
Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaakquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingen
Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggerenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Verliefdheid over betekent ook dat je gaat ruziën over achterlijke dingen
Dat niet standaard doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan moet je haar eigenlijk gewoon op bed gooien en die sloot helemaal uitbaggeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ach, komt wel goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat een GOD!
Al breek ik nu wel 1 van de 10 geboden
[..]
Ja geen idee hoe je in het echt bent verder maar in gesprek kwam je gewoon nuchter en stabiel en grappig/leuk over, geen idee waar het dan mis gaat. Denk dan idd toch een bepaalde uitstraling al zou je daar doorheen moeten kunnen zien.
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINOquote:
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechtenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, maar dat hoort erbij. Vind ik dan. Het is onoverkomelijk dat je wel eens ruzie krijgt, of een discussie hebt met elkaar. Voor mij totaal geen reden om dan maar te breken met iemand. Sterker nog, het bewijs is dat ik veel te lang mijn ex nog de kans heb gegeven om te veranderen. Dat was echter een onbegonnen zaak
Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis benquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, komt wel goed
[..]
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINO
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat is wel echt sneu man
Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Alleen hebzucht overtreed ik soms, verder wel eigenlijk.
Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef eNGine10 het volgende:
Hoort erbij tot op zekere hoogte.. Ik heb mn ouders zelden zien vechten
De vraag is: kan je mij aan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:00 schreef Geerd het volgende:
Kom dan !!!grote kans dat ik nu dichterbij jou ben als ik thuis ben
POKECHINOquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja ach, komt wel goed
[..]
GOTTA FUCK 'EM ALL. POKECHINO
Ik ben wel extreem jaloers, dat is niet echt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Achja, de wonderen zijn de wereld nog niet uit denken we dan.
[..]
Doet me denken aan die magnum ijs dat gelinkt werd aan de 7 hoofdzonden
Ik denk het niet...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ook zelden écht ruzie, maar als ze ruzie hebben dan wordt er heel wat afgeschreeuwd
[..]
De vraag is: kan je mij aan?
Tegenwoordig moet je een vlotte babbel of een snelle jelle zijn wil je nog in de smaak bij iemand vallen. En de uitzonderingen zijn er wel maar niet makkelijk te vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is denk ik dan ook een beetje je eigen onzekerheid. Althans, ik heb daar wel last van. Iets met gras wat groener is zeg maar
Ikzelf heb gemerkt dat ik 100% voor iemand ga als ik gevoelens heb. En daar heb je gelijk in. Tegenwoordig zijn mensen niet snel meer bereid om verder te gaan met iemand als de grootste verliefdheid over is. Maar dan komt naar mijn mening het mooiste deel; het houden van en vrienden zijn van elkaar. Maar om eerlijk te zijn heb ik nog nooit een relatie gehad die daadwerkelijk zo lang duurde.
Hoe oud ben jij, als ik dat vragen mag?
Tnxquote:
Ik heb beide niet...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je een vlotte babbel of een snelle jelle zijn wil je nog in de smaak bij iemand vallen. En de uitzonderingen zijn er wel maar niet makkelijk te vinden.
Relaties duren bij mij ook niet lang.
31
IJs is genotquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben wel extreem jaloers, dat is niet echt goed![]()
Maar niet op ijs
Vlotte babbel is geen garantiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet je een vlotte babbel of een snelle jelle zijn wil je nog in de smaak bij iemand vallen. En de uitzonderingen zijn er wel maar niet makkelijk te vinden.
31
Ach met je 45cm hoeft dat ook nietquote:
Ik kan opzich wel behoorlijk tetterenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:04 schreef stokj het volgende:
31
Ik denk dat je het wel hebt. Ga dat gesprek met die collega aan en zie vanzelf dat het van de collegiale zone naar de lovers zone gaat. Maar ga niet linksaf want dan zit je in de friends zone.quote:
Geen garantie inderdaad maar wel een poging tot succes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Vlotte babbel is geen garantie
Ja als ik wil kan ik ook uren lang praten maar het is niet altijd goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Geen garantie inderdaad maar wel een poging tot succes.
Waarom zou dat lastig zijn dan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan opzich wel behoorlijk tetteren
Het is bij meer dat ik ook vrij onzeker en stoďcijns over kan komen.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar één relatie heb gehad, en dat was wel gelijk een heftige. Denk ook wel dat dat mij zeker heeft gevormd in hoe ik het nu wil en er tegenaan kijk.
31 is wel een mooie leeftijd, al is het wel een lastige leeftijd wat betreft daten en een nieuwe relatie aangaan. Lijkt mij.
Als je zo behoorlijk tettert zal het altijd wel gezellig zijn met jou.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik kan opzich wel behoorlijk tetteren
Het is bij meer dat ik ook vrij onzeker en stoďcijns over kan komen.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog maar één relatie heb gehad, en dat was wel gelijk een heftige. Denk ook wel dat dat mij zeker heeft gevormd in hoe ik het nu wil en er tegenaan kijk.
31 is wel een mooie leeftijd, al is het wel een lastige leeftijd wat betreft daten en een nieuwe relatie aangaan. Lijkt mij.
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie, willen zo snel mogelijk kinderen met hun klapperende eierstokken etc.quote:
Zit hier wel lekker op de bank eigenlijk haha.quote:
Dat is aan anderen om te oordelenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef stokj het volgende:
Als je zo behoorlijk tettert zal het altijd wel gezellig zijn met jou.
De ervaringen uit het verleden vormen je voor de toekomst, ook op dategebied (en ook in mijn geval).
Inderdaad, die leeftijd maakt het daten niet echt gemakkelijk (merk ik zelf).
Nouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:14 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zit hier wel lekker op de bank eigenlijk haha.
[..]
Dat is aan anderen om te oordelen
Nee, dat dacht ik al. Heb je wel een bepaald toekomstbeeld (kinderen, trouwen)? Kan ook zijn dat dat onbewust ook een beperking is wat betreft relaties.
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:11 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Veel mensen hebben op die leeftijd al een relatie, willen zo snel mogelijk kinderen met hun klapperende eierstokken etc.
Jij hebt hoogstens klapperende drijfstangenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemmaar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef eNGine10 het volgende:
Sorry als ik dit een beetje persoonlijk neemmaar ik heb dat echt niet... Weet eigenlijk ook niet of ik wel kinderen wil
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:17 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Kinderen wordt voor mij sowieso lastig. Zie ze daarom ook niet echt in mijn toekomst.
Maar over het algemeen hebben veel mensen dat wel. Bij jou zal dat toch net een beetje anders zijn ook denk ik, want jij valt op mannen toch?
Oh, excuses dan. Ik dacht altijd dat jij op mannen vielquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:21 schreef eNGine10 het volgende:
Nee ik val niet op mannen. Al zou ik @:dud0r wel een keer goed kunnen plezieren denk ik.
Ik deel dit, misschien post die hier dan minderquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:22 schreef eNGine10 het volgende:
@:haags_kwartiertje afzuigen is wel m'n ultieme fantasie
Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.
Wat, dick?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is toch wat iedereen op FOK! wilt?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oh daarom dacht ik het dus. Nvm.
Heequote:
Ach jaquote:
Bij deze mijn excuses danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:25 schreef eNGine10 het volgende:
ja begrijpt het wel. Maar zijn maar grapjes
Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemdquote:
Slechte humor beste humorquote:
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:30 schreef eNGine10 het volgende:
Niet nodig. Ben wel vaker homo genoemd
OKEquote:
Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindtquote:
RUSTIG LIEFquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
OKE
[..]
Ja maar echt hoor. Een van mijn beste vrienden heeft ook altijd van die vreselijk slechte grapjes. Die hij dan helemaal geweldig vindt
Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.
Maar waarom dan, als ik vragen mag?
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:32 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Vind dat altijd een raar scheldwoord. Kan het ook geen scheldwoord noemen eigenlijk. Alsof homo zijn iets is waar je je voor moet schamen.
Maar waarom dan, als ik vragen mag?
Waarom?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.
En wat vind je van tyfus? Lepra?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Kanker vind ik altijd een rot scheldwoord.
Hoop niet dat ik het krijgquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat vind je van tyfus? Lepra?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:37 schreef eNGine10 het volgende:
Zal wel voornamelijk komen omdat ik het heerlijk vind om aan een penis te zuigen
Nee omdat ik altijd een lucifertje ben denken mensen snel dat je een mietje bent
Als iemand er mieterig uitziet kan dat wel gay overkomen toch? Vooral omdat het beeld van een man door de jaren aardig veranderd isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]![]()
Oh, nou dat is een slechte reden. Als je nou de hele dag in rokjes rondliep kan ik mij er een voorstelling bij maken. Maar dit is wel echt een hele rare gedachtengang van mensen als je het mij vraagt.
Ook kut.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 23:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
En wat vind je van tyfus? Lepra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |