Ja, had niet echt een mega kater hoor. Alleen beetje hoofdpijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Prima prima.
Katertje voorbij?
Ook leuk voor de verandering!quote:
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, had niet echt een mega kater hoor. Alleen beetje hoofdpijn.
Ja, lekker rustig. Ik luister echt van allesquote:
Ja ach, hoort erbijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naar
En jij verdient geen nare dingen
Als je beetje getraind bent heb je nooit een kater...of je moet ineens heel gek gaan doen met coctails/shotjes nemen etc als je dat niet gewend bent ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naar
En jij verdient geen nare dingen
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig. Ik luister echt van alles
[..]
Ja ach, hoort erbij
Ben aardig afgetraind maar als ik dan ga drinken word ik een lul en heb een kater de volgende dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je beetje getraind bent heb je nooit een kater...of je moet ineens heel gek gaan doen met coctails/shotjes nemen etc als je dat niet gewend bent ...
Bedoelde anders getraind hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebt
[..]
Ben aardig afgetraind maar als ik dan ga drinken word ik een lul en heb een kater de volgende dag
Is onoverkomelijk helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebt
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja true. Ach.
Nog wat gehoord van die knul?
Als een echte baas: https://blauwbloed.eo.nl/(...)baard-nu-echt-staan/quote:
Komt er een vervolg of is het gewoon leuk gezelschapquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzo
Willem koning pils met een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een echte baas: https://blauwbloed.eo.nl/(...)baard-nu-echt-staan/
Zijn overgrootopa's (Willem I, Willem II, Willem III) en zijn verre ooms (Edward VII, George V) lieten ook de baard staan.
In bepaalde landen en bedrijven is het maatschappelijke en organisatorische traditie om een baard te laten staan.
Hij snapt de hint?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzo
Hoe zou deze combinatie toch tot stand zijn gekomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willem koning pils met een mooie vrouw.
geldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe zou deze combinatie toch tot stand zijn gekomen
Nee, zeker geen vervolg. Hij is te jong en niet mijn type. Aardige knul denk ik, dat wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
Komt er een vervolg of is het gewoon leuk gezelschap
Heb nog niet echt gehint, en weinig gepraat want hij was aan het werk.quote:
Welke stand noem je datquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?
Oh ja. Komt goed schatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zeker geen vervolg. Hij is te jong en niet mijn type. Aardige knul denk ik, dat wel.
[..]
Heb nog niet echt gehint, en weinig gepraat want hij was aan het werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |