Dat zei Soul ook al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat heeft Alex aan? Een soort babydoll?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze denkt toch anders best vaak aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....
Ik kan mij er niets bij voorstellen, wat moeder bedoelt. Franny slurpt de hele dag de aandacht van iemand. Ze zou moeten beginnen om mensen met rust te laten en minder te stoken. DAT advies zou ze moeten krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze denkt toch anders best vaan aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....
Die mensen willen vast ook bekende Nederlander zijn. Ze hebben immers een videoboodschap gekregen (eigenlijk anoniem van de lopende band) van echte BN'ers.quote:
Het ziet er niet uit, met die balonnen en die bokkenkuiten... Lijkt wel Heffner's mension.quote:
Altijd leuk op familiefeesjes, ik kan me voorstellen dat het behoorlijk persoonlijk overkomt thuis op de bankquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die mensen willen vast ook bekende Nederlander zijn. Ze hebben immers een videoboodschap gekregen (eigenlijk anoniem van de lopende band) van echte BN'ers.
Dan spoor je echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Een schuimpje heeft 80 euro aan videoboodschappen uitgegeven.
Ja, voor hersenlozen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Altijd leuk op familiefeesjes, ik kan me voorstellen dat het behoorlijk persoonlijk overkomt thuis op de bank
Ze is "beschikbaar" waarom zou 'ie niet.. hij zal best nog wel doorborduren op dat showtje van zogenaamd op Sjellie vallen toen het "uit" was met Merelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie zit non stop met Shelley te flirten. Ziet merel dit niet?
Omdat hij een relatie met merel heeft ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is "beschikbaar" waarom zou 'ie niet.. hij zal best nog wel doorborduren op dat showtje van zogenaamd op Sjellie vallen toen het "uit" was met Merel
luister jij zonder koptelefoon of oordopjes? ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat gegil, en dat komt door Gerrit, mijn buren zullen zich afvragen of ik een dronken gezelschap in huis heb.
Het lijkt wel een wedstrijd onderhand, wie het hardst gilt.
Dat is geen relatie, Merel heeft de financiele baas nodig en Jessie mag af en toe neuken.. er hoeft maar weer een zeikdingetje te gebeuren of Jessie schopt haar weer terug het panterhok inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat hij een relatie met merel heeft ?
Merel mag wel een goedbetaalde baan zoeken met haar koopverslaving.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wordt helemaal gelukkig van een pakketje van de Douglas...iets met foundation...
Laten wij dat hier ook doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Drank verzamelen.. overleggen hoe het weg te schrijven.. en straks muziek… feest !
Utopia ligt op het kruispunt van de 4 windstreken, daar komt altijd iets aanwaaien…quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Paco55 het volgende:
Franny vindt een paar nieuwe schoenen op haar bed en zegt een paar keer ik wist niet dat ik die had.
ik val er in, Franny?????quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
merel spreekt jessie aan op zijn geflirt met shelley.
franny wat?quote:
Maar ze was toch niet helemaal hoteldebotel van Jessie.. dat zei ze toch van de weekquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
merel spreekt jessie aan op zijn geflirt met shelley.
Nee Meneer Humdrum mijn huisje verkoop ik niet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Utopia ligt op het kruispunt van de 4 windstreken, daar komt altijd iets aanwaaien…
(zie ook Oma Tingeling)
Niet te filmen die meidquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:00 schreef zodeju het volgende:
Mariska zegt nog maar eens dat Shell aan die bel moet trekken, maar Shell bekt terug met dat heb ik gedaan ben iedereen persoonlijk langs geweest anders doe ik het wel alleen.....met boze stem. En zegt nog even tegen Mariska dan moet je bij Hiske zijn ik ben de hele dag al bezig.
Ja, maar haar trots he.........zij hebben het zo leuk voor het oog. En alles is perfect en dan moet je vriendje niet lopen flirten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar ze was toch niet helemaal hoteldebotel van Jessie.. dat zei ze toch van de week
geen idee, merel loopt er zelf al bijna twee weken mee dat ze niet tegen de omgang van jessie met shelley kan.quote:
Ja soms wel, dan staat het geluid zacht, vooral als ik thuis ben en er niemand is. Ik krijg ook weleens commentaar is er iemand thuiskomt en die hoort ineens boren of iemand roepen. Ik heb hem aan staan, terwijl ik er niet eens achter zit, maar vergeet het soms.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
luister jij zonder koptelefoon of oordopjes? ik zou niet durven.
Hoe kan Merel dat nu weten, er staat nog niets in de mediaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: dit verhaal was wel te verwachten. Hij omarmt Merel nogal stijfjes.
Merel: nog geen kilometer bij zijn huis vandaan.
Ik neem aan dat de vermiste man dood gevonden is?
En het zegt weer volgens Shell meer over de andere dan over haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef MacDeMarco het volgende:
zelfs andrea spreekt shelley aan op haar gedrag omtrent het evenement
Geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe kan Merel dat nu weten, er staat nog niets in de media
Ze zullen inside info gekregen hebben omdat dat alert op hun website staatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe kan Merel dat nu weten, er staat nog niets in de media
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |