Dat moet Adjes belang niet meer zijn,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.
Oh echt? Kan het nog erger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bij
Ojee, dat kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bij
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet Adjes belang niet meer zijn,
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echtequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......
En loopt het nog een beetje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echte
Zijn eigen handtekening is het enige waar ie zich nog druk om hoeft te maken hij kan toch geen invloed meer uitoefenen wat de rest doet of niet doet na maandagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......
Ja, zag het ook.....nog ff mee verdienen .quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echte
Nee, dat is zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn eigen handtekening is het enige waar ie zich nog druk om hoeft te maken hij kan toch geen invloed meer uitoefenen wat de rest doet of niet doet na maandag
Ga je echt een kistje bestellen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je echt een kistje bestellen?
Ze denkt toch anders best vaan aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De o uders hebben tegen Franny gezegd dat ze meer aan haar zelf moet denken ipv aan een ander
Fran is het daar mee eens, het is nu Franny tijd
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |