Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.quote:
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef formule het volgende:
Adriaan wil dat iedereen ook de 500 kistje met een handtekening voorziet
Hahaha alsof hij nooit eten krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandag
Hoor ik nu net dat Jens niet gegeten heeft? Leek wel of Hiske een beetje verhaal kwam halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het jammer dat Hiske er altijd zo onverzorgd en slonzig bij loopt, echt het tegenovergestelde van merel of Shelly.
Ze hoeft zich van mij echt niet te plamuren, maar mens, kijk eens wat vaker in de spiegel, je lijkt wel een zwerver.
Tsja, klaar is klaar. Hij heeft gelijk. Laat ze ook maar eens een keer werken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandag
Weet niet zat niet op die stream.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoor ik nu net dat Jens niet gegeten heeft? Leek wel of Hiske een beetje verhaal kwam halen.
Wat zei ze eigenlijk?
Wel onverzorgd. Hoe moet die ooit een man vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.
Echt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.
Was net te laat, maar er gebeurt zo weinig, dan wordt alles belangrijk, lijkt het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zat niet op die stream.....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.
Oh nee, dacht dat je bedoelde qua kleding......Hiske ziet er vaak hetzelfde uit maar die heeft ook niet zo'n dikke kledingkast als Shelley en Merel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt?
Met dat afgeleefde, blauw geaderde hoofd?
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]Ja, precies.....ben denk ik nog nooit iemand op straat tegen gekomen die er zo uitzag en ik komt toch vaak mensen tegen waarvan ik denk wat ordi en dat op jou leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |