Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.quote:
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef formule het volgende:
Adriaan wil dat iedereen ook de 500 kistje met een handtekening voorziet
Hahaha alsof hij nooit eten krijgt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandag
Hoor ik nu net dat Jens niet gegeten heeft? Leek wel of Hiske een beetje verhaal kwam halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij eet of zijn leven er van afhang....zelfs na bordje 4 eet hij nog met zoveel gulzigheid dat het zweet van zijn voorhoofd loopt.
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef Bestweldonker het volgende:
Ik vind het jammer dat Hiske er altijd zo onverzorgd en slonzig bij loopt, echt het tegenovergestelde van merel of Shelly.
Ze hoeft zich van mij echt niet te plamuren, maar mens, kijk eens wat vaker in de spiegel, je lijkt wel een zwerver.
Tsja, klaar is klaar. Hij heeft gelijk. Laat ze ook maar eens een keer werken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Adje moet eens stoppen met zeiken, hij is voor zover ik me kan herinneren al 15 maanden met zijn vertrek bezig.. hij is de enige die gaat maandag, dus hij is de enige die alle kissies getekend moet hebben vóór maandag
Weet niet zat niet op die stream.....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:01 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hoor ik nu net dat Jens niet gegeten heeft? Leek wel of Hiske een beetje verhaal kwam halen.
Wat zei ze eigenlijk?
Wel onverzorgd. Hoe moet die ooit een man vinden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.
Echt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd vind ik Hiske vaak beter eruit zien dan een Shell in haar doorkijkpakje of een Merel die haar rok tot onder haar tieten heeft.
Was net te laat, maar er gebeurt zo weinig, dan wordt alles belangrijk, lijkt het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet niet zat niet op die stream.....
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.
Oh nee, dacht dat je bedoelde qua kleding......Hiske ziet er vaak hetzelfde uit maar die heeft ook niet zo'n dikke kledingkast als Shelley en Merel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:04 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Echt?
Met dat afgeleefde, blauw geaderde hoofd?
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:36 schreef zodeju het volgende:
[..]Ja, precies.....ben denk ik nog nooit iemand op straat tegen gekomen die er zo uitzag en ik komt toch vaak mensen tegen waarvan ik denk wat ordi en dat op jou leeftijd.
Dat moet Adjes belang niet meer zijn,quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij bedoelt je weet nooit wanneer de andere bewoner gaat, en die gaat niet even nog alle kistjes tekenen.....dus de kans is groot dat je er een krijgt met 14 of nog minder.
Oh echt? Kan het nog erger.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bij
Ojee, dat kan ik mij haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag nog een. Zat op een terras en der kwam der een voor jj jemig dat die zich niet schaamde pppfff. Dan is lex er nog heilig bij
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat moet Adjes belang niet meer zijn,
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echtequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......
En loopt het nog een beetje?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echte
Zijn eigen handtekening is het enige waar ie zich nog druk om hoeft te maken hij kan toch geen invloed meer uitoefenen wat de rest doet of niet doet na maandagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als ik een kistje bestel met de laatste vijftien en betaal daarvoor?? Of mag alleen Jessie zoiets opmerken......
Ja, zag het ook.....nog ff mee verdienen .quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:09 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Zag dat John ook nog steeds kistjes verkoopt de enige echte
Nee, dat is zo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zijn eigen handtekening is het enige waar ie zich nog druk om hoeft te maken hij kan toch geen invloed meer uitoefenen wat de rest doet of niet doet na maandag
Ga je echt een kistje bestellen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ga je echt een kistje bestellen?
Ze denkt toch anders best vaan aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De o uders hebben tegen Franny gezegd dat ze meer aan haar zelf moet denken ipv aan een ander
Fran is het daar mee eens, het is nu Franny tijd
[ afbeelding ]
Dat zei Soul ook al.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:27 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat heeft Alex aan? Een soort babydoll?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze denkt toch anders best vaak aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....
Ik kan mij er niets bij voorstellen, wat moeder bedoelt. Franny slurpt de hele dag de aandacht van iemand. Ze zou moeten beginnen om mensen met rust te laten en minder te stoken. DAT advies zou ze moeten krijgen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:28 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ze denkt toch anders best vaan aan gerrit, hoe ze hem in bed kan krijgen ....
Die mensen willen vast ook bekende Nederlander zijn. Ze hebben immers een videoboodschap gekregen (eigenlijk anoniem van de lopende band) van echte BN'ers.quote:
Het ziet er niet uit, met die balonnen en die bokkenkuiten... Lijkt wel Heffner's mension.quote:
Altijd leuk op familiefeesjes, ik kan me voorstellen dat het behoorlijk persoonlijk overkomt thuis op de bankquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die mensen willen vast ook bekende Nederlander zijn. Ze hebben immers een videoboodschap gekregen (eigenlijk anoniem van de lopende band) van echte BN'ers.
Dan spoor je echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:33 schreef MacDeMarco het volgende:
Een schuimpje heeft 80 euro aan videoboodschappen uitgegeven.
Ja, voor hersenlozen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Altijd leuk op familiefeesjes, ik kan me voorstellen dat het behoorlijk persoonlijk overkomt thuis op de bank
Ze is "beschikbaar" waarom zou 'ie niet.. hij zal best nog wel doorborduren op dat showtje van zogenaamd op Sjellie vallen toen het "uit" was met Merelquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:39 schreef Sofia2019 het volgende:
Jessie zit non stop met Shelley te flirten. Ziet merel dit niet?
Omdat hij een relatie met merel heeft ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is "beschikbaar" waarom zou 'ie niet.. hij zal best nog wel doorborduren op dat showtje van zogenaamd op Sjellie vallen toen het "uit" was met Merel
luister jij zonder koptelefoon of oordopjes? ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat gegil, en dat komt door Gerrit, mijn buren zullen zich afvragen of ik een dronken gezelschap in huis heb.
Het lijkt wel een wedstrijd onderhand, wie het hardst gilt.
Dat is geen relatie, Merel heeft de financiele baas nodig en Jessie mag af en toe neuken.. er hoeft maar weer een zeikdingetje te gebeuren of Jessie schopt haar weer terug het panterhok inquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef Sofia2019 het volgende:
[..]
Omdat hij een relatie met merel heeft ?
Merel mag wel een goedbetaalde baan zoeken met haar koopverslaving.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:48 schreef Bestweldonker het volgende:
Merel wordt helemaal gelukkig van een pakketje van de Douglas...iets met foundation...
Laten wij dat hier ook doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Drank verzamelen.. overleggen hoe het weg te schrijven.. en straks muziek… feest !
Utopia ligt op het kruispunt van de 4 windstreken, daar komt altijd iets aanwaaien…quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Paco55 het volgende:
Franny vindt een paar nieuwe schoenen op haar bed en zegt een paar keer ik wist niet dat ik die had.
ik val er in, Franny?????quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
merel spreekt jessie aan op zijn geflirt met shelley.
franny wat?quote:
Maar ze was toch niet helemaal hoteldebotel van Jessie.. dat zei ze toch van de weekquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Nee Meneer Humdrum mijn huisje verkoop ik niet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Utopia ligt op het kruispunt van de 4 windstreken, daar komt altijd iets aanwaaien…
(zie ook Oma Tingeling)
Niet te filmen die meidquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:00 schreef zodeju het volgende:
Mariska zegt nog maar eens dat Shell aan die bel moet trekken, maar Shell bekt terug met dat heb ik gedaan ben iedereen persoonlijk langs geweest anders doe ik het wel alleen.....met boze stem. En zegt nog even tegen Mariska dan moet je bij Hiske zijn ik ben de hele dag al bezig.
Ja, maar haar trots he.........zij hebben het zo leuk voor het oog. En alles is perfect en dan moet je vriendje niet lopen flirten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:59 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Maar ze was toch niet helemaal hoteldebotel van Jessie.. dat zei ze toch van de week
geen idee, merel loopt er zelf al bijna twee weken mee dat ze niet tegen de omgang van jessie met shelley kan.quote:
Ja soms wel, dan staat het geluid zacht, vooral als ik thuis ben en er niemand is. Ik krijg ook weleens commentaar is er iemand thuiskomt en die hoort ineens boren of iemand roepen. Ik heb hem aan staan, terwijl ik er niet eens achter zit, maar vergeet het soms.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
luister jij zonder koptelefoon of oordopjes? ik zou niet durven.
Hoe kan Merel dat nu weten, er staat nog niets in de mediaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:09 schreef Sambalbaai het volgende:
Jessie: dit verhaal was wel te verwachten. Hij omarmt Merel nogal stijfjes.
Merel: nog geen kilometer bij zijn huis vandaan.
Ik neem aan dat de vermiste man dood gevonden is?
En het zegt weer volgens Shell meer over de andere dan over haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef MacDeMarco het volgende:
zelfs andrea spreekt shelley aan op haar gedrag omtrent het evenement
Geen idee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Hoe kan Merel dat nu weten, er staat nog niets in de media
Ze zullen inside info gekregen hebben omdat dat alert op hun website staatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Die snibbige toon, is voor haar normaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:13 schreef MacDeMarco het volgende:
shelly weet echt niet waarom andere bewoners niks van haar moeten hebben.
moet haast wel.quote:
Was het een goede bekende van haar eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zullen inside info gekregen hebben omdat dat alert op hun website staat
Niet normaal, Jens heeft gelijk......dit is Shell en beter zal het nooit worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef MariaElena2018 het volgende:
Shelly zal altijd de schuld bij een ander leggen
oh, niks van meegekregen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef Angelique61 het volgende:
Om die vermiste kennis, die schijnt dood te zijn..
die vermiste ?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft een bericht gekregen over een dooie.. wat of wie is nog niet echt bekend
Ik denk om die kennis die gevonden is ...quote:
ok die vermiste man in Dortquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze heeft een bericht gekregen over een dooie.. wat of wie is nog niet echt bekend
hoezo gaat toch naar huisquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef formule het volgende:
Adriaan wil dat iedereen ook de 500 kistje met een handtekening voorziet
Dat vroeg ik mij ook afquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:11 schreef juul. het volgende:
[..]
Waarom deze datum??quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:17 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley: ik zit er echt over na te denken om 4 oktober weg te gaan.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:18 schreef MariaElena2018 het volgende:
Mensen hadden moeten zien dat shelly druk was, vraag dan aan me of er gebeld moet worden en natuurlijk zeg ik dan geen nee zegt ze
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Of een man als haar vader, die alles bekostigt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Merel mag wel een goedbetaalde baan zoeken met haar koopverslaving.
Kopt, staat nog niets in de mediaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
is ook niks over bekend toch? Of is Merel helderziende?
Okee wat een drama voor Merel .....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ook dat niet het was ooit een verzoek om dat alert op hun site te zetten
Ik ook hoor, zit er altijd met verbazing naar te luisteren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef magnaal het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo lachen om haar logica
Ah jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zullen inside info gekregen hebben omdat dat alert op hun website staat
https://www.zhzactueel.nl(...)endijk-in-dordrecht/quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Kopt, staat nog niets in de media
Ja, die vind ik soms fascinerend. Waar haalt ze het vandaan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef magnaal het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo lachen om haar logica
15 maanden onzin of zoquote:
Het alert staat nog steeds op de sitequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:20 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee wat een drama voor Merel .....
Kan er niets van in de kranten vinden.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:20 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.zhzactueel.nl(...)endijk-in-dordrecht/
Dan zit ze er 15 maandenquote:
15 maanden van Brandonquote:
beetje kortzichtig deze reactie. je weet niet hoe het zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:21 schreef goldback het volgende:
[..]
dit dus, maar sommige mensen vinden het fijn om ook drama te hebben en dit te exploiteren
wat hebben ze dan gezegd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:25 schreef Sofia2019 het volgende:
Lex en jordie hebben iets over Shelley gezegd volgens Andrea
dat mag jij vindenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:25 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
beetje kortzichtig deze reactie. je weet niet hoe het zit
Andrea is flink aan het stoken ze had tegen shelly gezegd dat ook de mensen waar shelly het niet van zou verwachten hebben geluld over de organisatie van de filmavondquote:
quote:
Stoken?!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Andrea is flink aan het stoken ze had tegen shelly gezegd dat ook de mensen waar shelly het niet van zou verwachten hebben geluld over de organisatie van de filmavond
https://www.zhzactueel.nl(...)endijk-in-dordrecht/quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:31 schreef schizolientje het volgende:
[..]
staat niets over in het nieuws of iets dergelijks
En ze blijft gewoon zitten. Van mij zou ze ook de rambam kunnen krijgen. Zoek het maar uit met onzinavond. Misschien wil Hollywood je helpenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:33 schreef snetje het volgende:
Jens stelt allemaal goede vragen omtrent voorbereidingen morgen en wat als het gaat regenen ... wederom heeft Shelley geen idee over hoe en wat ...
Ze heeft een achterbuurtkop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:33 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar haar leuk staan, maar haar gezicht oogt wel grover zo.
Jessies schuld weerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Hoe groot is het scherm, hoe groot is de kans op regen morgen, wat is je backup plan .. Jessie weet niet..
Morgen veel streamlocks waarachter veel kabouters met houthakkersvesten de boel klaar zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En ze blijft gewoon zitten. Van mij zou ze ook de rambam kunnen krijgen. Zoek het maar uit met onzinavond. Misschien wil Hollywood je helpen
Zo overduidelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:34 schreef DKUp het volgende:
Naartje blaai omdat wijnen wijnen wijnen![]()
![]()
Ik zou het best lachen vinden als hij zou blijven. Wil die gezichten dan zien... Andere gezichten dan de hypocriete die je zult zien bij het directe afscheid (daarna zal het weer roddelen en afzeiken worden).quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:19 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en toch hoop ik van niet, maar denk dat ie wel echt gaat helaas
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:50 schreef Paco55 het volgende:
Franny vindt een paar nieuwe schoenen op haar bed en zegt een paar keer ik wist niet dat ik die had.
Zo jammer dat ik het niet gezien heb. Ze doet al een tijd alsof het haar niet kan schelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
clowns wult is wet!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:38 schreef DKUp het volgende:
Die kop straalt gewoon “Dat mag jij vinden” uit want zij WULT haar carrière in L.A.!
ik vind het lijken op een dorre bos stroquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:33 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar haar leuk staan, maar haar gezicht oogt wel grover zo.
Zoals je doet, wordt je gedoetquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:27 schreef Shambles het volgende:
[..]
Dat ze Shelley afvallen, zoals iedereen het daar doet.
Dat droge valt gekruld nog meer op, ze mag wel eens naar Andrea kijken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:42 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het lijken op een dorre bos stro
het glanst niet, ziet er niet echt gezond uit
Mijn buren ookquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat gegil, en dat komt door Gerrit, mijn buren zullen zich afvragen of ik een dronken gezelschap in huis heb.
Het lijkt wel een wedstrijd onderhand, wie het hardst gilt.
Iedereen is een goede bekende waar Merel aandacht mee kan krijgen. Heel Dordt sowieso. Als je uit Dordrecht komt, ben je haar vriend/in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:15 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Was het een goede bekende van haar eigenlijk?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Mijn buren ook![]()
Denken s
Ze waarschijnlijk ook als die zaag ineens kei hard aan gaat...hoe dan?!![]()
Hij draait wel lekkerdere muziek. Zeker van Andrea.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Crabapple het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Ger dit publiek voor ogen hebben gehad toen hij DJ wilde worden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Iedereen is een goede bekende waar Merel aandacht mee kan krijgen. Heel Dordt sowieso. Als je in het nieuws komt uit Dordrecht , ben je haar vriend/in.
Dan zijn ze mild voor Jessie en Merel.quote:
Dat wordt hier ruimschoots goed gemaakt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan zijn ze mild voor Jessie en Merel.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:52 schreef Crabapple het volgende:
Hoeveel dagen bestaat Utopia vandaag, telt Uto 1 mee?
Vond het meer een anti propaganda momentjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:01 schreef MacDeMarco het volgende:
weer een brandon propaganda momentje voor de tv uitzending.
Hebben ze toch aan zichzelf te danken en aannames, daar ontkom je niet aan. Wat je nu schrijft kan ik ook zien als een aanname.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:51 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dat wordt hier ruimschoots goed gemaakt.
En als er niets negatiefs te melden is, worden er wel allerlei
aannames gedaan. Zo ook over Gerrit.
Ze zien haar aankomen in Hollywood. Nu al sterallures zonder een enkele prestaties op haar cvquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:38 schreef DKUp het volgende:
Die kop straalt gewoon “Dat mag jij vinden” uit want zij WULT haar carrière in L.A.!
Vindt het eigenlijk nogal meevallen......ze zei toch ook duidelijk dat het grotendeels aan Shelly zelf lag......vooral als ze die dag tevoren nog had gezegd dat ze aan de bel zou trekken om 1uur en dat niet had gedaan. En dat de meeste zo iets hadden van hetzalwel......en ik mag ze beide niet maar vond het redelijk wat Andrea zei.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:29 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Andrea is flink aan het stoken ze had tegen shelly gezegd dat ook de mensen waar shelly het niet van zou verwachten hebben geluld over de organisatie van de filmavond
Inpakken? Proppen.. maar eerst haartjes goed doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley pakt een zeurvaaiverjak in. mensen kopen die zooi nog steeds dus.
Als je daar op gaat letten is het niet normaal hoe vaak zij aan haar haar zit. Of het nu straks in een staart zit gebonden of niet.....dan zie je haar om het half uur haar haar nat maken en maar aan die staart draaien.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inpakken? Proppen.. maar eerst haartjes goed doen
[ afbeelding ]
Ga dan ook maar op d'r stijve nek syndroom letten hoe ze haar hele bovenlichaam draait al ze moet omkijkenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je daar op gaat letten is het niet normaal hoe vaak zij aan haar haar zit. Of het nu straks in een staart zit gebonden of niet.....dan zie je haar om het half uur haar haar nat maken en maar aan die staart draaien.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ga dan ook maar op d'r stijve nek syndroom letten hoe ze haar hele bovenlichaam draait al ze moet omkijken
De hele dag al ... dood vermoeiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inpakken? Proppen.. maar eerst haartjes goed doen
[ afbeelding ]
En ze zit al bijna een uur met Jessie boven, geen zeikMerel te bekennen die zo begaan was met het flirten van Jessie , en dát showtje is wel weer raarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De hele dag al ... dood vermoeiend
tussendoor weer haartjes strijken .. kind heeft amper wat gedaan vandaag
Nah ja haar strijken
Zonder het haar zou hij helemaal zo jong lijken.....en bij zijn figuur vind ik het wel passen.....maar ja ik hou van behaard.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
Ik vind al dat haar helemaal niet bij Jens passen. Hij heeft zo'n babykoppie en dan de rest van zijn lijf lijkt op een baviaan.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
luister jij zonder koptelefoon of oordopjes? ik zou niet durven.
Ik weet niet of het net is maar zie Jessie bij Gerrit zitten buiten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ze zit al bijna een uur met Jessie boven, geen zeikMerel te bekennen die zo begaan was met het flirten van Jessie , en dát showtje is wel weer raar
Die kan zo bij Gordon zijn programma terecht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:30 schreef yvondenise het volgende:
Jezus loopt Lex nou in een baby-doll?
Klopt, Sjel ging post wegbrengen. roken en door naar de muziek, Jessie gelijk daarna ook.. toevaliig natuurlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of het net is maar zie Jessie bij Gerrit zitten buiten.
Zoo en dan die mannen benen eronder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die kan zo bij Gordon zijn programma terecht.
Dat jurkje zit zo strak dat ze nu ook van achter tieten heeft , geen pan moet die pofmouwtjes lijkt wel een jurkje voor een 4jarig meisje.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:34 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Zoo en dan die mannen benen eronder.
Duurde ff hier maar..LOLquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:11 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley pakt een zeurvaaiverjak in. mensen kopen die zooi nog steeds dus.
Die knul is zo gay als maar kan (als je t mij vraagt...oke niemand vroeg het haha maar tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
Ik vind al dat haar helemaal niet bij Jens passen. Hij heeft zo'n babykoppie en dan de rest van zijn lijf lijkt op een baviaan.
[ afbeelding ]
Hiske ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:43 schreef Lelie68 het volgende:
Over wie hebben Andrea en Shelly het?
Hiss.. die laat Sjel vallenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:43 schreef Lelie68 het volgende:
Over wie hebben Andrea en Shelly het?
Dat is al vanaf het moment dat Hiske haar naam niet bij de teaser werd vermeld en dat het Shelley schijnbaar weinig deed ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hiss.. die laat Sjel vallen
Terecht van hiskequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het moment dat Hiske haar naam niet bij de teaser werd vermeld en dat het Shelley schijnbaar weinig deed ...
Dat mogen wij vindenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
En ego shell is te dom om te snappen waarom mensen weinig zin meer hebben om haar te helpen
Ja dat mogen wij. Niemand wil toch werken voor zo'n afschuiver.quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Dree probeert op de goede manier Shell bewust te maken ,
Dree is lief
Ze heeft heel veel geduld met Shelley idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Dree is lief
Dree is alleen lief voor shelley. Al vanaf binnenkomst. Crush?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:50 schreef puzziepie het volgende:
Dree is lief
Zou zo maar kunnen. Ze kwam binnen en de eerste die ze ging begroeten was Shelley.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dree is alleen lief voor shelley. Al vanaf binnenkomst. Crush?
En toch word ik er wel verdrietig van hoe Shell vast zit in dingen en continu in survival modus zit.handelt /reageertquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dit doet ze echt goed. Ik denk alleen niet dat het ook maar iets bij Shelly zal veranderen.
Andrea is zo 1000% pro shel, voor haar neus maar ook achter haar rug is ze altijd positief over shel (hoe dan?) Dus my gut says crushquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ze kwam binnen en de eerste die ze ging begroeten was Shelley.
Nee , ik denk dat ze heel goed doorziet waarom Shell Shell is , en ze begrijpt waar het mee te maken heeftquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dree is alleen lief voor shelley. Al vanaf binnenkomst. Crush?
Denk het ook......ze is echt aardig en niet aan het stoken......ze wil Shelley bewust maken van haar houding.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen. Ze kwam binnen en de eerste die ze ging begroeten was Shelley.
Bij het minste of geringste voelt ze zich aangevallen of tekort gedaan en gaat dan in de aanval.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En toch word ik er wel verdrietig van hoe Shell vast zit in dingen en continu in survival modus zit.handelt /reageert
Ik gun haar wat meer vrijheid in haar hoofd
maar dat gaat em nooit worden
Tof dat Dree moeite doet en verder kijkt .. probeert te begrijpen
Helaas ..Shell kapt ook Dree nu af
Mariska heeft het een paar keer aangeboden maar Shel kan geen taken uitdelen als ze zelf ergens mee bezig is en is dan zelfs bot tegen haar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Shell zou Mariska moeten bestoken met al haar hulpvragen, tot nu toe heb ik iedereen mensen zien helpen behalve Mariska en die is daar speciaal voor gekomen
Mariska wil heel graag helpen en heeft al tig keer aangegeven dat Shelley dan bij haar moet komen met vragen en dat doet Shelley weer eens niet ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef Flow3r het volgende:
Shell zou Mariska moeten bestoken met al haar hulpvragen, tot nu toe heb ik iedereen mensen zien helpen behalve Mariska en die is daar speciaal voor gekomen
Een zwak voor iemand hebben is heel wat anders dan een Crush op iemand hebbenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk het ook......ze is echt aardig en niet aan het stoken......ze wil Shelley bewust maken van haar houding.
Ik ga nog liever voor Gerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:04 schreef lorrie03 het volgende:
shel over utopiaan van het jaar: ik denk dat het een jessie wordt
i=van mij mag iedereen bh gerrit, jessie en merel, maar als het dan toch 1 van deze 3 wordt dan het liefst jessiequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ga nog liever voor Ger
Jessie zit er voor de 2e keer ,
Ik vind dat Jessie het helemaal niet verdiendquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
i=van mij mag iedereen bh gerrit, jessie en merel, maar als het dan toch 1 van deze 3 wordt dan het liefst jessie
ok en mariska gun ik het ook echt nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:06 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
i=van mij mag iedereen bh gerrit, jessie en merel, maar als het dan toch 1 van deze 3 wordt dan het liefst jessie
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat Jessie het helemaal niet verdiend
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ok en mariska gun ik het ook echt niet
ik ook niet, maar merel en ger en maris ook nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Ik zou niet weten waarom hij dat zou verdienen.
Hij heeft de boel naar de donder gejaagd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Hij heeft zijn kans in 1 gehadquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Ja precies. Hij maakt tv, heeft een grote bek en eigendunk. Als je daarmee moet winnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Hij heeft de boel naar de donder gejaagd.
Ik ook, heel jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft zijn kans in 1 gehad
vind het heel erg jammer dat hij er in is gekomen
en wie is dit: maakt geen tv, heeft geen grote bek en geen eigendunk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja precies. Hij maakt tv, heeft een grote bek en eigendunk. Als je daarmee moet winnen.
Nee ook niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:09 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar merel en ger en maris ook niet
Het zou een triest einde betekenen van Utopia als die miskwal zou winnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:12 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja precies. Hij maakt tv, heeft een grote bek en eigendunk. Als je daarmee moet winnen.
Dat ben ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:13 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
en wie is dit: maakt geen tv, heeft geen grote bek en geen eigendunk?
ja het moet een homo ludens wordenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:13 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Het zou een triest einde betekenen van Utopia als die miskwal zou winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |