Zeg af dan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:26 schreef TaMieke het volgende:
Morguh![]()
Bruiloft vandaag. Hele dag wachten tot je mag/moet gaan. Verschrikkelijk
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.quote:
Heb al gedoucht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kunt gewoon iets leuks doen ff douchen en dan gaan?
Ohnee je bent een vrouw.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Das gewoon slecht geregeld.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:37 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Aangezien ik mn familie nog vaker moet zien....veel.
[..]
Heb al gedoucht.
Moet dadelijk om 12uur bij haar huis staan. Dan trouwerij. Weer terug naar huis en vanavond feest. Wat moet ik tussendoor nog doen dan?
Was wel het tweede wat ik dachtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Quelle surprise.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:32 schreef Joosie200 het volgende:
NWS / Hudson Bay vertrekt eind 2019 uit Nederland
Allures grijp je kans. Opruimingsuitverkoop in 3..2..1..
Niet echt logisch gepland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:51 schreef Allures het volgende:
Ik vind dat ook onbeschoft naar je gasten eigenlijk
'Leuk dat je er bent. Ga nu maar weer weg'
Gebeurt wel vaker. Het is nog 1 ding als het ergens in de buurt is. Maar stel dat je er voor naar de andere kant van het land moet, naar een of ander onzalig oord waar je verder ook niet dood gevonden wil worden....quote:
Inwisselen danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:53 schreef Allures het volgende:
Ik heb nog een stapel van die punten van hudsons bay
Ja was meteen al gaan kijken maar mehquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Inwisselen dan
Ik ga daar ook nog wel gebruik maken van de uitverkoop die er ongetwijfeld gaat komen.
Dat klinkt als de Hudson's Bay ervaring die ik ken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:00 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja was meteen al gaan kijken maar meh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |