Begrijpelijk, al die lijken gaan rotten na een tijdje natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:05 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik ben de garage / kelder weer aan et opruimen
En het bewijsmateriaal moet vernietigd worden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Begrijpelijk, al die lijken gaan rotten na een tijdje natuurlijk.
Michael Gray...was in die tijd wel goed met dat nummer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Ivo1986 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weekend!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja gaat stinken, kan de groencontainer in, eff grasmaaien, erover gooien en je ziet er niets meer vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:08 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Begrijpelijk, al die lijken gaan rotten na een tijdje natuurlijk.
Zo danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 11:09 schreef Ivo1986 het volgende:
Ja gaat stinken, kan de groencontainer in, eff grasmaaien, erover gooien en je ziet er niets meer van
Doe je ook verzoekjes?quote:
De gehele ajax selectie?quote:
PSV dan?quote:
Let's gooo!!quote:
Wel volhouden dan hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:03 schreef Nattekat het volgende:
In stijl op het laatste moment ingeschreven voor het studiejaar
Zie zijn schoonpa wel eens met de hond wandelenquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Hey wisten jullie dat Andre Hazes een Feyenoorder was?
Heerlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Erg warm pff 33 hier, in de zon warmer nog
Dan is het minder idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Niet als je de garage aan et opruimen bent
True Biertje erbijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan is het minder idd.
Maar je kan wel lekker buiten zitten nu
Niet over datum laten gaan he!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:24 schreef aloa het volgende:
Mij ook niet.
Voor eventuele rampen is het wel handig om wat in huis te hebben.
2 per dag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In een maandje is die daar wel doorheen hoor
Merk je wel weinig als je eraan gaatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als de wereld vergaat ga jij 400 halve liters klappen?
Geen katerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Merk je wel weinig als je eraan gaat
Lachend ten onder gaanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Merk je wel weinig als je eraan gaat
Heb ook niet echt ge-at. Maar wel net iets te veel op.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Had je maar niet moeten atten he![]()
Gaat het?
Ja helaas, hoort erbij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:27 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ook niet echt ge-at. Maar wel net iets te veel op.
Nee joh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Denk eerder aan 15 per dag als ik je soms zie posten
Jij had er gisterenavond 3 op?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee joh.
Stuk of 2. Soms 3 in het weekend.
Ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Jij had er gisterenavond 3 op?
Gewoon normaal hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan wil ik niet weten hoe het er bij jou thuis aan toe gaat
Had zijn verstand weg gedronken jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:14 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Was een Feyenoord fan die Hazes!
Juist niet, was liever voor een echte clubquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Had zijn verstand weg gedronken ja
Junior hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:15 schreef ToT het volgende:
Zijn zijn longen en stembanden niet allang weggerot?
Echte Feyenoorder die man zijn ziel zingt voortquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Zijn zijn longen en stembanden niet allang weggerot?
Ooh okéquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Nee senior, die ouwe was voor Feyenoord. Zijn zoontje is wel voor ajas.
What did you dooooquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:20 schreef Kopjechino het volgende:
Ohnee, die gast van gisteren appt mij net
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:20 schreef Kopjechino het volgende:
Ohnee, die gast van gisteren appt mij net
Had aan iemand mijn nummer gegeven, gisteren veel mee staan praten. Maar hij vindt mij dus echt leukquote:
Dat is toch juist goed! Of is het niet wederzijds?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had aan iemand mijn nummer gegeven, gisteren veel mee staan praten. Maar hij vindt mij dus echt leuk
Nee, totaal niet mijn type en te jongquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is toch juist goed! Of is het niet wederzijds?
Dat is het gevolg vaak als een vent een nummer krijgtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:22 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Had aan iemand mijn nummer gegeven, gisteren veel mee staan praten. Maar hij vindt mij dus echt leuk
Oh jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, totaal niet mijn type en te jong
Als ik dat doe hoor ik meestal niets meer, maar nu dus welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:23 schreef Ivo1986 het volgende:
Dat is het gevolg vaak als een vent een nummer krijgt
Dan is er dus nog wel nuchtere interessequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik dat doe hoor ik meestal niets meer, maar nu dus wel
Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dat gisteren leuk was maar dat je geen vervolg er in ziet. En anders zit er nog een blokkeer functie in Whatsappquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Als ik dat doe hoor ik meestal niets meer, maar nu dus wel
Ja, dat blijkt haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dan is er dus nog wel nuchtere interesse
Hij heeft nog niets gezegd over een date of wat dan ook. Mocht dat wel zo zijn dan zeg ik het gewoon eerlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:33 schreef dud0r het volgende:
Gewoon zeggen dat je geen interesse hebt en dat gisteren leuk was maar dat je geen vervolg er in ziet. En anders zit er nog een blokkeer functie in Whatsapp
Opzich niet slecht toch, doe je toch iets goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, dat blijkt haha.
[..]
Hij heeft nog niets gezegd over een date of wat dan ook. Mocht dat wel zo zijn dan zeg ik het gewoon eerlijk.
En blokkeren doe ik niet, hij is een van de beste vrienden van een vriend van mij. Hij moet maar met afwijzing kunnen dealen
Blijkbaar, maar trek wel vaak de types aan waar ik niet op valquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Opzich niet slecht toch, doe je toch iets goed
Waarom heb je dan je nummer gegeven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:23 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, totaal niet mijn type en te jong
Dat is wel normaal hoor, ligt maar ook net aan je smaak natuurlijk. Sommige mensen kunnen op alles vallen, je weet hoe dat gaat lolquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Blijkbaar, maar trek wel vaak de types aan waar ik niet op val
Hij gamed ook, en leek me wel leuk eens te gamen. En bier heeft ook zijn bijdrage geleverd aan deze beslissing haha.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Waarom heb je dan je nummer gegeven?![]()
Jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat is wel normaal hoor, ligt maar ook net aan je smaak natuurlijk. Sommige mensen kunnen op alles vallen, je weet hoe dat gaat lol
Doorzoeken dan nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij gamed ook, en leek me wel leuk eens te gamen. En bier heeft ook zijn bijdrage geleverd aan deze beslissing haha.
[..]
Ja
Ahaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij gamed ook, en leek me wel leuk eens te gamen. En bier heeft ook zijn bijdrage geleverd aan deze beslissing haha.
[..]
Ja
Waarom twijfel je?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Doorzoeken dan nogIk heb binnenkort ook date maar ik ga nu toch weer twijfelen lol
Ja idk beetje combo, ik ben gewend aan vrijheid enzo, bang dat ik beetje gekkie overkom, of geobsedeerd met de sportschool ofzo. Beetje bang om te falen omdat dit een best mooie meid is, 8,5/10, maar ik verneuk die dingen vaakquote:
Dat is wel veel onzekerheid bij elkaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja idk beetje combo, ik ben gewend aan vrijheid enzo, bang dat ik beetje gekkie overkom, of geobsedeerd met de sportschool ofzo. Beetje bang om te falen omdat dit een best mooie meid is, 8,5/10, maar ik verneuk die dingen vaakOok slechte kledingsmaak enzo en niks is goed
Ja geen idee, ik weet het nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is wel veel onzekerheid bij elkaarmaar zij heeft niet voor niks toegestemd voor een date toch?
Niet bang zijn. Had dat eerst ook, maar je moet gewoon helemaal jezelf kunnen zijn en als je iemand vindt die al je eigenaardigheden leuk vindt, weet je dat je de juiste hebt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja idk beetje combo, ik ben gewend aan vrijheid enzo, bang dat ik beetje gekkie overkom, of geobsedeerd met de sportschool ofzo. Beetje bang om te falen omdat dit een best mooie meid is, 8,5/10, maar ik verneuk die dingen vaakOok slechte kledingsmaak enzo en niks is goed
Ja dat is zo. Maar ik sla dicht dan, ik kan niet altijd zo vlug praten als toen zegmaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Niet bang zijn. Had dat eerst ook, maar je moet gewoon helemaal jezelf kunnen zijn en als je iemand vindt die al je eigenaardigheden leuk vindt, weet je dat je de juiste hebt.
Herkenbaar wel hoor. Niet te veel over nadenken, komt goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja dat is zo. Maar ik sla dicht dan, ik kan niet altijd zo vlug praten als toen zegmaarEn dan twijfelen aan alles en die combinatie is meh. Maar het is idd wel zo dat je elkaar moet kunnen accepteren maar ben altijd zo bang om iets fout te doen ofzo
Als je niks fout wil doen ga je juist krampachtig doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:53 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is zo. Maar ik sla dicht dan, ik kan niet altijd zo vlug praten als toen zegmaarEn dan twijfelen aan alles en die combinatie is meh. Maar het is idd wel zo dat je elkaar moet kunnen accepteren maar ben altijd zo bang om iets fout te doen ofzo
Dat zou wel echt grootste afknapper ooit zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef ToT het volgende:
Als je niks fout wil doen ga je juist krampachtig doen.
Gewoon die Jumbo-reclames volgen voor goeie pick-up lines zoals van die kassa-nova met z'n sterretjes die in de aanbieding zijn!
Of je houdt het gewoon bij: "Hee, jij ziet er wel geil uit! Neuken?"quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar juist als je er bang voor bent gaat het mis...je kunt ook tegen haar zeggen als je elkaar begroet: vind je het ook zo spannend? Breekt het ijs een beetje
I hope soquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Herkenbaar wel hoor. Niet te veel over nadenken, komt goed
Die werkt denk niet zo goed in het echtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niks fout wil doen ga je juist krampachtig doen.
Gewoon die Jumbo-reclames volgen voor goeie pick-up lines zoals van die kassa-nova met z'n sterretjes die in de aanbieding zijn!
Ja maarja dat is een beetje buiten mijn karakter, idk, ik werk andersquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Maar juist als je er bang voor bent gaat het mis...je kunt ook tegen haar zeggen als je elkaar begroet: vind je het ook zo spannend? Breekt het ijs een beetje
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat zou wel echt grootste afknapper ooit zijn
Of je volgt de methode van ToTquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
I hope soKans is groot dat ik het alsnog cancel
[..]
Die werkt denk niet zo goed in het echt
[..]
Ja maarja dat is een beetje buiten mijn karakter, idk, ik werk andersMoet het zelf ook nog uitvogelen
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Of je houdt het gewoon bij: "Hee, jij ziet er wel geil uit! Neuken?"
Daar ben ik te netjes voor hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:57 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of je volgt de methode van ToT
[..]
Vooruit, dan hou je het bij "copuleren" i.p.v. "neuken". Wat jij wil!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar ben ik te netjes voor hoor
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Note to myself: nooit gaan daten met ToT
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar ben ik te netjes voor hoor
Daar is ooit iemand in getrapt?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef ToT het volgende:
"Mijn kind heeft nog geen moeder. Jij ziet er wel aardig uit. Wil jij zijn of haar moeder zijn, afhankelijk van wat het gaat worden?"
Doelde dan ook louter op je openingszinnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]Denk dat mevrouw ToT dat ook niet heel erg geslaagd zou vinden!
Ja ditquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Note to myself: nooit gaan daten met ToT
Alleen zijn is niet je ding?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:08 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
2,5 week alleen thuis dit wordt een ramp!
Elke dag een feestje organiseren danquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik ben een mensen-mens
Op die manier. Mensen zat toch in Rotterdam.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nee ik ben een mensen-mens
Dat lukt welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Elke dag een feestje organiseren dan
Ja maar niet elke debiel komt in mijn huis die pikken dan allesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Op die manier. Mensen zat toch in Rotterdam.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:02 schreef ToT het volgende:
"Ja hoi! Ik zit op FOK!. En je weet wat men zegt over de grootte van de paarsgepunte lans van FOK!kers he!"
Daar moet je wel mee uitkijken daar ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat lukt wel
[..]
Ja maar niet elke debiel komt in mijn huis die pikken dan alles
Ik woon aan de rijkere kant van Rotterdam veel gekkies hier die alles pikken wat los en vast zitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:20 schreef aloa het volgende:
[..]
Daar moet je wel mee uitkijken daar ja.
Levensgevaarlijk!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik woon aan de rijkere kant van Rotterdam veel gekkies hier die alles pikken wat los en vast zit
Gelukkig goede beveiliging en anders ligt er altijd nog een koevoet bij het nachtkastje mochten ze binnen komenquote:
Dat zeg ik....levensgevaarlijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gelukkig goede beveiliging en anders ligt er altijd nog een koevoet bij het nachtkastje mochten ze binnen komen
2 weken geleden zijn er een straat verderop nog 2 handgranaten gevondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat zeg ik....levensgevaarlijk
Oei dat klinkt wel heftig......quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
2 weken geleden zijn er een straat verderop nog 2 handgranaten gevondenDie namen het heel letterlijk
Ja als ze niet hier in de straat komen is het bestquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oei dat klinkt wel heftig......
En niet in die weken dat je alleen bent in elk geval......quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja als ze niet hier in de straat komen is het best
Waar woonde jij ook alweer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Hier zijn een paar jaar geleden ook een reeks inbraken geweest......
Tilburg......ja, wij kregen hier toen ook voorlichting van de politie en van beveiligingszaken.....maar als ze echt willen inbreken toen ze het toch wel....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:56 schreef aloa het volgende:
[..]
Waar woonde jij ook alweer?
Tijd terug nog zo'n golf van inbraken hier. Toen toch maar ff wat buitenverlichting gemaakt etc.
Nu zuig je er wel echt een puntje aan hoorquote:
Elke week schietpartij bij jouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:53 schreef aloa het volgende:
Al lopen hier ook zeker wel nare figuren rond...
Wil ook wel aan jouw puntjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nu zuig je er wel echt een puntje aan hoor
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Elke week schietpartij bij jou
In 020 elke week maar was vergeten jij bent nep-020'er net als je held Andre Hazes Feyenoord Fanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Is wel gebeurd hier, maar zeker niet wekelijks.
Ik zou er ook echt niet meer willen wonen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:11 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In 020 elke week maar was vergeten jij bent nep-020'er net als je held Andre Hazes Feyenoord Fan
Het is ook vrij warm ja. Zit op het moment te wachten dat ik mijn winterkleren weer aan kan doenquote:
27 graden met een biertje aan het strand.. Wat een genotquote:
Niks mis mee...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:43 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Magnetronmacaronikliekje......ben alleen thuis dus lekker makkelijk
33 en garage opruimen, zweet genotquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 17:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
27 graden met een biertje aan het strand.. Wat een genot
Ga eens gezellig doen met je kind en vrouw. Hup hupquote:
Niet slim om met die rechterarm zo bloot op de foto te gaan. Die tatoeage kan een aanwijzing naar Tong zijn.quote:
Ga jij gezellig doen met de hondenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:52 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ga eens gezellig doen met je kind en vrouw. Hup hup
De hondenkinders zijn moe, eentje ligt tegen mij aan en de ander in zijn mandquote:
tot is een kloon van Danny.quote:
Ik ging toen het café sloot. Kan ik niets aan doen!quote:
Aaah okequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik ging toen het café sloot. Kan ik niets aan doen!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Niet slim om met die rechterarm zo bloot op de foto te gaan. Die tatoeage kan een aanwijzing naar Tong zijn.
Potje boontjes hamburger...met goulash en aardappeltjes...dubbel vlees i knowquote:
Op vakantie in Zweden?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En paella gegeten smiddags, goed eetdagje 😜
Spanje 🕺🏿Al is bijna alles waf je besteld qua eten in olie gedompeld 😜 en ze houden van zoutquote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Er staan ook veel mannen in de bediening wat ik wel leuk vond ☺
Jij hoeft morgen niet te vegen met poepen..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Spanje 🕺🏿Al is bijna alles waf je besteld qua eten in olie gedompeld 😜 en ze houden van zout
Haha dat is dan weer to muchquote:
Het glijd er zo uit ja 👻 van die zachte smurrie drolletjesquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij hoeft morgen niet te vegen met poepen..
Pics straks!!!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:46 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het glijd er zo uit ja 👻 van die zachte smurrie drolletjes
Zo waar geerd, wat een wijsheid 😜quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Poep gaat er makkelijker af dan lippenstift
Maar geerd gewoon een oprechte vraag.. zou je niet willen daten met een vrouw of kies je ervoor om voor altijd alleen te blijvenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hele dag weer op de motor ...teveel chikies weer gezien
Tuurlijk wel ..alleen komt er niet echt vanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar geerd gewoon een oprechte vraag.. zou je niet willen daten met een vrouw of kies je ervoor om voor altijd alleen te blijven
Komt wel voor jouquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:03 schreef Geerd het volgende:
Tuurlijk wel ..alleen komt er niet echt van![]()
werk helpt ook niet echt mee altijd savonds snacht veel weekenden..hobby als motorrijder helpt ook niet echt ...zoals nu weer ff 1.5 week i een dorpke met 350 inwoners tussen de heuvels daar ga je ook geen dames vinden
Ah ja.. dat maakt wel een stuk lastiger maar! Niet onmogelijk. Dat kan je bijna geen dorp meer noemen maar een gehucht 😜quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
werk helpt ook niet echt mee altijd savonds snacht veel weekenden..hobby als motorrijder helpt ook niet echt ...zoals nu weer ff 1.5 week i een dorpke met 350 inwoners tussen de heuvels daar ga je ook geen dames vinden
Ach ja komt het op het pad zou super leuk en erg spannend zijn/worden..en anders toch maar keer escortquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja.. dat maakt wel een stuk lastiger maar! Niet onmogelijk. Dat kan je bijna geen dorp meer noemen maar een gehucht 😜
Ja en vergeet ook niet, je zult er zelf ook moeite voor moeten doen.. maar dat weet je wel toch 🐣 ja het is je gegund iigquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ach ja komt het op het pad zou super leuk en erg spannend zijn/worden..en anders toch maar keer escort
Nee idd, ze komen niet bij je voordeur aankloppen....maja we zien welquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en vergeet ook niet, je zult er zelf ook moeite voor moeten doen.. maar dat weet je wel toch 🐣 ja het is je gegund iigescort kan ook maarja zo zakelijk en kill is bijna niet te vergelijken (vind ik dan)
Kom op Geerdje, is er geen leuke vrouwelijke collega die datzelfde leefritme als jij heeft?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naar wie heb je geluisterdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
Hele dag al muziek geluisterd. Ga zo maar eens wat anders doen denk ik.
Ey killquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja en vergeet ook niet, je zult er zelf ook moeite voor moeten doen.. maar dat weet je wel toch 🐣 ja het is je gegund iigescort kan ook maarja zo zakelijk en kill is bijna niet te vergelijken (vind ik dan)
Fappenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
Komen de laatste tijd erg veel jongeren collegaas binnen ...dus wie weet..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Kom op Geerdje, is er geen leuke vrouwelijke collega die datzelfde leefritme als jij heeft?
Niet te lang wachten 😜quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee idd, ze komen niet bij je voordeur aankloppen....maja we zien wel
Ja, je hebt zelf wel de skills om die moves te maken. Dus bouw het langzaam op!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:34 schreef Geerd het volgende:
[..]
Komen de laatste tijd erg veel jongeren collegaas binnen ...dus wie weet..
hey kopjequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:32 schreef Kopjechino het volgende:
Ja, had niet echt een mega kater hoor. Alleen beetje hoofdpijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Prima prima.
Katertje voorbij?
Ook leuk voor de verandering!quote:
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, had niet echt een mega kater hoor. Alleen beetje hoofdpijn.
Ja, lekker rustig. Ik luister echt van allesquote:
Ja ach, hoort erbijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naar
En jij verdient geen nare dingen
Als je beetje getraind bent heb je nooit een kater...of je moet ineens heel gek gaan doen met coctails/shotjes nemen etc als je dat niet gewend bent ...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ah valt mee dan, gelukkig, kater is altijd super naar
En jij verdient geen nare dingen
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:57 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, lekker rustig. Ik luister echt van alles
[..]
Ja ach, hoort erbij
Ben aardig afgetraind maar als ik dan ga drinken word ik een lul en heb een kater de volgende dagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je beetje getraind bent heb je nooit een kater...of je moet ineens heel gek gaan doen met coctails/shotjes nemen etc als je dat niet gewend bent ...
Bedoelde anders getraind hequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebt
[..]
Ben aardig afgetraind maar als ik dan ga drinken word ik een lul en heb een kater de volgende dag
Is onoverkomelijk helaasquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Dat wel maar is zielig ik wil dat jij geen hoofdpijn hebt
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:06 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ja true. Ach.
Nog wat gehoord van die knul?
Als een echte baas: https://blauwbloed.eo.nl/(...)baard-nu-echt-staan/quote:
Komt er een vervolg of is het gewoon leuk gezelschapquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzo
Willem koning pils met een mooie vrouw.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
[..]
Als een echte baas: https://blauwbloed.eo.nl/(...)baard-nu-echt-staan/
Zijn overgrootopa's (Willem I, Willem II, Willem III) en zijn verre ooms (Edward VII, George V) lieten ook de baard staan.
In bepaalde landen en bedrijven is het maatschappelijke en organisatorische traditie om een baard te laten staan.
Hij snapt de hint?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij appte nog, was aan het werk. Geen diepgaand gesprek gehad ofzo
Hoe zou deze combinatie toch tot stand zijn gekomenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Willem koning pils met een mooie vrouw.
geldquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Hoe zou deze combinatie toch tot stand zijn gekomen
Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?quote:
Nee, zeker geen vervolg. Hij is te jong en niet mijn type. Aardige knul denk ik, dat wel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:10 schreef stokj het volgende:
Komt er een vervolg of is het gewoon leuk gezelschap
Heb nog niet echt gehint, en weinig gepraat want hij was aan het werk.quote:
Welke stand noem je datquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou die haar elke avond nog kapot trekken met een halve liter in zijn hand?
Oh ja. Komt goed schatquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee, zeker geen vervolg. Hij is te jong en niet mijn type. Aardige knul denk ik, dat wel.
[..]
Heb nog niet echt gehint, en weinig gepraat want hij was aan het werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |