SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em zo geweldig!!
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Die eet ik ook vaak. Mijn favo is de gegrilde kip met bruine sausquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:32 schreef Bluezz het volgende:
Hier voor ons nieuwe k&k maaltijden. Best te doen.
Voor mij:
https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar/lasagnette
Voor g: https://www.iglo.nl/assortiment/maaltijden/pingklaar/thaise-curry
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:33 schreef Barreltje het volgende:
Omg! Net een appje van de juwelier.. de verlovingsring is af.. dus meteen op gaan halen natuurlijken dat is nog maar je verlovingsringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em zo geweldig!!![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Wij eten vanavond makkelijke rijst,wokgroenten en kip maaltijd..
En
Omg! Net een appje van de juwelier.. de verlovingsring is af.. dus meteen op gaan halen natuurlijkZo wat een stenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em zo geweldig!!![]()
We besparen dan wel op de trouwringen hoor .quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dat is nog maar je verlovingsring![]()
Door K. meegenomen uit het buitenland..quote:
Scherp?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die eet ik ook vaak. Mijn favo is de gegrilde kip met bruine saus![]()
Die lasagnette is ook prima, alleen een beetje weinig, en een beetje te scherp voor mooi. Oplossing: Twee eieren bakken en eroverheen. Even in stukjes van 3x3 cm joeksen en dan alles doorelkaar smurfen. Prima maaltijd
Wij eten vanavond makkelijke rijst,wokgroenten en kip maaltijd..
En
Omg! Net een appje van de juwelier.. de verlovingsring is af.. dus meteen op gaan halen natuurlijkTofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik vind em zo geweldig!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Ik ben wel een beetje verliefdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Diamonds are a girl's best friend...
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:52 schreef Barreltje het volgende:
K. maakte een betere foto:Da’s een mooiere foto maar die eerste is van waar de ring moet zijn en dus de mooisteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Goh, heeft K weer mazzelquote:
De juwelier was nog vrijgezel?quote:
Mn ring..quote:
Ach, de liefde voor de man gaat toch door de maag, dus als je gewoon wat lekkers voor hem CULt, is iedereen weer blijquote:
Wat een romantische verloofde heb jequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 18:37 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Door K. meegenomen uit het buitenland..
Wel een leuk idee voor MENquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Nokia
Parset ook. Houdt er al iemand een lijstje bij?
K. maakte een betere foto:Mooi hoor Barrel en vooral dat je er blij mee bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over stenen...hoest met de nierstenen afgelopen?
# bruggetje.
Vanavond een variatie van/ op shakshuka.
Nabrander: @ lucky: ook al blij met de tas en vakjes.![]()
Asjeblieft niet zeg. Werkt alleen maar veel meer van zulke woorden in de hand.quote:
Leuk! Al eerder gedaan? Met welk voertuig?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:07 schreef Puala het volgende:
Ik ga binnenkort zelf racen op Zandvoort
Oeh dat wil ik ook wel eens een keerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Leuk! Al eerder gedaan? Met welk voertuig?
K. maakte een betere foto:Mooi BarrelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Over stenen...hoest met de nierstenen afgelopen?
# bruggetje.
Nee nog nooit. Ik heb geen idee. Een leverancier heeft mij uitgenodigd, dus ik laat mezelf maar verrassenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:34 schreef mjan het volgende:
[..]
Leuk! Al eerder gedaan? Met welk voertuig?
K. maakte een betere foto:WauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon doen danquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:55 schreef minilot het volgende:
Uitgewandeld. Was niet gans in de stemming voor vijftien kilo op mijn rug, maar het ging-ish.
Alleen thuis met koter, ik overweeg al (tezamen) in bed te kruipen![]()
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Barrel!!
Weltrusten alvast Mini
Wij hebben net een loempiataart op... voor 4 of 6 personen. In 25 minuten op door ons tweeen
Hier 21,5 km gefietst met koter. Die gewoon zelf fietste gelukkig, en een Dopper met Slimpie mee had voor een picknick op een bankje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:55 schreef minilot het volgende:
Uitgewandeld. Was niet gans in de stemming voor vijftien kilo op mijn rug, maar het ging-ish.
Alleen thuis met koter, ik overweeg al (tezamen) in bed te kruipen
Ja wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Fles.... https://www.npostart.nl/uit-mijn-keuken/30-08-2019/POW_04322786 bij een minuut of 27
Geen idee, weggezapt inmiddels. Opdonderen met die smeerlapperijquote:
Wat is een loempiataart en hoe komt het tot mij?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij hebben net een loempiataart op... voor 4 of 6 personen. In 25 minuten op door ons tweeen
Nee durft zij ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is een loempiataart en hoe komt het tot mij?
Wat een mooie ring Barrel. Ik zou er niet mee rond durven lopen geloof ik.
Wil je er over praten?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie al kennis genomen van mijn tuinbonentrauma?
Heb jij al eens kennis genomen hoe ik mijzelf heb kunnen bevrijden van mijn ouders' tuinbonenindoctrinatie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie al kennis genomen van mijn tuinbonentrauma?
Misschien is dat filmpje wel herkenbaar voor je?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:20 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb jij al eens kennis genomen hoe ik mijzelf heb kunnen bevrijden van mijn ouders' tuinbonenindoctrinatie?
There, there. Verzin er zelf maar een plaatje naar keuze bij.quote:
Mijn ouders kweekten zelf tuinbonen in een grote moestuin, en mijn vader at ze het liefst met gebraden kippelevertjes en gestoofde uien erbij.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is dat filmpje wel herkenbaar voor je?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ouders kweekten zelf tuinbonen in een grote moestuin, en mijn vader at ze het liefst met gebraden kippelevertjes en gestoofde uien erbij.
Naarmate ik ouder werd moest ik meehelpen bij het onderhoud van de moestuin, en liep het kweek-succes met de tuinbonen snel terug. Jaar op jaar waren er steeds meer planten die niet volgroeid raakten, of dode plekken kregen.
Het jaar dat ik uit huis gegaan was slaagde de oogst echter wonderwel, en alle jaren daarna ook.
Nou we hadden in die periode ook wat problemen met andere bonensoorten door bepaalde vliegjes en schimmels, dus mijn moeder ging er van uit dat die schimmels ook de tuinbonen besmetten.quote:
En het kutste was nog wel, ALS je dan eenmaal door die drek-hel heen was, dan zat je zo vol dat er geen appelflap meer bij konquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
There, there. Verzin er zelf maar een plaatje naar keuze bij.
Mijn ouders hadden een winkel in Gouda,. en als het dan markt was ging mijn moeder verse kippenlevertjes halen. Dan wisten we het al.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En het kutste was nog wel, ALS je dan eenmaal door die drek-hel heen was, dan zat je zo vol dat er geen appelflap meer bij konKindermishandeling ik zweer jou
Ah, was later inderdaad.. maar ja, de spanning vooraf is ook belangrijkquote:
Ah, was later inderdaad.. maar ja, de spanning vooraf is ook belangrijkquote:
https://www.okokorecepten(...)loempia/loempiataart.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat is een loempiataart en hoe komt het tot mij?
Wat een mooie ring Barrel. Ik zou er niet mee rond durven lopen geloof ik.
Geprintquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ah, was later inderdaad.. maar ja, de spanning vooraf is ook belangrijk
[..]
https://www.okokorecepten(...)loempia/loempiataart.
Super simpel, lekker maar we extra taugé en wat vissaus
Dat dus, net als spek zonder kapucijnersquote:
Wat is een loempiataart? Misschien komt het omdat ik ongesteld ben maar ik wil en moet het hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Barrel!!
Weltrusten alvast Mini
Ah!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me eerder een recept voor 2 personen dan voor 4 tot 6.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
[..]
Ja klopt... voor twee personen met extra garnituurquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:27 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een recept voor 2 personen dan voor 4 tot 6.
Laat ik het anders zeggen... Ik zie bij je recept nergens staan dat het voor 4 tot 6 personen is. Afgaand op de hoeveelheid kip en groente zou ik dus 2 personen zeggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:29 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja klopt... voor twee personen met extra garnituurMaar dat zeggen ze er niet bij he?!
Je hebt gelijk, in sommige commets zie je dat wel, vond het wel vreemd want dit een ideaal ding voor makkelijk en lekker, ook voor tweeenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Laat ik het anders zeggen... Ik zie bij je recept nergens staan dat het voor 4 tot 6 personen is. Afgaand op de hoeveelheid kip en groente zou ik dus 2 personen zeggen.
Yeah, Fles eruit jassen... uit dit topicquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:54 schreef Molo het volgende:
Denk dat ik morgen maar eens tuinbonen op het menu zet![]()
Linzen, bonen, en alle peulvruchten, heer-lijk (mits niet droog)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je waar ik zin in heb? Uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, bruine bonen, augurkjes, zilveruitjes, ui, appelmoes en mosterdNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah, Fles eruit jassen... uit dit topic
Zonder die appelmoes en dan mét Piccadilly, helemaal mee eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet je waar ik zin in heb? Uitgebakken vetspek met knapperige zwoerd, bruine bonen, augurkjes, zilveruitjes, ui, appelmoes en mosterd
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ja.. mosterdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonder die appelmoes en dan mét Piccadilly, helemaal mee eens
Hou op MENSCH! Speklappen met zwoerdquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:04 schreef Molo het volgende:
Denk dat het binnenkort als het weer kouder is een keer captains dinner wordt hier. Met stukken goede speklap, bohhhh
Dat zou zo fantastisch zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 01:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Utopie, wens, fantasie...
Onbeperkt eten en dat alles heel goed voor je was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |