Ah, oke.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Eerste zittingsdag parlement na zomerreces.
Hij had toch al het briljante plan om Ierland tijdelijk uit de EU te trekken om zo een harde grens tussen N-Ierland en Ierland te voorkomen. Zeg niet dat Boris niet levert!quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:46 schreef Nielsch het volgende:
Haha ja hoor het ligt weer aan de EU die niet willen onderhandelen. Hoe zit het met het alternatief voor de backstop dat BoJo had toegezegd aan Merkel?
QFTquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:44 schreef beantherio het volgende:
[..]
Johnson heeft altijd de mening die hem op dat specifieke moment het beste uitkomt.
Hoor ik nu pas.. Achterstand stream is wow..quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet meer wanneer het me verteld is want ik moest snel een vlucht naar Aberdeen halen... Uh OK.
Ik kijk Guardian stream op YTquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoor ik nu pas.. Achterstand stream is wow..
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:50 schreef Nielsch het volgende:
Ik weet niet meer wanneer het me verteld is want ik moest snel een vlucht naar Aberdeen halen... Uh OK.
Is wel iets meer dan dat hoorquote:
Gevuld met spannende Brexit-debatten en stemmingen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan dat hoor
Nou, leg uitquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is wel iets meer dan dat hoor
Gaat over de "coup" van Johnson, Regering is de meerderheid kwijt sinds vandaag, er is een "initiatiefwet" ingediend om Johnson's "coup" te stoppen en daar moet over gestemd worden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:55 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Nou, leg uitWant dat begreep ik dus niet.
Rees-Moggquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:57 schreef Heph844 het volgende:
Eng ditParlement als de vijand van het volk
Jacob haalt Boris rechts in. Ik ben niet verbaasd. Engnek.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:57 schreef Heph844 het volgende:
Eng ditParlement als de vijand van het volk
Yups.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:04 schreef Nielsch het volgende:
The Tory Party has been taken over by a cult.
Ik denk niet dat de EU zomaar een lidstaat er uit gaat trappen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
Stel dat het de oppositie lukt vandaag en morgen, gaat de eu dan half oktober uitstel geven? Is niet waarschijnlijk toch?
EU geeft altijd uitstel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
Stel dat het de oppositie lukt vandaag en morgen, gaat de eu dan half oktober uitstel geven? Is niet waarschijnlijk toch?
Denk het wel. Macron zal er niet happy mee zijn maar die maakt ook geen vrienden als hij er voor gaat liggen en hij heeft vrienden hard zat nodig momenteel.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
Ja, dit lees ik netquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat over de "coup" van Johnson, Regering is de meerderheid kwijt sinds vandaag, er is een "initiatiefwet" ingediend om Johnson's "coup" te stoppen en daar moet over gestemd worden.
Wie wordt dan de Britse eurocommissaris? Rees-mogg, Farage?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:06 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de EU zomaar een lidstaat er uit gaat trappen.
Maar ze zullen eisen stellen.
Bijv een uitstel van 2 jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |