abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2019 @ 17:08:32 #201
8369 speknek
Another day another slay
pi_188739031
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:09 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het klinkt als...

Niet bewezen dat hij onschuldig is...

Klinkt mij als genoeg reden om mensen niet de dood in te jagen door die metoo beweging voort te zetten of te steunen.
Maar het is wel bewezen dat hij door de aanklacht de dood ingejaagd is?

Oeps!
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 1 september 2019 @ 17:11:05 #202
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739070
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef Harlon het volgende:

[..]

Het probleem rond de hele zaak is dat het keihard doorslaat naar de andere kant. Er volgen draconische maatregelen waar uiteindelijk niemand beter van wordt. Tel daar bij op dat er flink wat hypocriete rotte appels in de metoo beweging zaten/zitten en je hebt een heel erg giftige combinatie die je gewoon niet moet willen. Verder is het een discussie die gekaapt is door de hardcore feministen en daar is gewoon geen serieuze discussie mee te voeren. Beetje Sylvana Simons achtige types die alleen maar harder gaan brullen en gillen maar nooit van hun eigen standpunt willen bewegen.
Ik vind trouwens niet dat de discussie doorslaat naar de andere kant. Dat zeiden we toch ook niet van het misbruikschandaal in de katholieke kerk? Daar was toch ook ruimte voor de slachtoffers?

Het verschil met die discussie is dat we allemaal wel vonden dat die vieze priesters aan de schandpaal mochten. Maar nu breidt de discussie zich uit naar de gewone mensen, en dan wordt het ineens bedreigend.

Mijn controversiële theorie daarover is dat bijzonder veel mannen zich wel eens schuldig hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag. Dát leidt tot angst, felle reacties en overtrokken discussies. Niet de feminazi's maar de mannen die hen de mond willen snoeren.

:Y)
Resistance is futile.
pi_188739154
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:41 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het veroordelingspercentage voor verkrachting is hier in Nederland een schamele 8%

En als iemand naar de politie gaat gebeurd het echt heel vaak dat aangifte ronduit afgeraden wordt.
Niet omdat de politie zo naar is, maar omdat de kans op veroordeling klein is tegenover een enorme berg shit die het vermeende slachtoffer over zich heen gaat krijgen. En zelfs bij veroordeling zijn de straffen veelste vaak zo laag dat het amper zin heeft, dat die berg shit voor het vermeende slachtoffer groter is dan de straf die de verkrachter krijgt.

Het is echt een ernstig probleem hoe er met vermeende slachtoffers omgegaan wordt. Een maatschappelijke discussie daarover was en is keihard nodig.
Ik had die discussie liever gezien zonder man en paard te noemen, maar dat werd niet gepikt.

Het valt nogal op dat alles aangepakt wordt om het maar weg te kunnen wuiven. Noemt iemand geen name dan zal het wel nep zijn, noemt iemand well namen dan zal het wel achteraf spijt zijn, wraak of iets anders naars.

Gewoon eens inzien dat we en enorm probleem hebben op dit gebied waar vermeende slachtoffers al 10-0 achter staan voordat ze naar buiten treden (ook via de officiele wegen) gebeurd maar niet.

De angst voor een onterechte beschuldiging, daar moet het over gaan. Alhoewel die kans echt vele malen kleiner is dan dat een werkelijk slachtoffer gewoon lekker pech heeft.

Erger nog. Er wordt een mannen vs vrouwen ding van gemaakt. Dat terwijl mannelijke vermeende slachtoffers het wereldwijd nog veel zwaarder te verduren hebben. De onder rapportage daar zo ernstig is dat er niet eens een beeld is van de werkelijke problematiek.
Geen van die dingen die jij opnoemt ga je oplossen door een metoo beweging te steunen die draait om namen van onbewezen daders en haatmobs.
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 16:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Je mist het punt. #metoo is geen haatmob.
Hoe zou jij grote groepen mensen beschrijven die hun pijlen gericht hebben op individuen en bedrijven/werkgevers die verbonden zijn aan die mensen vanwege vaak onbewezen redenen?
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 16:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waar staat dat ik dat onterecht vind?
Keven had volgens jou gewoon door kunnen spelen in House of Cards?
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2019 16:59 schreef Seven. het volgende:

[..]

Grotendeels eens. Ga sowieso naar de politie, zelfs al ben je daar mogelijk zelf het onderwerp van victim blaming. Valse aangiftes moeten hard aangepakt worden.

Ik reageer op mensen die insinueren dat slachtoffers online niet hun ervaringen mogen delen. Dáár ben ik het pertinent mee oneens. Online verhaal halen is onderdeel van onze maatschappij tegenwoordig. Slechte klantenservice = slechte reviews, zelfs facebook posts met videobeelden van vermeende inbrekers en winkeldieven is allemaal geen probleem. Maar oh wee als iemand online ervaringen deelt over aanranding, verkrachting en seksuele intimidatie, dan is de dader ineens een slachtoffer en wordt er direct geïnsinueerd dat het om valse beschuldigingen gaat.

Als slachtoffer in Nederland kun je tegenwoordig eigenlijk beter online verhaal halen dan via de rechtbank:

NWS / Ruim 350 zedenzaken blijven maanden liggen door onderbezetting
Je legt de vinger op de zere plek met ''beelden...''.
  zondag 1 september 2019 @ 17:15:43 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739163
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:06 schreef Harlon het volgende:

[..]

Op moment dat jij videobeelden van een iemand zien die op dat moment een misdrijf pleegt en dat gebruikt voor de opsporing is dat misschien een hellend vlak, maar dat is bewijs dat iemand een misdaad heeft gepleegd. Als jij videobeelden hebt van misbruik of op andere manier bewijsmateriaal en je wilt iemand daarmee opsporen/aan de schandpaal nagelen heb ik daar een stuk minder moeite mee dan dat er met de vinger wordt gewezen zonder enige vorm van bewijs.

Even voor de duidelijkheid, mocht er zo'n eikel zijn die niet met z'n tengels van vrouwen af kan blijven dan heb ik er echt geen moeite mee dat dat soort volk met naam, toenaam en herkenbare foto op het 8 uur journaal komen. Nee = Nee en je blijft er met je poten vanaf.

Maar zonder enige vorm van bewijs iemand beschuldigen die zich daar vervolgens niet tegen kan verdedigen behalve dan ontkennen (en dan heb je gewoon de schijn al tegen), dat kan niet door de beugel
Hoe vaak zie je op dergelijke beelden de daadwerkelijke feiten? Die beelden zijn altijd verdachtmakingen, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daadwerkelijk iets in z'n zak stopte op van die 'vergeten af te rekenen' filmpjes.

En laten we wel wezen: als je verkracht bent, welk bewijs heb je dan als de politie je aangifte niet op wil nemen? Wat kun je als slachtoffer doen want de dader kan net zo makkelijk zeggen 'die hoer wilde het zelf', en geziem de reacties in dit topic, wordt blijkbaar eerder de vermeende dader geloofd.
Resistance is futile.
pi_188739201
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 17:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Hoe vaak zie je op dergelijke beelden de daadwerkelijke feiten? Die beelden zijn altijd verdachtmakingen, maar ik heb nog nooit gezien dat iemand daadwerkelijk iets in z'n zak stopte op van die 'vergeten af te rekenen' filmpjes.

En laten we wel wezen: als je verkracht bent, welk bewijs heb je dan als de politie je aangifte niet op wil nemen? Wat kun je als slachtoffer doen want de dader kan net zo makkelijk zeggen 'die hoer wilde het zelf', en geziem de reacties in dit topic, wordt blijkbaar eerder de vermeende dader geloofd.
Ohja? Door welke dan?
  zondag 1 september 2019 @ 17:20:34 #206
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739262
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Geen van die dingen die jij opnoemt ga je oplossen door een metoo beweging te steunen die draait om namen van onbewezen daders en haatmobs.
[..]

Hoe zou jij grote groepen mensen beschrijven die hun pijlen gericht hebben op individuen en bedrijven/werkgevers die verbonden zijn aan die mensen vanwege vaak onbewezen redenen?
[..]

[..]

1. Ik heb er geen naam voor. Zelfde als de geenstijl-rel 2 jaar geleden. Kut voor ze, maar dat maakt het nog niet onrechtvaardig en dat maakt van Hertzenberg nog niet de leider van een 'haatmob'.

2. Spacey had wat mij betreft door kunnen spelen.

3. Zie ook mijn vorige post. Het is maar heel zelden dat je strafbare feiten te zien krijgt. Het gaat vrijwel altijd over verdachtmakingen, zelden over bewijs van strafbare feiten.
Resistance is futile.
pi_188739273
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Grote groepen mensen? Jij stelt dus dat de meerderheid van de mensen die een #metoo verhaal (online) gepost heeft, daarin namen van daders noemt? Of wellicht niet de meerderheid, maar iig zulke grote groepen mensen die beschuldigingen met namen uiten, dat daar blijkbaar de focus op moet liggen?

Of zou het toch zo kunnen zijn dat de meerderheid gewoon hun verhaal doet zonder directe beschuldigingen, maar dat blijkbaar andere mensen daar maar weinig boodschap aan hebben en zich liever focussen op die paar directe beschuldigingen in een poging de hele metoo-beweging te invalideren?

[ Bericht 5% gewijzigd door probeer op 01-09-2019 17:32:44 ]
"Pools are perfect for holding water"
  zondag 1 september 2019 @ 17:23:10 #208
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739317
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohja? Door welke dan?
Zie hier post #13 uit dit topic.

quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 13:21 schreef Interloper het volgende:
Goh, een vrouw krijgt achteraf spijt van haar geile uitspatting en waant zich meteen verkracht :')
Resistance is futile.
  zondag 1 september 2019 @ 17:24:39 #209
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739347
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:21 schreef probeer het volgende:

[..]

Grote groepen mensen? Jij stelt dus dat de meerderheid van de mensen die een #metoo verhaal (online) gepost heeft, daarin namen van daders noemt?

Of zou het toch zo kunnen zijn dat de meerderheid gewoon hun verhaal doet zonder directe beschuldigingen, maar dat blijkbaar andere mensen daar maar weinig boodschap aan hebben en zich liever focussen op die paar directe beschuldigingen in een poging de hele metoo-beweging te invalideren?
En zo is het.
Resistance is futile.
pi_188739375
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 17:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zie hier post #13 uit dit topic.
[..]

Dat jij nog weet wat er in post #13 stond joh. Ga lekker bieren of iets nuttigs doen.
pi_188739439
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ohja? Door welke dan?
Nikonlover, TigerXtrm, de_boswachter, Interloper, TheoddDutchGuy, Defcon55, Kapitein_Scheurbuik, totalvamp, Milktea, 20100, Nattekat, Harvest89, Jaeger85, daNpy, Manmanmanwateenzooi, Broomer, the-eye, Harlon, MrBadGuy, drexciya, MichaelScott

Allemaal users die in meer of mindere mate voornamelijk focussen op 'valse beschuldigingen', iets te zeiken hebben over de vrouw in de OP, of nog een stapje verder gaan en gewoon seksistische bullshit neerplempen.

Maar he, goed topic verder hoor.
  zondag 1 september 2019 @ 17:32:11 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739480
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:26 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Dat jij nog weet wat er in post #13 stond joh. Ga lekker bieren of iets nuttigs doen.
Ah, m'n online stalker. Ik voel me haast vereerd.
Resistance is futile.
pi_188739524
quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2019 17:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ah, m'n online stalker. Ik voel me haast vereerd.
Je weet het wel leuk te verzinnen en wat heb je dit topic ook weer volgepoept, herhaaldelijk schaamteloos meerdere keutels achter elkaar.

quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 17:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

En zo is het.
En wat voeg je inhoudelijk ook weer veel toe. :') Misschien kunnen we de TT laten aanpassen naar Seven.'s online slutwalk. O+
  zondag 1 september 2019 @ 17:35:50 #214
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188739546
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 16:53 schreef Harlon het volgende:

[..]

Het probleem rond de hele zaak is dat het keihard doorslaat naar de andere kant. Er volgen draconische maatregelen waar uiteindelijk niemand beter van wordt. Tel daar bij op dat er flink wat hypocriete rotte appels in de metoo beweging zaten/zitten en je hebt een heel erg giftige combinatie die je gewoon niet moet willen. Verder is het een discussie die gekaapt is door de hardcore feministen en daar is gewoon geen serieuze discussie mee te voeren. Beetje Sylvana Simons achtige types die alleen maar harder gaan brullen en gillen maar nooit van hun eigen standpunt willen bewegen.
Het slaat niet eens een beetje door naar de ander kant.
Zelfs de paar zeer twijfelachtige en zelfs bewezen gelogen zaken zijn niet in verhouding tot het probleem. Slachtoffers (m/v) die in de kou staan.

Het is maar net waarop je je richt. 99% van de metoo is niet spraakmakend, maar daar kijk jij niet naar blijkbaar. Jij richt je op die rotte appel, de uitzondering, die spraakmakende zaak.
Denk daar eens over na.

Als we de amerikaanse manier van doen als vb nemen. Wat vindt jij ervan dat als je gewelddadig verkracht wordt, in het ziekenhuis beland omdat je meerdere verwondingen hebt die behandeld moeten worden jij de lul bent omdat je geen maagd meer was toen dat gebeurde?
Of de dader vrijgesproken wordt omdat hij goede cijfers op school haalt, of zijn school sport carriere anders verstoord is?
Of in het geval van mannelijke slachtoffers er gewoon ronduit gezegd wordt dat je niet verkracht kan worden, zeker niet door een vrouw? Je het eigenlijk gewoon wilde?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188739548
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

En wat voeg je inhoudelijk ook weer veel toe.
Wellicht heb ik er over heen gelezen, maar ik ben oprecht benieuwd naar jouw visie op hoe zogenaamde 'valse beschuldigingen' of 'beschuldigingen met naam' van invloed zijn op de gehele #metoo-beweging.
  zondag 1 september 2019 @ 17:36:23 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739559
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:34 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Je weet het wel leuk te verzinnen en wat heb je dit topic ook weer volgepoept, herhaaldelijk schaamteloos meerdere keutels achter elkaar.
[..]

En wat voeg je inhoudelijk ook weer veel toe. :') Misschien kunnen we de TT laten aanpassen naar Seven.'s online slutwalk. O+
Die obsessie van je begint naar het ongezonde te neigen, besef je dat?
Resistance is futile.
pi_188739639
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:35 schreef probeer het volgende:

[..]

Wellicht heb ik er over heen gelezen, maar ik ben oprecht benieuwd naar jouw visie op hoe zogenaamde 'valse beschuldigingen' of 'beschuldigingen met naam' van invloed zijn op de gehele #metoo-beweging.
Ik neem de gehele metoo 'beweging' niet zo serieus maar heb sympathie voor/medelijden met daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik.

quote:
6s.gif Op zondag 1 september 2019 17:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Die obsessie van je begint naar het ongezonde te neigen, besef je dat?
Bedankt voor die analyse maar ik denk dat je je eigen belang schromelijk overschat, wat me dan weer geheel niet verbaast. _O-

Een volwassen vrouw die een door een volwassen vent mishandeld kind uitmaakt voor tokkie maar voor slettengedrag respect eist omdat ze dat zelf ook heeft vertoont en daar nu stiekem een beetje spijt van heeft. :')
  zondag 1 september 2019 @ 17:41:16 #218
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739692
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 17:39 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Ik neem de gehele metoo 'beweging' niet zo serieus maar heb sympathie voor/medelijden met daadwerkelijke slachtoffers van seksueel misbruik.
[..]

Bedankt voor die analyse maar ik denk dat je je eigen belang schromelijk overschat, wat me dan weer geheel niet verbaast. _O-

Een volwassen vrouw die een door een volwassen vent mishandeld kind uitmaakt voor tokkie maar voor slettengedrag respect eist omdat ze dat zelf ook heeft vertoont en daar nu stiekem een beetje spijt van heeft. :')
Blijkbaar maak ik heel wat bij je los, je hebt m'n hele pohi uitgepluist!
Resistance is futile.
pi_188739719
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:35 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Het slaat niet eens een beetje door naar de ander kant.
Zelfs de paar zeer twijfelachtige en zelfs bewezen gelogen zaken zijn niet in verhouding tot het probleem. Slachtoffers (m/v) die in de kou staan.

Het is maar net waarop je je richt. 99% van de metoo is niet spraakmakend, maar daar kijk jij niet naar blijkbaar. Jij richt je op die rotte appel, de uitzondering, die spraakmakende zaak.
Denk daar eens over na.

Als we de amerikaanse manier van doen als vb nemen. Wat vindt jij ervan dat als je gewelddadig verkracht wordt, in het ziekenhuis beland omdat je meerdere verwondingen hebt die behandeld moeten worden jij de lul bent omdat je geen maagd meer was toen dat gebeurde?
Of de dader vrijgesproken wordt omdat hij goede cijfers op school haalt, of zijn school sport carriere anders verstoord is?
Of in het geval van mannelijke slachtoffers er gewoon ronduit gezegd wordt dat je niet verkracht kan worden, zeker niet door een vrouw? Je het eigenlijk gewoon wilde?
Ja maar, ik ben een man dus ik kan het blijkbaar niet hebben dat 'mannen' als groep beschuldigd worden van seksueel ongewenst gedrag, en daarom grijp ik anekdotes aan om de verhalen van 1000-en (gokje hoor) vrouwen weg te zetten als irrelevant, als gezeik of als regelrechte leugens. Want het idee dat vrouwen veel te vaak seksueel misbruikt worden door mannen, moet zo snel mogelijk weggezet worden als leugenachtige onzin, zodat we onze aandacht kunnen besteden aan zielige mannen (die kapot gemaakt worden door diezelfde leugenachtige vrouwen).

Ofzoiets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_188739726
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2019 17:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Blijkbaar maak ik heel wat bij je los, je hebt m'n hele pohi uitgepluist!
..ik heb vandaag in 1 topic gekeken waar je weer de grote seven show van gemaakt hebt omdat het toevallig al in mn active topics stond, haal je toch niets geks in je hoofd. _O-
  zondag 1 september 2019 @ 17:43:54 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739756
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

..ik heb vandaag in 1 topic gekeken waar je weer de grote seven show van gemaakt hebt omdat het toevallig al in mn active topics stond, haal je toch niets geks in je hoofd. _O-
En tóch blijf je me quoten en stalken.

Mark my word, fokkers. Eén dezer dagen ligt deze kloon in een straal van 50m rondom mijn huis in de bosjes te rukken lurken!
Resistance is futile.
  zondag 1 september 2019 @ 17:45:02 #222
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188739778
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:02 schreef Harlon het volgende:

[..]

Justitie laat niet alleen hier de bal flink vallen, maar over het algemeen zijn ze niet bijzonder goed in het oplossen hoor. Percentage dat tot een veroordeling komt was iets van 30% als ik het me goed herinner, (pin me er niet op vast, ik zou het even op moeten zoeken) en dat is natuurlijk niet iets om vrolijk van te worden.

Vervolgens is bij gevallen van misbruik of verkrachting het door de aard van het misdrijf nog moeilijker om het te bewijzen dus is het een logisch gevolg dat het oplossingspercentage daar nog lager ligt. Daar zal een omslag in moeten komen en daar zal serieuzer mee om gegaan moeten worden. Als iemand aangifte komt doen van zoiets, kan het natuurlijk niet zo zijn dat iemand wordt weggehoont.

Wat er nu met #metoo gebeurd is echter niets anders dan een middeleeuwse heksenjacht waar iemand schuldig is bevonden voor er uberhaupt maar een rechter naar heeft gekeken en dat zou voor ieder weldenkent mens toch echt onacceptabel moeten zijn. Spacey werd hier een paar keer aangehaald, die gast kan een verdere carriere in de filmindustrie vergeten. De eerste aanklacht is al geseponeerd, als hij van alle andere aanklachten ook wordt vrijgesproken is hij op zich onschuldig verklaard, maar gestraft is hij al wel.
Ed Westwick is inmiddels vrijgesproken, maar hoeft ook niet bepaald op een voortzetting van zijn carriere te rekenen. Onschuldig, maar toch extreem zwaar gestraft.
Was het maar 30%, maar het is 8%, hier in Nederland, waar men redelijk serieus omgaat met vermeende slachtoffers. (Dat percentage hier komt mede door gewoonweg lastig hard te bewijzen, wat amper veranderd kan worden).

En nee, met metoo is er geen extreme heksenjacht ontstaan. Er zijn wat spraakmakende gevallen die tot de verbeelding spreken. Die de 'angst' voor burgelijke schandpaal voeden.
Maar het gros is daar niet op gericht.

Op fora zoals deze wordt te graag ingezoomd op die enkele uizonderingen. Wordt de angst voor valse beschuldiging uitvergroot. Dat terwijl die met metoo niet hoger komt dan die 3 tot 10%.
Als het gebeurd is dat idd ernstig (wat mij betreft staat er een straf op vergelijkbaar met het vermeende misdrijf, hoog ingezet, dus geen minimale straf).
Maar feit is dat vermeende slachtoffers van seksueel geweld wereldwijd serieus 10-0 achter staan.
Dat er voor het gros van de vermeende slachtoffers geld dat er gewoonweg geen enkele kans is op hun recht halen op normale manieren.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_188739785
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 17:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

En tóch blijf je me quoten en stalken.

Mark my word, fokkers. Eén dezer dagen ligt deze kloon in een straal van 50m rondom mijn huis in de bosjes te rukken lurken!
Om het hooghartige egocentrisme dat van al je posts af lijkt te stromen? Ja, daar word ik inderdaad helemaal wild van. Wat lijk jij me een tof, prettig, aantrekkelijk mens. _O- Onweerstaanbaar.
  zondag 1 september 2019 @ 17:47:36 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188739848
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 17:42 schreef probeer het volgende:

[..]

Ja maar, ik ben een man dus ik kan het blijkbaar niet hebben dat 'mannen' als groep beschuldigd worden van seksueel ongewenst gedrag, en daarom grijp ik anekdotes aan om de verhalen van 1000-en (gokje hoor) vrouwen weg te zetten als irrelevant, als gezeik of als regelrechte leugens. Want het idee dat vrouwen veel te vaak seksueel misbruikt worden door mannen, moet zo snel mogelijk weggezet worden als leugenachtige onzin, zodat we onze aandacht kunnen besteden aan zielige mannen (die kapot gemaakt worden door diezelfde leugenachtige vrouwen).

Ofzoiets.
Grensoverschrijdend gedrag is dusdanig normaal dat een flink deel van de mannelijke wereldbevolking zich inderdaad wel zorgen mag maken..
Resistance is futile.
  zondag 1 september 2019 @ 17:48:30 #225
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_188739868
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

Daar draait metoo dan ook niet zozeer om.
Het is meer dat als iemand geen man en paard wil noemen het ronduit vijandig wordt benaderd.
Zelfs met die wetenschap geld dat het gros geen man en paard noemt. Jou idee (je bent niet de enige) enkel over enkele spraakmakende zaken gaat. Over de uitzondering.

Maar zolang je maar niet na hoeft te denken over wat bedoeld wordt toch? Want dat is ongemakkelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')