abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:23:40 #126
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188714210
quote:
13s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 21:40 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Wat lief en invoelend van je Seven, maar als je een meisje van 12 bent met een hechtingsstoornis en een jonge moeder en je na belletjetrekken door een buurman mishandeld bent dan is jouw verhaal wel een tokkieverhaal en ben jijzelf, als 12-jarig kind, logischerwijs dus een Tokkie. aldus Seven.
[..]

[..]

Heel grappig/typisch hoe je wel begrip/respect hebt en dit zelfs expliciet van anderen eist voor een situatie omdat jij mogelijkerwijs iets vergelijkbaars zou hebben meegemaakt maar een door een volwassen vent mishandeld meisje ondertussen zelf als "Tokkie" wegzet. :') :N :r
M'n post heeft je nogal aangegrepen, of niet trollie? Je blijft er maar over door emmeren.
Resistance is futile.
pi_188714232
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

M'n post heeft je nogal aangegrepen, of niet trollie? Je blijft er maar over door emmeren.
Zat nog vers in m'n geheugen van vanochtend toen ik 'm las en het contrast met je post hier verbaasde me zoals aangegeven nogal. Heel aparte persoonlijkheid.
  vrijdag 30 augustus 2019 @ 22:50:13 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188714591
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 22:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Zat nog vers in m'n geheugen van vanochtend toen ik 'm las en het contrast met je post hier verbaasde me zoals aangegeven nogal. Heel aparte persoonlijkheid.
Dat jij 's avonds nog weet wat ik 's morgens post, joh. Ga lekker bieren of iets nuttigs doen.
Resistance is futile.
pi_188714675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:50 schreef Nikonlover het volgende:
De filmwereld is kapot gemaakt en nu gaan we de gamewereld slopen!!!!!!!!
[..]

De filmwereld is kapot?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:16:11 #130
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188724166
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 13:24 schreef Cockwhale het volgende:
Ik blijf het altijd vreemd vinden, die vermeende 'carrière' sekspraktijken... als je daar op ingaat, doe je het toch zelf? Of waren ze niet blij dat het een leugen was? Bij dwang, 'seks of ontslag' kan ik mij nog iets voorstellen, maar het andere is toch gewoon jezelf omhoog proberen te neuken met bijhorend risico?
Tuurlijk
dat jaren later ineens een moreelkompas tevoorschijn toveren om je hoereren recht te praten is lachwekkend.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 18:26:20 #131
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188724357
Het volgende zal wel een me-too in de muziekindustrie zijn. Krijgen wel al die groupies die gaan beweren dat rocksterren hun macht en invloed gebruikt hebben om ze het bed in te krijgen.
Daarna volgt een me-too in de millionaires and billionaires wereld door vrouwen die zich misbruikt voelen door oerlelijke mannen met veel geld.
Uiteraard ook allemaal onschuldige maagden bij wie het niet op zou komen hun lichaam in te zetten om er beter van te worden :')

[ Bericht 20% gewijzigd door the-eye op 31-08-2019 18:39:41 ]
pi_188725000
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2019 12:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Noem er eens een paar?

(Serieuze vraag trouwens, heb het niet op zo'n manier gevolgd dat ik van alles op de hoogte was...)
Ed Westwick
Hou vol mensen, alleen samen krijgen we de vergrijzing eronder!
pi_188725334
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 19:03 schreef Harlon het volgende:

[..]

Ed Westwick
Mogelijk vals, maar niet helemaal zeker, want geen vervolging wegens gebrek aan bewijs. Wat dus geen bewijs van onschuld betekent. En wat ook tevens het grote probleem is van dergelijke beschuldigingen, zeker jaren na dato en zonder onderzoek en sporenonderzoek direct na het vermeende gebeuren.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 20:09:09 #134
8369 speknek
Another day another slay
pi_188725840
Goede actie, er wordt veel misbruik gemaakt van mensen die te graag in de game industrie willen werken. Lang niet alleen vrouwen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188726226
Nog even wachten en de eerste grote namen in de gamewereld zullen naar boven komen... ik zet mijn geld op Super Mario, die is wel heel erg opdringerig richting prinses Peach. Bowser probeert haar gewoon te beschermen tegen deze vieze loodgieter :(

Maar zonder gekheid, komt dit niet in alle sectoren voor? Zowel waarheden over verkrachtingen als dames die zich omhoog pijpen en neuken en achteraf spijt hebben of gewoon uit zijn op aandacht en/of geld.
pi_188726227
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 19:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mogelijk vals, maar niet helemaal zeker, want geen vervolging wegens gebrek aan bewijs. Wat dus geen bewijs van onschuld betekent. En wat ook tevens het grote probleem is van dergelijke beschuldigingen, zeker jaren na dato en zonder onderzoek en sporenonderzoek direct na het vermeende gebeuren.
Zeker, maar van zo iemand wordt wel zijn leven verwoest terwijl hij dus in principe onschuldig is. Onschuld tot het tegendeel bewezen is, behalve dan als je er een #metoo tag achter plakt.
pi_188726333
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 20:36 schreef Harlon het volgende:

[..]

Zeker, maar van zo iemand wordt wel zijn leven verwoest terwijl hij dus in principe onschuldig is. Onschuld tot het tegendeel bewezen is, behalve dan als je er een #metoo tag achter plakt.
Dat maakt het dus heel lastig. En op dat gebied zou de #metoo-beweging een verandering teweeg kunnen brengen. Dat seksueel misbruik best vaak voorkomt, ook op plekken waar je dat niet verwacht. Dat er hee veel verschillende manieren zijn waarop dit gebeurt. Dat er anders aangekeken wordt tegen vrouwen die iets dergelijks overkomt. Dat ze niet wordt verweten dat ze teveel gedronken hadden, te sexy gekleed waren en gewoon nee hadden moeten zeggen. Dat ze dus meer vertrouwen krijgen dar aangifte doen kan helpen, en ze dus sporen en bewijzen veilig durven laten stellen. En dat er dus vaker mbv bewijs een dader kan worden veroordeeld.
pi_188726794
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 20:45 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat maakt het dus heel lastig. En op dat gebied zou de #metoo-beweging een verandering teweeg kunnen brengen. Dat seksueel misbruik best vaak voorkomt, ook op plekken waar je dat niet verwacht. Dat er hee veel verschillende manieren zijn waarop dit gebeurt. Dat er anders aangekeken wordt tegen vrouwen die iets dergelijks overkomt. Dat ze niet wordt verweten dat ze teveel gedronken hadden, te sexy gekleed waren en gewoon nee hadden moeten zeggen. Dat ze dus meer vertrouwen krijgen dar aangifte doen kan helpen, en ze dus sporen en bewijzen veilig durven laten stellen. En dat er dus vaker mbv bewijs een dader kan worden veroordeeld.
De keerzijde van de heksenjacht die men op twitter heeft los gelaten en de schade die een beschuldiging al teweeg kan brengen zorgt er wel voor dat bedrijven hier op reageren. Omdat "innocence till proven guilty" niet meer op gaat en het onmogelijk is de naam achteraf te zuiveren is er nog maar 1 optie: voorkomen dat de situatie zich uberhaupt voor zou kunnen doen. Een aantal echt grote bedrijven hebben dat gedaan, met draconische maatregelen dat een leidinggevende niet meer 1 op 1 mag zijn met een vrouw, maar dat er altijd minimaal 3 personen in de ruimte moeten zijn.
pi_188727727
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 21:14 schreef Harlon het volgende:

[..]

De keerzijde van de heksenjacht die men op twitter heeft los gelaten en de schade die een beschuldiging al teweeg kan brengen zorgt er wel voor dat bedrijven hier op reageren. Omdat "innocence till proven guilty" niet meer op gaat en het onmogelijk is de naam achteraf te zuiveren is er nog maar 1 optie: voorkomen dat de situatie zich uberhaupt voor zou kunnen doen. Een aantal echt grote bedrijven hebben dat gedaan, met draconische maatregelen dat een leidinggevende niet meer 1 op 1 mag zijn met een vrouw, maar dat er altijd minimaal 3 personen in de ruimte moeten zijn.
Dit vind je echt een gepaste reactie op mijn post? De focus op maatregelen om te voorkomen dat een dergelijke situatie zich voor kan doen? En wat is er verkeerd aan om daarvoor te zorgen? In de kinderopvang is dat ook een standaardgegeven dat men niet alleen is met een kind. Mooi toch dat die arme mannen op die manier worden behoed voor valse aangiftes. Dat er en passant misschien ook vrouwen worden behoed voor seksueel misbruik is een fijne bijkomstigheid.
  zaterdag 31 augustus 2019 @ 22:33:03 #140
8369 speknek
Another day another slay
pi_188728014
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit vind je echt een gepaste reactie op mijn post? De focus op maatregelen om te voorkomen dat een dergelijke situatie zich voor kan doen? En wat is er verkeerd aan om daarvoor te zorgen? In de kinderopvang is dat ook een standaardgegeven dat men niet alleen is met een kind. Mooi toch dat die arme mannen op die manier worden behoed voor valse aangiftes. Dat er en passant misschien ook vrouwen worden behoed voor seksueel misbruik is een fijne bijkomstigheid.
Maar begrijp het dan. Van seksueel misbruik van vrouwen hebben deze jongens geen last, maar regels in acht houden om het seksuele misbruik te voorkomen is allemaal hoogst vervelend, dus dan kun je maar beter op internet alles gaan ridiculiseren en valse narratieven bedenken zodat je je misschien niet aan hoeft te passen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_188728301
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Maar begrijp het dan. Van seksueel misbruik van vrouwen hebben deze jongens geen last, maar regels in acht houden om het seksuele misbruik te voorkomen is allemaal hoogst vervelend, dus dan kun je maar beter op internet alles gaan ridiculiseren en valse narratieven bedenken zodat je je misschien niet aan hoeft te passen.
Ach ja, dat is ook wel zo. Beetje empathie voor al die arme mannen.
pi_188728614
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:17 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan me goed voorstellen dat het nogal naar overkomt, ik probeerde vooral aan te geven hoe bizar men gelijk doorschiet om maar te voorkomen dat de situatie zich voordoet. Wat mij betreft geen wenselijke situatie omdat dat carriere mogelijkheden voor vrouwen juist heel erg inperkt. 't zijn niet de "arme mannen" die de sjaak zijn, maar juist de vrouwen.
pi_188728783
Waarom krijgen dit soort aantijgingen überhaupt een platform? Als er echt iets, bewijsbaar, aan de hand is, dan ga je naar de autoriteiten. Wanneer je niet verder komt dan beschuldingingen via asociale media (lees: Twitter), dan ben je al redelijk verdacht.

Vervolgens blijkt het om Miss GamerGate, alias Zoë Quinn, te gaan, die blijkbaar weer wat aandacht nodig heeft (en geld, ook al heeft ze al 10.000en euro's voor een Kickstarter achterover gedrukt), en iedere vorm van geloofwaardigheid is wel verdwenen.

MeToo kent in mijn ogen alleen maar verliezers, en uiteindelijk zijn vrouwen er alleen maar meer door benadeeld. In de VS is het inmiddels zo erg dat zelfs vrouwen géén vrouwen aannemen vanwege alle potentiële juridische ellende vanwege (valse) MeToo beschuldigingen.

Dat er kl**tzakken zijn is een feit, maar door het fenomeen "believe women", is het helemaal naar een ander extreem doorgeslagen, wat, in de VS, tot allerlei issues heeft geleid.
  zondag 1 september 2019 @ 01:44:49 #144
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_188730399
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ach ja, dat is ook wel zo. Beetje empathie voor al die arme mannen.
Nou hallo zeg :')
Je hebt het hier over mensen van wie het leven even verwoest wordt en die durf jij denigrerend arme mannen te noemen?
Je voelt je wel helemaal lekker?
pi_188730579
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 23:15 schreef drexciya het volgende:
Waarom krijgen dit soort aantijgingen überhaupt een platform? Als er echt iets, bewijsbaar, aan de hand is, dan ga je naar de autoriteiten. Wanneer je niet verder komt dan beschuldingingen via asociale media (lees: Twitter), dan ben je al redelijk verdacht.

Omdat een heleboel mensen op twitter denken dat iedereen op twitter zit, en je niet hoort na te denken maar simpelweg alles met het woord racisme/feminisme etc hoort te steunen. Dan krijgen niet alleen terechte aantijgingen en activisten zoals MeToo aandacht, maar kan iedereen met de meest ridicule beschuldigen activist spelen.

Dan gaat het al gauw niet meer over het daadwerkelijke misbruik binnen de game-industrie maar over personen als Sarkeesian die van de daken schreeuwen dat alles aan games door en door verrot is.

Met als gevolg een hoop domme beledigingen/bedreigingen op internet waardoor er "Zie je wel!" geroepen kan worden.
pi_188730614
Pilletje in het glas en mevrouwtje is als was. Ook een gevolg van het geaccepteerde drugsgebruik.
  zondag 1 september 2019 @ 07:56:50 #147
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_188730886
quote:
Anderen vertelden dat mannen hen naar hotelkamers lokten met de belofte dat ze meer carrièrekansen zouden krijgen.
Gegokt en verloren, als ze zich wel omhoog hadden kunnen neuken dan hadden we ze hier nooit over gehoord.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_188733946
Zoë Quinn en de twitter mob mogen blij zijn; de beschuldigde heeft zichzelf omgebracht. https://www.eurogamer.net(...)lec-holowka-has-died

Wat een succes weer voor "believeallwomen". En hoe toevallig dat bepaalde personen hun twitter berichten hebben verwijderd; toch een beetje een schuldgevoel?
  zondag 1 september 2019 @ 12:40:13 #149
277627 Seven.
We are Borg.
pi_188734337
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef drexciya het volgende:
Zoë Quinn en de twitter mob mogen blij zijn; de beschuldigde heeft zichzelf omgebracht. https://www.eurogamer.net(...)lec-holowka-has-died

Wat een succes weer voor "believeallwomen". En hoe toevallig dat bepaalde personen hun twitter berichten hebben verwijderd; toch een beetje een schuldgevoel?
Wel heel makkelijk om Zoë Quinn hiervoor verantwoordelijk te houden.

1. Er staat nergens dat hij zelfmoord gepleegd heeft
2. Er staat wel dat hij een persoonlijkheidsstoornis had
3. Er staat wel dat hij als kind misbruikt is

Ik zie geen reden dat iemand zich hier schuldig zou moeten voelen. En trouwens: als het wel zelfmoord was, dan impliceert het toch vooral dat hij wel iets op z'n kerfstok heeft.
Resistance is futile.
pi_188734445
quote:
2s.gif Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wel heel makkelijk om Zoë Quinn hiervoor verantwoordelijk te houden.

1. Er staat nergens dat hij zelfmoord gepleegd heeft
2. Er staat wel dat hij een persoonlijkheidsstoornis had
3. Er staat wel dat hij als kind misbruikt is
Tsja dat is Eurogamer; daar probeert men Zoë te beschermen. Als ik een andere site had gelinkt was het een heel stuk minder subtiel geweest.

Het is wel heel toevallig dat iemand een extra duwtje krijgt, en vervolgens zelfmoord pleegt, nadat hij is aangevallen door een twittermob en zijn baan is kwijtgeraakt. Dat bepaalde betrokken personen hun twitterhistorie hebben verwijderd geeft te denken. Het is extra triest trouwens dat je iemand, die al niet zo sterk in zijn schoenen staat, zo aan gaat vallen en denkt ermee weg te komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')