Lees het bericht even, voor je selectief gaat quoten.quote:
Hier staat niets in over achteraf spijt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Net zoals dat alle vrouwen dagelijks worden aangerand?
Anyway, het gebeurt wel degelijk
https://www.nu.nl/voetbal(...)rkrachtingszaak.html
Jij zegt dat je de sjaak kan zijn als een vrouw achteraf aangeeft spijt te hebben van de seks. Zeker als je als man toegeeft sex te hebben gehad.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lees het bericht even, voor je selectief gaat quoten.
Je voorbeeld sluit niet aan bij jouw claim. Ze maakte direct melding van 'sexual assault', en daarna nog eens achteraf een rechtszaak. Niks over gewoon vrijwillige seks en later "spijt". Verder is CR gewoon vrij gesproken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom deze zaak steeds aangehaald wordt als bewijs van valse aangifte????quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Puur een pik in een vrouw stoppen ook nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Leg uit.
De één heeft interactie met een (andere) persoon, de ander... niet.
Dus, leg uit.
Puur "op straat lopen" is niet strafbaar, dus zonder een 'als'.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:02 schreef Zolderkamer het volgende:
Het begon allemaal met Leisure Suit Larry...
Jawel, er hangt een voorwaarde aan namelijk: ze moet het willen/ermee akkoord gaan (consent).quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:59 schreef MilkTea het volgende:
[..]
Puur een pik in een vrouw stoppen ook niet
Wie heeft nou geen stapel contracten naast het bed liggen he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jawel, er hangt een voorwaarde aan namelijk: ze moet het willen/ermee akkoord gaan (consent).
Kom op jongens, zo moeilijk is het niet.
Kwam over hem nog een interessant artikel tegen met een zwaar onderbelicht aspect:quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:50 schreef Nikonlover het volgende:
Slachtoffers van Hollywood-producent Harvey Weinstein, die hem van seksuele intimidatie, misbruik en verkrachting beschuldigden, zetten in 2017 de beweging in gang.
Inderdaad, kom hiermee maar terug in de lente.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:56 schreef Murdera het volgende:
30 augustus 2019 en nu gaan we gamergate behandelen?kom op jongens. Tyfteringstraal eens een eind op zeg.
Is er geen NWS mod die dit naar OUD kan verplaatsen
Inderdaad, daar doel ik op.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Wie heeft nou geen stapel contracten naast het bed liggen he?
Gamergate is weer iets anders dan dit. Dat ging over die kutwijven die een mening over spellen denken te kunnen hebben, dit gaat over kutwijven die denken niet aangerand te hoeven worden tijdens hun werk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 17:56 schreef Murdera het volgende:
30 augustus 2019 en nu gaan we gamergate behandelen?kom op jongens. Tyfteringstraal eens een eind op zeg.
Is er geen NWS mod die dit naar OUD kan verplaatsen
Fixed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Gamergate is weer iets anders dan dit. Dat ging over die kutwijven die een mening over spellen denken te kunnen hebben, dit gaat over kutwijven die denken dat een hand op hun schouder aanranding is.
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Als je zegt dat je denkt dat er meer vrouwen liegen dan de waarheid spreken, en later vrouwen ook nog eens als aanstellers wegzet, dan ben je inderdaad een seksistische klootzak. Zelfkennis heb je iig wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik ben een seksistische klootzak die vrouwen bij voorbaat (en zonder enige onderbouwing anders dan mijn onderbuik) neerzet als leugenaars of aanstellers.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:28 schreef TigerXtrm het volgende:
[..] Ik durf met vrij grote zekerheid te zeggen dat er sinds het begin van #MeToo meer valse beschuldigingen zijn gemaakt dan gegronde beschuldigingen.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:03 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gamergate is weer iets anders dan dit. Dat ging over die kutwijven die een mening over spellen denken te kunnen hebben, dit gaat over kutwijven die denken dat een hand op hun schouder aanranding is.
Wat lief en invoelend van je Seven, maar als je een meisje van 12 bent met een hechtingsstoornis en een jonge moeder en je na belletjetrekken door een buurman mishandeld bent dan is jouw verhaal wel een tokkieverhaal en ben jijzelf, als 12-jarig kind, logischerwijs dus een Tokkie. aldus Seven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat snap ik, en het is voor mij ook helder dat dit een boze ex betreft. Weet ook dat veruit het meeste (seksueel) geweld gewoon binnen relaties plaatsvindt. Dat maakt van die twitterdame nog geen hoer die aan de schandpaal moet.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:13 schreef Seven. het volgende:
Kind met hechtingsstoornis, moeder van 31 (dus zij was pas 19 toen haar dochter kwam), gestoorde buurman.
Dit is geen nieuws. Dit is gewoon je standaard Tokkie verhaal in een random achterstandswijk.
Heel grappig/typisch hoe je wel begrip/respect hebt en dit zelfs expliciet van anderen eist voor een situatie omdat jij mogelijkerwijs iets vergelijkbaars zou hebben meegemaakt maar een door een volwassen vent mishandeld meisje ondertussen zelf als "Tokkie" wegzet.quote:Ik heb zelf 1 ex die ik achteraf echt wel als seksueel roofdier durf te omschrijven. Als je in een manipulatieve relatie zit, dan ben je niet eens bewust met wie je nou echt te maken hebt. Meestal komt het besef pas achteraf.
En dat geldt ook voor emotioneel en fysiek misbruik.
Zeg, wil je van mij geen fake news maken omdat het zo heerlijk diep zit bij je? Dank jequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 21:30 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik helemaal met je eens. Als je zegt dat je denkt dat er meer vrouwen liegen dan de waarheid spreken, en later vrouwen ook nog eens als aanstellers wegzet, dan ben je inderdaad een seksistische klootzak. Zelfkennis heb je iig wel.
[..]
[..]
Ok, beetje rare post dit ..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:02 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Als ik praat komt er poep uit mijn mond.
Proven false allegations. Net zoals lang niet alle verkrachtingen bewezen kunnen worden (want vaak woord tegen woord), kan ook moeilijk bewezen worden dat een beschuldiging vals is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:54 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Nou, dat ben ik dus aan het doen, maar ik vind toch met name berichten en studies die het tegendeel beweren.
Amerika:
[..]
https://web.archive.org/w(...)alse-Allegations.pdf
VK:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |