Ze is nog verrassend snel. En speelt heel aanvallend. Serve&Volley. Leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Wel knap van Townsend met dat niet bepaald sportieve figuur.
Welke woorden?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:58 schreef wimderon het volgende:
Toch mooi dat de woorden van Krajicek zoveel jaar na dato nog altijd actueel zijn.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef superniger het volgende:
Bertens gaat in 2 sets verliezen.
Dit mogen jullie quoten.
Vekic en Wawrinka zijn al een tijd uit elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:42 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Klote ex van de vrouw van wawrinka geeft maar weer eens een WO.
De ex van de ex dan.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vekic en Wawrinka zijn al een tijd uit elkaar
Alleen maar ongunstig hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:10 schreef Norrage het volgende:
Nadal
Zou me niet verbazen als Chung ook een W/O geeft....
Zonder ritme tegen Isner.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:10 schreef Norrage het volgende:
Nadal
John is in eigen land vaak erg sterk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:22 schreef Norrage het volgende:
Verliezen tegen John....Ik dacht het niet. Wat een gekke voorspellingen.
Dit is een grand slam. Ik vraag me af, heeft ie ooit een top 10 speler verslagen op een GS? Ik denk eigenlijk dat Cilic hem ook al wel verslaat straks.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John is in eigen land vaak erg sterk.
O ja hoor, dat is John Isner wel eens gelukt. Kan me herinneren dat hij tijdens de US Open van 2009 van Andy Roddick won in een prachtige 5 setter. Volgens mij was Roddick toen zelfs top 5 speler.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is een grand slam. Ik vraag me af, heeft ie ooit een top 10 speler verslagen op een GS? Ik denk eigenlijk dat Cilic hem ook al wel verslaat straks.
Blijkbaar 7 in de openingsgame die ze nog won ookquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:59 schreef Norrage het volgende:
Ostapenko in straight sets door maar met 17 DFs? wtf....
Nou, 2x kwartfinale in 12 pogingen op de US Open. Dat zijn wel statistieken om bang van te worden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
John is in eigen land vaak erg sterk.
2 5-setters al ja. Dat lijkt me exit man van glas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:10 schreef Norrage het volgende:
Nadal
Ja, 2x kwart finale valt inderdaad nog wel mee.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Nou, 2x kwartfinale in 12 pogingen op de US Open. Dat zijn wel statistieken om bang van te worden.
Leg eens uit, wat is precies het nadeel van gratis rondes verder gaan tov slopende partijen spelen?
Gedurende een toernooi gaat dat wel doorwerken. Bij Nadal duurt een wedstrijd die in 6-1 6-2 6-1 eindigt ook al gauw 2 uur en een kwartier. Allemaal tijd waarin zijn gammele knieėn het kunnen begeven, zoals zo vaak in de 2e helft van het jaar. Kijk maar naar Djokovic. Die speelt tegen volstrekte nobuddy's en heeft nu last van zijn schouder.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, 2x kwart finale valt inderdaad nog wel mee.
Je maakt een denkfout. Nadal zou geen slopende partij hebben gespeeld tegen mannen als Kokkinakis. Dat is gewoon een welkom trainingspotje om ritme op te doen.
Klopt, maar dat komt vooral doordat hij zo veel tijd neemt tussen de punten. Daar zit die extra tijd in, en daar hebben zijn knieėn weinig last van.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Gedurende een toernooi gaat dat wel doorwerken. Bij Nadal duurt een wedstrijd die in 6-1 6-2 6-1 eindigt ook al gauw 2 uur en een kwartier. [...]
.....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef Norrage het volgende:
Nou schrijf fed maar op voor de eindzege
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Denk idd dat het tegen John klaar is voor Nadal deze Grand Slam.
Hem kennende heeft hij alles afgescheurd hier?quote:
Wat is er gebeurd?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:51 schreef Norrage het volgende:
Nou schrijf fed maar op voor de eindzege
Ah. Niet echt n verrassing, toch? Kijk eigenlijk al uit naar Fedje - Djoko.quote:
Ik ben tegenwoordig al opgelucht wanneer ik zie dat het geen catsuit is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ehm, wat heeft Serena aan? Geen gezicht. Leuk dat ze dat kindje nog even aandacht gaf. Niet.
Dit. Dat gelul over die lange wedstrijden van Nadal altijd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Klopt, maar dat komt vooral doordat hij zo veel tijd neemt tussen de punten. Daar zit die extra tijd in, en daar hebben zijn knieėn weinig last van.
Was dit matchpoint ofzo of was de bal uit?quote:
Dat zal vast wel goed komen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
Wordt het geen heel lastig verhaal van Djokovic om deze US Open te winnen, met die schouder?
Het is Monfils, dan kan dit ook op breakpoint tegen zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 20:30 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
Was dit matchpoint ofzo of was de bal uit?
Fantastische kerel is het toch. Mr. Perfect.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 00:39 schreef superniger het volgende:
Federer is MAD![]()
Roger Federer: "Experience is a good thing to have on your side!" | US Open 2019 R3 Press Conference
[ afbeelding ]
Wel een mooi interview na afloopquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 07:39 schreef Norrage het volgende:
Us open publiek heeft zich weer goed misdragen lees ik
Ben de Graaf genotquote:
Zeker. 3 sets voor kyrgios denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef GwaiLow het volgende:
Kyrgios met 1.50 vs 2.50 toch aardig de favoriet tegen Rublev. Hmz, terecht?
Vind die Rublev wel erg sterk, maar Nick is in vorm. Nick is volgens mij ook geen echte 5sets speler, dus of hij wint in 3, of hij verliest denk ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zeker. 3 sets voor kyrgios denk ik
Nog wel 2 finales van kleine toernooien, maar het feit dat ze die beide verloor is nog erger....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eigenlijk heeft Kiki, na Madrid, gewoon best wel een belabberd jaar achter de rug voor een top 10 speelster
Tja die had ze allebei gewoon moeten winnen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog wel 2 finales van kleine toernooien, maar het feit dat ze die beide verloor is nog erger....
En luider.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:54 schreef Marcoss het volgende:
Stem van de scheids wordt alleen maar lager, geloof ik
En nog een premier toernooi gewonnen wel. Maar verder matig idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 19:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nog wel 2 finales van kleine toernooien, maar het feit dat ze die beide verloor is nog erger....
Niks gezien, maar aan de scores te zien is het weer 'des Kiki'. Waar zijn die beliebers hierquote:
Eerste helft jaar was wel redelijk hoor, goed niveau. Maar na RG echt dramaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 20:05 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En nog een premier toernooi gewonnen wel. Maar verder matig idd.
Ik voorspelde het alquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:42 schreef superniger het volgende:
Bertens gaat in 2 sets verliezen.
Dit mogen jullie quoten.
NOS. (lol)quote:Bertens, die vorig jaar op Wimbledon in de kwartfinales ook al van de Duitse verloor, bakte er weinig van. Vooral haar service liet het totaal afweten. Zo sloeg ze zeven dubbele fouten en won ze maar dertig procent van de punten op haar tweede opslag.
Grote baas die Rafa. Echt klasse!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 22:47 schreef DaveDave09 het volgende:
Geen post over Nadal?
3-0 over chung
Kyrgios blijft toch een loser die nooit de top 10 heeft gehaald, Kiki is nog mentaal sterker als we kijken naar haar resultaten mbt de wereldranglijst.quote:
Serena gewoon.quote:Op zondag 1 september 2019 18:20 schreef macca728 het volgende:
Barty in de problemen, wie oh wie gaat de US Open winnen....
Andreescu.quote:Op zondag 1 september 2019 18:20 schreef macca728 het volgende:
Gewoon osaka denk ikquote:
En in 4 minuten 4 games op rij voor fedquote:
Dat weet je bij die wijven nooit, laten we gokken op Mertens.quote:Op zondag 1 september 2019 18:20 schreef macca728 het volgende:
Nou, dat ging blijkbaar heel snel, ja. Was even weg en de set is opeens binnen.quote:Op zondag 1 september 2019 18:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
En in 4 minuten 4 games op rij voor fed
Ja, op dat moment had ie Fedje zelfs gebroken,quote:Op zondag 1 september 2019 19:39 schreef BobW het volgende:
Goffin nog maar 2 games gewonnen vanaf *2-1 eerste set
Echt niet leuk meer, zo erg was het zelfs vroeger niet....quote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef macca728 het volgende:
Echt bizar het verschil tussen de grote 3 en de rest
En toen had je Murray ook nog en (als hij er zin in had) Wawrinkaquote:Op zondag 1 september 2019 19:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Echt niet leuk meer, zo erg was het zelfs vroeger niet....
Wawa is ook pas sinds 2014...quote:Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toen had je Murray ook nog en (als hij er zin in had) Wawrinka
Ja, hangt er vanaf in welke categorie “vroeger” valtquote:Op zondag 1 september 2019 20:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa is ook pas sinds 2014...
Maar het is wel tragisch zeg...
En Delpo, zo zonde van al zijn blessuresquote:Op zondag 1 september 2019 20:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toen had je Murray ook nog en (als hij er zin in had) Wawrinka
Wel weer geplaatst al. Vergelijk dat eens met de ontiegelijke moeite die sommige talenten moeten doen om in de top-30 te geraken. Wawa doet dat zoon beetje en passant zonder heel goed of constant te spelen.quote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef EP3 het volgende:
Ik hoop ( tegen beter weten in ) dat Wawa die God Mode van weleer nog n keer weet te vinden en Djoko alle hoeken van de baan laat zien.
Oh dat hoop ik ook, maar het zal wel weer niet en dan krijgen we weer die genoegzame Djoko die wintquote:Op zondag 1 september 2019 20:27 schreef EP3 het volgende:
Ik hoop ( tegen beter weten in ) dat Wawa die God Mode van weleer nog n keer weet te vinden en Djoko alle hoeken van de baan laat zien.
Alles beter dan reetplukker die weer met een kutloting en walk-overs een gratis GS krijgtquote:Op zondag 1 september 2019 20:31 schreef MaLo het volgende:
[..]
Oh dat hoop ik ook, maar het zal wel weer niet en dan krijgen we weer die genoegzame Djoko die wint
Ja, en óók al n speler op leeftijd.quote:Op zondag 1 september 2019 20:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wel weer geplaatst al. Vergelijk dat eens met de ontiegelijke moeite die sommige talenten moeten doen om in de top-30 te geraken. Wawa doet dat zoon beetje en passant zonder heel goed of constant te spelen.
Wie gaat Rafa nog uit de finale houden?quote:Op zondag 1 september 2019 20:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Alles beter dan reetplukker die weer met een kutloting en walk-overs een gratis GS krijgt
Zverev.quote:Op zondag 1 september 2019 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie gaat Rafa nog uit de finale houden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Een blessurequote:Op zondag 1 september 2019 20:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wie gaat Rafa nog uit de finale houden?
Strong eraquote:Op zondag 1 september 2019 19:41 schreef macca728 het volgende:
Echt bizar het verschil tussen de grote 3 en de rest
Redelijk onnodig, break voor in de tweede en op 5-5 in de derde 2 bizarre fouten en een DF.quote:Op zondag 1 september 2019 21:20 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Gelukkig ligt de altijd vervelende Pliskova eruit.
Dat zei je 2 jaar geleden ookquote:
Onderschat Federer niet. De finale gaat hij zeer waarschijnlijk wel halen.quote:Op maandag 2 september 2019 07:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Zo krijgt Nadal nummer 19 wel volledig cadeau weer. Zou ie het weer voor elkaar krijgen om niet 1 top 20 speler tegen te komen?
Ja, laten we gewoon doen alsof Wawa en Medvedev niet bestaan.quote:Op maandag 2 september 2019 08:26 schreef Norrage het volgende:
Tsja, geen tegenstand meer voor Rafa en fed, die finale komt er wel.
Wawa is zaadje tegen fed, en medvedev is ook geblesseerd. Die trekt dat niet, als ie al langs wawa komt.quote:Op maandag 2 september 2019 08:32 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, laten we gewoon doen alsof Wawa en Medvedev niet bestaan.
Wel al regelmatig gebeurd dat het eraan zat te komen en 1 van de 2 in de wedstrijd daarvoor verloor. Dus afwachten wie van de 2 de halve finale verliest..quote:Op maandag 2 september 2019 08:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Bizar dat dat nog nooit gebeurd is
Wawrinka vooralsnog alleen op gravel gewonnen van Fed. Maar is wel on fire en zal hier een flinke sloot zelfvertrouwen door hebben getankt. Medvedev verwacht ik wel wat van nog hoor. Federer is er nog niet. Nadal natuurlijk ook niet, maar die zie ik eigenlijk niet verslagen worden richting finale.quote:Op maandag 2 september 2019 08:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa is zaadje tegen fed, en medvedev is ook geblesseerd. Die trekt dat niet, als ie al langs wawa komt.
Het probleem van Wawa is zijn return. Tegen Djoko werkt de sliceblock return heel goed, maar tegen Fed totaal niet, die speelt gewoon serve volley of gaat daarna forehands rammen. Alleen op gravel maakt hij kans tegen Fed omdat dan de service niet belangrijk is. En zelfs toen verloor ie in 4 tegen Fed dit jaar...Terwijl hij daar eigenlijk heel goed speelde. Kansloos dus.quote:Op maandag 2 september 2019 10:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Wawrinka vooralsnog alleen op gravel gewonnen van Fed. Maar is wel on fire en zal hier een flinke sloot zelfvertrouwen door hebben getankt. Medvedev verwacht ik wel wat van nog hoor. Federer is er nog niet. Nadal natuurlijk ook niet, maar die zie ik eigenlijk niet verslagen worden richting finale.
Medvedev is geblesseerd?quote:Op maandag 2 september 2019 08:33 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wawa is zaadje tegen fed, en medvedev is ook geblesseerd. Die trekt dat niet, als ie al langs wawa komt.
Die loopt al drie wedstrijden achter elkaar te roepen dat ie al bijna gesloopt is, met als hoogtepunt de laatste pot waarin hij zei dat hij misschien wel wilde opgeven maar dat het gehaat van het publiek hem er doorheen gesleept heeft.quote:
En gelukkig geen regen waardoor we tot maandagochtend zitten te wachten.quote:Op maandag 2 september 2019 10:46 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer-Nadal is onontkoombaar. Wat een kraker.
Zondag 8 september - 22:00 uur Heren finale
Zin in
Op zich verdient de rivaliteit Federer-Nadal ook een US Openfinale..!quote:Op maandag 2 september 2019 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het probleem van Wawa is zijn return. Tegen Djoko werkt de sliceblock return heel goed, maar tegen Fed totaal niet, die speelt gewoon serve volley of gaat daarna forehands rammen. Alleen op gravel maakt hij kans tegen Fed omdat dan de service niet belangrijk is. En zelfs toen verloor ie in 4 tegen Fed dit jaar...Terwijl hij daar eigenlijk heel goed speelde. Kansloos dus.
Maar ik hoop dat het anders looptEn dat Rafa misschien ook verrast wordt. We verdienen een GS finale zonder de top 4 voor het eerst sinds 2014....
Ik kan niks bedenken dat er kan gebeuren om dat te voorkomen ja....misschien een blessure Rafa, maar verder? En grappig om dan te bedenken dat Fedje echt favoriet is.quote:
Dat Wawrinka een waardeloze return heeft, kan ik alleen maar beamen. Hij kan het Federer wel moeilijk maken, maar de H2H werkt niet mee... In al zijn supertoenooien heeft ie ook nooit tegen Federer gemoeten volgens mij. Ah, toch wel, RG 2015. Was ook direct zijn laatste zege, daarna volgden 7 nederlagen.quote:Op maandag 2 september 2019 10:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het probleem van Wawa is zijn return. Tegen Djoko werkt de sliceblock return heel goed, maar tegen Fed totaal niet, die speelt gewoon serve volley of gaat daarna forehands rammen. Alleen op gravel maakt hij kans tegen Fed omdat dan de service niet belangrijk is. En zelfs toen verloor ie in 4 tegen Fed dit jaar...Terwijl hij daar eigenlijk heel goed speelde. Kansloos dus.
Maar ik hoop dat het anders looptEn dat Rafa misschien ook verrast wordt. We verdienen een GS finale zonder de top 4 voor het eerst sinds 2014....
Ja pcies itt Wimbledon toen ie terecht niet de favoriet was. Nu ligt de druk bij Federer en ik denk dat ie de druk wel aan kan met zijn 20 jaar ervaring en gewoon gaat winnen. Het is een bizar vooruitzicht zeg. Alleen iets geks of een boven zijn al krankzinnig hoge niveau spelende Nadal kan roet in het eten gooien. En Nadal is een geblesseerd persoon die tennis speelt aldus Toni onlangs in een interview dus als er al iemand uitvalt dan is het Nadal en niet Federer.quote:Op maandag 2 september 2019 10:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken dat er kan gebeuren om dat te voorkomen ja....misschien een blessure Rafa, maar verder? En grappig om dan te bedenken dat Fedje echt favoriet is.
Ik Ga Voor de 2e keer quoten als het niet gaat gebeurenquote:Op maandag 2 september 2019 10:46 schreef TennispeRFect het volgende:
Federer-Nadal is onontkoombaar. Wat een kraker.
Zondag 8 september - 22:00 uur Heren finale
Zin in
Gelukkig is die haat van het publiek er niet als hij tegen Federer speeltquote:Op maandag 2 september 2019 10:40 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die loopt al drie wedstrijden achter elkaar te roepen dat ie al bijna gesloopt is, met als hoogtepunt de laatste pot waarin hij zei dat hij misschien wel wilde opgeven maar dat het gehaat van het publiek hem er doorheen gesleept heeft.
Ik durf niet te kijken als Medvedev die wedstrijd haalt...dat wordt nog erger dan als Djoko tegen Fed speelt....quote:Op maandag 2 september 2019 11:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gelukkig is die haat van het publiek er niet als hij tegen Federer speelt
Dan ga je zondagavond toch lekker onaneren, of heb je daar ook geen zin in?quote:Op maandag 2 september 2019 11:00 schreef Szura het volgende:
Heb helemaal geen zin in Federer-Nadal,
ik geloof je nietquote:Op maandag 2 september 2019 11:00 schreef Szura het volgende:
Heb helemaal geen zin in Federer-Nadal,
Op de US Open in 2014 was Djokovic-Federer de meest waarschijnlijke finale, alleen de halve finales moesten "even" gespeeld worden..quote:Op maandag 2 september 2019 12:41 schreef EP3 het volgende:
Federer - Nadal is natuurlijk de meest waarschijnlijke finale. Maar ze staan er nog niet.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar Wawrinka - Medvedev. Kan n hele mooie pot worden.
Ja, er valt meer te speculeren nu een deel van de draw open ligt, en het weer 'een unieke kans voor Federer/Nadal' is om een GrandSlam te winnen. Maar, uiteindelijk levert een Djokovic-Federer halve finale toch wel weer meer posts op dan bijvoorbeeld Federer-Medvedev, dus op de lange termijn gaat dit ten koste van de postcountquote:Op maandag 2 september 2019 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djoko ligt eruit en ineens wordt dit topic drukker
En toch boeit dit toernooi me nooit zo als AO, Wimbledon of RG, dat geldt eigenlijk elk jaar wel. Vaag is dat toch altijd.. Zal ook wel door uitzendtijden komen, maar dat geldt voor de AO ook natuurlijk.quote:Op maandag 2 september 2019 14:23 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Djoko ligt eruit en ineens wordt dit topic drukker
RG >> Wimbledon >> AO >> USOquote:Op maandag 2 september 2019 18:14 schreef EP3 het volgende:
Voor mij geldt qua interesse; Wimbledon >> RG > AO >> USO
Met de dominantie van Nadal op RG is de interesse wel steeds minder geworden voor dat toernooi.
Ik heb hetzelfde en ik heb dat ook met wielrennen en de Vuelta.quote:Op maandag 2 september 2019 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch boeit dit toernooi me nooit zo als AO, Wimbledon of RG, dat geldt eigenlijk elk jaar wel. Vaag is dat toch altijd.. Zal ook wel door uitzendtijden komen, maar dat geldt voor de AO ook natuurlijk.
Hmm, dat heb ik ook wel een beetje ja. Blijkbaar toch wat sportmoe na de zomer danquote:Op maandag 2 september 2019 18:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde en ik heb dat ook met wielrennen en de Vuelta.
Heb jij dat ook?
Wimbledon >> USO >> AO >>>>>> RG.quote:
Qua uitzendtijden is de USO ongeveer het gunstigste van allemaal als je kijkt naar het aantal uren live tennis buiten kantoor- en slaapuren.quote:Op maandag 2 september 2019 17:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En toch boeit dit toernooi me nooit zo als AO, Wimbledon of RG, dat geldt eigenlijk elk jaar wel. Vaag is dat toch altijd.. Zal ook wel door uitzendtijden komen, maar dat geldt voor de AO ook natuurlijk.
Niet echt verrassend aangezien Osaka al twee keer tegen haar verloor dit jaar (en de match op hardcourt was ook een schroeipartij).quote:Op maandag 2 september 2019 19:21 schreef EP3 het volgende:
Bencic staat te schroeien. Osaka is serieus in de problemen.
Ja, vierde zege op rij. Blijkbaar heeft Bencic weinig moeite met het spel van Osaka.quote:Op maandag 2 september 2019 19:49 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet echt verrassend aangezien Osaka al twee keer tegen haar verloor dit jaar (en de match op hardcourt was ook een schroeipartij).
Uhm het dak kan dichtquote:Op maandag 2 september 2019 10:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
En gelukkig geen regen waardoor we tot maandagochtend zitten te wachten.
Dat bedoelde ik dus ook, we hebben geen vertraging door de regenquote:
Vanwege die tijdsverschillen ?quote:
Ik las het verkeerd ik dacht je zei moeten we tot maandag wachten vanwege de regenquote:Op maandag 2 september 2019 20:13 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus ook, we hebben geen vertraging door de regenIk weet nog niet wat het weer word ik New York zondag as hoor
Uiteraard. Ik had het idee dat je ook een Feyenoorder was, maar dat garandeert dus niks bij tennisquote:
Niet per se. Zie liever Federer dan Nadal. Maar ik vind RG/graveltoernooien vaak leuker tennis opleveren dan grastennis.quote:Op maandag 2 september 2019 20:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik had het idee dat je ook een Feyenoorder was, maar dat garandeert dus niks bij tennis...
Fed < Nadal? Of dat juist andersom?
Klopt. Maar ik moet er stiekem wel om lachen.quote:Op maandag 2 september 2019 20:41 schreef opgebaarde het volgende:
Direct na een challenge, die het ongelijk van de lijnrechter bewijst, de camera op de lijnrechter richten is echt kansloos.
Haha zo wil ik Schwartzman eigenlijk ool steeds noemen.quote:Op maandag 2 september 2019 21:37 schreef Eendenkooi het volgende:
1 - 1 in sets bij Zverev Zwarteman
En die is?quote:Op maandag 2 september 2019 22:04 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een dramatisch commentaar trouwens, hij zegt echt altijd de bijnaam van Zverev erbij.
Heb je hem 1 of 2 GS's geleden in iets van de Kwart Finale niet tegen Federer gezien? Toen kon ie helemaal niets!quote:Op maandag 2 september 2019 22:10 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is voor het eerst dat ik Berrettini zie spelen. Die jongen kan wel iets hoor.
Nee joh. Nauwelijks tijd om tennis te kijken.quote:Op maandag 2 september 2019 22:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb je hem 1 of 2 GS's geleden in iets van de Kwart Finale niet tegen Federer gezien? Toen kon ie helemaal niets!
Haha maar idd, hij kan doorgaans zeker wat!
Ik dacht alquote:Op maandag 2 september 2019 20:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd ik dacht je zei moeten we tot maandag wachten vanwege de regen
Alsof jouw moeder na de oorlog niet is kaal geschoren.quote:Op maandag 2 september 2019 22:25 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hoe zou het zijn om Diego Schwartzman te zijn en dus vrijwel zeker af te stammen van oorlogsmisdadigers?
Mijn moeder is van 1952.quote:Op maandag 2 september 2019 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof jouw moeder na de oorlog niet is kaal geschoren.
quote:Op maandag 2 september 2019 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alsof jouw moeder na de oorlog niet is kaal geschoren.
Ach, vrij normaal toch in de Russische sferen? Zijn broer wordt altijd Mischa genoemd en daar hoor je nooit iets overquote:
Jawel, maar waarom niet een keer gewoon Zverev?quote:Op maandag 2 september 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, vrij normaal toch in de Russische sferen? Zijn broer wordt altijd Mischa genoemd en daar hoor je nooit iets over
Dat wel, maar dan gaat het erom dat steeds het noemen van de voornaam irritant is en daar ben ik het wél mee eensquote:Op maandag 2 september 2019 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jawel, maar waarom niet een keer gewoon Zverev?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |