quote:
In irl zien de meeste mensen mij niet over het hoofdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie hebben we so far?
Moi
Kaatje
Cat
Z80
Fles
En dat was het ook wel denk ik. Of zie ik iemand over het hoofd?
Oepsquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In irl zien de meeste mensen mij niet over het hoofd
Fles, je review bij NYP is wel om te smullen hoor
De Italianen Style bodem is lekkerder. Bloemkoolbodem met pizza, doe normaal.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawelMaar ja te veel werk of te duur
Ik ben bang dat ik qua leeftijd een beetje buiten de boot valquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps
Wel 3 vrouwen en 3 mannen nu![]()
Ga je lekker?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps
Wel 3 vrouwen en 3 mannen nu![]()
Kaatje ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik qua leeftijd een beetje buiten de boot val
Veel plezier!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:09 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond The Matrix in de bios/dolby atmos kijken
OH staat ie ergens ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In irl zien de meeste mensen mij niet over het hoofd
Fles, je review bij NYP is wel om te smullen hoor
Waar naartoe?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Weekend![]()
En nog 2 weken werken en dan vakantie!![]()
![]()
![]()
Nog 20 dagen ofzo voor vertrek naar de bestemming. Maar alle reispapieren binnen en al ingecheckt en stoelen geboekt voor heen en -terugvlucht
Vast ook leuk. Lekker weer, beetje zwemmen, niks mis meequote:
Ik niet. Ik heb alleen niet zo veel te zeggenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit ik eindelijk weer eens op mijn praat/poststoel, is (bijna) iedereen elders druk
Ook leuk? Tov wat?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast ook leuk. Lekker weer, beetje zwemmen, niks mis mee
Toffe vakantie gehad?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:27 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb alleen niet zo veel te zeggen![]()
Heb trek in het een of ander, maar erg weinig in huis. Dat krijg je als je terugkomt van vakantie. De Jumbo hier is nog een halfuur open, dus nu twijfel ik of ik wat lekkers zal gaan halen...
Ik heb een fiets, dus alle mogelijkheden om voer te regelen. Er zijn vast wel vegan opties hier en daar -- ik heb gisteravond ook een hoop vegan (en wat vegetarisch, want zo strikt ben ik niet als het om dingen gaat die ik lekker en de moeite waard vind) lekker voedsel gegeten bij een tent die ook bezorgde. (Ik heb héél veel edamame opquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toffe vakantie gehad?
Heb je geen fiets? Kun je als vegetariër/vegan (?) ook eten laten bezorgen?
#vega(n) noob
Huis aan het opruimen, ook hard nodigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zit ik eindelijk weer eens op mijn praat/poststoel, is (bijna) iedereen elders druk
Maakt niet eens uit wat je bestelt. Er zitten altijd gewoon gaten in de bodem. Drassige meuk direct op de plaat > houtskoolkorsten etc. Gewoon kappen met die onzin.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Italianen Style bodem is lekkerder. Bloemkoolbodem met pizza, doe normaal.
Oh ja ik kan ook nog wel even wat maken voor vanavond. Word ik weer blij vanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef Tele6 het volgende:
Oh en vakantie was briljant.
Ik post morgen wel een paar foto's. We hadden een paar intens schattige eenden die ik kan laten zien zonder mijn privacy in gevaar te brengen
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef Tele6 het volgende:
Ik post morgen wel een paar foto's. We hadden een paar intens schattige eenden die ik kan laten zien zonder mijn privacy in gevaar te brengen
Mensen hier overleven dat wel hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef Tele6 het volgende:
Op een doordeweekse avond? Die besteed zou moeten worden aan relaxen, hobby of sport?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Huis aan het opruimen, ook hard nodig
Houtskool? Ze hebben elektrische ovens met een lopende band.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maakt niet eens uit wat je bestelt. Er zitten altijd gewoon gaten in de bodem. Drassige meuk direct op de plaat > houtskoolkorsten etc. Gewoon kappen met die onzin.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:35 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Chocola, lekkere goede. Van genieten, een stuk apart leggen voor een momentje dat het echt nodig is.
En dan die energie steken in een vakantiefotoboek ofzo; iets waar je blij ei van wordt.
verkoolde ingrediënten bedoel ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:40 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Houtskool? Ze hebben elektrische ovens met een lopende band.
Heb pizza van ze gehad uit Zwolle, Almelo en Emmen. Allemaal wel prima eigenlijk. Maar altijd afhalen ipv bezorgen.
Ottóóóóquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:39 schreef Lonaa het volgende:
Otto omdat Duitse hond.
Hij is naar huis, trouwens.
Tov dingen die ook leuk zijn natuurlijkquote:
Nee, maar eindelijk een temperatuur in huis waarbij het kan zonder weg te drijven. En dan hoef ik het morgen niet te doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op een doordeweekse avond? Die besteed zou moeten worden aan relaxen, hobby of sport?![]()
Of ben je morgen vrij en heb je een lang weekend?
Bismáááárck!!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ottóóóó
Denken mensen nu niet dat de baasjes de grijze bak roepen in het park?
Grijze bak heet gewoon Kliko bij mijquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ottóóóó
Ik zou het anderom roepen: Oóóóótto!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ottóóóó
Nee jij stuurt mij gewoon naar de aziaat op de hoek. Daging smoor halenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik bestel nooit eten om thuis te laten bezorgen. Afhalen ook nooit.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij stuurt mij gewoon naar de aziaat op de hoek. Daging smoor halen![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, maar eindelijk een temperatuur in huis waarbij het kan zonder weg te drijven. En dan hoef ik het morgen niet te doen
Nou da's ook 25 meter lopen zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee jij stuurt mij gewoon naar de aziaat op de hoek. Daging smoor halen![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou da's ook 25 meter lopen zeg.
Ja bij mij ook, maar niet bij de rest van Tukkervillequote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Grijze bak heet gewoon Kliko bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |