Best leuk om weer eens mee te maken, maar laat ze dat om 11 uur 's avonds doen en niet om 4 uur in de nachtquote:
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van ja
Net zoals het So Low doolhofquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig komen jullie nooit in mijn huis, al hoef je bij mij niet per se via de badkamer naar de keuken.
Mooi huis wel voor een haunted house-idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.
Je kan dus letterlijk 8-tjes rennen. Tot frustratie van mensen soms als ik ineens uit een andere kamer blijk te komen dan zij denken
Google says noquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn wel actief toch? Wat is het verschil tussen een rekband en een weerstandsband?
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandband niet.quote:
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandverband niet.
Die heeft t over drukverband en rekverband.
Ja, dat was t iddquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zet
Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.
S11 komt er binnenkort op (netflix).quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind RuPaul drag race echt leuk btw![]()
En de twee Queens die ik al vanaf t begin t leukste vind in dit seizoen (3) zitten allebei in de finale
Ik dacht al dat dat de verwarring wasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was t idd
Maar dan is t zo'n ding wat je hebt bij Pilates en Fitness inderdaad.
Ik dacht aan van die EHBO dingen
Maar dan kent ie rekband weer niet.
Dus ze zit gewoon sprookjes te vertellen!![]()
De eerste is voor je benen.quote:
Ja, had ik gezien, ik loop nogal achter. Wilde t in volgorde doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
S11 komt er binnenkort op (netflix).
En dan nog alle Allstars!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien, ik loop nogal achter. Wilde t in volgorde doen.
Jij zou ook wel een mooie vrouw zijn volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog alle Allstars!
Ze komen de laatste jaren echt mert bijna 3 seizoenen in een jaar
En dan komt dit jaar ook nog de UK versie. Gas er op sinds de nieuwe zender.
Owquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste is voor je benen.
Die tweede voor je armen.
Nou, voornamelijk om fysiek leed te berokkenen, zijn we nu weer een ding?quote:
Ik heb er foto's vanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een mooie vrouw zijn volgens mij.
BAM!quote:Maar t gaat hard inderdaad.
Ik ben fan van alexis mateo
Pijnlijk...........quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben er dit seizoen achtergekomen waar mannen hun ballen laten als ze drag doen.
Waar laten ze die dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben er dit seizoen achtergekomen waar mannen hun ballen laten als ze drag doen.
Oh, gewoon weer terug waar ze ooit vandaan kwamen dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar ze ook naartoe gaan als het heeeeel erg koud is
quote:Hoi,
Zover ik weet is de enigste manier om dit doen …
1) Er zit in jou lichaam een ruimte waar je jou ballen kunt verstoppen.
Stop daar voorzichtig je ballen in.
2) Trek je penis onderlangs naar achteren.
3) Trek daar overeen een te kleine strakke panty broek je.
En wala hij is weg.
Ps het is wel een beetje onprettig gevoel.
Succes.
Groetjes
Mijn ballen en piemel zijn te groot. Sorry man.quote:
Hoeveel mannen hier hebben denk je een 'strakke pantybroek' liggen? Ik weet niet eens wat het isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Ondertussen, vanavond voor de spiegel...
Gewoon ducttape gebruikenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel mannen hier hebben denk je een 'strakke pantybroek' liggen? Ik weet niet eens wat het is
Secret santa to the rescuequote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoeveel mannen hier hebben denk je een 'strakke pantybroek' liggen? Ik weet niet eens wat het is
Natuurljk. Ik heb echt alle seizoenen gezienquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Foto’s!!!
En ja! Je weet gewoon wie ze is ook![]()
Ze is zo schattig.
Ductape wordt ook veelvuldig gebruikt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
40 year old virgin flashback nuquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ductape wordt ook veelvuldig gebruikt.
En dat heeft iedere man. Net als WD40
Wat als je dan moet pissen? Eerst een kwartier pielen om die ducttape los te krijgen in hoop dat je jezelf nog niet ondergezeken hebt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ductape wordt ook veelvuldig gebruikt.
En dat heeft iedere man. Net als WD40
Ja!quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat als je dan moet pissen? Eerst een kwartier pielen om die ducttape los te krijgen in hoop dat je jezelf nog niet ondergezeken hebt?
No way, jij ben stepha nie!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!
Blijkbaar was ik best goed "gelukt", aangezien er een aantal mannen me hebben proberen te versieren zonder dat ze doorhadden dat ik een man ben
"Hoe heet je trouwens?"
Stephan.
"Pardon?"
I see what you did therequote:
Tis nog vroeg, vergeef mequote:
quote:
Laat zien dan!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja!
Blijkbaar was ik best goed "gelukt", aangezien er een aantal mannen me hebben proberen te versieren zonder dat ze doorhadden dat ik een man ben
"Hoe heet je trouwens?"
Stephan.
"Pardon?"
En dat terwijl hij zo graag z'n bilnaad wilt laten zienquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Laat zien dan!
Met zo’n extra diepe bromstem zeker![]()
Ik snap dat we btw, je hebt wel iets sierlijks dat je geen bouwvakker lijkt
Heb nu een paar afleveringen gezien waarin de dragqueens een man moeten transformeren naar een vrouw, daar zitten zeker ook echt brede sporters met baard enzo bij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat ik met mijn lichaamsbouw en baard niet echt door zou kunnen gaan voor een vrouw.
O jawel hoor. Dat kan tegenwoordig prima.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
Ik denk dat ik met mijn lichaamsbouw en baard niet echt door zou kunnen gaan voor een vrouw.
Er is nu ook een Nederlands drag make over porgramma op NPO: De diva in mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Heb nu een paar afleveringen gezien waarin de dragqueens een man moeten transformeren naar een vrouw, daar zitten zeker ook echt brede sporters met baard enzo bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Maar je zou zo'n leuke zijn!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
https://metro.co.uk/2019/(...)st-ceremony-9079798/quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:17 schreef HostiMeister het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://metro.co.uk/2019/(...)st-ceremony-9079798/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:24 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
https://metro.co.uk/2019/(...)st-ceremony-9079798/Hm scary!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je zou zo'n leuke zijn!Dat borsthaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
compact en kleverig.
Ja tegenwoordig heeft Dragrace zelfs een beard challenge.quote:
[..]
Maar je zou zo'n leuke zijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daar ben ik zelf ook niet helemaal zeker vanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:33 schreef Senn88 het volgende:
Die vrouw naast die vrouw met dat baardje is die wel voorzien van eierstokken en een baarmoeder of is die ook gevormd?
[..]
Maar je zou zo'n leuke zijn!Die blonde is toch wel een vrouw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig heeft Dragrace zelfs een beard challenge.
In de post-Conchita jaren is dat allemaal prima (tot groot ongenoegen van de pageant queens).
En ook muscled queens, zoals Kameron Michaels.Kameron is mn dochters favorietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik ben toevallig in ehv!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Janies, mocht je zaterdag in Eindhoven zijn: We hebben een PikNic van ons team (we organiseren feesten ), incl dragqueen make-up en bodypaint en zo.DJ, drankjes, sangria stand etc etc.
https://www.facebook.com/events/2147029285589511/
Ik vind haar niet zo sympathiekquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kameron is mn dochters favoriet
Je hebt DMquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben toevallig in ehv!
Maar op n verjaardag
Dan ken je vast een van de mensen waarmee ik naar Lowlands ben geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
Janies, mocht je zaterdag in Eindhoven zijn: We hebben een PikNic van ons team (we organiseren feesten ), incl dragqueen make-up en bodypaint en zo.DJ, drankjes, sangria stand etc etc.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan ken je vast een van de mensen waarmee ik naar Lowlands ben geweest.
Maar lijkt me echt tof!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
He pokke!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef HeatWave het volgende:
Ah, verdommme, juist die ene dag dat ik niet in EHV ben.
Het gaat haar vooral om hoe mooi ze is, dr kleding dan vooral.quote:
Er is een jongen uit Helmond (inmiddels Amsterdam) die echt supermooie facepaints kan doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Maar lijkt me echt tof!
Ik wil ook n keer drag make-upmaak me bijen nooit echt op, alleen n beetje rouge enzo
Henrietta HairWeavequote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He pokke!
Wat zou je dragnaam zijn?
Helga Heatwave?
Maja de bij met lippenstift!quote:
Mijn naam is al dragquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He pokke!
Wat zou je dragnaam zijn?
Helga Heatwave?
quote:
Sommige van die namen zijn echt hilarischquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn naam is al drag![]()
Wel voor een dikke queen dan ws
En de trans, Dong Long Gongquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sommige van die namen zijn echt hilarisch
In Dragrace UK (cast is nu bekend) zit bv een Aziatische: Sum Ting Wong.
Laik Too Fuk doet ook mee?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mimi Imfurst vond ik ook wel grappig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's een Tyra-term toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:40 schreef HostiMeister het volgende:
Veel smizen dan ook toch? Of haal ik mijn fucked up LGBTQWTFBBQ termen door elkaar?
Zou zomaar kunnenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laik Too Fuk doet ook mee?
Large and in charge! Chunky yet funky!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn naam is al drag![]()
Wel voor een dikke queen dan ws
Jouw naam zou ook zomaar drag kunnen zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Large and in charge! Chunky yet funky!
Fascination Cuntquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nog iets erachter plakken als last name misschien
Die gast is ergens achter in de 40 johquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:47 schreef Senn88 het volgende:
Barry Atsma, ja heb de afstandsbediening terug gevonden
En nog steeds lekker.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gast is ergens achter in de 40 joh
Misschien kijkt ze naar Rozengeur en Wodka Limequote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gast is ergens achter in de 40 joh
Er waren er een aantal met zo'n naam.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mimi Imfurst vond ik ook wel grappig.
quote:Ik vond tyra btw maar niks
Nee, er komt een vrouw bij de dokter.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien kijkt ze naar Rozengeur en Wodka Lime
Pandora Boxx vond ik de simpel qua naam.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er waren er een aantal met zo'n naam.
Pandora Boxx
Sharon Needles
Penny Tration
Courtney Act ("Caught in the act", op z'n Australisch)
Akeria Chanel ("I carry a Chanel")
[..]
Ja, daar heeft ze 'm dus ook van afgeleidquote:
Latriiiiiiiiiiiiiiiiiice Royale!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Large and in charge! Chunky yet funky!
Bazin.quote:
Jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:45 schreef Senn88 het volgende:
angel is er een foto van jou als drag?
doe eens ff snappenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Dat was wel gewoon voor Carnaval hoor, want ik doe t verder niet
Was met 2 vrienden als The Gotham Sirens (van DC): Catwoman, Poison Ivy en Harley Quinn.
He'k jou op snap dan?quote:
Mja, maar in Allstars 4 was ze echt een arrogante queen gewordenquote:
O, ben JIJ 't!quote:
Tevreden?quote:
Heidi Salami.quote:
oke, anders had ik snapchat moeten gaan installerenquote:
Ik ook! Oh wachtquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:09 schreef DrMarten het volgende:
We hebben een geweldig nieuw systeem dat echt voor geen ene meter werkt. Brief aanmaken, stuk erin copy pasten en er dan achterkomen dat ie zelf lettertype enzo gaat aanpassen wat je vervolgens niet meer kunt wijzigen.
Na 3 kwartier godveren hebik het opgegeven en ben ik nu maar gewoon Word een briefje aan het maken.
Ik wil naar huis
Hahaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:09 schreef DrMarten het volgende:
We hebben een geweldig nieuw systeem dat echt voor geen ene meter werkt. Brief aanmaken, stuk erin copy pasten en er dan achterkomen dat ie zelf lettertype enzo gaat aanpassen wat je vervolgens niet meer kunt wijzigen.
Na 3 kwartier godveren hebik het opgegeven en ben ik nu maar gewoon Word een briefje aan het maken.
Ik wil naar huis
Minimaal 8 karakters waaronder hoofdletter kleine letter, leestekens en dan iedere 4 weken een nieuwe verzinnen en het nieuwe wachtwoord magin de voorgaande 24 maanden niet eerder zijn gebruikt en niet teveel overeenkomsten hebben met een van de vorige wachtwoorden....... Sterf!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:04 schreef Senn88 het volgende:
Van die goede wachtwoorden verzinnen die je zelf ook niet kan onthouden
Zo irritant.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:04 schreef Senn88 het volgende:
Van die goede wachtwoorden verzinnen die je zelf ook niet kan onthouden
Niet te doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo irritant.
En de ene moet dan een hoofdletter en vreemd teken, de ander weer niet.
Eentje moet langer dan 8, de ander tussen 6 en 8. En niet de laatste 8 woorden hergebruiken.
De ene moet om de 3 maanden opnieuw, de ander elk jaar.........
Om knettergek van te worden!
Stofgezogen of gestofzuigd?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:11 schreef Senn88 het volgende:
Vaatwasser draait, afgestoft, stofgezogen. kledingkast opgeruimd. Nu beddengoed maar wassen ofzo
Dit dus.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:13 schreef DrMarten het volgende:
En verbaasd zijn dat mensen hun wachtwoorden opschrijven en aan de monitor hangen.
Lastpass, klaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zo irritant.
En de ene moet dan een hoofdletter en vreemd teken, de ander weer niet.
Eentje moet langer dan 8, de ander tussen 6 en 8. En niet de laatste 8 woorden hergebruiken.
De ene moet om de 3 maanden opnieuw, de ander elk jaar.........
Om knettergek van te worden!
Wij willen geen oplossingen, wij willen zeuren. Kom je hier aan met je perfect redelijke en simpele oplossingen die super praktisch zijn.quote:
Is het al 5 uur?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wij willen geen oplossingen, wij willen zeuren. Kom je hier aan met je perfect redelijke en simpele oplossingen die super praktisch zijn.
Maar is dat dan weer wel veilig?quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar is dat dan weer wel veilig?
https://www.lastpass.com/ Kende t niet
KeePass hier op het werk. Met auto-type.quote:
Op m'n telefoon heb ik bijna alles met die vingerafdruk gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
KeePass hier op het werk. Met auto-type.Toetsencombinatie indrukken en hij vult je username en wachtwoord zelf in.
Nee, ik heb tientallen wachtwoorden en vooral auto-type is een geniale uitvinding.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op m'n telefoon heb ik bijna alles met die vingerafdruk gedaan.
Maar ja, dat werkt op t werk niet he
iKhOuHeTmEeStVaNcHoCoLaDeVaNcOtEdOrDiEgeWoNePlAkKeNmElKcHoCoLaDe1999833quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb tientallen wachtwoorden en vooral auto-type is een geniale uitvinding.Kunnen je wachtwoorden zo moeilijk zijn als je wil.
Niet genoeg speciale tekens en je hebt de letter 'e' in 1993 al een keer gebruikt dus dat kan niet nog een keer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iKhOuHeTmEeStVaNcHoCoLaDeVaNcOtEdOrDiEgeWoNePlAkKeNmElKcHoCoLaDe1999833
Gewoon zo'n ikeading halen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde toch een Sonos kopen maar hij is nu niet meer in de aanbieding bij Amazon
Ja waarschijnlijk wel. Nu ik weet hoe de gewone Sonos klinkt zal ie wel kut klinken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ikeading halen dan.
O ja, die hebben een nieuwe samenwerking of zoiets toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gewoon zo'n ikeading halen dan.
Idem. Kan me er niet toe zetten vandaag.quote:
Ik heb nog 5 dagen verlof.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem. Kan me er niet toe zetten vandaag.
Net even gekeken, heb nog bijna 5 weken verlof staan dus kan best een uurtje spijbelen vandaag.
Sterktequote:
Dat is na aftrek van twee weken vakantie die ik al geboekt heb gelukkig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sterkte
Ik heb me voorgenomen regelmatig even een dagje vrij te nemen en in oktober nog ergens een weekje. Dan in november maar zien wat er nog staat en of ik iets laat uitbetalen.
Ooooh dan valt het meequote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is na aftrek van twee weken vakantie die ik al geboekt heb gelukkig.
O godzijdank.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is na aftrek van twee weken vakantie die ik al geboekt heb gelukkig.
Iemand moet het werk doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken aan één stuk vrij. Dat is anderhalf jaar geleden
Dat zie je vaak bij zzp'ers idd. Maar zou het niet goed zijn om toch eens per jaar te proberen de agenda 2 weken leeg te gooien en het verstand op nul te zetten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:49 schreef CherryLips het volgende:
Twee weken aan één stuk vrij. Dat is anderhalf jaar geleden
Ja maar jij bent altijd op vakantie.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:53 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb nog bijna een maand aan verlof staan
Zegt de flexwerkplekmanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar jij bent altijd op vakantie.
Maar een beetje thuishangen daar ben ik ook heel slecht in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:52 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zie je vaak bij zzp'ers idd. Maar zou het niet goed zijn om toch eens per jaar te proberen de agenda 2 weken leeg te gooien en het verstand op nul te zetten?
Ik weet dat het lastig is in jouw tak van sport, maar altijd maar doorgaan is ook niet ideaal lijkt me.
Daar ben ik dan weer enorm goed inquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een beetje thuishangen daar ben ik ook heel slecht in.
Gatver!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh, er is een nieuw bierfestival hier komend weekend
Even erop uit danquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik super goed. Beetje slapen, beetje gamen, beetje aan mn piel zitten.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantie dus. Luiaardquote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen weer thuiswerken op mn enige echte eigen vaste flexplek.
Wie ben jij en wat heb je met Q gedaanquote:
Maar ik vind het dan weer zondequote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik super goed. Beetje slapen, beetje gamen, beetje aan mn piel zitten.
Gewoon daar ook nog even blijven vertalen en dan rond blijven trekken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:01 schreef CherryLips het volgende:
Sparen voor als mijn cavia's allebei het loodje hebben gelegd en dan drie maanden naar de VS vertrekken yolo.
Ik wil toch gvd iets moois in m'n huiskamer!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wijf
Ik vind die lamp wel spuuglelijk.
Aan Q's piel zitten?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik vind het dan weer zonde
Mjah, huis enzo moet toch betaald wordenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind het eerder zonde van de tijd om altijd maar te werken.
Kijken hoe snel er allemaal kaklijke hoesjes bij etsy staan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil toch gvd iets moois in m'n huiskamer!
Inderdaad, wil wel dure leuke dingen blijven doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, huis enzo moet toch betaald worden
Zoals wonen?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Inderdaad, wil wel dure leuke dingen blijven doen
Opgegeten. Zat nu wel genoeg vet aan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie ben jij en wat heb je met Q gedaan
Heb de laatste maanden echt teveel uitgegeven. Na mijn vakantie maar even de rem erop.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor 823,- EUR excl verzending.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kijken hoe snel er allemaal kaklijke hoesjes bij etsy staan.
Upgrades bestellen enzoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker gefrituurd dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Opgegeten. Zat nu wel genoeg vet aan.
In ranzige hostels slapen en elke avond bij de Mac eten, maar wel in luxe reizen natuurlijk.quote:
Klinkt als mijn eerste trip naar de VS. Na een week kon ik geen fast food meer zien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In ranzige hostels slapen en elke avond bij de Mac eten, maar wel in luxe reizen natuurlijk.
samequote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mijn eerste trip naar de VS. Na een week kon ik geen fast food meer zien.
Wendy's, KFC, Mac, Burgerking, Waffle house, Taco Bell, TGI.......... en t ging maar doorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als mijn eerste trip naar de VS. Na een week kon ik geen fast food meer zien.
Alleen een keertje bij de TGIFriday's gegeten de eerste keer en in NY een keertje bij de Mac.quote:
Ik ben al dik genoeg. Blijf wel thuis.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wendy's, KFC, Mac, Burgerking, Waffle house, Taco Bell, TGI.......... en t ging maar door
Met een zak chips op schoot.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben al dik genoeg. Blijf wel thuis.
We waren met 5 personen, moest je in normale restaurants ook weer 10-12% extra betalen omdat je een groep bent. Daar hadden er een aantal geen zin in.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wendy's, KFC, Mac, Burgerking, Waffle house, Taco Bell, TGI.......... en t ging maar door
Iewlquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Onze reisleidster was anti-fastfood dus die zocht steeds restaurants op waar je niet zo liep te bunkeren. En we gooiden wat geld bij elkaar en dan deed zij daar boodschappen van zodat we onderweg konden picknicken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren met 5 personen, moest je in normale restaurants ook weer 10-12% extra betalen omdat je een groep bent. Daar hadden er een aantal geen zin in.
Tegenwoordig ga ik juist lekker uiteten op vakantie
Is daar een toeslag voor ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We waren met 5 personen, moest je in normale restaurants ook weer 10-12% extra betalen omdat je een groep bent. Daar hadden er een aantal geen zin in.
Tegenwoordig ga ik juist lekker uiteten op vakantie
Consuela de serveerster die harder moet werken voor minder geld.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die je dan vervolgens gewoon in mindering brengt op de fooi
Ach, die heeft nog 5 andere baantjes om de huur te betalen. Niks aan de handquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Consuela de serveerster die harder moet werken voor minder geld.
BECAUSE I CAN'T EAT OR FUCK CAPSLOCKED FREEDOM!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:03 schreef Q. het volgende:
[..]
FREEDOM FOOD!WHY DO YOU HATE FREEDOM?
Alstu:quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:08 schreef Q. het volgende:
Nu heb ik zin in een FREEDOM BURGER. Met extra FREEDOM.
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wij hadden 1x fooi gegeven (als Nederlanders) en werden teruggeroepen dat dat te weinig wasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:48 schreef CherryLips het volgende:
Niet fucken met Amerikanen en hun fooien.
Give me that hot warm FREEDOM BEER!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:14 schreef Barbusse het volgende:
Wil je er ook FREEDOM bier bij, Q?
[ afbeelding ]
Te weinig fooi geven is misschien onbeschoft, maar mensen terugroepen om die reden helemaalquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Wij hadden 1x fooi gegeven (als Nederlanders) en werden teruggeroepen dat dat te weinig was
Het is te hopen. Als het chocola is, hebben we met zijn allen een probleem denk ikquote:
Was de blokker ofzo geen optie?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Korfzeefje
Heb hem al ergens anders besteld.
Oei, dan zou ik balen. Ongeveer lekkerste snoep dat er is.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is te hopen. Als het chocola is, hebben we met zijn allen een probleem denk ik
Tegenwoordig rekenen ze ook al een minimumfooi erbij op sommige plekkenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp hier even gemist.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Nee alleen van die onderdelenwinkels. En er zijn echt tig verschillende. Maat en rubberen ring moeten precies goed zijn.
Het zeefje.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het onderwerp hier even gemist.
Daarom laat ik mijn pakket bezorgen op een plek die 's avonds ook open isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag zoveel file gehad dat ik niet optijd was mijn pakket op te halen![]()
Hoop Nederlanders terug van vakantie die ineens niet meer kunnen rijden.
Voor PostNL is dat hier ook geen probleem. Voor UPS wat lastiger blijkbaar.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom laat ik mijn pakket bezorgen op een plek die 's avonds ook open is
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Peak district is wel een aanrader
Ow UPS weet ik nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor PostNL is dat hier ook geen probleem. Voor UPS wat lastiger blijkbaar.
In het weekend geslotenquote:
Volledige rapportage graag.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Peak district is wel een aanrader
Heb ik iets gemist?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
@:elvi je hebt al onze banden definitief doorgehakt?
He is back!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:49 schreef MCH het volgende:
@:elvi je hebt al onze banden definitief doorgehakt?
Ja ik kreeg een extra weekje vakantie van de baasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
He is back!
Elvi heeft een fokaccount gekocht en kan personen uitbannen dacht ik.
Als die zei “blijf de rest van het jaar ook maar thuis” zou ik nog niet zo blij zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een extra weekje vakantie van de baas
Als ik haar quote blijft ze dat gewoon zien schijnt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als die zei “blijf de rest van het jaar ook maar thuis” zou ik nog niet zo blij zijn.
Aha.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC is savonds zo dood als mijn oma
Af en toe nog wat stuiptrekkingen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze SC is savonds zo dood als mijn oma
Das kut.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Over 5 uur gaat de wekker weer.
Mag ik dan wat vragen? Ik heb diverse relationele vragen, en dat bedoel ik serieus maar om dat te vragen in een topic waar men de draak steekt met het topic....quote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Af en toe nog wat stuiptrekkingen.
Misschien kan ik helpen? Ik heb al 35 jaar relatiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ik dan wat vragen? Ik heb diverse relationele vragen, en dat bedoel ik serieus maar om dat te vragen in een topic waar men de draak steekt met het topic....
Meh, dan liever niet....
Ligt er aan hoe serieus het is. Ik heb nl serieus een aantal issues die ik graag wil bevragen en wil kijken, ligt het aan mij of ben ik nou gek maar ik ga ze niet hier openlijk neer gooien als dit inmiddels een grapje is ipv serieus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:50 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Misschien kan ik helpen? Ik heb al 35 jaar relaties
NP, als je me wil dm'en, ook goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe serieus het is. Ik heb nl serieus een aantal issues die ik graag wil bevragen en wil kijken, ligt het aan mij of ben ik nou gek maar ik ga ze niet hier openlijk neer gooien als dit inmiddels een grapje is ipv serieus.
Daarnaast wil ik eigenlijk gaan slapen gezien het tijdstip (had ik net niet in de gaten) en dan evt morgen kijken hoe de reactie is hier.
Bedankt voor je aanbod iig.![]()
Dank, mag ik meneer of mevrouw zeggen? Gezien je buttplug als ico kan het alles zijn.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:56 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
NP, als je me wil dm'en, ook goed.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 01:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank, mag ik meneer of mevrouw zeggen? Gezien je buttplug als ico kan het alles zijn.
Whatever rocks your worldquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik hou het dan wel gewoon op U!
Daar komt de aap uit de mouwquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mijn boven buufje maar das een ander verhaal
[..]
Ja ik ga nu echt slapen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |