Best leuk om weer eens mee te maken, maar laat ze dat om 11 uur 's avonds doen en niet om 4 uur in de nachtquote:
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Hos bij de Sostrene.
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sostrene..... daar krijg ik ook wel die neiging van ja
Net zoals het So Low doolhofquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Smalle paden net een verplichte looprichting, ik haat het.
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:23 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig komen jullie nooit in mijn huis, al hoef je bij mij niet per se via de badkamer naar de keuken.
Mooi huis wel voor een haunted house-idee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb juist een huis waarbij iedere ruimte minimaal 2 in/uit-gangen heeft. Behalve de WC en de meterkast.
Je kan dus letterlijk 8-tjes rennen. Tot frustratie van mensen soms als ik ineens uit een andere kamer blijk te komen dan zij denken
Google says noquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef CherryLips het volgende:
Jullie zijn wel actief toch? Wat is het verschil tussen een rekband en een weerstandsband?
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandband niet.quote:
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar google kent dus t hele woord weerstandverband niet.
Die heeft t over drukverband en rekverband.
Ja, dat was t iddquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt miss omdat CL er geen ver tussen zet
Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
O, en ik heb er wel eens kruiden gekocht. Dus niet alleen maar om fysiek leed te berokkenen.
S11 komt er binnenkort op (netflix).quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind RuPaul drag race echt leuk btw![]()
En de twee Queens die ik al vanaf t begin t leukste vind in dit seizoen (3) zitten allebei in de finale
Ik dacht al dat dat de verwarring wasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, dat was t idd
Maar dan is t zo'n ding wat je hebt bij Pilates en Fitness inderdaad.
Ik dacht aan van die EHBO dingen
Maar dan kent ie rekband weer niet.
Dus ze zit gewoon sprookjes te vertellen!![]()
De eerste is voor je benen.quote:
Ja, had ik gezien, ik loop nogal achter. Wilde t in volgorde doen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
S11 komt er binnenkort op (netflix).
En dan nog alle Allstars!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, had ik gezien, ik loop nogal achter. Wilde t in volgorde doen.
Jij zou ook wel een mooie vrouw zijn volgens mij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan nog alle Allstars!
Ze komen de laatste jaren echt mert bijna 3 seizoenen in een jaar
En dan komt dit jaar ook nog de UK versie. Gas er op sinds de nieuwe zender.
Owquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De eerste is voor je benen.
Die tweede voor je armen.
Nou, voornamelijk om fysiek leed te berokkenen, zijn we nu weer een ding?quote:
Ik heb er foto's vanquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een mooie vrouw zijn volgens mij.
BAM!quote:Maar t gaat hard inderdaad.
Ik ben fan van alexis mateo
Pijnlijk...........quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben er dit seizoen achtergekomen waar mannen hun ballen laten als ze drag doen.
Waar laten ze die dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben er dit seizoen achtergekomen waar mannen hun ballen laten als ze drag doen.
Oh, gewoon weer terug waar ze ooit vandaan kwamen dusquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waar ze ook naartoe gaan als het heeeeel erg koud is
quote:Hoi,
Zover ik weet is de enigste manier om dit doen …
1) Er zit in jou lichaam een ruimte waar je jou ballen kunt verstoppen.
Stop daar voorzichtig je ballen in.
2) Trek je penis onderlangs naar achteren.
3) Trek daar overeen een te kleine strakke panty broek je.
En wala hij is weg.
Ps het is wel een beetje onprettig gevoel.
Succes.
Groetjes
Mijn ballen en piemel zijn te groot. Sorry man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |