ja jammer dat, heel jong, in zn slaap, zeggen zequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weten ze al dat de eigenaar van Montmartre is overleden vanacht.
Shelly liegtquote:
Zat die in Utopia?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja jammer dat, heel jong, in zn slaap, zeggen ze
Is het echt zo moeilijk voor die lui om allemaal een eigen aansteker te nemen en die bij zich te houden?quote:
Ja, en maar een paar jaar nadat de vorige eingenaresse is overleden ook jong.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja jammer dat, heel jong, in zn slaap, zeggen ze
Zeg dat nog maar een keer als hij tien weken achter elkaar op nummer 1 staat in de hitlijsten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Bramenstruik het volgende:
wat heeft Jes da nummer verkracht, serieus het klinkt nergens meer naar, alsof het het dat al deed
Dat is al twee dagen nieuwsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en maar een paar jaar nadat de vorige eingenaresse is overleden ook jong.
Buiten dat zijn daar nog veel meer rokers maar juist aan Jessie vragen en dan beledigd doen.....snap dat spelletje niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Angelique61 het volgende:
Als je rookt zorg je toch dat je een aansteker hebt, maf wijf met der grote bek!
Ja ookdat nog inderdaad....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat zijn daar nog veel meer rokers maar juist aan Jessie vragen en dan beledigd doen.....snap dat spelletje niet.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Zeg dat nog maar een keer als hij tien weken achter elkaar op nummer 1 staat in de hitlijsten.
Ja, dat kan maar dacht als Maris het wist dan had ze die vast ook gekend. Kwam ze er regelmatig.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat zijn daar nog veel meer rokers maar juist aan Jessie vragen en dan beledigd doen.....snap dat spelletje niet.
Die is toch niet van de bewoners?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil de tent op de webshop zetten,
Ja, die hebben de musketiers zelf betaald toenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Die is toch niet van de bewoners?
Ja, hoeft niet meteen verkocht te worden maar maken dan meer kans op een goede prijs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie wil de tent op de webshop zetten,
Van Gerrit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben de musketiers zelf betaald toen
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die hebben de musketiers zelf betaald toen
Ja, die hoorde daar toen ook bij.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, hoeft niet meteen verkocht te worden maar maken dan meer kans op een goede prijs.
Jessie zet jij dan vast je boxspring op de webshop??? Wie weet wat je daarvoor kan vangen.....zijn zat schuimpjes die graag het bed willen van Jessie en Merel. Eventueel kunnen jullie nog op de oude mastrassen liggen.
Altijd toch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
Eters op woensdag worden zoveel mogelijk buiten beeld gehouden.
Jessie heeft goud in zijn handen en gaat dan klagen over te korte couplettenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:37 schreef Dotteke het volgende:
En weer commentaar op het werk van de mannen die de muziek hebben gemaakt
De coupletten zijn tekort
Dan toch maar terug naar de eerste of weer andere aanschrijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jessie heeft goud in zijn handen en gaat dan klagen over te korte coupletten
Met zijn geklaag heeft hij de andere ook weggedreven, hij leert er niet vanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:38 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Jessie heeft goud in zijn handen en gaat dan klagen over te korte coupletten
Zal die jongen ooit voor een baas kunnen werken?? Heb zo ook het idee dat hij dat nooit gedaan heeft of maar voor een paar weken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met zijn geklaag heeft hij de andere ook weggedreven, hij leert er niet van
buitenlandse interviewquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:48 schreef Soury het volgende:
Oh en even voor de leugenaars hier wat JESSIE betreft. Hij heeft nooit gezegd dat hij naast haar wilde staan met het buitenlandse interview. Ik heb het filmpje gezien en Shelly zegt het zelfHij antwoordde ja ik wil lachen
Ik denk het haast niet, hij lijkt me er een die de baas de les gaat lezen en boos wordt als de baas niet naar hem luistert.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zal die jongen ooit voor een baas kunnen werken?? Heb zo ook het idee dat hij dat nooit gedaan heeft of maar voor een paar weken.
Denk het nummer zelf, ze hebben nu alleen de muziek, moet nog ingezongen wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerrit zegt dat ze het morgen gaan opnemen.
videoclip voor de single?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk het haast niet, hij lijkt me er een die de baas de les gaat lezen en boos wordt als de baas niet naar hem luistert.
En daarom heeft hij tijd om voor een tweede keer Utopia in te gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]En baas hem weer heel gauw zat is.....
Leuk hoor , mooie lachquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:58 schreef cobain1994 het volgende:
Onderweg naar Oranje..
[ afbeelding ]
Ff ander jurkje aanquote:
Dit is gewoon Nederland sjappie. Die lui hebben gewoon de vrijheid. En ja zie ook liever wat anders.quote:
Dat is de bedoeling. Met drag heb je heel veel verschillende stijlen. Fish, dat is zo overtuigend vrouwelijk mogelijk lijkend, je hebt comedy queens, etc. Google Trixie Mattel maar eens, of bianca del rioquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En daarom heeft hij tijd om voor een tweede keer Utopia in te gaan
Die ene met die witte jurk ziet er niet uit.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:13 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling. Met drag heb je heel veel verschillende stijlen. Fish, dat is zo overtuigend vrouwelijk mogelijk lijkend, je hebt comedy queens, etc. Google Trixie Mattel maar eens, of bianca del rio
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Uhhhquote:
Die ene bil glipt uit haar broekjequote:
Alle twee die kadettenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die ene bil glipt uit haar broekje
Vind het geen porum.quote:
Het is chanantquote:
Ik heb foto`s gezien dat ze een leuk pandje had gevonden en een KVK nummer heeft aangevraagd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef Dotteke het volgende:
O hoor ik dat goed. Kaylee binnen kort haar eigen shop?
Ik zou haast een vocaroo insprekenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb foto`s gezien dat ze een leuk pandje had gevonden en een KVK nummer heeft aangevraagd.
Dat maakt haar de baas en Dyl de knecht. Eigenlijk zoals het was in Utopia.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik heb foto`s gezien dat ze een leuk pandje had gevonden en een KVK nummer heeft aangevraagd.
Gewoon doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou haast een vocaroo inspreken
O, dat is leuk voor haar. Kan Dyl er zo bij in straksquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Is het zo makkelijk om psycho af te zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is leuk voor haar. Kan Dyl er zo bij in straks
Volslagen debiel zal je bedoelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is leuk voor haar. Kan Dyl er zo bij in straks
Ohh vertelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly wilde op de foto met jens, die weigerde dat en wilde niet met haar op de foto.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Shelly wilde op de foto met jens, die weigerde dat en wilde niet met haar op de foto.
Jens lijkt zwaar genoeg te hebben van Shelly.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef Koos1958 het volgende:
Ja en dat snap ik helemaal wat is dat een apart mens. En dan nog zeggen dat ze zielig is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jens lijkt zwaar genoeg te hebben van Shelly.
Jens heeft nog wat hersenen over daarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kan het me levendig voorstellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jens heeft al maanden tabak van die troelaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan het me levendig voorstellen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat snap ik helemaal wat is dat een apart mens. En dan nog zeggen dat ze zielig is.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Jens heeft al maanden tabak van die troela
Ze moeten nog beginnen.quote:
Is dit het eindresultaat van de dragqueen?quote:
Hij heeft de pruik af en geen jurk meer aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Is dit het eindresultaat van de dragqueen?
Nee,quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, mijn bek viel open.....er kwam geen eind aan....en dat voor twee sneetjes brood....en hoeveel hij wel niet in zijn mond stak.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:22 schreef Lelie68 het volgende:
Hoeveel plakken kaas gaat daar wel niet op..
Wie?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, mijn bek viel open.....er kwam geen eind aan....en dat voor twee sneetjes brood....en hoeveel hij wel niet in zijn mond stak.![]()
Ook dat.. maar waarom gaan ze altijd nog zoveel eten. Ze hebben net gegetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, mijn bek viel open.....er kwam geen eind aan....en dat voor twee sneetjes brood....en hoeveel hij wel niet in zijn mond stak.![]()
Denk echt om het hebberigheid......kost niks hoef het niet zelf te betalen ik weet het niet. Nu gaat Jessie maar een tosti maken hij weet het anders ook niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:26 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Ook dat.. maar waarom gaan ze altijd nog zoveel eten. Ze hebben net gegeten
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
jordy heeft een hele mooie lach.....
En vervelingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk echt om het hebberigheid......kost niks hoef het niet zelf te betalen ik weet het niet. Nu gaat Jessie maar een tosti maken hij weet het anders ook niet.
Toen ze een keer pizza's hadden besteld, smeerde hij de hele pizza onder met een dikke laag knoflooksaus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gerrit en hij begint op nieuw had niet genoeg waarschijnlijk. een halve kaas gaat erop.
Dat zijn echt kandidaten voor dichtgeslibde aderen. Ze eten veel en vooral vet: tosties, eieren met kaas, frikandellen en dat allemaal onder een laag may en knoflooksaus.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Toen ze een keer pizza's hadden besteld, smeerde hij de hele pizza onder met een dikke laag knoflooksaus.
In zijn studenten tijd zal hij ook niet zo rijkelijk zijn brood hebben kunnen besmeren en toen natuurlijk hier in het begin was het ook armoetroef.....misschien krijg je dan toch een soort van het kan dus ik doe het.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Toen ze een keer pizza's hadden besteld, smeerde hij de hele pizza onder met een dikke laag knoflooksaus.
Maar toch niet voor eigengebruik??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef Dotteke het volgende:
His zegt een ieder heeft 833 euro ieder mag zijn bedrag besteden hoe zij het wil. Een ieder betaald 1/3 van de trein
Als je zag hoe hij binnenkwam, kwam hij echt niks tekort hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
In zijn studenten tijd zal hij ook niet zo rijkelijk zijn brood hebben kunnen besmeren en toen natuurlijk hier in het begin was het ook armoetroef.....misschien krijg je dan toch een soort van het kan dus ik doe het.
Nee, inderdaad haha dat was ik ff vergeten.......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:38 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Als je zag hoe hij binnenkwam, kwam hij echt niks tekort hoor.
Ze wil ook niet mee doen, alleen als ze lam is......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:41 schreef Lelie68 het volgende:
Merel vindt het nieuws lezen belangrijker.. nou ja nieuws.. ze leest over de miskraam van Barbie..
Classy..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wil ook niet mee doen, alleen als ze lam is......
Zijn er dan mensen die dit vrijwillig nuchter doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze wil ook niet mee doen, alleen als ze lam is......
Tietenlied.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:45 schreef yvondenise het volgende:
Even wachten op kinderen voor kinderen..leuk!
Mylène geregeld.quote:
Gewoon niet.quote:
Het is het allemaal weer net niet...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:46 schreef ThunderBitch het volgende:
Alles is daar zo halfbakken. De muziek is veel te zacht.
Ter ere van wat is dit?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:51 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Het is het allemaal weer net niet...
Oh ...ik was de was aan het ophangenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is het geluid nu beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:51 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Het is het allemaal weer net niet...
Moet ineens aan Rene denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:52 schreef MariaElena2018 het volgende:
Adriaan trekt de tekst even door naar Utopia
A ff laten zien hoe leuk ze zijn samenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:52 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Geen idee... saamhorigheid.. echt geen idee
Ik dank Flower en FF nog even bij deze voor het tonen van het eindresultaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh ...ik was de was aan het ophangen![]()
Hij had een jurk aan en een pruik op , en toen ging ik ff een aantal kilometers lopen
Heb de rest niet meer gezien
Die vingers moeten inderdaad altijd ergens aanzitten, het liefst gekromd. Dat mens hangt van tics aan elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:54 schreef puzziepie het volgende:
Maris doet ook gezellie mee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die vingers moeten inderdaad altijd ergens aanzitten, het liefst gekromd. Dat mens hangt van tics aan elkaar.
Heeft ze geen wijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:54 schreef puzziepie het volgende:
Maris doet ook gezellie mee
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
ja en jess hoort beter te weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat zijn echt kandidaten voor dichtgeslibde aderen. Ze eten veel en vooral vet: tosties, eieren met kaas, frikandellen en dat allemaal onder een laag may en knoflooksaus.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:57 schreef Straatverlichting het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Goede avondquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:53 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom zet Tranny haar bril 'die ze alleen met autorijden nodig heeft' altijd op als Merel haar bril draagt?
ah ah ah yeahquote:
Welkom bij kleuter topiaquote:
Hier vind ik hem nog meer op MYlene lijken, vind hem af en toe zonder deze uitrusting al van haar weg hebbenquote:
Ik vind hem er wel mooi uitzien. Beter dan die andere dragqueenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hier vind ik hem nog meer op MYlene lijken, vind hem af en toe zonder deze uitrusting al van haar weg hebben
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:08 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ik vind hem er wel mooi uitzien. Beter dan die andere dragqueen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:10 schreef MacDeMarco het volgende:
Gaat Shelley 'De Clown' of 'Death of a Clown' zingen?
Die was aan de beurt jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
Mariska is net klaar met roken en wie rent er gelijk naar de rookcel? Juist, Shelley.
Dan is het al helemaal raar dat ze gaat rennen.quote:
Omdat ze gek isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal raar dat ze gaat rennen.
😂quote:
Vanwege voordringers....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:15 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dan is het al helemaal raar dat ze gaat rennen.
Niemand was in de buurt, behalve Jessie en Gerrit die met elkaar in gesprek waren.quote:
Zo wil je toch niet op de Nederlandse tv komen als je normaal in je hoofd bent???quote:
Je bedoelt Frannyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet op de Nederlandse tv komen als je normaal in je hoofd bent???
Ik erger me kapot maar dat is meer om dat lawaai van die kleutersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo wil je toch niet op de Nederlandse tv komen als je normaal in je hoofd bent???
quote:
Ik zat meer te kijken naar die Jordy. Wat een idioot.quote:
Daar heb ik ook steeds meer last van. Wat een vreselijke mensen daar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik erger me kapot maar dat is meer om dat lawaai van die kleuters
ikhoudervanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
[..]
Ik zat meer te kijken naar die Jordy. Wat een idioot.
HA HA said the clownquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:22 schreef MacDeMarco het volgende:
Shelley heeft het verkeerde nummer gekozen.
Dat zijn juist de voordringers. Als ze Shelly dwars kunnen zitten laten ze dat niet voorbij gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Niemand was in de buurt, behalve Jessie en Gerrit die met elkaar in gesprek waren.
Ik vind Jordy niet leuk. Irritante aandachtshoerquote:
Niet te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik ook steeds meer last van. Wat een vreselijke mensen daar.
Andere browser gebruiken, ik heb met chroom geen last wel met Edgequote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:23 schreef puzziepie het volgende:
Fijn dat de streams telkens vastlopen
[ afbeelding ]
Het is denk ik alleen nu ff, heb er normaliter geen problemen meequote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Andere browser gebruiken, ik heb met chroom geen last wel met Edge
''Ik wil echt niet!''quote:
Dan in advanced settings defaults resettenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is denk ik alleen nu ff, heb er normaliter geen problemen mee
Ik heb chrome trouwens
Kan ze laten horen dat ze turks kan.......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:27 schreef humpty het volgende:
Mariska steeds over Tarkan die wil ze wel doen
Ga ik proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan in advanced settings defaults resetten
quote:
quote:
Rustig aan!quote:
Tis ook echt in alles een negatieve aandachtstrekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:29 schreef 5thencounter het volgende:
En Naartje wil wel Tarkan zingen, in het Turks met iemand … slim, niemand anders kent Turks
Kaal plekje ??quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
wat een leegte
[ afbeelding ]
She will hunt you down!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
wat een leegte
[ afbeelding ]
Misplaatste arrogantie, continue pronken met alles ook als geen hond er om vraagtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tis ook echt in alles een negatieve aandachtstrekker
Ja precies ! Niet te doen zo sneu is dat wijfquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misplaatste arrogantie, continue pronken met alles ook als geen hond er om vraagt
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:33 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ah joh, ze hebben lol. Het gaat er toch niet om of het klinkt
Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat is wel het laatste waar het mij om gaat,
is geen muziekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat is dit allemaal voor kutmuziek joh
Ja, dit kunnen ze allemaal meezingen......quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:39 schreef Flow3r het volgende:
wat is dit allemaal voor kutmuziek joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |