Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!quote:
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!
machtsmisbruikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TT aanpassen nadat je snel een nieuw deel hebt geopend.
Je bent mijn maat maxi. No worries. Ik denk. 0-0. Veltmang maakt de winnende penalty.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige keer was ik je vergeten, toen reageerde je erg gepikeerd. Maar nu weer eigenlijk dus het heeft niet echt geholpen.
En als het zo uitkomt zijn moderators gewoon users als ze niet in hun eigen subforum zijn. Apart.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TT aanpassen nadat je snel een nieuw deel hebt geopend.
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Het is erg klam. @:haags_kwartiertje @:elan @:aloa @:dven @:frutsel
Hier teken ik voor vriend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent mijn maat maxi. No worries. Ik denk. 0-0. Veltmang maakt de winnende penalty.
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik..
Ik ben benieuwd hoe @GGMM hierover denktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het zo uitkomt zijn moderators gewoon users als ze niet in hun eigen subforum zijn. Apart.
Lekker, maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:ggmm hierover denkt
Geniet ervan Tjacka.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.
Ik denk eerder iets als 'loop niet zo te janken man'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.
En dat is?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.
Fijn. Hier 25 graden, zweet bij elke stap.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.
Een TT van jezelf aanpassen in een SC vind ik eigenlijk niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:ggmm hierover denkt
Of; niet mijn probleemquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets als 'loop niet zo te janken man'
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Het is al de tweede keer dat @Charlotte3 loopt te kutten in de TT van een nieuw deel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een TT van jezelf aanpassen in een SC vind ik eigenlijk niet zo'n probleem.
Dat je niet de ballen hebt om dat eerst te doen voordat je het topic opent, ondanks het risico dat iemand anders dan eerder is daar vind ik wel wat van!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Loop niet zo te janken man
Een TT van jezelf aanpassen is geen kutten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer dat @:charlotte3 loopt te kutten in de TT van een nieuw deel.
Is er echt niemand anders die dat kutforum van een TRU wil hebben?
Ze post ook regelmatig (bewust) door slotjes heen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een TT van jezelf aanpassen is geen kutten.
Ik ga nu toch terugvallen op één van mijn klassiekers: loop niet zo te janken man.
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ga je de OP en TT nog aanpassen?
Ik plaats verdomme niet voor niks een TR.
@:onlogisch
@:ggmm
Ik hoor hier niet eens thuis, kom alleen te vaak langs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou je moeten weten als echte VBL'er
ZEIK NIET ZO JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TR afgehandeld. Calippo3 HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze post ook regelmatig (bewust) door slotjes heen.
Verstoppertje spelen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben bij het anne frank huis nu jongens.
Ben blij dat iemand nog TR's plaatst. Samen Fok beter maken, ja toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
En gescheld in je TR mag je voortaan ook achterwege laten.
Kom je uit de kast?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben bij het anne frank huis nu jongens.
Dat heb ik met je moeder.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet eens thuis, kom alleen te vaak langs.
Linus soms wel godquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:16 schreef Elan het volgende:
Had je Linus gekeken met die dunne monitor JC
Als ik Fok echt beter wil maken gooi ik nu je account weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ben blij dat iemand nog TR's plaatst. Samen Fok beter maken, ja toch?
Waar hoor je wel thuis?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ik hoor hier niet eens thuis, kom alleen te vaak langs.
Wat houdt je tegen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik Fok echt beter wil maken gooi ik nu je account weg.
Wat een ongepast grapje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik had een scheet gelaten. Vergast
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
houd![]()
@:maxi-mus
@:caland
@:jancees
@:tjacka
Dat zijn geen schoenen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
WAT EEN LELIJKE SCHOENEN ONDER DAT PAK!!!
Jezus dat kan ECHT niet!!!!!!
Bij mij staat er ook iets het hele jaar doorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:34 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja maar die staat nog niet, alleen bij @:tjacka staat de kerstboom het hele jaar door
bedankt hansquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
WAT EEN LELIJKE SCHOENEN ONDER DAT PAK!!!
Jezus dat kan ECHT niet!!!!!!
Fijne wedstrijd Tjacka, ik moet nog even training geven en dan ga ik naar de kroeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Nu bij de DAM. Fijne wedstrijd beste vrienden @:maxi-mus @:jancees @:albanus @:jr @:ggm en andere vrienden. Draag de goede edelstenen voor de winst @:jomanda3
Veel plezier maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Tjacka het volgende:
Nu bij de DAM. Fijne wedstrijd beste vrienden @:maxi-mus @:jancees @:albanus @:jr @:ggm en andere vrienden. Draag de goede edelstenen voor de winst @:jomanda3
Moest gniffelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik had een scheet gelaten. Vergast
Dat zien we nog wel even.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Yes.
Dan ben je er vast eindelijk weer bij met haxball.
En speelt bijna geen Haxball meer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds je FA bent post je een stuk minder vaak in de live topics is mij opgevallen.
Die 2 dingen staan los van elkaar, maar ik zal er vanavond weer zijn!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Sinds je FA bent post je een stuk minder vaak in de live topics is mij opgevallen.
Die zit te vreten en heeft er helaas dus niks van meegekregenquote:
Toch geen problemen hoop ik?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die 2 dingen staan los van elkaar, maar ik zal er vanavond weer zijn!
Nee johquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee joh
En als dat wel zo was had ik dat hier niet gedeeld en gereageerd met 'Nee joh'
maar nee, geen problemen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit te vreten en heeft er helaas dus niks van meegekregen
Dat waardeer ik ten zeerste.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Dat wist ik stiekem wel maar ik vond toch dat ik het, als goede vriend, even moest vragen.
Hoe zou het zijn om een goede vriend te hebben op Fok?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]. Dat wist ik stiekem wel maar ik vond toch dat ik het, als goede vriend, even moest vragen.
Jij hebt Scrummie tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn om een goede vriend te hebben op Fok?...
![]()
Pics van TarrelGod?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die zit te vreten en heeft er helaas dus niks van meegekregen
Moet jij wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:42 schreef Charlotte3 het volgende:
Vanavond voor de laatste keer de BBQ aan (denk ik).
Welke PMquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:41 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg godverdomme nog steeds reacties op mijn per ongeluk verstuurde PM.
Ik begin daar nu wel heel moe van te worden.
Ik bekeek het vanuit Charlotte haar perspectief.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In iemands broekje proberen te komen is niet hetzelfde als vriendschap.
Wel godverdomme.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik bekeek het vanuit Charlotte haar perspectief.
Niemand inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had er geen notificatie van gekregen.
Erg leuk, zo nu en dan krijg je dan zelfs een presentje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoe zou het zijn om een goede vriend te hebben op Fok?...
![]()
Waarom zijn berichten van een FA/Admin nooit te verwijderen in PM?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niemand inderdaad.
Daarom krijg ik waarschijnlijk over een maand nog steeds reacties.
Omdat ze heel belangrijk zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zijn berichten van een FA/Admin nooit te verwijderen in PM?
Bedankt maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Wereldgozer het volgende:
Vriend @:Lenny_Leonard mag mij altijd Python vragen stellen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Ik merk dat ik een bijzonder kort lontje heb als ik chagrijnig ben.
Maar waarom neuriën mensen?
Dagje Plovdiv. Vanmorgen even wat bowling gespeeld, rest van de dag in het waterpark. Nu raampjes open in de trein en naar Sofiaquote:
wat een conjo iddquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:maxi-mus @:caland @:onlogisch @:donraja @:de_boswachter @:helpmefok
Dit is godslastering.
Als ze te geretardeerd zijn om een vrolijk wijsje te fluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Gelukkig straks weer oudhollands zomerweer met temperatuurtjes rond de 20 graden. Ook niets mis mee, al vind ik dat meer iets voor eind oktober.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fijn. Hier 25 graden, zweet bij elke stap.
Lekker bezig man.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Dagje Plovdiv. Vanmorgen even wat bowling gespeeld, rest van de dag in het waterpark. Nu raampjes open in de trein en naar Sofia
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jou
Maar onlogisch is wel mijn allerbeste vriend van de hele wereld ja!
2.0 ‘squote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef onlogisch het volgende:
@:scrummie2.0 's wereld stort nu in.
Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
boys, wat brengt ons deze mooie avond?
Eten, drinken, Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
boys, wat brengt ons deze mooie avond?
Hij heeft alleen Haxball nog over.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een saaie gast is dat geworden sinds hij niet meer op FOK! zit.
Of fluitenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef GGMM het volgende:
Hij verdient een steuntje in de rug.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Haxball nog over.
Heb helaas niet zoveel beeldmateriaal van zijn Haxball kunsten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij verdient een steuntje in de rug.
Daar is hij ook nooit te vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft alleen Haxball nog over.
Gezocht: jonge knappe homoseksuele man van rond de 25.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd voor een amber alert
Ik kan bevestigen dat @Paxcon de laatste paar haxball sessies aanwezig was.quote:
Zoiets zoeken we allemaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gezocht: jonge knappe homoseksuele man van rond de 25.
Ohquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat @:Paxcon de laatste paar haxball sessies aanwezig was.
Waar hij natuurlijk met @:Wazaaaaa ging teamen bij Rambo.
Ja sowieso maat, maar jouw autoriteit is lastig.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jou
Maar onlogisch is wel mijn allerbeste vriend van de hele wereld ja!
Ik kan niet drinken met een lul in m'n mond, ik weet niet hoe jij dat doet?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je weer een lul in je mond
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik kan niet drinken met een lul in m'n mond, ik weet niet hoe jij dat doet?
Man man manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is godslastering.
Ai, die is wel pijnlijk in een VBL forum...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is godslastering.
wantquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:44 schreef Doublepain het volgende:
https://www.nu.nl/tech/59(...)bij-registratie.html
Is dit al op het journaal voorbij gekomen of een pushmelding van de NOS?
dus ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het staat al in de laatste nieuws op Nu.nl namelijk
Zegt me niets.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef onlogisch het volgende:
@:scrummie2.0 's wereld stort nu in.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Even turven, wie kent het kanaal van voetbal international allemaal wel?
Als Marketingstudent ben ik van mening dat SEO goed is als je juist inspeelt op de meest actuele ontwikkelingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En als ze al aangeklikt worden, dan is dat per ongeluk. No way dat dit veel sales oplevert. En dus ook totaal kansloze actie van Danny.
Of heeft het meer met het linken naar Coolblue te maken? Dat Coolblue daardoor beter scoort in Google ofzo?
Ik haal er ook even een expert bij in SEO
@:kingroland
Zoekwoorden m.b.t. IT zijn erg duur. Je zou maar eens recruiter worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Roland zal meer van de SEA zijn.
Maar inderdaad, dit is gewoon bizar slechte marketing en je frustreert je users ermee. Een beetje alsof je een scherpschutter vanaf 900 meter met hagel laat schieten, er zal vast inderdaad iemand zijn die per ongeluk zoiets aanklikt (en ook nog eens moet bestellen, want voor een klik krijgen ze geen reet).
Maar ik snap wel dat er geld binnen moet komen, maar dan zou mijn voorstel van op elke pagina met posts 1 post (bij voorkeur die van Elan) vervangen zal worden door een advertentie, die je dan zelfs nog relevant kan maken aan de content op die pagina en kan retargetten met Google, een stuk efficiënter zijn. Ik beloof dan een betere CTR en een betere ROI.
Ik heb het niet op Indiërsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:22 schreef KingRoland het volgende:
En Google mag prima eigen vacatures plaatsen. Ik vind dat gehuil van al die vacaturesites maar niets.
Googlegoden.
Die Indiër waarvan ik zijn naam niet weet![]()
![]()
apart land in aziëquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het niet op Indiërs
Is @Zipportal een racist?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Zipportal woont liever in het noorden. die heeft alles altijd wit.
zipportalgod
@Zipportal is een lieve user. Aardig en eerlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is @:zipportal een racist?
Dan pak ik een TR mee en heeft hij een groot probleem.
zoeken in een leeg bak bijna in alle vakgebieden. kun je nagaan hoe dat is bij beroepen waar überhaupt geen lui te vinden zijnquote:
Je zou verwachten dat ze dan wel wat meer moeite doen om contact met je te krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zoeken in een leeg bak bijna in alle vakgebieden. kun je nagaan hoe dat is bij beroepen waar überhaupt geen lui te vinden zijn
vooral nu de meeste mensen die zijn afgestudeerd of werkzoekenden nu ook vaker bij start-ups willen werken of een wat grotere organisatie in plaats van een groot mega bedrijf. Al is de vraag naar Nederlands sprekende mensen groot en er veel Engelstalige mensen solliciteren heb ik uit zeer betrouwbare bron vernomen.
3 per dag? Serieus?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze dan wel wat meer moeite doen om contact met je te krijgen![]()
Ik krijg 3 berichten per dag en laatst was er zelfs eentje die begon met "ik zie dat je al 3 jaar werkzaam bent bij ..."als je al niet de moeite kan nemen om je 13 in een dozijn mail goed door te nemen, doe dan gewoon niets
hoi Lennyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dit betekent. Maar goedenavond, Harrie.
Is dat niet jouw taak?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:01 schreef Charlotte3 het volgende:
Ik eet vanavond vlees met consumptie, iemand staat hier regelmatig op mn vlees te blazen..![]()
Ja maar moet eigenlijk veranderen, heb geen grijze spoeling meer over mijn haar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op je UI?
sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
JULLIE HEBBEN NU EEN PROBLEEM. @:lenny_leonard @:kingroland @:wereldgozer
Mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Tijdje terug @:Saind of @:Smoofie nog geholpen met Excel.
LINGOEDquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jij echt zo domquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij dat echt op je UI?
Ja, héél erg vervelendquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
3 per dag? Serieus?
Ik echt maar 1 per maand ofzo. Nog steeds 1 teveel, daar niet van.
Niet eens big 4quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, héél erg vervelend
[ afbeelding ]
Sorry maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, héél erg vervelend
[ afbeelding ]
Geen Big 4.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 21:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, héél erg vervelend
[ afbeelding ]
Ik kreeg gister een TERING LANGE bericht van een recruiter of ik interesse had, maar die tsjap begon met Hoi Timquote:
Hoi Timquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een TERING LANGE bericht van een recruiter of ik interesse had, maar die tsjap begon met Hoi Tim
Gelijk weggeklikt
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal was dat ik geen Tim heet
Whaaa, ik wilde hierheen komen om een liedje te posten en jou te taggen, maar nu zie ik dit!!quote:
Ja ik heb naar de sterren gekeken, dus was je voorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:54 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Whaaa, ik wilde hierheen komen om een liedje te posten en jou te taggen, maar nu zie ik dit!!
Vind je deze niet leuker?quote:
Ah, maar vind hem ook neit zoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:58 schreef Charlotte3 het volgende:
@:doublepain
Deze wilde ik naar je sturen
Nee veel te zachtquote:
Dit is niet onze nacht ...quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah, maar vind hem ook neit zo
[..]
Nee veel te zacht
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zit met laptopje op balkon muziek luisteren, betere nacht is er niet hoor:)
Dit is beterquote:
Ik deze:quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Het regent
@:caland
[..]
Dit is beter
Reggaeton speel ik laatste tijd kapot, net als Ahora van JBalvinGod
Ja, tis net wijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat gejoel blijft lekker hangen he
We zijn net te laat gok ik, LatinVillagequote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wel zin om weer eens Reggeaton party te gaan
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 00:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
We zijn net te laat gok ik, LatinVillage
Makkerquote:
Na gisteren wel nodigquote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
Vooral niet de hele dag in de zon zitten met 33 graden, 15% luchtvochtigheid en zonkracht 8.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zin heeft mag vandaag de Nederlandse clubs in de EL voorspellen.![]()
-Antwerp-AZ 1-0
-Beer Sheva-Feyenoord 1-1
-Apollon-PSV 1-1
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ajax-Apoel, Tarado had het goed.. Er was slechts één iemand met 0 punten. (befbekje)
Antwerp-AZ 2-1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zin heeft mag vandaag de Nederlandse clubs in de EL voorspellen.![]()
-Antwerp-AZ 1-0
-Apollon-PSV 1-1
-Beer Sheva-Feyenoord 0-1
-Apollon-PSV 1-0Zonder wrijving geen glans
Vind het praten en mailen van die recruiters altijd zo vreselijk irritant. Alsof je nog een klein kind bent met dingen als SUPERTOF!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 23:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een TERING LANGE bericht van een recruiter of ik interesse had, maar die tsjap begon met Hoi Tim
Gelijk weggeklikt
Dat zit er dik in ja. Ik mention je wel als het écht begint.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Krijg je natuurlijk eerst weer een uur vol kansloos gelul.
19.00 de echte loting dus?quote:
Topperquote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja. Ik mention je wel als het écht begint.
En als het even tegenzit/meezit komen de goals van Moura nog even voorbij.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
19.00 de echte loting dus?
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 09:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het even tegenzit/meezit komen de goals van Moura nog even voorbij.
Stijngodtwitter:Alaphilippe_ twitterde op donderdag 29-08-2019 om 08:37:45Dat wordt weer genieten van de loting vanavond. Een eeuw doen over balletjes trekken, clubs die per se niet op dezelfde dag mogen als een andere club, schelden en tieren; je uiteindelijk bekocht voelen. #ucldraw reageer retweet
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRR
Ajax-Apoel, Tarado had het goed.. Er was slechts één iemand met 0 punten. (befbekje)
Kun je hier geen apart topic van maken? Ik vind het idee erg leuk, desgewenst wil ik het topic ook wel openen. Maar het is jouw ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zin heeft mag vandaag de Nederlandse clubs in de EL voorspellen.![]()
-Antwerp-AZ 1-0
-Apollon-PSV 1-1.
blablablabla
Dat leek mij in eerste instantie van overkill omdat er ook al een CL voorspellingstopic is van JR. Vandaar dat ik het enkel in de SC deed om het wat kleinschalig te houden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je hier geen apart topic van maken? Ik vind het idee erg leuk, desgewenst wil ik het topic ook wel openen. Maar het is jouw idee.
Wellicht dat we daar de Europese Nederlandse potjes mee kunnen nemen, geen idee hoe @JR-Style-93 daar over denkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:09 schreef Elan het volgende:
Oke![]()
-Antwerp-AZ 2-0
-Beer Sheva-Feyenoord 0-0
-Apollon-PSV 0-2
Zou het lekker in een eigen topic onderbrengen. Anders krijg je weer van dat kansloze gezeik over en weer zoals hierboven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht dat we daar de Europese Nederlandse potjes mee kunnen nemen, geen idee hoe @:jr-style-93 daar over denkt.
Ik ga er nog even over nadenken.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou het lekker in een eigen topic onderbrengen. Anders krijg je weer van dat kansloze gezeik over en weer zoals hierboven.
Heb je dat 'artikel' van Valentijn al gelezen? (ik neem aan van niet want Telegraaf) Ik heb echt hardop gelachen, wat is die woedend zeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:11 schreef GGMM het volgende:
Europa League voorspellen
Ik hou me niet bezig met dat b-toernooi.
Nee, ik ga geen artikelen lezen van die halve zool die ik totaal niet serieus neem.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dat 'artikel' van Valentijn al gelezen? (ik neem aan van niet want Telegraaf) Ik heb echt hardop gelachen, wat is die woedend zeg.
Zo dan. Dat zal ze leren.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb wel alle reacties die De Telegraaf belachelijk maken een like gegeven
?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijk gevonden bij je voor de deur!!!!
#TRUMP2020twitter:realDonaldTrump twitterde op donderdag 29-08-2019 om 00:26:36A sad day for the Democrats, Kirsten Gillibrand has dropped out of the Presidential Primary. I’m glad they never found out that she was the one I was really afraid of! reageer retweet
Oh kicke zegquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:31 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)j-kijkduin~a1a608cf/
komt wel dichtbij zo![]()
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg je ruzie met mij dan heb je een groot probleem.
Valentijnquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heb je dat 'artikel' van Valentijn al gelezen? (ik neem aan van niet want Telegraaf) Ik heb echt hardop gelachen, wat is die woedend zeg.
moet ik eigenlijk @GGMM voor bedanken want die had de 3-0 alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zin heeft mag vandaag de Nederlandse clubs in de EL voorspellen.![]()
-Antwerp-AZ 1-0
-Apollon-PSV 1-1![]()
Yvon Jaspersquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valentijn
Die gast vind ik echt een enorme tyfusdebiel. Weinig mensen waar ik me op tv meer aan erger. Alleen Peter R de Vries denk ik.
spannendquote:
Valentijn is nog wel te negeren. Om Peter kun je niet heen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Valentijn
Die gast vind ik echt een enorme tyfusdebiel. Weinig mensen waar ik me op tv meer aan erger. Alleen Peter R de Vries denk ik.
Graag gedaan maatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet ik eigenlijk @:GGMM voor bedanken want die had de 3-0 al
dat zullen ze dan terugvorderen als je er geen recht op hebt. OV wel stopgezet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn Stufi stopzetten, maar als ik hem nog een maand laat doorlopen, kan dat? @:Napoleonfour @:kingroland @:jancees
Kan je straks lekker alles terug gaan betalenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:37 schreef Doublepain het volgende:
Ik moet eigenlijk mijn Stufi stopzetten, maar als ik hem nog een maand laat doorlopen, kan dat? @:Napoleonfour @:kingroland @:jancees
Dat moet ik sowieso al, 50K PODSquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je straks lekker alles terug gaan betalen
Ja dat wel uiteraardquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:38 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
dat zullen ze dan terugvorderen als je er geen recht op hebt. OV wel stopgezet?
Wtf johquote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat moet ik sowieso al, 50K PODS
[..]
Ja dat wel uiteraard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |