Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!quote:
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:22 schreef Tjacka het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Haha ja je lijkt wel op een huurauto. Je wordt door iedereen gebruikt!
machtsmisbruikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TT aanpassen nadat je snel een nieuw deel hebt geopend.
Je bent mijn maat maxi. No worries. Ik denk. 0-0. Veltmang maakt de winnende penalty.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vorige keer was ik je vergeten, toen reageerde je erg gepikeerd. Maar nu weer eigenlijk dus het heeft niet echt geholpen.
En als het zo uitkomt zijn moderators gewoon users als ze niet in hun eigen subforum zijn. Apart.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TT aanpassen nadat je snel een nieuw deel hebt geopend.
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:20 schreef Tjacka het volgende:
Het is erg klam. @:haags_kwartiertje @:elan @:aloa @:dven @:frutsel
Hier teken ik voor vriend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent mijn maat maxi. No worries. Ik denk. 0-0. Veltmang maakt de winnende penalty.
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Is dat zo? Dan weet jij meer dan ik..
Ik ben benieuwd hoe @GGMM hierover denktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En als het zo uitkomt zijn moderators gewoon users als ze niet in hun eigen subforum zijn. Apart.
Lekker, maat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:ggmm hierover denkt
Geniet ervan Tjacka.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.
Ik denk eerder iets als 'loop niet zo te janken man'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.
En dat is?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke. Ik zit nu in de tram voor mijn PDMS.
Fijn. Hier 25 graden, zweet bij elke stap.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Dven het volgende:
[..]
33 graden, lage luchtvochtigheid, licht briesje. Goed te doen hier.
Een TT van jezelf aanpassen in een SC vind ik eigenlijk niet zo'n probleem.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe @:ggmm hierover denkt
Of; niet mijn probleemquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik denk eerder iets als 'loop niet zo te janken man'
Je bent er maar druk mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die komt waarschijnlijk met iets als 'je bent er maar druk mee' zonder inhoudelijk op de zaak in te gaan.
Het is al de tweede keer dat @Charlotte3 loopt te kutten in de TT van een nieuw deel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een TT van jezelf aanpassen in een SC vind ik eigenlijk niet zo'n probleem.
Dat je niet de ballen hebt om dat eerst te doen voordat je het topic opent, ondanks het risico dat iemand anders dan eerder is daar vind ik wel wat van!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee.
Loop niet zo te janken man
Een TT van jezelf aanpassen is geen kutten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is al de tweede keer dat @:charlotte3 loopt te kutten in de TT van een nieuw deel.
Is er echt niemand anders die dat kutforum van een TRU wil hebben?
Ze post ook regelmatig (bewust) door slotjes heen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een TT van jezelf aanpassen is geen kutten.
Ik ga nu toch terugvallen op één van mijn klassiekers: loop niet zo te janken man.
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar ga je de OP en TT nog aanpassen?
Ik plaats verdomme niet voor niks een TR.
@:onlogisch
@:ggmm
Ik hoor hier niet eens thuis, kom alleen te vaak langs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou je moeten weten als echte VBL'er
ZEIK NIET ZO JOHquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
TR afgehandeld. Calippo3 HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze post ook regelmatig (bewust) door slotjes heen.
Verstoppertje spelen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:31 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben bij het anne frank huis nu jongens.
Ben blij dat iemand nog TR's plaatst. Samen Fok beter maken, ja toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
En gescheld in je TR mag je voortaan ook achterwege laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |