Klopt, TV's nietquote:
Die Nigeriaanse reuzenpiemel komt er als vrouw zijnde bij je keel weer uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
En als je ANg3l vraagt piemels vast ook niet.
Er loopt een topic in KPD over een of ander cammodelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:46 schreef HostiMeister het volgende:
En als je ANg3l vraagt piemels vast ook niet.
Maar wat is dat met TV's? Ik heb er een die het al jaren goed doet en krijg regelmatig commentaar dat hij zo klein is terwijl ik hem groot genoeg vind. Waarom moet een tv zo groot?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, TV's niet.
Deze is al groot, de volgende moet dus groter, zo werkt het leven.
Wou boos doen, maar zag dat jij het wasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:45 schreef Yvie_lu het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met maten)
o Speciaalbier
o Slapen
o Kutnijd
o Liefde
[ afbeelding ]
Vind ik een stigmatiserend en kortzichtige conclusie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Wel grappig dat dus schijnbaar het enige waar mannen en vrouwen het onderling eens over kunnen worden is dat mannen de tv altijd groter willen en vrouwen niet. Niet gedacht dat dat zo aan sekse gerelateerd zou zijn
Waarom staat er niet gewoon een TVtje in een bioscoop?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar wat is dat met TV's? Ik heb er een die het al jaren goed doet en krijg regelmatig commentaar dat hij zo klein is terwijl ik hem groot genoeg vind. Waarom moet een tv zo groot?
Vind mijn tv al te groot. Wat moet je er mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, TV's niet.
Deze is al groot, de volgende moet dus groter, zo werkt het leven.
Ben benieuwd naar jouw genuanceerde analyse van dit fenomeen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind ik een stigmatiserend en kortzichtige conclusie.
Maar daar zit je met keiveel mensen van een grote afstand te kijken. Ik heb de tv op 4,5 meter van de bank staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom staat er niet gewoon een TVtje in een bioscoop?
Daarom dus.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind mijn tv al te groot. Wat moet je er mee.
Ahhwquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wou boos doen, maar zag dat jij het was
Groot beeld is gewoon veel meeslepender, zeker bij films. Voor praatprogramma's is het niet nodig. Maar bijna real life size Rachel Riley in je huiskamer in onbetaalbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vind mijn tv al te groot. Wat moet je er mee.
Je zou kunnen beweren dat er een voorkeur is bij een bepaalde subsectie vrouwen en een bepaalde subsectie mannen. Maar er conclusies aan verbinden is in mijn optiek te kortzichtig en gewoonweg seksistisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar jouw genuanceerde analyse van dit fenomeen.
Maar zo lang de ruimte niet groter wordt hoeft de tv dus ook niet elke keer groter. Vind dat echt lelijk van die kleine woonkamers die visueel gezien volledig in beslag worden genomen door de tv, door de omvang van de tv en doordat alle meubeltjes die er nog net omheen pasten erop gericht zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom staat er niet gewoon een TVtje in een bioscoop?
Daarom dus.
Die van mij staat ook niet zo heel ver weg, maar dan zit je er ook middenin.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar daar zit je met keiveel mensen van een grote afstand te kijken. Ik heb de tv op 4,5 meter van de bank staan
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar zo lang de ruimte niet groter wordt hoeft de tv dus ook niet elke keer groter. Vind dat echt lelijk van die kleine woonkamers die visueel gezien volledig in beslag worden genomen door de tv, door de omvang van de tv en doordat alle meubeltjes die er nog net omheen pasten erop gericht zijn.
Nooit!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Waarom accepteren mensen (meestal mannen) zulks?
Snap ik hoor. Ik til alleen totaal niet zo zwaar aan inrichtingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar zo lang de ruimte niet groter wordt hoeft de tv dus ook niet elke keer groter. Vind dat echt lelijk van die kleine woonkamers die visueel gezien volledig in beslag worden genomen door de tv, door de omvang van de tv en doordat alle meubeltjes die er nog net omheen pasten erop gericht zijn.
Die speakers zijn vaak wel nog minder mooi dan de tv inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die van mij staat ook niet zo heel ver weg, maar dan zit je er ook middenin.
Tel er nog 8 full size speakers bij op en elke vrouw rent hier spontaan weg.
Klopt, en je deed er een Olaf bijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ahhw![]()
Nja je hebt net gezegd dat je nog chocolade in je bureau hebt dus daarmee kan je jezelf troosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |