Dit. En de een na laatste foto is zeker reclame voor brazzers?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:57 schreef dud0r het volgende:
Ik dacht gewoon dat ze superlijm op haar handen had. Maar uit de laatste twee foto's kunnen ze blijkbaar wel uit elkaar.
Denk het wel ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:26 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dit. En de een na laatste foto is zeker reclame voor brazzers?
"Nein Nicht im Arsch!"quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het wel ja.
Merkel im fick mich hard!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:33 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
"Nein Nicht im Arsch!"
"Zu spät"
ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:08 schreef Karstman het volgende:
Ik dacht dat dit een topic over limonade ging worden.
Ongetwijfeld. Ze heeft zichzelf duidelijk niet altijd in bedwang, en dan komt haar ware loeminadie-aard tevoorschijn. Je moet haar getril dan ook zien als een soort morse-code.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is zo'n tril-aanval van Merkel ook een geheim teken van ze?
Gemorste loeminade?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ze heeft zichzelf duidelijk niet altijd in bedwang, en dan komt haar ware loeminadie-aard tevoorschijn. Je moet haar getril dan ook zien als een soort morse-code.
Hillary had natuurlijk ook die aanval.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:58 schreef I. het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Ze heeft zichzelf duidelijk niet altijd in bedwang, en dan komt haar ware loeminadie-aard tevoorschijn. Je moet haar getril dan ook zien als een soort morse-code.
Precies! Het valt niet meer te ontkennen, deze tekens zijn overduidelijk. Het is allemaal onderdeel van een groot geheel!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hillary had natuurlijk ook die aanval.
Een van de vorige pauzen ook. Hmmmm.
Maar goed dat ze die opgesloten hebben danquote:Op donderdag 29 augustus 2019 12:58 schreef I. het volgende:
WEDEROM BEWIJS
Bill Cosby is ook onderdeel van de LOEMINADIE!
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |