echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:29 schreef JanCees het volgende:
Die tijd dat vbl sc de advertentie banner naast het topic had gekocht LOL lachen was dat
Ga wegquote:
Ik vind @Adames liefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef JanCees het volgende:
Het was vooral Adames trouwens volgensmij
neequote:
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDDquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Goede OP, is er een nieuwe complot theorie?
Zijn het aliëns?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDD
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgenquote:
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselaarij symbolen op staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDD
Deze is wel de beste denk ikquote:
Uncanny.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof wel dat Justin Trudeau de buitenechtelijke zoon is van Fidel Castro.
[ afbeelding ]
Nee ga zelf wegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgen
[..]
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselaarij symbolen op staan
sowieso niet, maar hij maakte dus een grappiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door JanCees
Maar met de vrijmetselarij is toch weinig mis?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgen
[..]
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselarij symbolen op staan
Ja en straks mogen we ook niet meer bepalen welke PI we gebruiken zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
maak anders even een alu-hoedje topic in onz joh
Lijkt iig meer op hem dan op zijn vader.quote:
Waar zocht je op?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Oh kom op. je zou niet gespoilerd moeten worden doordat je maar een deel van je zoekopdracht nog maar intypt. Daar zou echt de doodstraf op moeten staan
Oke beetje overdreven maar wel hele nare aanhoudende verkoudheid
Goed bezig Flips, in kansen denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
maak anders even een alu-hoedje topic in onz joh
Een personage uit 13RW. Maar krijg meteen even te horen dat tie kennelijk ook doodgaat. Op Google snap ik het wel met auto search maar op youtube is dat zwaar irritantquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt iig meer op hem dan op zijn vader.
Plus ze waren goede vrienden.
Zou wel wat zijn.
BNW, TRU is andere koek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We kunnen het topic ook naar TRU verplaatsen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een personage uit 13RW. Maar krijg meteen even te horen dat tie kennelijk ook doodgaat. Op Google snap ik het wel met auto search maar op youtube is dat zwaar irritant
Hm nah. Dat klopt altijd wel. Wellicht dat je dat ook kan uitschakelen ergens via instellingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]rip
Dat is wel zuur idd maar kan ook bs zijn mss?
Inderdaad, ze giechelen nog net niet erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef I. het volgende:
[..]
Die sneaky lachjes van beiden ook, je ziet gewoon dat ze doorhebben wat ze aan het doen zijn!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ga zelf weg
[..]
sowieso niet, maar hij maakte dus een grappie
Daar komen de Tempelieren vandaan! Assassin's ftw! Live by the creed, die by the creed!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar met de vrijmetselarij is toch weinig mis?
Nou ik ben geen tempelier horquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad, ze giechelen nog net niet erbij.
[..]Ik vind je niet meer lief
[..]
Daar komen de Tempelieren vandaan! Assassin's ftw! Live by the creed, die by the creed!
Maar wel een vrijmetselaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik ben geen tempelier hor
Ja natuurlijkquote:
Ja watquote:
Hoi Prisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo een hele goede middag iedereen
Kan toch niet man.quote:
En waarom niet?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi Pris
Hoe is het met je neus?
[..]
Kan toch niet man.
Die wijst de goede kant opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi Pris
Hoe is het met je neus?
[..]
Kan toch niet man.
Dat gaat tegen al mijn game wijsheid in. Ik weigerde AC Rogue ook te spelen omdat je dan met een Templar moest spelen.quote:
Dat is mooi, genezing gaat dus ook goed?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:51 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Die wijst de goede kant op
![]()
Nee gaat goed!
Ben jij soms van de verkeerde kant?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat gaat tegen al mijn game wijsheid in. Ik weigerde AC Rogue ook te spelen omdat je dan met een Templar moest spelen.
[..]
Dat is mooi, genezing gaat dus ook goed?
Kom dan! Je ziet me nooit aankomen!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ben jij soms van de verkeerde kant?
Ja zie mij eerst maar te vindenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kom dan! Je ziet me nooit aankomen!
Nou dit vind ik dan wel weer heel erg ver gaan persoonlijk haagsquote:
* dud0r neemt schep mee om te gaan gravenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zie mij eerst maar te vinden
Mss zit ik wel in die rotonde van je
Oh shitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
* dud0r neemt schep mee om te gaan graven
Ik begrijp de ophef niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dit vind ik dan wel weer heel erg ver gaan persoonlijk haags
Ja, je gedraagt je maar even als mod. Dit kan echt niet door de beugel. En verder wat @FlippingCoin zegt.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, je gedraagt je maar even als mod. Dit kan echt niet door de beugel. En verder wat @:FlippingCoin zegt.
Ja kijk ik ben de moeilijkste nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik begrijp de ophef niet.
Huhquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ga zelf weg
[..]
sowieso niet, maar hij maakte dus een grappie
Ik ben altijd uiterst serieus in NWS hoor, kweenie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja kijk ik ben de moeilijkste niet
Als je een beetje trollt in een topic over aanslagen of zo allèz he maar er zijn ook grenzen, persoonlijk vind ik dat je daar zojuist overheen bent gegaan en excuses zouden je dan ook sieren.
@:I. is ook maar een mens he
Oh ja...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben altijd uiterst serieus in NWS hoor, kweenie.
Haags hopjequote:
Da's de bedoeling ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik voel me wel een beetje bekeken nu.
Gisteren een shake gehad puur om te testen, smaakte prima. Structuur is wel echt anders dan de eerste keer dat ik het had. Veel beter te doen.quote:
alsof ik daar invloed op heb bij jouquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja en straks mogen we ook niet meer bepalen welke PI we gebruiken zeker![]()
sowieso i. sowiesoquote:
eindelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad, ze giechelen nog net niet erbij.
[..]Ik vind je niet meer lief
[..]
Daar komen de Tempelieren vandaan! Assassin's ftw! Live by the creed, die by the creed!
Doe even normaal ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Da's de bedoeling ook.
[..]
Gisteren een shake gehad puur om te testen, smaakte prima. Structuur is wel echt anders dan de eerste keer dat ik het had. Veel beter te doen.
Moet wel dubbele porties nemen denk ik, dus 200gr ipv 100gr per portie, dan krijg ik 800kcal per shake binnen.
Ik wilde het eigenlijk zelf doen maar dan heb ik weer een FB topic aan mijn broek hangen.quote:
Er is al een einde gekomen aan 1679.000.000.000 dagen dus beetje vreemd dat er nu opeens geen einde komt aan jouw dag.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er komt maar geen eind aan deze dag. Goddomme
Voor het gevoel, Hans.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is al een einde gekomen aan 1679.000.000.000 dagen dus beetje vreemd dat er nu opeens geen einde komt aan jou dag.
Ja moet je dat erbij zetten Gerritquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor het gevoel, Hans.
Man man man.
Het is mijn dag nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja moet je dat erbij zetten Gerrit
en het ging net zo lekker laatste tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde het eigenlijk zelf doen maar dan heb ik weer een FB topic aan mijn broek hangen.
Ik stond aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik grote stappen voorwaarts gezet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en het ging net zo lekker laatste tijd
Nee natuurlijk niet. Er leven nog 7.53 miljard mensen hier hoor. Jij denkt echt dat de wereld om jou alleen draaitquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Er leven nog 7.53 miljard mensen hier hoor. Jij denkt echt dat de wereld om jou alleen draait
Dit was allemaal onderdeel van je plan dat ik je met rust zou laten he?quote:
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stond aan de rand van de afgrond maar sindsdien heb ik grote stappen voorwaarts gezet.
lekker fokkiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Er leven nog 7.53 miljard mensen hier hoor. Jij denkt echt dat de wereld om jou alleen draait
preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit was allemaal onderdeel van je plan dat ik je met rust zou laten he?
2400 kcal ?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef I. het volgende:
[..]
Da's de bedoeling ook.
[..]
Gisteren een shake gehad puur om te testen, smaakte prima. Structuur is wel echt anders dan de eerste keer dat ik het had. Veel beter te doen.
Moet wel dubbele porties nemen denk ik, dus 200gr ipv 100gr per portie, dan krijg ik 800kcal per shake binnen.
Jup, dan zit ik wel redelijk op mijn dagelijkse behoefte. True, denk dat ik zo'n shake (da's dan dus een liter per keer) sowieso niet in één keer op krijg.. Dus die zal ik dan langzaamaan moeten wegwerken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:23 schreef JanCees het volgende:
[..]
2400 kcal ?
ja je kan ook 6x400 doen natuurlijk maar is meer werk
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deel 3116
Het was niet Adames blijbkaar maar TwenteFC denk ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kreeg je het wel goed weg? Ik vond het toentertijd echt een struggle, en niet alleen omdat het korrelig was. Het voelde gewoon 10x zo machtig als de kcal die er daadwerkelijk in zatenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:26 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, dan zit ik wel redelijk op mijn dagelijkse behoefte. True, denk dat ik zo'n shake (da's dan dus een liter per keer) sowieso niet in één keer op krijg.. Dus die zal ik dan langzaamaan moeten wegwerken.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
Deel 3116
Het was niet Adames blijbkaar maar TwenteFC denk ik
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Jup, was goed te doen. Maar dit was dus een halve liter, en da's op zich nog wel redelijk. Maar zo'n liter zou ik dus wel echt veel langer over gedaan hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kreeg je het wel goed weg? Ik vond het toentertijd echt een struggle, en niet alleen omdat het korrelig was. Het voelde gewoon 10x zo machtig als de kcal die er daadwerkelijk in zaten
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Houd die tong maar bij je voordat die ergens belandt waar je het niet verwacht. [ afbeelding ]
Inderdaadquote:
Ettoooooquote:
Nou nou nouquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
InderdaadTussen je tanden terwijl je aan het eten bent. Pijn lijden zal je!
Oke, dat ging wat ver. Het spijt me. Kan je me ooit vergeven?quote:
Nee doeiiiiquote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke, dat ging wat ver. Het spijt me. Kan je me ooit vergeven?
quote:
Wat is er nu weer?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Je bent bijna net zo erg als Haags
Je moet het ook niet forceren. Als je constipatie hebt dan is druk erop zetten gevaarlijk.quote:
Dat jij ook nooit lief tegen mij doetquote:
Doe je zelf.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat jij ook nooit lief tegen mij doet
quote:
Werk je thuis vandaag?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:03 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik denk dat ik straks maar ga uitloggen.
Woensdag dus jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Werk je thuis vandaag?
Tussen de benen van @Fok-it en @OmgevallenFlat2quote:
Oei, gevaarlijk!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tussen de benen van @:Fok-it en @:omgevallenflat2
Maak er maar gerust een blauwe vinvis van hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:33 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Tussen de benen van @:Fok-it en @:omgevallenflat2
Mailtje al gehad?quote:
Hoe is het afgelopen met de onderhandelingen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haaien schijnen niet eens zo heel gevaarlijk te zijn. Er gaan er meer dood door koeien
Goed. Moet nu alleen nog contract met krabbel krijgen en dan zeg ik de boel hier opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met de onderhandelingen?
Nice.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed. Moet nu alleen nog contract met krabbel krijgen en dan zeg ik de boel hier op
Nope, oud-collega van me werkte er wel vrijwel dagelijks mee (Adobe XD), en heb wel eens meegekeken, zag er wel heel tof uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:48 schreef FlippingCoin het volgende:
loeminadi @:I. heb jij wel eens met Figma of Adobe XD gewerkt of zo voor mock-ups?
Ah oké, ja ziet er goed uit idd alleen jammer dat het windows/mac only is. Daarom nu maar figma aan het proberen al ziet dat er op het eerste oog ook wel aardig uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:51 schreef I. het volgende:
[..]
Nope, oud-collega van me werkte er wel vrijwel dagelijks mee (Adobe XD), en heb wel eens meegekeken, zag er wel heel tof uit.
Eckte eckte designers werken dan ook enkel op mac.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké, ja ziet er goed uit idd alleen jammer dat het windows/mac only is. Daarom nu maar figma aan het proberen al ziet dat er op het eerste oog ook wel aardig uit.
Precies ja!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:00 schreef I. het volgende:
Eckte eckte designers werken dan ook enkel op mac.
ik voel je strugglequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
Ik dacht dat het donderdag was, maar het is nog maar woensdag
Ik had serieus hetzelfde gevoel toen ik wakker werd vanochtend.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:00 schreef Kopjechino het volgende:
Ik dacht dat het donderdag was, maar het is nog maar woensdag
Klaag niet jij, ik moet nog 2 dagen mokerhard aan de arbeitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:00 schreef I. het volgende:
Ik had serieus hetzelfde gevoel toen ik wakker werd vanochtend.
Het enige wat mij op de been houdt, is het feit dat ik over 19 dagen vakantie heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef wietparkiet het volgende:
ach ja zaagmans is iig geweest dus dan zijn we al over de helft
Ja maar ivm met de server en backend development is linux weer ideaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:00 schreef I. het volgende:
[..]
Eckte eckte designers werken dan ook enkel op mac.
lekker hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Het enige wat mij op de been houdt, is het feit dat ik over 19 dagen vakantie heb.
Je hebt nog geen zomervakantie gehad?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
lekker hoor
ik moet nog tot februari ongeveer
heb 2 weekjes vrij gehad aantal weken terugquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je hebt nog geen zomervakantie gehad?
Gewoon uitkeringsleef doen dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lekker hoor
ik moet nog tot februari ongeveer
wordt kneiterdepri van hele dag thuis zitten tegenwoordigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon uitkeringsleef doen dan.
Ja, dat is ook wel waar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wordt kneiterdepri van hele dag thuis zitten tegenwoordig
Ik niet eens.. Worden mijn eerste weekjes vrij dit jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:05 schreef wietparkiet het volgende:
heb 2 weekjes vrij gehad aantal weken terug
hele dagen op fok zitten dan denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wel waar.
Als ik nu werkloos zou zijn, zou ik wel flink balen. Los van het geld.
oh dan heb je ze verdiend hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik niet eens.. Worden mijn eerste weekjes vrij dit jaar.
Zo, zeg dat wel! Laatste tijd ook heel wat overgewerkt. Ben nu wel even toe aan drie weekjes vrij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
oh dan heb je ze verdiend hahaha
Zoals vroegerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hele dagen op fok zitten dan denk ik
eensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
wat een rare naam voor een kapper zeg
Jij gaat natuurlijk liever naar Kinkyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Mijn kapper heet trendy kapsalon
Jezus wat een naam
ga al 15 jaar naar dezelfdequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
vind het veel belangrijker hoe ze knippen dan hoe de zaak heet tbh
ja want zijn zo weinig kapperszaken in nederland dat je bijna wel origineel moet zijn tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef FlippingCoin het volgende:
mja als je zo weinig moeite doet voor een naam zegt dat ook wel wat
Over 40 jaar waarschijnlijk nogquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga al 15 jaar naar dezelfde
1 keer geweest, waardeloos. En dat kostte me 35 euquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij gaat natuurlijk liever naar Kinky![]()
Kappers
ik heb nergens origineel genoemd pipo de clownquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef wietparkiet het volgende:
ja want zijn zo weinig kapperszaken in nederland dat je bijna wel origineel moet zijn toch
oh wacht
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 40 jaar waarschijnlijk nog
Dan zijn die jonge grieten daar niet zo lekker meer. Werken er vast weer anderenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Over 40 jaar waarschijnlijk nog
aahhquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef Amarantha het volgende:
Boehoe reptielenman heeft geen geschikte gekko's. Moet ik toch naar de beurs.
Al die Turken hier heten toch hetzelfde.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:23 schreef wietparkiet het volgende:
vind het veel belangrijker hoe ze knippen dan hoe de zaak heet tbh
Houten maar mweh zover rijden en mweh. Maar ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aahh![]()
waar is die beurs? is toch ook leuk
En we moeten bij alle spinnen dan kijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohnee wacht je hield niet van reptielennee dan wel kut
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al die Turken hier heten toch hetzelfde.
Toch allemaal front voor dezelfde criminelen, dus ach ja
Lekker hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhshittie bijna afgestudeerd mensen amaiamaii
Mocht gvd eens tijd worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
als je in houten bent moet je even zeggen dan gaan we jointje doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Houten maar mweh zover rijden en mweh. Maar ja.
zit daar echt geen enkele gekkomeneer, is toch ook raarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En we moeten bij alle spinnen dan kijken.
Of 50-jarige Ria's. Die had ik laatst en die ging full mental over Merkel praten. Bitch ik ga geen politiek bespreken bij de kapperquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn die jonge grieten daar niet zo lekker meer. Werken er vast weer anderen
weenie, ik weet echt niet wat ik wil en er zijn te veel optiesquote:
okquote:
Jij weet.quote:
Ik klaag helemaal nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Klaag niet jij, ik moet nog 2 dagen mokerhard aan de arbeit
Nee idd, kan beter over vakanties gaan of weekendplannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of 50-jarige Ria's. Die had ik laatst en die ging full mental over Merkel praten. Bitch ik ga geen politiek bespreken bij de kapper
Uhu, snap ik. Daarom dualboot.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja maar ivm met de server en backend development is linux weer ideaal.
Meeste lijken in het westen te zitten helaas. Er zit dus in 1 in Emmen maar heeft er maar 3, waarvan ik 1 niet mooi vind en de 2 die mooi zijn zijn niet 2 vrouwtjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zit daar echt geen enkele gekkomeneer, is toch ook raar
[..]weer 10 erbij
Maar netjes hoor. Succes met de laatste loodjes, krekquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weenie, ik weet echt niet wat ik wil en er zijn te veel opties
[..]
ok
Mijn kapper heet 'De Kapper'quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:19 schreef Solotovski het volgende:
Mijn kapper heet trendy kapsalon
Jezus wat een naam
Lekker dagje vrij vandaag?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee idd, kan beter over vakanties gaan of weekendplannen.
quote:
Ahh jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Meeste lijken in het westen te zitten helaas. Er zit dus in 1 in Emmen maar heeft er maar 3, waarvan ik 1 niet mooi vind en de 2 die mooi zijn zijn niet 2 vrouwtjes.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Maar netjes hoor. Succes met de laatste loodjes, krek
quote:
Kan je wel gezellig in Utrecht drankje doen met alle Utrechtse fok!kersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe lang geleden ben je geweest, het is aardig lang he?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker dagje vrij vandaag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb gespijbeld om m'n haar te laten knippen nou goed
Ja heb ik wel maar vind het altijd zo'n gedoe om dan weer alle IDE's en interpreters en shit op te starten en zo.quote:
Waar gaan je voorkeuren naar uit na je studie dan?quote:
Lekker beziigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Mja, hier scheelt het 15 euro, Turk of Nederlander. Dan weet ik het wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]ga wel altijd naar nederlanders voor knipbeurt
maar hier in de buurt zijn ook relatief weinig turken dus dan is de keus snel gemaakt
Ja ben mod he dus moet beetje normaal doenquote:
houten is ook leukquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel gezellig in Utrecht drankje doen met alle Utrechtse fok!kers
Ja of ze schieten in de giechel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker dagje vrij vandaag?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, ik heb gespijbeld om m'n haar te laten knippen nou goed
Hmmm, ja ok ok. Eckte programmeur dus. Liever lui dan moe.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja heb ik wel maar vind het altijd zo'n gedoe om dan weer alle IDE's en interpreters en shit op te starten en zo.
oh die tent waar ik me laat knippen kost 17 of zo voor wassen knippenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, hier scheelt het 15 euro, Turk of Nederlander. Dan weet ik het wel.
De kapsalon is dan ook een plek om je broek aan te houdenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of ze schieten in de giechel.
omgomgomg, de struggle is realquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De kapsalon is dan ook een plek om je broek aan te houden
klinkt nu al viesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier die optimel broodsalades geprobeerd? Is het wat?
Denk niet dat mijn gezelschap dat wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel gezellig in Utrecht drankje doen met alle Utrechtse fok!kers
Optimel broodsalades wutquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Crack_ het volgende:
Heeft iemand hier die optimel broodsalades geprobeerd? Is het wat?
Je hoeft toch ook niet direct de juiste baan te hebben?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
edit: ik weet wel wat ik zou willen maar dat zijn te veel opties![]()
[..]
ok
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gezelschap dat wil.
gvd amaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je in houten bent moet je even zeggen dan gaan we jointje doen
Wel makkelijker parkerenquote:
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef I. het volgende:
[..]
Hmmm, ja ok ok. Eckte programmeur dus. Liever lui dan moe.
kom bij mij werken danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
edit: ik weet wel wat ik zou willen maar dat zijn te veel opties![]()
[..]
ok
dat sowiesoquote:
- wetenschap (dit heeft al te veel richtingenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaan je voorkeuren naar uit na je studie dan?
True, struggle is real.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja![]()
beste gewoon een mac erbij kopen voor design maar goed zo veel geld heb ik niet rondslingeren.
Als ik ooit een degelijk kantoor ga inrichten wel nice mss
Hm ja pro's en con's lijstjes maken dan he.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
- wetenschap (dit heeft al te veel richtingen![]()
)
- food technology
- preventie en campagne werk
dit zijn beetje hoofdlijnen
ik mis context hierquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja men, het is niet voor niets mijn ex.
Computer Science.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
- wetenschap (dit heeft al te veel richtingen![]()
)
- food technology
- preventie en campagne werk
dit zijn beetje hoofdlijnen
Dit is echt afschuwelijk slechtquote:
Jammer.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Denk niet dat mijn gezelschap dat wil.
lijkt beetje op die potjes kots die je als baby naar binnen moet stauwenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even snel max lenen
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
deze
Ik heb de kerrie in de koelkast staan want gratis maar lijkt me best goor eigenlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even snel max lenen
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
deze
Dat is waarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet direct de juiste baan te hebben?
Gewoon beetje her en der kijken toch.
ja dat is wel chill iddquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef I. het volgende:
[..]
True, struggle is real.
Zodra ik weer ga werken wss. laptop van de zaak, da's wel echt ideal.Gewoon linux op je laptopje, windows op je pc.
wat voor eten verkopen julliequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kom bij mij werken dan
[..]
dat sowieso
en eerste 2 uur gratiesch
Koelkastquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb de kerrie in de koelkast staan want gratis maar lijkt me best goor eigenlijk.
Ah zo, for some reason had ik een halfje volkoren gemixt in een salade in mijn hoofd. Maar die smeersels vind ik sowieso heel erg ranzigquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
even snel max lenen
[..]
[..]![]()
[ afbeelding ]
deze
I.etsjes minder pleasequote:
Helemaal nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij post solo met een verkeerd account...
Moet Flippiee er maar zijn. Haar schuld.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef Amarantha het volgende:
Jongens dit loopt weer uit de hand.
Je humor is niet echt on point vandaagquote:
Als puntje bij paaltje komt niet echt he hahahquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je humor is niet echt on point vandaag
haha, uhh ja het is niet zo zwart/wit met beroepen en meeste masters dus dat is echt heel lastig te zeggen. Het enige echte beroepsmatige titeltje dat ik mezelf straks op mag leggen is epidemioloog maar dat is klein deel van mn master (en zelfs daarmee kun je meerdere beroepen doen)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm ja pro's en con's lijstjes maken dan he.
Wat voor beroepen moet ik bij allen aan denken dan?
Wat is jouw humor danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Je humor is niet echt on point vandaag
hallo ik wilde het nog proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
lijkt beetje op die potjes kots die je als baby naar binnen moet stauwen
gratis? via scoupy?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb de kerrie in de koelkast staan want gratis maar lijkt me best goor eigenlijk.
De katten zijn steeds liever voor elkaar. Al 2 keer samen geslapen vandaag.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Amarantha het volgende:
Er kan ook niks nieuws komen op FOK! of mensen gaan weer zolang door.
neequote:
maquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar, dan heb je je MA, of je BA?
Wauw. Echt wauw.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef I. het volgende:
Als puntje bij paaltje komt niet echt he hahah
hahah watquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah zo, for some reason had ik een halfje volkoren gemixt in een salade in mijn hoofd. Maar die smeersels vind ik sowieso heel erg ranzig
De marketing in dan, als je campagnes wilt ontwikkelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha, uhh ja het is niet zo zwart/wit met beroepen en meeste masters dus dat is echt heel lastig te zeggen. Het enige echte beroepsmatige titeltje dat ik mezelf straks op mag leggen is epidemioloog maar dat is klein deel van mn master (en zelfs daarmee kun je meerdere beroepen doen)
Maar beroepen waar je aan kan denken bij dat lijstje zijn wetenschapper, voedseltechnoloog en campagne ontwikkelaarof ggd poppetje
oh nice das echt snelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De katten zijn steeds liever voor elkaar. Al 2 keer samen geslapen vandaag.
voor volksgezondheidquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:46 schreef I. het volgende:
[..]
De marketing in dan, als je campagnes wilt ontwikkelen.
Wat leukquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De katten zijn steeds liever voor elkaar. Al 2 keer samen geslapen vandaag.
Niet zo miepen, ik stel alleen een vraagquote:
whyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan morgen pas voor vakken intekenen...
Ja, ben erg trots op ze.quote:
Ben wel verliefd op haar ja. Ben blij als ze straks samen kunnen spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat leukHet is echt een dotje.
zou echt leip worden van die mensen die denken dat t voedingscentrum alleen onzin verkooptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef I. het volgende:
[..]
Solliciteren als marketeer bij voedingscentrum ofzo.
Gisteren eentje geproefd, smaakte prima.quote:
Hoe vaak zou je zo'n shake moeten drinken dan, liter is wel echt veelquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:50 schreef I. het volgende:
[..]
Gisteren eentje geproefd, smaakte prima.Maar ik kwam er dus wel achter dat ik dan dubbele porties moet nemen, met mijn lengte, om voldoende binnen te krijgen.
Dus dan wordt het een liter per shake, en da's dan wel even een opgave. Die drink ik dan ook niet zomaar even in een paar minuten leeg.
Scheelt dat dat ook helemaal niet hoeft natuurlijk, gewoon lekker de hele ochtend over zo'n shake doen is ook dikke prima.
Ik miep niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef Solotovski het volgende:
Niet zo miepen, ik stel alleen een vraag
Hmm, ja, ik denk dat je daar al vrij snel last van krijgt als marketeer. Scheelt dat je alleen je doelgroep hoeft te overtuigen. Mensen die er niks mee te maken willen hebben, bereik je er toch niet (positief) mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou echt leip worden van die mensen die denken dat t voedingscentrum alleen onzin verkoopt
daarom ben ik deze studie gaan doen, mensen beïnvloeden zonder dat ze het door hebben fuckyes fuck julliequote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:51 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ja, ik denk dat je daar al vrij snel last van krijgt als marketeer. Scheelt dat je alleen je doelgroep hoeft te overtuigen. Mensen die er niks mee te maken willen hebben, bereik je er toch niet (positief) mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |