echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:29 schreef JanCees het volgende:
Die tijd dat vbl sc de advertentie banner naast het topic had gekocht LOL lachen was dat
Ga wegquote:
Ik vind @Adames liefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef JanCees het volgende:
Het was vooral Adames trouwens volgensmij
neequote:
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDDquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Goede OP, is er een nieuwe complot theorie?
Zijn het aliëns?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDD
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgenquote:
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselaarij symbolen op staanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef I. het volgende:
[..]
FREEMASONRY, ILLUMINATI, OPEN YOUR EYES, 666, WE ALL DOOMED BRUH, WE ALL DOOMEDD
Deze is wel de beste denk ikquote:
Uncanny.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik geloof wel dat Justin Trudeau de buitenechtelijke zoon is van Fidel Castro.
[ afbeelding ]
Nee ga zelf wegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgen
[..]
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselaarij symbolen op staan
sowieso niet, maar hij maakte dus een grappiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken door JanCees
Maar met de vrijmetselarij is toch weinig mis?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Laat mij dan gewoon genieten van de aangename temperatuur morgen
[..]
Wij hebben een rotonde in het dorp waar vrijmetselarij symbolen op staan
Ja en straks mogen we ook niet meer bepalen welke PI we gebruiken zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
maak anders even een alu-hoedje topic in onz joh
Lijkt iig meer op hem dan op zijn vader.quote:
Waar zocht je op?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Fok-it het volgende:
Oh kom op. je zou niet gespoilerd moeten worden doordat je maar een deel van je zoekopdracht nog maar intypt. Daar zou echt de doodstraf op moeten staan
Oke beetje overdreven maar wel hele nare aanhoudende verkoudheid
Goed bezig Flips, in kansen denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
maak anders even een alu-hoedje topic in onz joh
Een personage uit 13RW. Maar krijg meteen even te horen dat tie kennelijk ook doodgaat. Op Google snap ik het wel met auto search maar op youtube is dat zwaar irritantquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lijkt iig meer op hem dan op zijn vader.
Plus ze waren goede vrienden.
Zou wel wat zijn.
BNW, TRU is andere koek.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
We kunnen het topic ook naar TRU verplaatsen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een personage uit 13RW. Maar krijg meteen even te horen dat tie kennelijk ook doodgaat. Op Google snap ik het wel met auto search maar op youtube is dat zwaar irritant
Hm nah. Dat klopt altijd wel. Wellicht dat je dat ook kan uitschakelen ergens via instellingen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]rip
Dat is wel zuur idd maar kan ook bs zijn mss?
Inderdaad, ze giechelen nog net niet erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef I. het volgende:
[..]
Die sneaky lachjes van beiden ook, je ziet gewoon dat ze doorhebben wat ze aan het doen zijn!
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ga zelf weg
[..]
sowieso niet, maar hij maakte dus een grappie
Daar komen de Tempelieren vandaan! Assassin's ftw! Live by the creed, die by the creed!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar met de vrijmetselarij is toch weinig mis?
Nou ik ben geen tempelier horquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Inderdaad, ze giechelen nog net niet erbij.
[..]Ik vind je niet meer lief
[..]
Daar komen de Tempelieren vandaan! Assassin's ftw! Live by the creed, die by the creed!
Maar wel een vrijmetselaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik ben geen tempelier hor
Ja natuurlijkquote:
Ja watquote:
Hoi Prisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:49 schreef PrisTheShiz het volgende:
Hallo een hele goede middag iedereen
Kan toch niet man.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |