abonnement Unibet Coolblue
pi_188666913
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_188666977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens. Niet snel. Maar het kan wel.
Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
pi_188667018
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
Tinder is ook prima te gebruiken voor meer serieuze contacten. Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben, waaronder ikzelf trouwens.

De enorme concurrentie op Tinder maakt wel dat je iets te bieden moet hebben en anders daar echt als vulling wegzakt. Het is dus zeker niet voor iedereen.
pi_188667122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is ook prima te gebruiken voor meer serieuze contacten. Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben, waaronder ikzelf trouwens.

De enorme concurrentie op Tinder maakt wel dat je iets te bieden moet hebben en anders daar echt als vulling wegzakt. Het is dus zeker niet voor iedereen.
Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.
De doorloopsnelheid wel...

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.
Dus waarom zou dat online anders zijn.

Gewoon volhouden :)
pi_188667142
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
Je hebt niet helemaal gelijk.

Je hebt een punt in die zin dat Tinder een sex app is. Maar ook dat is aan het vervagen. Het is echt niet zo dat het onmogelijk is om een relatie aan Tinder over te houden. Want Tinder WAS inderdaad een sex app. Maar dat is allang niet meer het geval. Er zitten genoeg vrouwen die voor een relatie willen. In mijn omgeving ken ik ook een paar stellen die elkaar hebben leren kennen via Tinder.

En omdat in een bepaalde omgeving succesverhalen zijn met Tinder, gaan ook andere mensen die dachten nooit aan Tinder te beginnen, juist aan Tinder. Puur omdat nu ook andere vrouwen inzien dat een relatie via Tinder er echt in zit.

En een relatie via Tinder is nog steeds de minderheid. Naar mijn idee en ervaring ontstaan relaties nog steeds offline. Maar dat neemt niet weg dat een relatie online via Tinder haalbaar is. Ook ik zie steeds meer vrouwen op Tinder. Dus de knappere studentes. Je zou je toch afvragen: waarom zitten zij op Tinder? Ze kunnen toch iedere kerel krijgen? Maar puur omdat Tinder geen taboe meer is, zie ik in mijn omgeving steeds meer vrouwen op Tinder.

Ook het regelen van dates is te doen via Tinder. En dan niet seksdates, maar 'echte' dates. Dus het beeld dat je schetst dat alleen seks uit Tinder voortvloeit, is een misvatting en mist doel.
pi_188667155
Wat een non-artikel. Als krant schaam je je toch dat je dit soort dingen publiceert tegenwoordig
pi_188667159
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
Waarom DE seksapp?

Volgens mij worden op alle apps sekscontacten geregeld, en geldt ook voor alle dat je er een relatie aan kan overhouden. Tinder is de populairste en de oudste, dus daar zullen de mensen het idee wel van gekregen hebben. Maar in feite is er weinig verschil dus Tinder en pak em beet Happn.
pi_188667162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.
De doorloopsnelheid wel...

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.
Dus waarom zou dat online anders zijn.

Gewoon volhouden :)
Tinder is gewoon uitstekend om snel mensen te leren kennen die open staan voor dates. Wat je daar van maakt is aan jezelf. :)
pi_188667167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is ook prima te gebruiken voor meer serieuze contacten. Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben, waaronder ikzelf trouwens.

De enorme concurrentie op Tinder maakt wel dat je iets te bieden moet hebben en anders daar echt als vulling wegzakt. Het is dus zeker niet voor iedereen.
Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.
De doorloopsnelheid wel...

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.
Dus waarom zou dat online anders zijn.

Gewoon volhouden :)

@black-soldier en van origine is het natuurlijk geen sexapp.. dat is alleen maar wat mensen er van gemaakt hebben.
pi_188667187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is gewoon uitstekend om snel mensen te leren kennen die open staan voor dates. Wat je daar van maakt is aan jezelf. :)
Dit. Zoals met alle social media. Daarom snap ik die trend ook niet van 'ik ga Facebook verwijderen want het maakt me ongelukkig'. Nee jij maakt jezelf ongelukkig en gebruikt Facebook er voor
pi_188667196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.
De doorloopsnelheid wel...

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.
Dus waarom zou dat online anders zijn.

Gewoon volhouden :)

@:black-soldier en van origine is het natuurlijk geen sexapp.. dat is alleen maar wat mensen er van gemaakt hebben.
Nee, je hebt gelijk. Ik bedoel wat jij zegt. Het was makkelijk seks regelen en daarom kreeg Tinder een label met 'seks' erop.

En verder mee eens dat een relatie vinden op Tinder niet heel makkelijk is. Maar sinds wanneer is een relatie vinden wel simpel? Dat is offline ook niet.
pi_188667203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom DE seksapp?

Volgens mij worden op alle apps sekscontacten geregeld, en geldt ook voor alle dat je er een relatie aan kan overhouden. Tinder is de populairste en de oudste, dus daar zullen de mensen het idee wel van gekregen hebben. Maar in feite is er weinig verschil dus Tinder en pak em beet Happn.
Ik bedoelde inderdaad omdat Tinder de populairste is.
pi_188667213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt niet helemaal gelijk.

Je hebt een punt in die zin dat Tinder een sex app is. Maar ook dat is aan het vervagen. Het is echt niet zo dat het onmogelijk is om een relatie aan Tinder over te houden. Want Tinder WAS inderdaad een sex app. Maar dat is allang niet meer het geval. Er zitten genoeg vrouwen die voor een relatie willen. In mijn omgeving ken ik ook een paar stellen die elkaar hebben leren kennen via Tinder.
Het is het nooit geweest.

Het heeft het imago, maar dat is puur omdat die app er al het langste is, en dat veel mensen dus wel eens geneukt hebben via Tinder.

Maar dat is niet anders via welke app dan ook. Of bijvoorbeeld in het echt. In de kroeg worden ook veel one night stands geregeld. Is dat dan ook een neukkroeg?
pi_188667232
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is het nooit geweest.

Het heeft het imago, maar dat is puur omdat die app er al het langste is, en dat veel mensen dus wel eens geneukt hebben via Tinder.

Maar dat is niet anders via welke app dan ook. Of bijvoorbeeld in het echt. In de kroeg worden ook veel one night stands geregeld. Is dat dan ook een neukkroeg?
Nee, je hebt gelijk, wat ik al eerder zei. Ik bedoelde inderdaad dat mensen er een label op hebben geplakt.
pi_188667244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, wat ik al eerder zei. Ik bedoelde inderdaad dat mensen er een label op hebben geplakt.
Precies, en dat label is nergens op gebaseerd :)
pi_188667262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, en dat label is nergens op gebaseerd :)
Exact.

En dat label vervaagt steeds meer.
pi_188667263
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
Tinder heeft 1 miljoen leden dacht ik. Denk dat je dat tegenwoordig niet meer zo kunt zeggen.

2 alinea ben ik wel beetje met je eens. Maak mij er zelf ook schuldig aan.
pi_188667270
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt niet helemaal gelijk.

Je hebt een punt in die zin dat Tinder een sex app is. Maar ook dat is aan het vervagen. Het is echt niet zo dat het onmogelijk is om een relatie aan Tinder over te houden. Want Tinder WAS inderdaad een sex app. Maar dat is allang niet meer het geval. Er zitten genoeg vrouwen die voor een relatie willen. In mijn omgeving ken ik ook een paar stellen die elkaar hebben leren kennen via Tinder.

En omdat in een bepaalde omgeving succesverhalen zijn met Tinder, gaan ook andere mensen die dachten nooit aan Tinder te beginnen, juist aan Tinder. Puur omdat nu ook andere vrouwen inzien dat een relatie via Tinder er echt in zit.

En een relatie via Tinder is nog steeds de minderheid. Naar mijn idee en ervaring ontstaan relaties nog steeds offline. Maar dat neemt niet weg dat een relatie online via Tinder haalbaar is. Ook ik zie steeds meer vrouwen op Tinder. Dus de knappere studentes. Je zou je toch afvragen: waarom zitten zij op Tinder? Ze kunnen toch iedere kerel krijgen? Maar puur omdat Tinder geen taboe meer is, zie ik in mijn omgeving steeds meer vrouwen op Tinder.

Ook het regelen van dates is te doen via Tinder. En dan niet seksdates, maar 'echte' dates. Dus het beeld dat je schetst dat alleen seks uit Tinder voortvloeit, is een misvatting en mist doel.
Omdat Tinder sneller en toegankelijker is :P Je kan terwijl je op de wc zit al een date regelen om binnen een uur te neuken. In real life moet je eerst dan wachten tot het bijvoorbeeld donderdag, vrijdag of zaterdagavond is. En dan moet je nog naar de club om een jongen te versieren.

Maar ja, er zullen sowieso meerdere relaties zijn ontstaan via Tinder.
pi_188667277
Mijn conclusie is dat minimaal 50 procent van de mensen op Tinder echt niet alleen maar wil neuken en ook best een relatie wil maar simpelweg “valt” voor de seks omdat het gewoon zo makkelijk is. Ik kom ontzettend veel vrouwen tegen die zeggen “ik zie wel”. (Wat in praktijk meestal zoiets betekent als: Ik acht de kans dat ik de ware hier vind niet zo groot dus misschien wil ik wel neuken.)
pi_188667303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat Tinder sneller en toegankelijker is :P Je kan terwijl je op de wc zit al een date regelen om binnen een uur te neuken. In real life moet je eerst dan wachten tot het bijvoorbeeld donderdag, vrijdag of zaterdagavond is. En dan moet je nog naar de club om een jongen te versieren.

Maar ja, er zullen sowieso meerdere relaties zijn ontstaan via Tinder.
Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

En op Tinder moet je toch ook wachten op een datum dat iemand kan?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
pi_188667336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

En op Tinder moet je toch ook wachten op een datum dat iemand kan?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
zat gehad die denken dat dat dezelfde dag is hoor :')
pi_188667339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

2 alinea ben ik wel beetje met je eens. Maak mij er zelf ook schuldig aan.
Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
pi_188667346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
Precies wat ik zeg.

Datingapps zorgen voor meer keus.
pi_188667353
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
ja dit. Vind het ook niet netjes van mezelf.
pi_188667377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.

Datingapps zorgen voor meer keus.
Ja alleen mensen klagen soms 'vroeger was alles beter en dan had men meer tijd voor elkaar'.

Nee, ze namen meer tijd voor jou omdat de opties beperkt waren. Het is simpelweg competitiever geworden. Meer keus, dus men moet meer opvallen :P
pi_188667396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja dit. Vind het ook niet netjes van mezelf.
Waarom? Dat is juist mn punt. Als je meer aanbod hebt, word je selectiever. Wat is daar 'niet netjes' aan?
pi_188667435
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

En op Tinder moet je toch ook wachten op een datum dat iemand kan?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
Echt niet met je eens hoor. Ik vind het via de app veel en veel makkelijker regelen dan in real life. Niet iedereen stapt zomaar op een vrouw af in de club. Dan kun je zeggen: Dat kun je leren. Dat kan ook zeker maar voor mij werkt het gewoon matig.
pi_188667445
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

En op Tinder moet je toch ook wachten op een datum dat iemand kan?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
Nee bij Tinder heb je veel meer kans dat het diezelfde dag nog kan. Stel je matched met iemand en je wilt allebei seks, dan kan je er die dinsdagmiddag er nog bovenop kruipen. En daarna ga je weer.

Je hoeft niet eerst uit te gaan.
pi_188667453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom? Dat is juist mn punt. Als je meer aanbod hebt, word je selectiever. Wat is daar 'niet netjes' aan?
Ja dat je niet iedereen een eerlijke kans geeft. En daarom misschien ook wel juiste personen voor jou laat gaan.
pi_188667467
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
Het verschil is alleen dat wij mensen geen producten zijn zoals in de supermarkt :+
pi_188667494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat wij mensen geen producten zijn zoals in de supermarkt :+
Je neemt mn vergelijking net iets te letterlijk.

De dynamiek is hier hetzelfde probeer ik duidelijk te maken. Het is dus een logisch gevolg dat mensen selectiever worden.
pi_188667496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef Allures het volgende:

[..]

zat gehad die denken dat dat dezelfde dag is hoor :')
Vaak genoeg binnen 24 uur na de match afgesproken hoor. Ook met mijn huidige vriendin. Tsja, als je beiden tijd en zin hebt, waarom niet. Daten is weten.
pi_188667521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Echt niet met je eens hoor. Ik vind het via de app veel en veel makkelijker regelen dan in real life. Niet iedereen stapt zomaar op een vrouw af in de club. Dan kun je zeggen: Dat kun je leren. Dat kan ook zeker maar voor mij werkt het gewoon matig.
Dat werkt voor JOU goed. Maar dat kan je niet a contrario doortrekken naar het algemene. Dat het jou goed werkt. Prima, ben blij voor je. Maar dat neemt niet weg dat je offline ook dates kunt regelen en dat het echt niet zoveel met elkaar verschilt. Want in beide gevallen KAN je een date diezelfde avond al regelen. Of je moet uitgaan of niet, doet er naar mijn mening niet toe. Het feit is, is dat je on- als offline een date binnen een paar uur kunt regelen.
pi_188667561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vaak genoeg binnen 24 uur na de match afgesproken hoor. Ook met mijn huidige vriendin. Tsja, als je beiden tijd en zin hebt, waarom niet. Daten is weten.
ik vind het zelf de meest lege manier van seks beleven ooit en niet iets wat ik zou doen. Vandaar de :')
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo omhoog zit dat je dat je zo op korte termijn een random van het internet plukt

Maar ieder zijn ding. Oprecht hoor. Als andere mensen dat anders beleven moeten ze het vooral doen
pi_188667563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat werkt voor JOU goed. Maar dat kan je niet a contrario doortrekken naar het algemene. Dat het jou goed werkt. Prima, ben blij voor je. Maar dat neemt niet weg dat je offline ook dates kunt regelen en dat het echt niet zoveel met elkaar verschilt. Want in beide gevallen KAN je een date diezelfde avond al regelen. Of je moet uitgaan of niet, doet er naar mijn mening niet toe. Het feit is, is dat je on- als offline een date binnen een paar uur kunt regelen.
A contrario is tegenovergesteld. ;)
pi_188667602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat je niet iedereen een eerlijke kans geeft. En daarom misschien ook wel juiste personen voor jou laat gaan.
De vraag is dan meer, ga jij nog veranderen van mening als jij in het begin al afgeknapt bent op iemand?

Jouw mening verandert namelijk mee. Door het toegenomen aanbod heb je ook meer referentiemateriaal, en kan je beter inschatten of iemand het voor jou is of niet.

Zo weet ik bijvoorbeeld al vrij snel of iemand het is voor mij, of niet. Omdat ik legio voorbeelden heb gehad van vrouwen waar ik iets bij voelde, en weet wat ik leuk aan hen vond. Als een meid dat niet kan laten zien, is de kans klein dat ik later nog bijdraai hierin.

Het gaat gewoon sneller allemaal. En persoonlijk vind ik daar niks slechts aan. Het helpt je juist bij het vinden van een echt goede match.
pi_188667609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat werkt voor JOU goed. Maar dat kan je niet a contrario doortrekken naar het algemene. Dat het jou goed werkt. Prima, ben blij voor je. Maar dat neemt niet weg dat je offline ook dates kunt regelen en dat het echt niet zoveel met elkaar verschilt. Want in beide gevallen KAN je een date diezelfde avond al regelen. Of je moet uitgaan of niet, doet er naar mijn mening niet toe. Het feit is, is dat je on- als offline een date binnen een paar uur kunt regelen.
Via Tinder kan je makkelijk voor elke avond een andere sexdate regelen. In real life gaat dat niet zo makkelijk omdat niemand uitgaat op een maandag of dinsdagavond.

Maar je kan wel even makkelijk tinderen en een nieuwe match meteen afspreken om diezelfde avond even lekker te neuken.
pi_188667616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

A contrario is tegenovergesteld. ;)
Klopt.

Dus off als online moet je niet in tegenovergestelde zin zien.
pi_188667622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind het zelf de meest lege manier van seks beleven ooit en niet iets wat ik zou doen. Vandaar de :')
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo omhoog zit dat je dat je zo op korte termijn een random van het internet plukt

Maar ieder zijn ding
Het was gewoon een date met de bedoeling om elkaar te leren kennen, niet om gewoon effe te neuken. Het feit dat ze mijn vriendin is zou je ook wel als aanwijzing daarvoor mogen zien. :)

Dat zo'n avond ook in bed kan eindigen is vers twee.
pi_188667625
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
Ja ik vind het altijd prachtig om mensen van nu met dat soort voorbeelden te confronteren. Volgens mij zijn heel veel mensen zich er totaal niet van bewust hoe het vroeger ging op de datingmarkt. Het klinkt voor veel mensen ook gewoon naar als je zegt “ja daarmee moet ik genoegen nemen”, ook al komt het daar in sommige gevallen wel op neer.

En inderdaad: Vroeger had je gewoon een groep van een vrouwtje of mannetje of 20 aan leeftijdsgenoten en uit die vijver moest je het halen. Als Henk voor jou die lekkere Janneke had weggepikt had je weinig keus over: Dan maar met Marietje, die is ook nog wel in orde.

Overigens zie ik dat soort dingen nog steeds in dorpsgemeenschappen gebeuren hoor.
pi_188667637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

De vraag is dan meer, ga jij nog veranderen van mening als jij in het begin al afgeknapt bent op iemand?

Jouw mening verandert namelijk mee. Door het toegenomen aanbod heb je ook meer referentiemateriaal, en kan je beter inschatten of iemand het voor jou is of niet.

Zo weet ik bijvoorbeeld al vrij snel of iemand het is voor mij, of niet. Omdat ik legio voorbeelden heb gehad van vrouwen waar ik iets bij voelde, en weet wat ik leuk aan hen vond. Als een meid dat niet kan laten zien, is de kans klein dat ik later nog bijdraai hierin.

Het gaat gewoon sneller allemaal. En persoonlijk vind ik daar niks slechts aan. Het helpt je juist bij het vinden van een echt goede match.
Hier geef ik je opzich wel gelijk in. Dat als iemand mijn type niet is, dat er weinig kans is dat dat nog gaat veranderen.
pi_188667644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

De vraag is dan meer, ga jij nog veranderen van mening als jij in het begin al afgeknapt bent op iemand?

Jouw mening verandert namelijk mee. Door het toegenomen aanbod heb je ook meer referentiemateriaal, en kan je beter inschatten of iemand het voor jou is of niet.

Zo weet ik bijvoorbeeld al vrij snel of iemand het is voor mij, of niet. Omdat ik legio voorbeelden heb gehad van vrouwen waar ik iets bij voelde, en weet wat ik leuk aan hen vond. Als een meid dat niet kan laten zien, is de kans klein dat ik later nog bijdraai hierin.

Het gaat gewoon sneller allemaal. En persoonlijk vind ik daar niks slechts aan. Het helpt je juist bij het vinden van een echt goede match.
Ja afknappen is een groot woord :P Het komt al voor tijdens de chat. Je raakt in gesprek met een match, vervolgens komt er een andere match bij en dat gesprek is net even iets leuker... grote kans dat ik het eerste gesprek al laat gaan.
pi_188667646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het was gewoon een date met de bedoeling om elkaar te leren kennen, niet om gewoon effe te neuken. Het feit dat ze mijn vriendin is zou je ook wel als aanwijzing daarvoor mogen zien. :)

Dat zo'n avond ook in bed kan eindigen is vers twee.
ja dat is dus niet wat ik bedoelde met het bericht dat je aanhaalde natuurlijk
Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
pi_188667647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Via Tinder kan je makkelijk voor elke avond een andere sexdate regelen. In real life gaat dat niet zo makkelijk omdat niemand uitgaat op een maandag of dinsdagavond.

Maar je kan wel even makkelijk tinderen en een nieuwe match meteen afspreken om diezelfde avond even lekker te neuken.
Dat betwist ik toch niet? :')

Het gaat erom dat je off als online binnen een paar uur een date kunt regelen. Dus in die zin verschilt het niet zoveel. Maar je zegt terecht dat als je op maandagavond seks wil, je dat snel kan regelen in plaats van dat je helemaal uit moet. Dat zeker. Maar dat betekent niet dat in meer algemene zin je off- als online snel een date kunt regelen. Even afhankelijk van de setting.
pi_188667649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja afknappen is een groot woord :P Het komt al voor tijdens de chat. Je raakt in gesprek met een match, vervolgens komt er een andere match bij en dat gesprek is net even iets leuker... grote kans dat ik het eerste gesprek al laat gaan.
En logisch ook.
pi_188667657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Via Tinder kan je makkelijk voor elke avond een andere sexdate regelen. In real life gaat dat niet zo makkelijk omdat niemand uitgaat op een maandag of dinsdagavond.

Maar je kan wel even makkelijk tinderen en een nieuwe match meteen afspreken om diezelfde avond even lekker te neuken.
Dit bedoelde ik gewoon ja.
pi_188667661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En logisch ook.
Ja misschien wel maar het is niet netjes naar de eerste match die niks verkeerd heeft gedaan.
pi_188667670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik vind het altijd prachtig om mensen van nu met dat soort voorbeelden te confronteren. Volgens mij zijn heel veel mensen zich er totaal niet van bewust hoe het vroeger ging op de datingmarkt. Het klinkt voor veel mensen ook gewoon naar als je zegt “ja daarmee moet ik genoegen nemen”, ook al komt het daar in sommige gevallen wel op neer.

En inderdaad: Vroeger had je gewoon een groep van een vrouwtje of mannetje of 20 aan leeftijdsgenoten en uit die vijver moest je het halen. Als Henk voor jou die lekkere Janneke had weggepikt had je weinig keus over: Dan maar met Marietje, die is ook nog wel in orde.

Overigens zie ik dat soort dingen nog steeds in dorpsgemeenschappen gebeuren hoor.
Wij gingen ofwel naar de stad, ofwel naar andere steden in Nederland, België of Duitsland. En af en toe naar nog wat verder gelegen oorden, maar dat was uitzondering.

Als ik het alleen bij het dorp had moeten houden had ik dat niet zo prettig gevonden eerlijk gezegd.
pi_188667680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik vind het altijd prachtig om mensen van nu met dat soort voorbeelden te confronteren. Volgens mij zijn heel veel mensen zich er totaal niet van bewust hoe het vroeger ging op de datingmarkt. Het klinkt voor veel mensen ook gewoon naar als je zegt “ja daarmee moet ik genoegen nemen”, ook al komt het daar in sommige gevallen wel op neer.

En inderdaad: Vroeger had je gewoon een groep van een vrouwtje of mannetje of 20 aan leeftijdsgenoten en uit die vijver moest je het halen. Als Henk voor jou die lekkere Janneke had weggepikt had je weinig keus over: Dan maar met Marietje, die is ook nog wel in orde.

Overigens zie ik dat soort dingen nog steeds in dorpsgemeenschappen gebeuren hoor.
Klopt, of bij kerkgemeenschappen. Hier heeft ook mn halve basisschool van vroeger met elkaar, en wonen ze nog allemaal in het dorp.

Die mensen hebben dus lekker de tijd genomen om elkaar te leren kennen. Maar had je ze in een grotere vijver gezet, dan weet ik zeker dat ook zij sneller omgingen met het selecteren van een partner.
pi_188667689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien wel maar het is niet netjes naar de eerste match die niks verkeerd heeft gedaan.
Een vriend van mij die model is doet ook niet aan Tinder. Heeft het wel gebruikt in het begin en heeft toen ook op z'n allereerste Tinder date seks gehad.

Maar hij vindt het gewoon te onpersoonlijk.

En een andere vriend van mij date altijd maar 1 dame tegelijkertijd omdat hij dat anders niet netjes vindt tegenover die dame :P
pi_188667694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien wel maar het is niet netjes naar de eerste match die niks verkeerd heeft gedaan.
Dus jouw criterium bij een man is dat ie 'niks verkeerd' moet doen?

Volgens mij is het belangrijk met iemand in zee te gaan die jouw gevoel het meeste prikkelt. Die ene vent is dat dus niet, want die ander doet dat beter. Je bent hem niks verplicht, zelfs geen eerlijke kans.
pi_188667701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat is dus niet wat ik bedoelde met het bericht dat je aanhaalde natuurlijk
Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
Dat gebeurt volgens mij toch niet zoveel via Tinder. Echt een minderheid die er zo instaat, ook de mannen. Want dan is het meer "als hij/zij nog steeds minimaal 36 graden is, dan vind ik het wel best".

Voor de meesten is dat echt te plat.
pi_188667711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Allures het volgende:

[..]

ja dat is dus niet wat ik bedoelde met het bericht dat je aanhaalde natuurlijk
Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
Wat is daar mis mee dan?
pi_188667712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus jou criteria bij een man is dat ie 'niks verkeerd' moet doen?

Volgens mij is het belangrijk met iemand in zee te gaan die jouw gevoel het meeste prikkelt. Die ene vent is dat dus niet.
Nee das niet mijn criteria natuurlijk :P
pi_188667722
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een vriend van mij die model is doet ook niet aan Tinder. Heeft het wel gebruikt in het begin en heeft toen ook op z'n allereerste Tinder date seks gehad.

Maar hij vindt het gewoon te onpersoonlijk.

En een andere vriend van mij date altijd maar 1 dame tegelijkertijd omdat hij dat anders niet netjes vindt tegenover die dame :P
Ik date ook maar 1 tegelijk. Zelfs gesprekken voer ik nog maar met 1 als er een date is afgesproken. Is niet de beste strategie :P
pi_188667747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Anders lees je even terug
pi_188667761
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
Niks mis mee toch, als er een vrouw is die dat ook wil?
pi_188667795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niks mis mee toch, als er een vrouw is die dat ook wil?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]


Maar ieder zijn ding. Oprecht hoor. Als andere mensen dat anders beleven moeten ze het vooral doen
pi_188667810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat gebeurt volgens mij toch niet zoveel via Tinder. Echt een minderheid die er zo instaat, ook de mannen. Want dan is het meer "als hij/zij nog steeds minimaal 36 graden is, dan vind ik het wel best".

Voor de meesten is dat echt te plat.
Dat is echt geen minderheid hoor. Natuurlijk heb je wel een beetje eisen qua uiterlijk maar verder stuur ik echt wel met regelmaat keihard op seks aan. Anders ga je het gewoon niet zo snel voor elkaar krijgen.
pi_188667847
Ik heb de laatste tijd vrijwel geen gesprekken gehad op tinder waarbij hij aangaf op tinder te zitten voor sex.
pi_188667850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wij gingen ofwel naar de stad, ofwel naar andere steden in Nederland, België of Duitsland. En af en toe naar nog wat verder gelegen oorden, maar dat was uitzondering.

Als ik het alleen bij het dorp had moeten houden had ik dat niet zo prettig gevonden eerlijk gezegd.
Gaat mij echt om de mensen die in de jaren 50/60 in hun twintiger jaren zaten. De optie om naar andere steden of dorpen te gaan was er wellicht maar vrijwel niemand die hem nam.
pi_188667857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb de laatste tijd vrijwel geen gesprekken gehad op tinder waarbij hij aangaf op tinder te zitten voor sex.
Ik ga me bijna schuldig voelen. :@
pi_188667873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ga me bijna schuldig voelen. :@
Waarom?

Denk dat het wel meevalt met het aantal mensen wat alleen nog maar op tinder zit voor hook ups.
pi_188667902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klopt, of bij kerkgemeenschappen. Hier heeft ook mn halve basisschool van vroeger met elkaar, en wonen ze nog allemaal in het dorp.
Vaak stabiele huwelijken hoor.

quote:
Die mensen hebben dus lekker de tijd genomen om elkaar te leren kennen. Maar had je ze in een grotere vijver gezet, dan weet ik zeker dat ook zij sneller omgingen met het selecteren van een partner.
Ik ook. Zijn gewoon mechanismes.
pi_188667937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

Vaak stabiele huwelijken hoor.

Ja, omdat ze niet weten dat er ook meer is, en dat zij dat kunnen krijgen.
pi_188668071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:23 schreef Generationalpha het volgende:
Mijn conclusie is dat minimaal 50 procent van de mensen op Tinder echt niet alleen maar wil neuken en ook best een relatie wil maar simpelweg “valt” voor de seks omdat het gewoon zo makkelijk is. Ik kom ontzettend veel vrouwen tegen die zeggen “ik zie wel”. (Wat in praktijk meestal zoiets betekent als: Ik acht de kans dat ik de ware hier vind niet zo groot dus misschien wil ik wel neuken.)
Hmm dat zeg ik ook zo vaak... maae dan doel ik toch niet op seks :)
pi_188668090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat zeg ik ook zo vaak... maae dan doel ik toch niet op seks :)
Maar waar doel je dan wel op?
pi_188668099
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is gewoon uitstekend om snel mensen te leren kennen die open staan voor dates. Wat je daar van maakt is aan jezelf. :)
Eensch :)
pi_188668145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waar doel je dan wel op?
Dat ik er verder geen verwachtingen van heb.
(En nog steeds niet val voor makkelijke seks dus... daar is niks veranderd. Maar goed, wellicht had je die discussie tijdje terug nog niet meegekregen.
pi_188668160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm dat zeg ik ook zo vaak... maae dan doel ik toch niet op seks :)
Dit

En dan doel ik op een relatie of date maar dat ik niet weet welke vorm die relatie of date aan moet nemen
Maar zeker geen seks

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 28-08-2019 14:16:59 ]
pi_188668169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat ik er verder geen verwachtingen van heb.
(En nog steeds niet val voor makkelijke seks dus... daar is niks veranderd. Maar goed, wellicht had je die discussie tijdje terug nog niet meegekregen.
Duidelijk. Nouja ook helemaal prima. Ik zou dat laatste er dan wel bij zeggen. ;)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:09:58 #72
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja alleen mensen klagen soms 'vroeger was alles beter en dan had men meer tijd voor elkaar'.

Nee, ze namen meer tijd voor jou omdat de opties beperkt waren. Het is simpelweg competitiever geworden. Meer keus, dus men moet meer opvallen :P
Tijd geef je door jezelf ook minder bloot te stellen aan die overdaad aan keuzes he.

Als je Tindergebruik voor jezelf wat afbakent, wordt het contact dat je met een match hebt wel dieper vind ik. Thans, zo ervaar ik het. Liever intens contact met twee matches, dan elke dag een beetje aanpoten...

En als Rita en Greta nou zulke saaie dozen zijn, heb je zelf ook de keuze om er niet mee te gaan toch? Volgens mij heb je er uiteindelijk veel meer mee als je jezelf daarin verloochent.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is echt geen minderheid hoor. Natuurlijk heb je wel een beetje eisen qua uiterlijk maar verder stuur ik echt wel met regelmaat keihard op seks aan. Anders ga je het gewoon niet zo snel voor elkaar krijgen.
Ik bedoel mannen die daar primair zitten om diezelfde avond nog snel te neuken.
pi_188668320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gaat mij echt om de mensen die in de jaren 50/60 in hun twintiger jaren zaten. De optie om naar andere steden of dorpen te gaan was er wellicht maar vrijwel niemand die hem nam.
Als ik naar vrienden van mijn ouders kijk, weet ik slechts een stel die echt bij elkaar uit de buurt kwamen en dan weet ik het eigenlijk nog niet eens zeker, het is meer dat ze beiden uit Friesland komen en ik dat dus vooral denk.

Dus ook toen was men wel mobieler schat ik zo in. Op de fiets ben je zo in een stad in Nederland.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:16:58 #75
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb de laatste tijd vrijwel geen gesprekken gehad op tinder waarbij hij aangaf op tinder te zitten voor sex.
Is het een idee om ook eens op Tinder te zetten zonder serieuze kwinkslag?

Eisenlijstjes zijn wel een killer vaak. Nu ben ik niet het type dat op seks aanstuurt (al maakt het mij niet uit of het na 1 of na 4 dates gebeurt), maar het hele gebeuren een 'sollicitatievibe' geven, is toch ook niet de bedoeling lijkt mij?

Ga eens op pad... Doe een spontaan drankje en kijk hoe laat het wordt. Heb ik afgelopen week ook gedaan en ik heb een superleuke middag/vroege avond gehad met een dame waar ik wel een beetje een wow-gevoel van kreeg :D

Ons appgesprek ging letterlijk nergens over. Gewoon puur lol maken onderling en daar vanuit een drankje plannen. Voelde gewoon fijn. Niet dat gekunstelde 'solliciteren'. Een beetje jezelf zijn en kijken of het online een beetje klikt...

Edit: lees het een beetje verkeerd zie ik nu... Maar moet wel zeggen dat het misschien weleens fijner kan appen zonder de 'seks-druk'
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:16 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Is het een idee om ook eens op Tinder te zetten zonder serieuze kwinkslag?

Eisenlijstjes zijn wel een killer vaak. Nu ben ik niet het type dat op seks aanstuurt (al maakt het mij niet uit of het na 1 of na 4 dates gebeurt), maar het hele gebeuren een 'sollicitatievibe' geven, is toch ook niet de bedoeling lijkt mij?

Ga eens op pad... Doe een spontaan drankje en kijk hoe laat het wordt. Heb ik afgelopen week ook gedaan en ik heb een superleuke middag/vroege avond gehad met een dame waar ik wel een beetje een wow-gevoel van kreeg :D

Ons appgesprek ging letterlijk nergens over. Gewoon puur lol maken onderling en daar vanuit een drankje plannen. Voelde gewoon fijn. Niet dat gekunstelde 'solliciteren'. Een beetje jezelf zijn en kijken of het online een beetje klikt...

Edit: lees het een beetje verkeerd zie ik nu... Maar moet wel zeggen dat het misschien weleens fijner kan appen zonder de 'seks-druk'
Begrijp niets van je reactie :P
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:20:56 #77
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp niets van je reactie :P
Ja, snap het zelf ook niet meer...

Zal de warmte zijn :?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:20 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja, snap het zelf ook niet meer...

Zal de warmte zijn :?
:D
pi_188668541
Ik heb maar eis in mijn bio staan.

Dat je geen hihihihi typt.
pi_188668575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb maar eis in mijn bio staan.

Dat je geen hihihihi typt.
Ik ken ook werkelijk geen enkele vrouw die daar niet spontaan van opdroogt :D
pi_188668595
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ken ook werkelijk geen enkele vrouw die daar niet spontaan van opdroogt :D
Verschrikkelijk is dat. Neem je jezelf toch niet serieus als man als je dat typt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:30:00 #82
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668608
Hihihihi?

Als in lachen?
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Kleurplaatje het volgende:
Hihihihi?

Als in lachen?
Ja.
pi_188668717
HEHEHE daarentegen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:36:04 #85
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668718
Hihihi

O wacht, sorry.

Al snap ik het punt wel. En het is op zich ook wel moeilijk om soms in te zien hoe een onlinepersoonlijkheid strookt met een echt persoon... Zat vaak gemerkt dat de grootste bekken online soms helemaal niet stroken met wie ik dan daadwerkelijk voor me heb. Zowel op dategebied als in mijn forumexercities elders.

Blijf jezelf en dan klikt het in de meeste gevallen vanzelf wel denk ik dan maar. En eigenlijk klopt dat nog wel het meest.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef LuNaTiC het volgende:
HEHEHE daarentegen
Die is leuk :p
pi_188668734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb maar eis in mijn bio staan.

Dat je geen hihihihi typt.
Hihaho
pi_188668753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef Kleurplaatje het volgende:
Hihihi

O wacht, sorry.

Al snap ik het punt wel. En het is op zich ook wel moeilijk om soms in te zien hoe een onlinepersoonlijkheid strookt met een echt persoon... Zat vaak gemerkt dat de grootste bekken online soms helemaal niet stroken met wie ik dan daadwerkelijk voor me heb. Zowel op dategebied als in mijn forumexercities elders.

Blijf jezelf en dan klikt het in de meeste gevallen vanzelf wel denk ik dan maar. En eigenlijk klopt dat nog wel het meest.
Ja het is ook meer als grap natuurlijk :P

Zo staat er ook dat geen last heb van klapperende eierstokken en dat mijn favoriete dier om te eten het varken is. Maar ze ( religieuzen) glippen er toch nog doorheen :P
pi_188669342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel mannen die daar primair zitten om diezelfde avond nog snel te neuken.
Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188669689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is ook meer als grap natuurlijk :P

Zo staat er ook dat geen last heb van klapperende eierstokken en dat mijn favoriete dier om te eten het varken is. Maar ze ( religieuzen) glippen er toch nog doorheen :P
Wat is je afkomst dan als ik vragen mag?
pi_188669690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

Dat valt reuze mee.
pi_188669766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:36 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat is je afkomst dan als ik vragen mag?
Waarom is dat relevant? :P
pi_188669798
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Tijdens het uitgaan gebeurt niets anders :+

Dan lig je zo in bed met iemand die je pas 3 uur kent ofzo.
pi_188669810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant? :P
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag? :P
pi_188669956
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag? :P
Ja omdat ik niet snap wat het er toe doet.
pi_188670019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat ik niet snap wat het er toe doet.
Waarschijnlijk op basis van dat je nog steeds religie gasten aantrekt :P

Vaak hebben die een bepaalde voorkeur.
pi_188670047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja omdat ik niet snap wat het er toe doet.
Nou omdat je aangaf mijn favoriete dier om te eten het varken is. En deze religieuze gasten alsnog bij je aankloppen. Die haken dan meestal wel af idd
pi_188670056
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:
ond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Ja echt hoor, je moet je als man echt afvragen of je wel of niet wilt neuken. :') Je klinkt gefrustreerd.

En je hoeft geen gladjakker te zijn. Een goede vriend van mij heeft een gemiddeld uiterlijk en kan binnen een paar minuten iemand versieren. Sommige vrouwen staan daar gewoon voor open als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
pi_188670059
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ken ook werkelijk geen enkele vrouw die daar niet spontaan van opdroogt :D
Ik vind het best schattig :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2019 16:01:39 ]
pi_188670081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik vind het best schattig :D
Gek.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188670093
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
Vooral dat
Je zou je verbazen hoe weinig je als vrouw NORMAAL word aangesproken. Dus niet door iemand die over komt alsof ie nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien of alsof je een 06lijn bent etc. Maar gewoon als een mens
pi_188670226
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Ja echt hoor, je moet je als man echt afvragen of je wel of niet wilt neuken. :') Je klinkt gefrustreerd.
Misschien dat niet elke man echt veel behoefte heeft aan oppervlakkige seks met iemand waar ie geen connectie mee heeft?

Tenzij je natuurlijk zo'n figuur bent dat denkt dat je pas een 'echte man' bent als je altijd de kans grijpt om te neuken. Dan heb ik vooral medelijden met je. Ik ben geen 16 meer, dus ik spring niet als een geile hond bovenop iedereen die maar een beetje gewillig over komt.

quote:
En je hoeft geen gladjakker te zijn. Een goede vriend van mij heeft een gemiddeld uiterlijk en kan binnen een paar minuten iemand versieren. Sommige vrouwen staan daar gewoon voor open als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
Het is meer dat ik daar tijdens het uitgaan helemaal geen behoefte aan heb, en uiterlijk heeft er niks mee te maken, uitstraling wel. Op online apps is dat anders want dan kijkt iedereen vooral naar de mooie plaatjes en kun je niks met non-verbaal 'versieren', dat zou je moeten doen met smooth talken over tekst.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188670231
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:00 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Nou omdat je aangaf mijn favoriete dier om te eten het varken is. En deze religieuze gasten alsnog bij je aankloppen. Die haken dan meestal wel af idd
Dat was ook de bedoeling :P Maar dat zou moeten los staan van mijzelf en is het gewoon een afkeur voor bepaalde matches.
pi_188670620
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Vooral dat
Je zou je verbazen hoe weinig je als vrouw NORMAAL word aangesproken. Dus niet door iemand die over komt alsof ie nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien of alsof je een 06lijn bent etc. Maar gewoon als een mens
Ik ben wat dat betreft blij dat ik een man ben. Moet er niet aan denken constant te worden aangesproken. :')
pi_188671009
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Vooral dat
Je zou je verbazen hoe weinig je als vrouw NORMAAL word aangesproken. Dus niet door iemand die over komt alsof ie nog nooit een vrouw van dichtbij heeft gezien of alsof je een 06lijn bent etc. Maar gewoon als een mens
Je zult je verbazen hoeveel % van de vrouwen die normaal aangesproken worden je aankijken of je een stalker bent of debiel gedrag terug vertonen. Wellicht is dat de oorzaak.
pi_188671047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Je zult je verbazen hoeveel % van de vrouwen die normaal aangesproken worden je aankijken of je een stalker bent of debiel gedrag terug vertonen. Wellicht is dat de oorzaak.
:') Want het is de schuld van de vrouwen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188671097
quote:
2s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') Want het is de schuld van de vrouwen?
Zeg ik dat ergens? :')

Je doet net alsof elke vrouw die normaal aangesproken wordt bij wijze van het slipje al uittrekt. Niet overdrijven. 9 van de 10 keer moeten ze er gewoon niets van hebben, ook al zijn ze op zoek.
pi_188671123
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Zeg ik dat ergens? :')

Je doet net alsof elke vrouw die normaal aangesproken wordt bij wijze van het slipje al uittrekt. Niet overdrijven. 9 van de 10 keer moeten ze er gewoon niets van hebben, ook al zijn ze op zoek.
Correctie. Ze moeten niks van jou hebben. Wezelijk verschil.

Mensen lezen en zien of iemand er voor open staat is ook een ding. :)
pi_188671190
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Correctie. Ze moeten niks van jou hebben. Wezelijk verschil.

Mensen lezen en zien of iemand er voor open staat is ook een ding. :)
Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.

Ik heb liever een harde afwijzing dan niet durven een gesprek aan te knopen. Want dan weet je nooit of het iets had kunnen worden.

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
pi_188671203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:52 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Je zult je verbazen hoeveel % van de vrouwen die normaal aangesproken worden je aankijken of je een stalker bent of debiel gedrag terug vertonen. Wellicht is dat de oorzaak.
Euhm daardoor ga jij je als een debieletje gedragen? Je hebt toch ook nog zoiets als zelfrespect? Ik zou nog eerder stoppen met mensen aanspreken dan dan zoiets stoms gaan doen

Je logica is euhm onlogisch
pi_188671212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.
Wat denk je. Als een groep druk in een gesprek is over persoonlijke dingen dat ze zitten te wachten op jouw poging?

Het is best te zien aan lichaamshouding/oogcontact of iemand er voor open staat. Geen rocket science
pi_188671235
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.

Ik heb liever een harde afwijzing dan niet durven een gesprek aan te knopen. Want dan weet je nooit of het iets had kunnen worden.

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze koffie op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
Wel stoer dat je dit zo doet.
pi_188671238
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:04 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Wat denk je. Als een groep druk in een gesprek is over persoonlijke dingen dat ze zitten te wachten op jouw poging?

Het is best te zien aan lichaamshouding/oogcontact of iemand er voor open staat. Geen rocket science
Dat is weer een andere situatie. Zo kun je duizenden situaties bedenken. Ik had het over het algemeen.

En nee, als ze bezig is met vriendinnen of wat dan ook, dan stap ik ook niet op haar af. Maar dat is wel een hele specifieke situatie.
pi_188671241
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:59 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Correctie. Ze moeten niks van jou hebben. Wezelijk verschil.

Mensen lezen en zien of iemand er voor open staat is ook een ding. :)
Hoe weet je dat?
pi_188671256
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Euhm daardoor ga jij je als een debieletje gedragen? Je hebt toch ook nog zoiets als zelfrespect? Ik zou nog eerder stoppen met mensen aanspreken dan dan zoiets stoms gaan doen

Je logica is euhm onlogisch
Hoe kom je opeens erbij dat iemand zich als een debieltje gaat gedragen?
pi_188671288
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Je zegt het zelf.Ook al zijn ze op zoek, dan moeten ze nog niks van jou hebben. Als ze op zoek bent en jij bent in hun ogen aantrekkelijk wordt je echt niet afgeserveerd hoor

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:57 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Zeg ik dat ergens? :')

Je doet net alsof elke vrouw die normaal aangesproken wordt bij wijze van het slipje al uittrekt. Niet overdrijven. 9 van de 10 keer moeten ze er gewoon niets van hebben, ook al zijn ze op zoek.
pi_188671315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.Ook al zijn ze op zoek, dan moeten ze nog niks van jou hebben. Als ze op zoek bent en jij bent in hun ogen aantrekkelijk wordt je echt niet afgeserveerd hoor
[..]

Waar haal je uit mijn woorden dat dit betrekking heeft op mijzelf :?
pi_188671373
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:09 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je zegt het zelf.Ook al zijn ze op zoek, dan moeten ze nog niks van jou hebben. Als ze op zoek bent en jij bent in hun ogen aantrekkelijk wordt je echt niet afgeserveerd hoor
En dat kun je van een afstand ruiken?

Als een vrouw iemand niet aantrekkelijk vindt dan hoeft ze nog altijd niet te reageren alsof je een creepy stalker bent die het gore lef heeft om haar op dat moment aan te spreken.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671392
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:07 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Hoe kom je opeens erbij dat iemand zich als een debieltje gaat gedragen?
Omdat jij het de oorzaak noemt van het door mij beschreven gedrag
En dat gedrag is euhm debiel
pi_188671415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Wat is er nou weer mis met een beetje de juiste moves om een vrouw op de eerste date overstag te laten gaan?
pi_188671426
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wel stoer dat je dit zo doet.
Thanks :)

Ik heb al wat afwijzingen gehad :P Maar er zal nog veel volgen. Daar ben ik van overtuigd. Maar zonder afwijzingen zal ik ook nooit te weten komen of ze het wel of niet ziet zitten. Daarom heb ik liever afwijzingen nadat ik initiatief heb genomen voor een date.
pi_188671448
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met een beetje de juiste moves om een vrouw op de eerste date overstag te laten gaan?
In principe niets, maar het is niet voor iedereen heel natuurlijk. Voor veel mannen is het een aangeleerd kunstje.

Bovendien vind ik de term 'overstag gaan' al op het randje, als je een vrouw moet 'overtuigen' om op de avond zelf seks te hebben dan wil ze het dus niet.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671514
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wat is er nou weer mis met een beetje de juiste moves om een vrouw op de eerste date overstag te laten gaan?
Klinkt wat geforceerd. Als ze in eerste instantie al niet enthousiast is, dan wordt ze dat ook niet opeens op de date wel.
pi_188671530
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In principe niets, maar het is niet voor iedereen heel natuurlijk. Voor veel mannen is het een aangeleerd kunstje.

Bovendien vind ik de term 'overstag gaan' al op het randje, als je een vrouw moet 'overtuigen' om op de avond zelf seks te hebben dan wil ze het dus niet.
Dat is wat jij erin leest, niet wat ik bedoel met overstag gaan.

Overigens gaf je aan dat je als man jezelf ook af moet vragen of je zo wil zijn. Dat klinkt toch niet heel erg positief. Gladjakker ook niet. En ik betwist ook dat je een gladjakker moet zijn.
pi_188671538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dit weet je ook niet van een afstand. Aanspreken en een gesprek aanknopen. Pas na een gesprek en het nemen van initiatief weet je pas of ze geïnteresseerd is.

Ik heb liever een harde afwijzing dan niet durven een gesprek aan te knopen. Want dan weet je nooit of het iets had kunnen worden.

Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^
Je moet niet vragen of ze met je op date wilt.

Weet niet of je dat ook letterlijk heb gedaan, maar het is beter om gewoon te vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. Als je namelijk tijdens het gesprek al met haar hebt geflirt en zij flirte terug dan weet zij ook wel dat het een date is.

Zorg wel dat je eerst met haar hebt geflirt voordat je haar vraagt of ze wat wil drinken.
pi_188671555
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:22 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat is wat jij erin leest, niet wat ik bedoel met overstag gaan.
Leg dan eens uit wat je er wel mee bedoelt en hoe dat relateert met 'enthousiastic consent'.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Klinkt wat geforceerd. Als ze in eerste instantie al niet enthousiast is, dan wordt ze dat ook niet opeens op de date wel.
Ook voor jou: dat is wat je erin wil lezen.

Wat ik ermee bedoel is dat je beiden zonder verwachting begint met het gesprek of de date en dat dat dan leidt tot seks.
pi_188671586
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je moet niet vragen of ze met je op date wilt.

Weet niet of je dat ook letterlijk heb gedaan, maar het is beter om gewoon te vragen of ze zin heeft om wat te gaan drinken. Als je namelijk tijdens het gesprek al met haar hebt geflirt en zij flirte terug dan weet zij ook wel dat het een date is.

Zorg wel dat je eerst met haar hebt geflirt voordat je haar vraagt of ze wat wil drinken.
Ik zeg niet: 'Hey kom op date'. Nee, ik vraag gewoon of ze wat wil drinken. Dat verpak ik even als 'date'. Gewoon zonder verwachtingen behalve dan een gezellige avond of middag.
pi_188671601
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:23 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Leg dan eens uit wat je er wel mee bedoelt en hoe dat relateert met 'enthousiastic consent'.
Uiteraard zijn ze altijd enthousiast na afloop. ;)
pi_188671614
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ik zeg niet: 'Hey kom op date'. Nee, ik vraag gewoon of ze wat wil drinken. Dat verpak ik even als 'date'. Gewoon zonder verwachtingen behalve dan een gezellige avond of middag.
Maar heb je wel er eerst voor gezorgt dat er een bepaalde spanning hangt?
pi_188671619
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Uiteraard zijn ze altijd enthousiast na afloop. ;)
Je hebt zojuist dus precies mijn gladjakker-punt bewezen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671674
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je hebt zojuist dus precies mijn gladjakker-punt bewezen.
Ergens ben ik benieuw hoe dan, maar ergens denk ik ook 'laat maar'.

Whatever. Ik begrijp nog steeds niet waarom jij vindt dat je als man eigenlijk niet de skills (ik kom even niet op een fatsoenlijk alternatief voor dit woord nu) zou moeten willen hebben om met een vrouw op de eerste avond in bed te belanden.
pi_188671756
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:26 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maar heb je wel er eerst voor gezorgt dat er een bepaalde spanning hangt?
Wat is dat? 'Een bepaalde spanning hangt'?
pi_188671781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ergens ben ik benieuw hoe dan, maar ergens denk ik ook 'laat maar'.
Je zegt gekscherend dat ze na afloop enthousiast is, daarmee impliceer je dat ze dat van te voren niet is en dat je d'r moet overtuigen dat ze hier geen spijt van gaat krijgen. Frame het hoe je dat wil, maar dat is echt een rode vlag voor mij. Sterker nog, ik ben in dat soort situaties eerder terughoudend dus het zal eerder voorkomen dat een vrouw mij moet overtuigen om mee naar huis te gaan.

quote:
Whatever. Ik begrijp nog steeds niet waarom jij vindt dat je als man eigenlijk niet de skills (ik kom even niet op een fatsoenlijk alternatief voor dit woord nu) zou moeten willen hebben om met een vrouw op de eerste avond in bed te belanden.
Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik vind het best als het gebeurt, zolang je er allebei maar even gemotiveerd in bent en het niet een spelletje wordt om de vrouw te overwinnen. Ook niet als ze zich anders een slet zou voelen -- als ze twijfels heeft (ook als dat alleen non-verbale twijfels zijn), gaat het feestje niet door, klaar.

Vrouwen in bed lullen is niet iets waardoor je ineens meer mannelijk wordt of zo.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is dat? 'Een bepaalde spanning hangt'?
Heeft te maken met er voor zorgen dat ze jou onderscheid van een vriend. Je wilt immers niet platonisch met haar worden toch?

Je gaat immers niet met een vriend op date.
pi_188671851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heeft te maken met er voor zorgen dat ze jou onderscheid van een vriend. Je wilt immers niet platonisch met haar worden toch?

Je gaat immers niet met een vriend op date.
Je legt nog steeds niet concreet uit wat je met 'een bepaalde spanning' precies bedoelt.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188671898
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook voor jou: dat is wat je erin wil lezen.

Wat ik ermee bedoel is dat je beiden zonder verwachting begint met het gesprek of de date en dat dat dan leidt tot seks.
Niemand begint zonder verwachtingen aan een gesprek, en al helemaal niet aan een date.. Al roept iedereen wel keihard dat ze "geen verwachtingen" hebben :').
pi_188671955
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je legt nog steeds niet concreet uit wat je met 'een bepaalde spanning' precies bedoelt.
Exact :') :')

quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Heeft te maken met er voor zorgen dat ze jou onderscheid van een vriend. Je wilt immers niet platonisch met haar worden toch?

Je gaat immers niet met een vriend op date.
Nee joh? Met wie ga je dan op date?
pi_188671962
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je legt nog steeds niet concreet uit wat je met 'een bepaalde spanning' precies bedoelt.
Een sexuele spanning.
pi_188671995
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Je zegt gekscherend dat ze na afloop enthousiast is, daarmee impliceer je dat ze dat van te voren niet is en dat je d'r moet overtuigen dat ze hier geen spijt van gaat krijgen. Frame het hoe je dat wil, maar dat is echt een rode vlag voor mij. Sterker nog, ik ben in dat soort situaties eerder terughoudend dus het zal eerder voorkomen dat een vrouw mij moet overtuigen om mee naar huis te gaan.
[..]

Dat moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik vind het best als het gebeurt, zolang je er allebei maar even gemotiveerd in bent en het niet een spelletje wordt om de vrouw te overwinnen. Ook niet als ze zich anders een slet zou voelen -- als ze twijfels heeft (ook als dat alleen non-verbale twijfels zijn), gaat het feestje niet door, klaar.

Vrouwen in bed lullen is niet iets waardoor je ineens meer mannelijk wordt of zo.
Als je elkaar nog niet kent, hoe kun je dan al vooraf elkaar stuk willen trekken? Dat ontstaat gedurende de avond.

Jouw negatieve gedachten daarbij zijn helemaal voor jou.
pi_188671998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een sexuele spanning.
Nog altijd een antwoord in het kringetje.

Wat onderscheidt die sexuele spanning van wat anders?

Moet je tijdens je date in je blote bast onder de Axe zitten? :P :+
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188672004
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een sexuele spanning.
Ja hoor, daar komt de aap uit de mouw.

Dus gericht op snel seks dus? Dat is wat je hiermee probeert te zeggen... Prima als je dat wil. Daar hint jij blijkbaar steeds op bij het praten met een vrouw. Prima, moet je zelf weten. Maar ik date met een ander doel ;)
pi_188672056
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
Als je elkaar nog niet kent, hoe kun je dan al vooraf elkaar stuk willen trekken? Dat ontstaat gedurende de avond.
Dat is dus een beetje de crux: Genoeg kerels die van te voren al weten dat ze hun date die avond stuk willen trekken (want, zij zijn man en ze krijgen de kans op poes, daar zeg je toch nóóit nee tegen :')), of zij dat nu wil of niet. Dat is één van de redenen waarom vrouwen casual dates snel vermijden.

En vooral als het om apps gaat merk je dat 100x sterker.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188672058
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:41 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja hoor, daar komt de aap uit de mouw.

Dus gericht op snel seks dus? Dat is wat je hiermee probeert te zeggen... Prima als je dat wil. Daar hint jij blijkbaar steeds op bij het praten met een vrouw. Prima, moet je zelf weten. Maar ik date met een ander doel ;)
:')

Het heeft niks met snelle seks te maken. Maar om te zorgen dat ze jou interessant vindt.
pi_188672083
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:41 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Nog altijd een antwoord in het kringetje.

Wat onderscheidt die sexuele spanning van wat anders?

Moet je tijdens je date in je blote bast onder de Axe zitten? :P :+
Nee.

Je bent toch wel eens op date geweest neem ik aan? Weet je nog hoe je toen die dates voor elkaar hebt gekregen?
pi_188672098
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Niemand begint zonder verwachtingen aan een gesprek, en al helemaal niet aan een date.. Al roept iedereen wel keihard dat ze "geen verwachtingen" hebben :').
Ik spreek zo vaak mensen aan, 99% van de tijd zonder dat er ook maar iets van een gedachte achter zit van ‘die lijkt mij leuk’. Gewoon sociaal gedrag dus.

Absoluut zonder verwachting dus.

Verder lijkt mij dat jij niet helemaal begrijpt wat mensen daarmee bedoelen.
pi_188672146
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Dat is dus een beetje de crux: Genoeg kerels die van te voren al weten dat ze hun date die avond stuk willen trekken (want, zij zijn man en ze krijgen de kans op poes, daar zeg je toch nóóit nee tegen :')), of zij dat nu wil of niet. Dat is één van de redenen waarom vrouwen casual dates snel vermijden.

En vooral als het om apps gaat merk je dat 100x sterker.
Die zullen er best zijn. Wat heeft dat met mij te maken?
pi_188672177
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee.

Je bent toch wel eens op date geweest neem ik aan? Weet je nog hoe je toen die dates voor elkaar hebt gekregen?
Vaak genoeg, alleen is het nooit zo geweest dat een date mij die avond nog de kleren van het lijf wilde trekken omdat er een bepaalde 'spanning' was.

En ik kan zo echt niet pinpointen wat mijn succesvolle dates (dat zijn er hooguit 3 of 4 die in een relatie eindigden) onderscheidt van de dates die wel leuk zijn, maar waarbij het gevoel er niet was.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188672193
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

:')

Het heeft niks met snelle seks te maken. Maar om te zorgen dat ze jou interessant vindt.
Moet dat perse met seksuele spanning? Want dat is wel wat je zegt. :') :')
pi_188672212
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:47 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Vaak genoeg, alleen is het nooit zo geweest dat een date mij die avond nog de kleren van het lijf wilde trekken omdat er een bepaalde 'spanning' was.

En ik kan zo echt niet pinpointen wat mijn succesvolle dates (dat zijn er hooguit 3 of 4 die in een relatie eindigden) onderscheidt van de dates die wel leuk zijn, maar waarbij het gevoel er niet was.
Nogmaals het gaat niet om snelle seks hier. Maar om te zorgen dat ze überhaupt met je op date wilt.
pi_188672215
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Moet dat perse met seksuele spanning? Want dat is wel wat je zegt. :') :')
Denk dat ze het beter kunnen omschrijven als flirten.
pi_188672230
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Moet dat perse met seksuele spanning? Want dat is wel wat je zegt. :') :')
Ik snap anders precies wat hij bedoelt.

Waarom al dat haarkloven?
pi_188672246
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:44 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik spreek zo vaak mensen aan, 99% van de tijd zonder dat er ook maar iets van een gedachte achter zit van ‘die lijkt mij leuk’. Gewoon sociaal gedrag dus.

Absoluut zonder verwachting dus.

Verder lijkt mij dat jij niet helemaal begrijpt wat mensen daarmee bedoelen.
Juist als je iemand leuk vind, in eerste instantie, nog voor een ontmoeting, dan is die verwachting alleen maar groter..
pi_188672249
Het raakt ook een beetje offtopic.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188672272
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat ze het beter kunnen omschrijven als flirten.
Ja prima, maar wat is 'flirten' dan precies?
pi_188672290
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:47 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Moet dat perse met seksuele spanning? Want dat is wel wat je zegt. :') :')
Je neemt het te letterlijk en associeert het meteen met seks.

Maar het gaat meer om het idee dat ze nieuwsgierig naar jou wordt. En dat doe je dus door middel van flirten.
pi_188672305
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:49 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap anders precies wat hij bedoelt.

Waarom al dat haarkloven?
Dankjewel. :+
pi_188672315
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:50 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja prima, maar wat is 'flirten' dan precies?
subtiel aangeven dat je de ander aantrekkelijk vindt denk ik?
pi_188672361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:50 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Je neemt het te letterlijk en associeert het meteen met seks.

Maar het gaat meer om het idee dat ze nieuwsgierig naar jou wordt. En dat doe je dus door middel van flirten.
Nee, jij begint ermee. Jij begint met 'seksuele spanning'. Dat is dus niet hinten naar seks? Probleem bij jou is, is dat je teveel in je eigen gelijk zit. Als iemand je daarop aanspreekt, je dat anders probeert te formuleren.

En dat nieuwsgierig worden naar jou of iets dergelijks zei je niet. Want je zei heel stellig: 'seksuele spanning'. Dus wat is het?

En 'flirten', wat is dat dan precies? Het creëren van seksuele spanning zoals je eerst zei?
pi_188672374
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:49 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Juist als je iemand leuk vind, in eerste instantie, nog voor een ontmoeting, dan is die verwachting alleen maar groter..
Hoe moet ik nou weten of ik iemand leuk vind die ik nog niet heb ontmoet.

Ik weet hoogstens een beetje of ik haar aantrekkelijk vindt. En dat valt ook de ene keer mee en de andere keer tegen.
pi_188672397
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:51 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

subtiel aangeven dat je de ander aantrekkelijk vindt denk ik?
Kijk, daar komt al de twijfel.

'Flirten' is dus heel subjectief. Je kunt flirten met de intentie met seks. Seksuele spanning zoals Solid Snake zegt. Maar flirten kan ook heel goed zijn het leren kennen van iemand zonder enige verwachtingen, waarbij wel uiteindelijk initiatief wordt genomen om iets te drinken of iets dergelijks. Dus flirten is voor iedereen en voor iedere sociale setting anders.

Het is dus meer van wat JIJ wil en welk doel je wil bereiken. En met dat doel 'flirt' je.
pi_188672444
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:54 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Kijk, daar komt al de twijfel.

'Flirten' is dus heel subjectief. Je kunt flirten met de intentie met seks. Seksuele spanning zoals Solid Snake zegt. Maar flirten kan ook heel goed zijn het leren kennen van iemand zonder enige verwachtingen, waarbij wel uiteindelijk initiatief wordt genomen om iets te drinken of iets dergelijks. Dus flirten is voor iedereen en voor iedere sociale setting anders.

Het is dus meer van wat JIJ wil en welk doel je wil bereiken. En met dat doel 'flirt' je.
Ben ik met je eens hoor :P Je kan bv ook flirten om iets gedaan te krijgen van een ander.
pi_188672458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:53 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, jij begint ermee. Jij begint met 'seksuele spanning'. Dat is dus niet hinten naar seks? Probleem bij jou is, is dat je teveel in je eigen gelijk zit. Als iemand je daarop aanspreekt, je dat anders probeert te formuleren.

En dat nieuwsgierig worden naar jou of iets dergelijks zei je niet. Want je zei heel stellig: 'seksuele spanning'. Dus wat is het?

En 'flirten', wat is dat dan precies? Het creëren van seksuele spanning zoals je eerst zei?
Nee ik ging er namelijk vanuit dat jij dat allemaal al wist.

Maar dit verklaard wel waarom ze inderdaad niet met je op date ging.

No offence.
pi_188672479
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik ken ook werkelijk geen enkele vrouw die daar niet spontaan van opdroogt :D
Ow ;(
pi_188672495
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben ik met je eens hoor :P Je kan bv ook flirten om iets gedaan te krijgen van een ander.
Precies.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:57 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Nee ik ging er namelijk vanuit dat jij dat allemaal al wist.

Maar dit verklaard wel waarom ze inderdaad niet met je op date ging.

No offence.
Wat?

En dit kan je zo even uit de lucht grijpen waarom ze niet met mij op date ging? Je kan dus in haar hoofd kijken. Top hoor. Wil je nu een taart?

Of ben je gewoon jaloers? Ah, dat zal het wel zijn ;)
pi_188672520
Ik schijn vaak te flirten zonder dat ik het zo bedoel of door heb ;(
Dan doe ik gewoon aardig of toon ik interesse en dan komt dat over als flirten

Naja. Hebben ze ook een fijne dag he
pi_188672538
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Precies.
[..]

Wat?

En dit kan je zo even uit de lucht grijpen waarom ze niet met mij op date ging? Je kan dus in haar hoofd kijken. Top hoor. Wil je nu een taart?

Of ben je gewoon jaloers? Ah, dat zal het wel zijn ;)
Ja ik ben echt mega jaloers ;(

Ik probeerde uiteraard alleen maar te helpen door tips te geven. :')
pi_188672544
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Allures het volgende:
Ik schijn vaak te flirten zonder dat ik het zo bedoel of door heb ;(
Dan doe ik gewoon aardig of toon ik interesse en dan komt dat over als flirten

Naja. Hebben ze ook een fijne dag he
Mannen verwarren heel vaak vriendelijkheid met flirten als ze iets in de dame zien. ;)
pi_188672561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mannen verwarren heel vaak vriendelijkheid met flirten als ze iets in de dame zien. ;)
Dit ja. :D
pi_188672596
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja ik ben echt mega jaloers ;(

Ik probeerde uiteraard alleen maar te helpen door tips te geven. :')
Oké. Welke tips? :')
pi_188672604
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mannen verwarren heel vaak vriendelijkheid met flirten als ze iets in de dame zien. ;)
nou ik ben ook wel (semi) extravert geloof ik (al schijn ik dan dus niet op fok te kunnen zitten :P ) en redelijk sociaal en dat word dan vaak gewoon verkeerd gelezen. Alsof wat ik doe dan heel speciaal op die persoon gericht is, maar zo doe ik naar alle mensen
Maar als je het niet gewend bent of niet zo vaak mensen tegen komt lijkt het misschien wel uitzonderlijk gok ik
pi_188672632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:01 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Mannen verwarren heel vaak vriendelijkheid met flirten als ze iets in de dame zien. ;)
Ja true. Maar dit kan inderdaad doorslaan (niet bij alle mannen). Ik denk dat je op een gegeven moment die move moet maken. Want anders blij je altijd 'vriendelijk' tegen haar. Waar op zich niets mis mee is als je vrienden wil worden. Maar als je meer wil, dan moet je ook de volgende stap durven zetten. Als daar dan een afwijzing tegenover staat, dan prima en ga je verder. Beetje makkelijk gezegd, maar zo werkt het wel.
pi_188672656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:04 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ik ben ook wel (semi) extravert geloof ik (al schijn ik dan dus niet op fok te kunnen zitten :P ) en redelijk sociaal en dat word dan vaak gewoon verkeerd gelezen. Alsof wat ik doe dan heel speciaal op die persoon gericht is, maar zo doe ik naar alle mensen
Maar als je het niet gewend bent of niet zo vaak mensen tegen komt lijkt het misschien wel uitzonderlijk gok ik
Das toch nergens gezegd joh.
pi_188672705
Check de smiley, kom maar van de kast hoor
pi_188672727
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:08 schreef Allures het volgende:
Check de smiley, kom maar van de kast hoor
Ja _O- Mooi jij. Totaal uit het niets dat er bij halen.

Check mijn smiley trouwens ook. *O*
pi_188672757
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:03 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Oké. Welke tips? :')
Waardoor je er voor kan zorgen dat de volgende dame waarmee je IRL spreekt wel met je op date wilt.
pi_188672767
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waardoor je er voor kan zorgen dat de volgende dame waarmee je IRL spreekt wel met je op date wilt.
Ben benieuwd date master. :D
pi_188672778
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:11 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben benieuwd date master. :D
Ik heb het al aan hem geprobeerd uit te leggen.
pi_188672792
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:10 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Waardoor je er voor kan zorgen dat de volgende dame waarmee je IRL spreekt wel met je op date wilt.
Ja joh. Waar blijft de tips dan? :')

Dit bedoel ik: je zit vast in je eigen gelijk ;)
pi_188672796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ik heb het al aan hem geprobeerd uit te leggen.
Ja is toch onzin om dit te zeggen. Je weet toch niet hoe dat gesprek is gegaan. Dat meisje had waarschijnlijk gewoon geen interesse. Maken tips ook niet meer uit.

Hij heeft het haar gevraagd. Doen de meeste hier ook niet maar hebben wel commentaar op dit forum.
pi_188672801
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:12 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja joh. Waar blijft de tips dan? :')

Dit bedoel ik: je zit vast in je eigen gelijk ;)
Dat heb ik toch net aan je proberen uit te leggen.

Maar jij gelooft het niet. Dan houdt het op.
pi_188672818
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:13 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dat heb ik toch net aan je proberen uit te leggen.

Maar jij gelooft het niet. Dan houdt het op.
Nee, jij hebt geen tips of uitleg gegeven. Jij hebt alleen maar commentaar zitten leveren achter je computertje. Dapper van je hoor, echt top! :') :')
pi_188672823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:05 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja true. Maar dit kan inderdaad doorslaan (niet bij alle mannen). Ik denk dat je op een gegeven moment die move moet maken. Want anders blij je altijd 'vriendelijk' tegen haar. Waar op zich niets mis mee is als je vrienden wil worden. Maar als je meer wil, dan moet je ook de volgende stap durven zetten. Als daar dan een afwijzing tegenover staat, dan prima en ga je verder. Beetje makkelijk gezegd, maar zo werkt het wel.
Euh. Ja. Maar daar ging het even niet over. Ik ben helemaal voor ervoor gaan als je iemand leuk vindt.
pi_188672825
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:14 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, jij hebt geen tips of uitleg gegeven. Jij hebt alleen maar commentaar zitten leveren achter je computertje. Dapper van je hoor, echt top! :') :')
Maat ik probeer je alleen maar te helpen. _O-
pi_188672826
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Euh. Ja. Maar daar ging het even niet over. Ik ben helemaal voor ervoor gaan als je iemand leuk vindt.
^O^
pi_188672832
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maat ik probeer je alleen maar te helpen. _O-
Hoe dan? :')

Je weet niets van het gesprek en wat er gezegd is.
pi_188672836
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:15 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Maat ik probeer je alleen maar te helpen. _O-
Ja joh?

Iets zeggen wat totaal nergens op slaat en zelf de dingen invullen die totaal niet waar zijn is helpen?

Je hebt issues kerel :')
pi_188672858
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe dan? :')

Je weet niets van het gesprek en wat er gezegd is.
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja joh?

Iets zeggen wat totaal nergens op slaat en zelf de dingen invullen die totaal niet waar zijn is helpen?

Je hebt issues kerel :')
Ik geef het echt op met jullie.

Ik snap nu precies hoe DaggerOne zich af en toe voelt als hij probeert te helpen.
pi_188672872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

[..]

Ik geef het echt op met jullie.

Ik snap nu precies hoe DaggerOne zich af en toe voelt als hij probeert te helpen.
Nou ja zeg. ben je nou serieus?
pi_188672878
Lekker inhoudelijke reactie ook meneer de datemaster.
pi_188672890
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:16 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

[..]

Ik geef het echt op met jullie.

Ik snap nu precies hoe DaggerOne zich af en toe voelt als hij probeert te helpen.
Pfoe, nu het slachtoffertje spelen? Oh wat ben ik zielig en oh wat kan ik mij indenken zoals DaggerOne... :')

Het verschil is: DaggerOne komt tenminste met zinnige dingen. Legt uit, vult niet dingen in voor anderen. Hij komt tenminste met onderbouwde, genuanceerde posts. Maar jij? :')
pi_188672891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Lekker inhoudelijke reactie ook meneer de datemaster.
Stel je voor dat hij zijn supergeheime date-recept aan iedereen prijs zou geven!
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188672899
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:18 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Stel je voor dat hij zijn supergeheime date-recept aan iedereen prijs zou geven!
_O- _O-
pi_188672908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:18 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Pfoe, nu het slachtoffertje spelen? Oh wat ben ik zielig en oh wat kan ik mij indenken zoals DaggerOne... :')

Het verschil is: DaggerOne komt tenminste met zinnige dingen. Legt uit, vult niet dingen in voor anderen. Hij komt tenminste met onderbouwde, genuanceerde posts. Maar jij? :')
Slaat echt nergens op dit.
pi_188672930
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Slaat echt nergens op dit.
Nee idd :')
pi_188672935
Waarschijnlijk was zijn tip dat je meer op sex moet aansturen, had ze vast wel gehapt. Want hey ze praat al met je dus ze wilt vast ook wel een date.
pi_188672972
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarschijnlijk was zijn tip dat je meer op sex moet aansturen, had ze vast wel gehapt. Want hey ze praat al met je dus ze wilt vast ook wel een date.
Maar echt. _O- _O-

Maar hij is de datemaster. Dus hij weet elke vrouw haar benen te spreiden door 'seksuele spanning'! En hij kan ook in een vrouwenhoofd kijken, want hij weet EXACT waarom een vrouw niet met iemand op date wil :{
pi_188673374
@VEM2012

In ieder geval snapte jij wat ik bedoelde dus dat stelt mij gerust :+
pi_188673419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:48 schreef Solid-Snake het volgende:
@:VEM2012

In ieder geval snapte jij wat ik bedoelde dus dat stelt mij gerust :+
Anders reageer je ff inhoudelijk. :)

De discussie ging over wel of niet de juiste sfeer creëren. Ik heb nergens kunnen lezen dat black soldier heeft omschreven hoe het gesprek ging. Dus waarvoor zou je dan tips willen geven?
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 18:50:59 #200
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188673426
Dat gevit op elkaar is wel weer klaar nu. Dit topic gaat over datingsites en apps, en niet over 'hoe gooien we met modder naar elkaar'.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188673521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Anders reageer je ff inhoudelijk. :)

De discussie ging over wel of niet de juiste sfeer creëren. Ik heb nergens kunnen lezen dat black soldier heeft omschreven hoe het gesprek ging. Dus waarvoor zou je dan tips willen geven?
"Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^ "

Op basis hiervan ben ik er van uitgegaan dat er waarschijnlijk geen geflirt heeft plaatsgevonden.

Dus toen probeerde ik dat uit te leggen hoe je dat eventueel in de toekomst anders kan doen. Maar toen begonnen mensen defensief te reageren.
pi_188673548
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

"Laatst ook nog. We hadden even gesproken irl, was leuk en gezellig (informele setting op de universiteit). Vervolgens gevraagd of ze op date wilde. Nooit meer iets van gehoord. En dat vind ik prima. Ik weet iig dat ze niets wil. ^O^ "

Op basis hiervan ben ik er van uitgegaan dat er waarschijnlijk geen geflirt heeft plaatsgevonden.

Dus toen probeerde ik dat uit te leggen hoe je dat eventueel in de toekomst anders kan doen.
Ja aanname dus. Moet je niet zo uit de hoogte doen met dat je het opgeeft met sommige fokkers.
pi_188673559
Overigens zijn er vele manieren om de sfeer te veranderen en met verschillende doelen. Dat was de discussie.
pi_188673568
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja aanname dus. Moet je niet zo uit de hoogte doen met dat je het opgeeft met sommige fokkers.
Dit is niet de eerste keer dat tips over flirten worden gegeven, maar dan word er elke keer super defensief gereageerd.

Oke m'n opmerking over niet met hem uitgaan was onnodig, dat geef ik toe.
pi_188673578
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:55 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]
Op basis hiervan ben ik er van uitgegaan dat er waarschijnlijk geen geflirt heeft plaatsgevonden.
Nee, ze vond hem gewoon niet op die manier aantrekkelijk. Kan je tegenop flirten wat je wil, maar dan wordt ze hooguit verliefd op het toneelstukje wat je op aan het voeren bent, en niet op jou. En dat duurt niet lang.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:00:01 #206
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188673600
Die discussie is dus klaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188673610
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja maar je hebt niet genoeg informatie om te denken dat je met jouw tips het hem wel was gelukt. Das het punt. Je weet het niet. Je doet zelf een aanname.
Zoals DaggerOne ook al een keer heeft uitgelegd. Er is een bepaalde dynamiek die er altijd is. De situaties kunnen veranderen, maar die dynamiek niet.
pi_188673613
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:00 schreef CoolGuy het volgende:
Die discussie is dus klaar.
Ja, excuus.
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 19:01:01 #209
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_188673624
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 19:00 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Ja, excuus.
Top.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_188682153
Als je er niet uitkomt, date dan muzikanten :)

[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 02:50:28 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188682287
Vrouwen op die apps sporen gewoon niet...
Je gaat meerdere keren mee op date, wederzijds wordt er uitgesproken dat je elkaar leuk vind en vervolgens blokkeren ze je.

Fatsoen is weer ver te zoeken.
pi_188682319
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen op die apps sporen gewoon niet...
Je gaat meerdere keren mee op date, wederzijds wordt er uitgesproken dat je elkaar leuk vind en vervolgens blokkeren ze je.

Fatsoen is weer ver te zoeken.
Toch niet de vrouw waar je helemaal Wow van was en waar t zo leuk mee ging??? :o
Jullie zijn toch een tijdje aan t daten?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  donderdag 29 augustus 2019 @ 03:26:36 #213
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_188682337
quote:
11s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:14 schreef Prisha het volgende:

[..]

Toch niet de vrouw waar je helemaal Wow van was en waar t zo leuk mee ging??? :o
Jullie zijn toch een tijdje aan t daten?
Yup die ja, van het ene op het andere moment vaag doen en overal een excuus voor.
pi_188682514
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Yup die ja, van het ene op het andere moment vaag doen en overal een excuus voor.
Een ander die leuker is ontmoet dus. Tsja, hoort erbij.
pi_188682951
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 06:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Een ander die leuker is ontmoet dus. Tsja, hoort erbij.
Het is wel zo dat vrouwen soms op gevoel een hele rare wending kunnen maken. Heb ook weleens gehad dat ik 3 weken aan het appen was met een meisje die zou langskomen. Constant spanning opbouwen, puntje bij paaltje: Nee ik kan niet, want heb al een andere afspraak. Sorry, sorry, sorry. Had er zoveel zin in!

Poging 2: Nee, ik ben ziek maar oh wat vind ik dit erg! Komt helemaal goed.

Poging 3: Ja ik vind het toch allemaal te spannend, de groeten.

En dan vervolgens ontzettend verbaasd en verbolgen zijn als je na weken vol valse beloftes en spanning opbouwen op zo'n bericht niet zo enthousiast reageert. :')
pi_188682993
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 03:26 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Yup die ja, van het ene op het andere moment vaag doen en overal een excuus voor.
Ah joh :{ en je klonk zo positief en enthousiast. Jullie hadden toch best wel wat dates en zo erop zitten toch?
Of wacht...ging zij op vakantie, of verwar ik je met iemand anders?
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_188683030
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen op die apps sporen gewoon niet...
Je gaat meerdere keren mee op date, wederzijds wordt er uitgesproken dat je elkaar leuk vind en vervolgens blokkeren ze je.

Fatsoen is weer ver te zoeken.
Zo maar geblockt? :{
pi_188683044
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen mensen soms op gevoel een hele rare wending kunnen maken. Heb ook weleens gehad dat ik 3 weken aan het appen was met een meisje die zou langskomen. Constant spanning opbouwen, puntje bij paaltje: Nee ik kan niet, want heb al een andere afspraak. Sorry, sorry, sorry. Had er zoveel zin in!

Poging 2: Nee, ik ben ziek maar oh wat vind ik dit erg! Komt helemaal goed.

Poging 3: Ja ik vind het toch allemaal te spannend, de groeten.

En dan vervolgens ontzettend verbaasd en verbolgen zijn als je na weken vol valse beloftes en spanning opbouwen op zo'n bericht niet zo enthousiast reageert. :')
Fixed.
pi_188683121
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 18:00 schreef Allures het volgende:
Ik schijn vaak te flirten zonder dat ik het zo bedoel of door heb ;(
Dan doe ik gewoon aardig of toon ik interesse en dan komt dat over als flirten

Naja. Hebben ze ook een fijne dag he
Ik moet wel zeggen dat dit vaak verwarrend werkt hoor. Ik ben in de trein de afgelopen maanden 2 keer aangesproken door mooie leuke spontane blonde meiden. (In het tussengedeelte tussen de coupés in, waar verder niemand zat.) Beide keren supergezellige gesprekken, voor mijn gevoel echt flirterig. Leuker dan veel dates ook. :D

Ben je bijna bij je bestemming: Ja ik woon samen met mijn vriend. :')
pi_188683132
quote:
14s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:42 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Fixed.
Tuurlijk, maar omdat in dit topic regelmatig (terecht) op mannelijke zwaktes wordt gewezen is dit wel een punt dat ik herken en wat ik vaker hoor bij vrouwen.

Niet erg maar mag wel genoemd worden toch?
pi_188683150
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar omdat in dit topic regelmatig (terecht) op mannelijke zwaktes wordt gewezen is dit wel een punt dat ik herken en wat ik vaker hoor bij vrouwen.

Niet erg maar mag wel genoemd worden toch?
Je mag alles benoemen :P Maar dit is natuurlijk niet alleen aan vrouwen behouden.
pi_188683193
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je mag alles benoemen :P Maar dit is natuurlijk niet alleen aan vrouwen behouden.
Zeker niet maar ik voel wel een beetje met @S95Sedan mee. Dat is echt een ontzettend klotegevoel en absoluut niet hoe ik met dates omga.
pi_188683286
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen soms op gevoel een hele rare wending kunnen maken. Heb ook weleens gehad dat ik 3 weken aan het appen was met een meisje die zou langskomen. Constant spanning opbouwen, puntje bij paaltje: Nee ik kan niet, want heb al een andere afspraak. Sorry, sorry, sorry. Had er zoveel zin in!

Poging 2: Nee, ik ben ziek maar oh wat vind ik dit erg! Komt helemaal goed.

Poging 3: Ja ik vind het toch allemaal te spannend, de groeten.

En dan vervolgens ontzettend verbaasd en verbolgen zijn als je na weken vol valse beloftes en spanning opbouwen op zo'n bericht niet zo enthousiast reageert. :')
Ja, mijn reactie zou dan zijn: graag of niet. Sowieso als afspraken afgezegd worden, dan weet je vaak al voldoende. Een keer ziek kan altijd, maar zodra ik het gevoel heb dat de ander niet echt er vol voor wil gaan, dan verlies ik zelf mijn interesse. En dat benoem ik ook zo. Dan kunnen ze hun gedrag nog bijsturen en zo niet, ook helemaal prima.
pi_188683326
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:51 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik moet wel zeggen dat dit vaak verwarrend werkt hoor. Ik ben in de trein de afgelopen maanden 2 keer aangesproken door mooie leuke spontane blonde meiden. (In het tussengedeelte tussen de coupés in, waar verder niemand zat.) Beide keren supergezellige gesprekken, voor mijn gevoel echt flirterig. Leuker dan veel dates ook. :D

Ben je bijna bij je bestemming: Ja ik woon samen met mijn vriend. :')
Dus gewoon sociaal gedrag vertoont. De rest speelt zich dan toch echt in jouw hoofd af. :)
  donderdag 29 augustus 2019 @ 09:12:52 #225
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_188683335
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, mijn reactie zou dan zijn: graag of niet. Sowieso als afspraken afgezegd worden, dan weet je vaak al voldoende. Een keer ziek kan altijd, maar zodra ik het gevoel heb dat de ander niet echt er vol voor wil gaan, dan verlies ik zelf mijn interesse. En dat benoem ik ook zo. Dan kunnen ze hun gedrag nog bijsturen en zo niet, ook helemaal prima.
Mensen die bij de eerste keer omdat je moet afzeggen direct gaan zeiken en twijfelen moet je sowieso ook direct toedeledokie tegen zeggen. Gister nog eentje die me respectloos noemde omdat ik niet binnen 12 uur op haar reageerde. Joh flikker op, heb wat beters te doen dan de hele dag met mn telefoon in de aanslag te zitten. Blokkeren en weg ermee. Sowieso een kogel die weer ontweken is.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_188683359
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, mijn reactie zou dan zijn: graag of niet. Sowieso als afspraken afgezegd worden, dan weet je vaak al voldoende. Een keer ziek kan altijd, maar zodra ik het gevoel heb dat de ander niet echt er vol voor wil gaan, dan verlies ik zelf mijn interesse. En dat benoem ik ook zo. Dan kunnen ze hun gedrag nog bijsturen en zo niet, ook helemaal prima.
Het nare bij mij was juist constant het benadrukken dat ze er wél vol voor wilde gaan en enthousiast bleef appen. (Ook na het afzeggen van de eerste 2 keer.)

Dan komt het nog veel rauwer op je dak.
pi_188683470
Heb nu met een paar een leuk app contact. Eentje ga ik komend weekend mee afspreken, allemaal leuk. De ander zegt het leuk te vinden en kan ik ook even leuk mee appen, maar doet een beetje vaag soms. De derde lijkt enthousiast en is ook een voorstel gedaan en mee ingestemd maar nog niet concreet.

Wel handig, meerdere ijzers in het vuur.

Ondertussen maar een beetje doorgaan op internet. Net als de rest op dit topic ook ervaring met vaag gedoe, ook al is het na een tijdje daten.

Blijkbaar is het voor veel mensen moeilijk om eerlijk te zijn, dan maar zelf dat proberen te filteren.
Wees altijd een eersteklas uitgave van jezelf, nooit een tweede klas weergave van een ander
pi_188683655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 08:34 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Het is wel zo dat vrouwen soms op gevoel een hele rare wending kunnen maken. Heb ook weleens gehad dat ik 3 weken aan het appen was met een meisje die zou langskomen. Constant spanning opbouwen, puntje bij paaltje: Nee ik kan niet, want heb al een andere afspraak. Sorry, sorry, sorry. Had er zoveel zin in!

Poging 2: Nee, ik ben ziek maar oh wat vind ik dit erg! Komt helemaal goed.

Poging 3: Ja ik vind het toch allemaal te spannend, de groeten.

En dan vervolgens ontzettend verbaasd en verbolgen zijn als je na weken vol valse beloftes en spanning opbouwen op zo'n bericht niet zo enthousiast reageert. :')
Het probleem is niet dat die vrouwen zo reageren, maar dat jij na een afwijzing het telkens opnieuw probeert.

Kreeg je elke keer een tegenvoorstel na die 'excuses'?
pi_188683761
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het probleem is niet dat die vrouwen zo reageren, maar dat jij na een afwijzing het telkens opnieuw probeert.

Kreeg je elke keer een tegenvoorstel na die 'excuses'?
Ja, kreeg telkens een tegenvoorstel.
pi_188683847
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, kreeg telkens een tegenvoorstel.
Ja das ook raar gedrag. Misschien wilde ze oprecht wel maar vond ze het te eng.
pi_188683852
quote:
6s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 02:50 schreef S95Sedan het volgende:
Vrouwen op die apps sporen gewoon niet...
Je gaat meerdere keren mee op date, wederzijds wordt er uitgesproken dat je elkaar leuk vind en vervolgens blokkeren ze je.

Fatsoen is weer ver te zoeken.
Dat is klote inderdaad, maar dit is wel een moment om kritisch naar jezelf te kijken. Zoiets komt niet uit het niks namelijk, al lijkt het wellicht wel zo te zijn.

Ik zou bijna zeggen post eens je app gesprek, ik durf mijn handen in het vuur te steken dat het al eerder misging :+
pi_188683862
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:59 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja das ook raar gedrag. Misschien wilde ze oprecht wel maar vond ze het te eng.
Dat zei ze uiteindelijk ja. Maar ze weet niet wat ze aanricht op zo'n moment. Man wat ben ik daar ziek van geweest.
pi_188683867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 09:52 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja, kreeg telkens een tegenvoorstel.
Ze vond het gewoon eng om langs te komen.
pi_188683910
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zei ze uiteindelijk ja. Maar ze weet niet wat ze aanricht op zo'n moment. Man wat ben ik daar ziek van geweest.
Was het ook bedoeld als een hook up?
pi_188683922
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Was het ook bedoeld als een hook up?
Jawel maar zo'n ontzettend leuke meid op de app. Had wel het idee dat het meer kon worden.

Lekker sad verhaal weer. :') Doe er maar niets mee.
pi_188683939
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:05 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Jawel maar zo'n ontzettend leuke meid op de app. Had wel het idee dat het meer kon worden.

Lekker sad verhaal weer. :') Doe er maar niets mee.
Wat moet ik er mee doen dan :P
pi_188683958
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:06 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat moet ik er mee doen dan :P
Hahaha ja niets maar ik word alweer treurig als ik eraan terug denk. Jezus wat een ellende was dat.
pi_188683989
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:08 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Hahaha ja niets maar ik word alweer treurig als ik eraan terug denk. Jezus wat een ellende was dat.
hahah, ja zulke dingen gebeuren eenmaal.

Kan je vrij weinig aan doen, behalve zelfreflectie en proberen je te verbeteren voor andere dates. Dat je het bijvoorbeeld een keer op een andere manier aanpakt.
pi_188684025
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:11 schreef black-soldier het volgende:

[..]

hahah, ja zulke dingen gebeuren eenmaal.

Kan je vrij weinig aan doen, behalve zelfreflectie en proberen je te verbeteren voor andere dates. Dat je het bijvoorbeeld een keer op een andere manier aanpakt.
Is wel zo maar op zo'n moment mag er ook wel even ruimte voor teleurstelling zijn toch? ;)

Ik waardeer je stoïcijnse aanpak oprecht maar krijg het niet altijd voor elkaar om zo nuchter te kijken.
pi_188684075
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zei ze uiteindelijk ja. Maar ze weet niet wat ze aanricht op zo'n moment. Man wat ben ik daar ziek van geweest.
Als iemand het eng vind.. is niet de eerste gedachte of het wel of niet zielig voor jou is :)
pi_188684095
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als iemand het eng vind.. is niet de eerste gedachte of het wel of niet zielig voor jou is :)
Dat is precies wat zij ook zei. :) Maar dan moet je ook niet de meest bizarre beloftes doen. Nam ik haar echt wel kwalijk.
pi_188684102
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:19 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Als iemand het eng vind.. is niet de eerste gedachte of het wel of niet zielig voor jou is :)
De chick deed blijkbaar zelf mee aan het gesprek... Had ze ook niet kunnen doen.
pi_188684148
Zijn jullie allemaal 10/10 knappegoden ofzo met je makkelijk seksdates fixen in paar uurtjes
pi_188684179
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is wel zo maar op zo'n moment mag er ook wel even ruimte voor teleurstelling zijn toch? ;)

Ik waardeer je stoïcijnse aanpak oprecht maar krijg het niet altijd voor elkaar om zo nuchter te kijken.
Absoluut. Dat mag zeker.

Maar probeer er niet te lang in te hangen ;) Dat is verspilde energie.
pi_188684187
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn jullie allemaal 10/10 knappegoden ofzo met je makkelijk seksdates fixen in paar uurtjes
Users die dat zeggen kunnen niet eens een geit versieren ;)

Offline niets kunnen waarmaken, maar dan maar online compenseren.
pi_188684217
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is precies wat zij ook zei. :) Maar dan moet je ook niet de meest bizarre beloftes doen. Nam ik haar echt wel kwalijk.
Jouw situatie ook wel eens een keer meegemaakt hoor. Ik denk dat iedere man dat wel een keer meemaakt als die gaat daten. En ja is echt kut. Heb ik ook even van gebaald. Maar na een paar uur ben ik weer begonnen met daten, Tinderen etc.

Wat bij mij goed werkt: reflecteer en geef het een plekje. Als ze zo belangrijk voor je was, probeer haar dan in je hart en gevoel te sluiten, zodat je het kunt afsluiten.
pi_188684236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:32 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jouw situatie ook wel eens een keer meegemaakt hoor. Ik denk dat iedere man dat wel een keer meemaakt als die gaat daten. En ja is echt kut. Heb ik ook even van gebaald. Maar na een paar uur ben ik weer begonnen met daten, Tinderen etc.

Wat bij mij goed werkt: reflecteer en geef het een plekje. Als ze zo belangrijk voor je was, probeer haar dan in je hart en gevoel te sluiten, zodat je het kunt afsluiten.
Het is iemand die je nog niet eens in het echt gezien hebt, hoe kun je daar al zo moeilijk over doen? :{
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684245
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is iemand die je nog niet eens in het echt gezien hebt, hoe kun je daar al zo moeilijk over doen? :{
Ohhh, ik dacht dat hij al een aantal dates met haar had gehad toch?
pi_188684250
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:25 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn jullie allemaal 10/10 knappegoden ofzo met je makkelijk seksdates fixen in paar uurtjes
Als je uitgaat is het inderdaad in een paar uurtjes gefixt :')
pi_188684256
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:33 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is iemand die je nog niet eens in het echt gezien hebt, hoe kun je daar al zo moeilijk over doen? :{
Je kan via chat ook wel een band met iemand opbouwen toch. Het is de vraag of de ander echt is natuurlijk maar dat zegt verder niets over het gevoel wat je kan krijgen.
pi_188684262
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zei ze uiteindelijk ja. Maar ze weet niet wat ze aanricht op zo'n moment. Man wat ben ik daar ziek van geweest.
nou zeg, je moeder is niet dood of zo. Je kreeg gewoon geen seks. Want meer is het niet
pi_188684277
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:35 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je kan via chat ook wel een band met iemand opbouwen toch. Het is de vraag of de ander echt is natuurlijk maar dat zegt verder niets over het gevoel wat je kan krijgen.
Vast, maar dan ben je er zelf bij als je gekwetst raakt. Want dat is wel heel naief zonder eerst iemand te leren kennen in het echt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684279
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:36 schreef Allures het volgende:

[..]

nou zeg, je moeder is niet dood of zo. Je kreeg gewoon geen seks. Want meer is het niet
Ja dit ook _O- _O-

En kerel, het is maar een date hé. Even rustig aan.
pi_188684290
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:37 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vast, maar dan ben je er zelf bij als je gekwetst raakt. Want dat is wel heel naief zonder eerst iemand te leren kennen in het echt.
Ja tuurlijk maar je gevoelens heb je niet altijd in hand. En als de ander dan blijft doen als ze wel wilt afspreken kan ik mij wel voorstellen dat zoiets er in kan hakken.
pi_188684300
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja dit ook _O- _O-

En kerel, het is maar een date hé. Even rustig aan.
Ik zou het niet eens een date noemen :@
pi_188684303
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk maar je gevoelens heb je niet altijd in hand. En als de ander dan blijft doen als ze wel wilt afspreken kan ik mij wel voorstellen dat zoiets er in kan hakken.
Fool me once, shame on you, fool me twice shame on me.
Kun je wel rationaliseren, maar dat is gewoon iets wat je jezelf aandoet.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:00 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zei ze uiteindelijk ja. Maar ze weet niet wat ze aanricht op zo'n moment. Man wat ben ik daar ziek van geweest.
Stel je de fuck aan, het was iemand die je alleen maar via de app kent.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684323
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:40 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stel je de fuck aan, het was iemand die je alleen maar via de app kent.
Ah dat verandert de zaak. Dus ja: niet zo aanstellen kom op.
pi_188684324
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Fool me once, shame on you, fool me twice shame on me.
Kun je wel rationaliseren, maar dat is gewoon iets wat je jezelf aandoet.
Ja het is heel makkelijk om nu tegen een ander te zeggen dat die het zichzelf heeft aangedaan:P

Feit is dat hij dacht dat er een connectie tussen de 2 was, en zij hem aan het lijntje hield voor een langere periode.

Zoals ik zei gevoelens heb je niet altijd in de hand.
pi_188684333
Waarom zijn jullie zo hard?
pi_188684354
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is heel makkelijk om nu tegen een ander te zeggen dat die het zichzelf heeft aangedaan:P

Feit is dat hij dacht dat er een connectie tussen de 2 was, en zij hem aan het lijntje hield voor een langere periode.

Zoals ik zei gevoelens heb je niet altijd in de hand.
Het is makkelijk om slachtofferrolletje gaan spelen en niet na te denken over je eigen handelen. Dus het altijd buiten jezelf te leggen.

Dat is dit.

Is niets hard aan.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684366
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Waarom zijn jullie zo hard?
Je hebt een punt in die zin dat je online zeker een connectie kunt opbouwen. Alleen is die 'band' of 'connectie' nergens op gebaseerd. Je kent elkaar niet. Ook als je jaren met elkaar appt. Je leert elkaar pas kennen op moment je iemand in het echt ziet (lees: gaat daten). Zolang hij haar niet heeft gezien, kan hij eigenlijk niet weten of hij wel verliefd op haar kan worden. Want dit was louter appcontact. Op de app leuk, betekent niet in het echt leuk.

Dus daarom moet hij niet zo hard van stapel lopen als zij niets wil en moeilijk doet. Dit zou juist een voordeel moeten zijn. Dit bespaart je tijd en moeite dan als je na een paar dates te horen krijgt dat ze geen interesse heeft.

Dus hij moet even rustig aan doen en reflecteren. Hij heeft er niets aan als we over zijn bol gaan aaien en zeggen hoe zielig die is.
pi_188684374
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Het is makkelijk om slachtofferrolletje gaan spelen en niet na te denken over je eigen handelen. Dus het altijd buiten jezelf te leggen.

Dat is dit.

Is niets hard aan.
Enige wat die hier deed was vertellen dat dat was gebeurd. Hij zal vast zelf ook wel zijn mening er over hebben.
pi_188684389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:15 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Is wel zo maar op zo'n moment mag er ook wel even ruimte voor teleurstelling zijn toch? ;)

Ik waardeer je stoïcijnse aanpak oprecht maar krijg het niet altijd voor elkaar om zo nuchter te kijken.
Niks mis met teleurgesteld zijn in zo'n geval.
pi_188684398
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:48 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Niks mis met teleurgesteld zijn in zo'n geval.
Zeg ik dan dat dat mis is, aangezien je zijn antwoord op mijn post verifieert?

Nee. Ik zeg juist dat hij mag balen. Maar daar niet te lang in moet zitten.
pi_188684399
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:45 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt een punt in die zin dat je online zeker een connectie kunt opbouwen. Alleen is die 'band' of 'connectie' nergens op gebaseerd. Je kent elkaar niet. Ook als je jaren met elkaar appt. Je leert elkaar pas kennen op moment je iemand in het echt ziet (lees: gaat daten). Zolang hij haar niet heeft gezien, kan hij eigenlijk niet weten of hij wel verliefd op haar kan worden. Want dit was louter appcontact. Op de app leuk, betekent niet in het echt leuk.

Dus daarom moet hij niet zo hard van stapel lopen als zij niets wil en moeilijk doet. Dit zou juist een voordeel moeten zijn. Dit bespaart je tijd en moeite dan als je na een paar dates te horen krijgt dat ze geen interesse heeft.

Dus hij moet even rustig aan doen en reflecteren. Hij heeft er niets aan als we over zijn bol gaan aaien en zeggen hoe zielig die is.
Tuurlijk is dat allemaal zo. Zelfs als je elkaar ontmoet hebt kun je niet zeggen dat je de ander nu kent. Maar goed het zijn gevoelens. Die heb je niet altijd in de hand. Jullie ook niet. Gevoel en rationaliteit gaan ook vaak niet samen. Gevoelens zijn ook niet altijd logisch.

En kan mij best indenken dat je er intrapt als de ander met je in contact blijft, de indruk wekt dat ze op dezelfde lijn zitten en een spelletje met je speelt dat zoiets er in kan hakken. Ongeacht hoe slim het nou is.
pi_188684409
En beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad ipv iemand dan maar een aansteller noemen. Alsof iemand het dan nog fijn vindt om hier te posten.
pi_188684412
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat allemaal zo. Zelfs als je elkaar ontmoet hebt kun je niet zeggen dat je de ander nu kent. Maar goed het zijn gevoelens. Die heb je niet altijd in de hand. Jullie ook niet. Gevoel en rationaliteit gaan ook vaak niet samen. Gevoelens zijn ook niet altijd logisch.

En kan mij best indenken dat je er intrapt als de ander met je in contact blijft, de indruk wekt dat ze op dezelfde lijn zitten en een spelletje met je speelt dat zoiets er in kan hakken. Ongeacht hoe slim het nou is.
Zeker. Helemaal mee eens. Zoals ik al eerder zei: hij mag natuurlijk balen en mag het kut vinden. Prima. Maar probeer er niet te lang in te zitten. Wil hij verder, dan moet hij het een plekje geven.
pi_188684416
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:49 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zeg ik dan dat dat mis is, aangezien je zijn antwoord op mijn post verifieert?

Nee. Ik zeg juist dat hij mag balen. Maar daar niet te lang in moet zitten.
Volgens mij had ik het tegen GenerationAlpha en niet tegen jou. En hij vroeg of er ruimte was voor teleurstelling.

Waarop ik antwoord gaf.
pi_188684433
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
En beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad ipv iemand dan maar een aansteller noemen. Alsof iemand het dan nog fijn vindt om hier te posten.
het ligt ook een beetje aan de woorden die je kiest he
'Ik vond het wel jammer dat ik daar met blauwe ballen zat' of 'ze had geen idee wat ze had aan gericht en ik was er echt ziek van' dramatisch much?

Je maakt je eigen leven ook wat lastiger als je in dat soort termen gaat doen over zoiets hoor
pi_188684438
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:50 schreef Yasmin23 het volgende:
En beetje inlevingsvermogen kan geen kwaad ipv iemand dan maar een aansteller noemen. Alsof iemand het dan nog fijn vindt om hier te posten.
Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
pi_188684443
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Allures het volgende:

[..]

het ligt ook een beetje aan de woorden die je kiest he
'Ik vond het wel jammer dat ik daar met blauwe ballen zat' of 'ze had geen idee wat ze had aan gericht en ik was er echt ziek van' dramatisch much?

Je maakt je eigen leven ook wat lastiger als je in dat soort termen gaat doen over zoiets hoor
Denk dat ik over die blauwe ballen dan heb heen gelezen :P
pi_188684447
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed :P
pi_188684449
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Allures het volgende:

[..]

het ligt ook een beetje aan de woorden die je kiest he
'Ik vond het wel jammer dat ik daar met blauwe ballen zat' of 'ze had geen idee wat ze had aan gericht en ik was er echt ziek van' dramatisch much?

Je maakt je eigen leven ook wat lastiger als je in dat soort termen gaat doen over zoiets hoor
_O-
pi_188684457
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat ik over die blauwe ballen dan heb heen gelezen :P
nee dat schrijf ik dus omdat dat gezonder is dan de tweede zin, die van de kerel is die ik quote
pi_188684459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed :P
Zijn we niet.

Maar we balen en klagen eerst. En dan gaan we weer verder. Zo simpel is het. Zeker in het daten.
pi_188684461
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Sommige mensen voelen zichzelf beter als ze een ander op hun tekortkomingen kunnen wijzen.
pi_188684472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed :P
Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag was
pi_188684477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zijn we niet.

Maar we balen en klagen eerst. En dan gaan we weer verder. Zo simpel is het. Zeker in het daten.
Ja das ook prima advies maar je proberen in te leven waarom een ander het anders ervaart kan geen kwaad. En iemand een aansteller noemen is geen advies. Zeg niet dat jij dat hebt gedaan.
pi_188684512
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag was
Het is de toon :P

Niet iedereen is even rationeel of verstandig en niet iedereen is even koel als het om gevoelens gaat.

Te vaak hier in deze reeks en datingtopic gaat het teveel om het imago omhoog houden van een verstandige slimme dater die zich zeker niet laat kwetsen door andere. Iedereen weet dat dat bullshit is. In het contact met andere heb je gevoelens die spelen.

Iedereen doet zich maar zo stoer voor. Waarom?
pi_188684514
Faken we op social media een perfect leven, hier is het niet anders.
pi_188684527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Faken we op social media een perfect leven, hier is het niet anders.
Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684528
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.
Nou genoeg mensen hier op fok die zich wel heel stoer voordoen. En dit is het enige waar je dan ook op reageert?
pi_188684535
En voel je aangesproken als het op je slaat toch?
pi_188684550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Op Fok is iedereen maagd dus zijn we natuurlijk erg jaloers wanneer iemand succes heeft ;)
pi_188684562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En voel je aangesproken als het op je slaat toch?
Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.

Als iemand keer op keer domme fouten maakt kan het ook komen omdat niemand in zijn omgeving ooit heeft gezegt, 'maat, kijk eens naar je eigen acties'. Maar juist alleen maar 'noooh, wat kut voor je' heeft gezegd. Daar leert men ook niets van.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684579
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.

Als iemand keer op keer domme fouten maakt kan het ook komen omdat niemand in zijn omgeving ooit heeft gezegt, 'maat, kijk eens naar je eigen acties'. Maar juist alleen maar 'noooh, wat kut voor je' heeft gezegd. Daar leert men ook niets van.
Het is niet het een of andere. En je kent mensen niet dus je weet niet wat ze wel of niet kunnen hebben. Wat jij simpel vindt kan voor een ander heel ingewikkeld zijn.

Wees gewoon wat vriendelijker, je weet niet wat de reacties met de ander doen.
pi_188684585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is precies wat zij ook zei. :) Maar dan moet je ook niet de meest bizarre beloftes doen. Nam ik haar echt wel kwalijk.
Snap ik.. zou ik ook doen :)

Maar verder zou het natuurlijk kunnen dat ze best wilde maar het OOK eng vond.

(Daar eerlijk over zijn was ook een optie geweest natuurlijk. Dan had je er wat mee gekund ook..)
pi_188684595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Snap ik.. zou ik ook doen :)

Maar verder zou het natuurlijk kunnen dat ze best wilde maar het OOK eng vond.

(Daar eerlijk over zijn was ook een optie geweest natuurlijk. Dan had je er wat mee gekund ook..)
Dat is ook wat ze zei. :) Conclusie: Allebei met een ongelofelijk kutgevoel afscheid genomen.
pi_188684614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is ook wat ze zei. :) Conclusie: Allebei met een ongelofelijk kutgevoel afscheid genomen.
Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684627
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?
Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.
pi_188684635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.
Ok. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684826
Nou op naar het nieuwe topic maar weer en parkeer mijn verhaal maar. :') -O- Dit schiet ook niet op.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:28:09 ]
pi_188684850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is heel makkelijk om nu tegen een ander te zeggen dat die het zichzelf heeft aangedaan:P

Feit is dat hij dacht dat er een connectie tussen de 2 was, en zij hem aan het lijntje hield voor een langere periode.

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
pi_188684894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.

Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging.

Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken.

Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_188684895
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Ja ze gaven reden tot argwaan. Maar als iemand er vervolgens nog een schepje bovenop doet en zelf 30 keer “de volgende keer maak ik alles goed” zegt dan wordt dat gevoel juist versterkt.
pi_188684920
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.
pi_188684939
Overigens houden onze hersenen ons constant voor de gek. Als je het over mindfuck wilt hebben :P
pi_188685012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.
Als je gevoelens krijgt van een online chatgesprek moet je echt eens bij jezelf te rade gaan hoe dat komt.

Je KENT haar niet eens. Je hebt gevoelens voor een illusie.
pi_188685046
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.

Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging.

Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken.

Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
Ervaring speelt mee, maar dat is niet het punt.

Je laat je meeslepen in iemands bullshit, ondanks alle red flags. Kan iedereen gaan roepen gevoel dit dat, maar ik noem het eerder een probleem met persoonlijke grenzen/standaarden. En daarbinnen is juist wel ruimte voor gevoel.
pi_188685073
Next!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')