abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188684459
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed :P
Zijn we niet.

Maar we balen en klagen eerst. En dan gaan we weer verder. Zo simpel is het. Zeker in het daten.
pi_188684461
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Sommige mensen voelen zichzelf beter als ze een ander op hun tekortkomingen kunnen wijzen.
pi_188684472
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed :P
Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag was
pi_188684477
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:55 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Zijn we niet.

Maar we balen en klagen eerst. En dan gaan we weer verder. Zo simpel is het. Zeker in het daten.
Ja das ook prima advies maar je proberen in te leven waarom een ander het anders ervaart kan geen kwaad. En iemand een aansteller noemen is geen advies. Zeg niet dat jij dat hebt gedaan.
pi_188684512
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Allures het volgende:

[..]

Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag was
Het is de toon :P

Niet iedereen is even rationeel of verstandig en niet iedereen is even koel als het om gevoelens gaat.

Te vaak hier in deze reeks en datingtopic gaat het teveel om het imago omhoog houden van een verstandige slimme dater die zich zeker niet laat kwetsen door andere. Iedereen weet dat dat bullshit is. In het contact met andere heb je gevoelens die spelen.

Iedereen doet zich maar zo stoer voor. Waarom?
pi_188684514
Faken we op social media een perfect leven, hier is het niet anders.
pi_188684527
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Faken we op social media een perfect leven, hier is het niet anders.
Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_188684528
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.
Nou genoeg mensen hier op fok die zich wel heel stoer voordoen. En dit is het enige waar je dan ook op reageert?
pi_188684535
En voel je aangesproken als het op je slaat toch?
pi_188684550
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Op Fok is iedereen maagd dus zijn we natuurlijk erg jaloers wanneer iemand succes heeft ;)
pi_188684562
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En voel je aangesproken als het op je slaat toch?
Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.

Als iemand keer op keer domme fouten maakt kan het ook komen omdat niemand in zijn omgeving ooit heeft gezegt, 'maat, kijk eens naar je eigen acties'. Maar juist alleen maar 'noooh, wat kut voor je' heeft gezegd. Daar leert men ook niets van.
pi_188684579
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.

Als iemand keer op keer domme fouten maakt kan het ook komen omdat niemand in zijn omgeving ooit heeft gezegt, 'maat, kijk eens naar je eigen acties'. Maar juist alleen maar 'noooh, wat kut voor je' heeft gezegd. Daar leert men ook niets van.
Het is niet het een of andere. En je kent mensen niet dus je weet niet wat ze wel of niet kunnen hebben. Wat jij simpel vindt kan voor een ander heel ingewikkeld zijn.

Wees gewoon wat vriendelijker, je weet niet wat de reacties met de ander doen.
pi_188684585
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is precies wat zij ook zei. :) Maar dan moet je ook niet de meest bizarre beloftes doen. Nam ik haar echt wel kwalijk.
Snap ik.. zou ik ook doen :)

Maar verder zou het natuurlijk kunnen dat ze best wilde maar het OOK eng vond.

(Daar eerlijk over zijn was ook een optie geweest natuurlijk. Dan had je er wat mee gekund ook..)
pi_188684595
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Snap ik.. zou ik ook doen :)

Maar verder zou het natuurlijk kunnen dat ze best wilde maar het OOK eng vond.

(Daar eerlijk over zijn was ook een optie geweest natuurlijk. Dan had je er wat mee gekund ook..)
Dat is ook wat ze zei. :) Conclusie: Allebei met een ongelofelijk kutgevoel afscheid genomen.
pi_188684614
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is ook wat ze zei. :) Conclusie: Allebei met een ongelofelijk kutgevoel afscheid genomen.
Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?
pi_188684627
quote:
2s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?
Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.
pi_188684635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.
Ok. :')
pi_188684826
Nou op naar het nieuwe topic maar weer en parkeer mijn verhaal maar. :') -O- Dit schiet ook niet op.

[ Bericht 51% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2019 11:28:09 ]
pi_188684850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is heel makkelijk om nu tegen een ander te zeggen dat die het zichzelf heeft aangedaan:P

Feit is dat hij dacht dat er een connectie tussen de 2 was, en zij hem aan het lijntje hield voor een langere periode.

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
pi_188684894
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.

Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.

Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging.

Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken.

Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
pi_188684895
quote:

[..]

Ja ze gaven reden tot argwaan. Maar als iemand er vervolgens nog een schepje bovenop doet en zelf 30 keer “de volgende keer maak ik alles goed” zegt dan wordt dat gevoel juist versterkt.
pi_188684920
quote:

[..]

Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.
pi_188684939
Overigens houden onze hersenen ons constant voor de gek. Als je het over mindfuck wilt hebben :P
pi_188685012
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.
Als je gevoelens krijgt van een online chatgesprek moet je echt eens bij jezelf te rade gaan hoe dat komt.

Je KENT haar niet eens. Je hebt gevoelens voor een illusie.
pi_188685046
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.

Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging.

Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken.

Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
Ervaring speelt mee, maar dat is niet het punt.

Je laat je meeslepen in iemands bullshit, ondanks alle red flags. Kan iedereen gaan roepen gevoel dit dat, maar ik noem het eerder een probleem met persoonlijke grenzen/standaarden. En daarbinnen is juist wel ruimte voor gevoel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')