Zijn we niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed
Sommige mensen voelen zichzelf beter als ze een ander op hun tekortkomingen kunnen wijzen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag wasquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:54 schreef Yasmin23 het volgende:
En sommige mensen verwerken gevoelens nou eenmaal anders. Geloof er trouwens geen flikker van dat jullie altijd maar zo rationeel zijn maar goed
Ja das ook prima advies maar je proberen in te leven waarom een ander het anders ervaart kan geen kwaad. En iemand een aansteller noemen is geen advies. Zeg niet dat jij dat hebt gedaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:55 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Zijn we niet.
Maar we balen en klagen eerst. En dan gaan we weer verder. Zo simpel is het. Zeker in het daten.
Het is de toonquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Nee maar dan huil je even privé met een reep chocolade en kun je ook wel met enig perspectief naar jezelf kijken, en dat perspectief keert de dag er na al helemaal terug dus weet je dat je dat niet 3 weken later nog tegen derden moet zeggen alsof dat normaal gedrag was
Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
Faken we op social media een perfect leven, hier is het niet anders.
Nou genoeg mensen hier op fok die zich wel heel stoer voordoen. En dit is het enige waar je dan ook op reageert?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga nou niet voor iedereen lopen invullen.
Op Fok is iedereen maagd dus zijn we natuurlijk erg jaloers wanneer iemand succes heeftquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Thanks Yasmin. Ik wil hier nog best blijven posten hoor. Kan best wat hebben, maar vind niet iedereen even empathisch.
Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
En voel je aangesproken als het op je slaat toch?
Het is niet het een of andere. En je kent mensen niet dus je weet niet wat ze wel of niet kunnen hebben. Wat jij simpel vindt kan voor een ander heel ingewikkeld zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vind het een beetje simpel. Iedereen heeft andere ervaringen meegemaakt. Misschien ben ik dan lomp in mijn bewoordingen, maar dat is nog steeds niet stoer doen, of iets anders.
Als iemand keer op keer domme fouten maakt kan het ook komen omdat niemand in zijn omgeving ooit heeft gezegt, 'maat, kijk eens naar je eigen acties'. Maar juist alleen maar 'noooh, wat kut voor je' heeft gezegd. Daar leert men ook niets van.
Snap ik.. zou ik ook doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:21 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is precies wat zij ook zei.Maar dan moet je ook niet de meest bizarre beloftes doen. Nam ik haar echt wel kwalijk.
Dat is ook wat ze zei.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Snap ik.. zou ik ook doen
Maar verder zou het natuurlijk kunnen dat ze best wilde maar het OOK eng vond.
(Daar eerlijk over zijn was ook een optie geweest natuurlijk. Dan had je er wat mee gekund ook..)
Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:07 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat is ook wat ze zei.Conclusie: Allebei met een ongelofelijk kutgevoel afscheid genomen.
Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar even voor mijn beeldvorming, hebben jullie elkaar wel eens in het echt ontmoet?
Ok.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:10 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Niet heel veel zin om op jou te reageren gezien je eerdere reacties. Je hebt je mening toch al gevormd.
Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 10:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is heel makkelijk om nu tegen een ander te zeggen dat die het zichzelf heeft aangedaan:P
Feit is dat hij dacht dat er een connectie tussen de 2 was, en zij hem aan het lijntje hield voor een langere periode.
Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.
Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Ja ze gaven reden tot argwaan. Maar als iemand er vervolgens nog een schepje bovenop doet en zelf 30 keer “de volgende keer maak ik alles goed” zegt dan wordt dat gevoel juist versterkt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Nee, hij houdt zichzelf aan het lijntje als je zoveel verwacht van een fucking online gesprek. Weet jij veel hoe die ander erin zit. Actions speak louder than words.
Haar acties gaven reden tot argwaan. Als je dan nog gevoel toelaat etc, ben je jezelf aan het mindfucken.
Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:29 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Als je gevoelens krijgt van een online chatgesprek moet je echt eens bij jezelf te rade gaan hoe dat komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Onzin. Nogmaals rationaliteit/logica en gevoel gaat niet altijd samen.
Ervaring speelt mee, maar dat is niet het punt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 11:32 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Het heeft ook een beetje met ervaring te maken he.
Ik durf te wedden dat iedereen in het begin er zo mee omging.
Soms heb je gewoon dat je iemand via de app gewoon heel leuk vindt. En dan kan je wel steeds roepen van hoe je rationeel moet denken.
Maar dat is dan makkelijker gezegd dan gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |