abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188666913
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Landwalvissen en midgetgolf kampioenen.

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
pi_188666977
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:00 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Eens. Niet snel. Maar het kan wel.
Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Want ja, voor die ene persoon zijn er 20 andere.
pi_188667018
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:05 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het is en blijft toch wel de sex app van Nederland als het ware. Dit zal er dan toch wel voor zorgen dat vele mensen er minder serieus in staan.

Plus het heeft voor een wegwerp cultuur gezorgd. Omdat je zoveel verschillende mensen hebt binnen handbereik zie je dat er veel minder moeite wordt gedaan. Door zowel mannen als vrouwen.

Tinder is ook prima te gebruiken voor meer serieuze contacten. Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben, waaronder ikzelf trouwens.

De enorme concurrentie op Tinder maakt wel dat je iets te bieden moet hebben en anders daar echt als vulling wegzakt. Het is dus zeker niet voor iedereen.
pi_188667122
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is ook prima te gebruiken voor meer serieuze contacten. Ik ken genoeg mensen die via Tinder een relatie hebben, waaronder ikzelf trouwens.

De enorme concurrentie op Tinder maakt wel dat je iets te bieden moet hebben en anders daar echt als vulling wegzakt. Het is dus zeker niet voor iedereen.
Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.
De doorloopsnelheid wel...

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.
Dus waarom zou dat online anders zijn.

Gewoon volhouden :)
pi_188667142
quote:

[..]

Je hebt niet helemaal gelijk.

Je hebt een punt in die zin dat Tinder een sex app is. Maar ook dat is aan het vervagen. Het is echt niet zo dat het onmogelijk is om een relatie aan Tinder over te houden. Want Tinder WAS inderdaad een sex app. Maar dat is allang niet meer het geval. Er zitten genoeg vrouwen die voor een relatie willen. In mijn omgeving ken ik ook een paar stellen die elkaar hebben leren kennen via Tinder.

En omdat in een bepaalde omgeving succesverhalen zijn met Tinder, gaan ook andere mensen die dachten nooit aan Tinder te beginnen, juist aan Tinder. Puur omdat nu ook andere vrouwen inzien dat een relatie via Tinder er echt in zit.

En een relatie via Tinder is nog steeds de minderheid. Naar mijn idee en ervaring ontstaan relaties nog steeds offline. Maar dat neemt niet weg dat een relatie online via Tinder haalbaar is. Ook ik zie steeds meer vrouwen op Tinder. Dus de knappere studentes. Je zou je toch afvragen: waarom zitten zij op Tinder? Ze kunnen toch iedere kerel krijgen? Maar puur omdat Tinder geen taboe meer is, zie ik in mijn omgeving steeds meer vrouwen op Tinder.

Ook het regelen van dates is te doen via Tinder. En dan niet seksdates, maar 'echte' dates. Dus het beeld dat je schetst dat alleen seks uit Tinder voortvloeit, is een misvatting en mist doel.
pi_188667155
Wat een non-artikel. Als krant schaam je je toch dat je dit soort dingen publiceert tegenwoordig
pi_188667159
quote:

[..]

Waarom DE seksapp?

Volgens mij worden op alle apps sekscontacten geregeld, en geldt ook voor alle dat je er een relatie aan kan overhouden. Tinder is de populairste en de oudste, dus daar zullen de mensen het idee wel van gekregen hebben. Maar in feite is er weinig verschil dus Tinder en pak em beet Happn.
pi_188667162
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Tja en zeg nou eerlijk... de kans op succes bij het vinden van de juiste persoon is er niet groter.

(En wellicht daardoor ook de kans op iemand te snel afschrijven ook iets groter)

Maar zou niet weten waarom het niet zou kunnen... ik vind op straat ook niet iedereen die er leuk uit ziet een leuk persoon.

Tinder is gewoon uitstekend om snel mensen te leren kennen die open staan voor dates. Wat je daar van maakt is aan jezelf. :)
pi_188667167
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:08 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

@black-soldier en van origine is het natuurlijk geen sexapp.. dat is alleen maar wat mensen er van gemaakt hebben.
pi_188667187
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Tinder is gewoon uitstekend om snel mensen te leren kennen die open staan voor dates. Wat je daar van maakt is aan jezelf. :)
Dit. Zoals met alle social media. Daarom snap ik die trend ook niet van 'ik ga Facebook verwijderen want het maakt me ongelukkig'. Nee jij maakt jezelf ongelukkig en gebruikt Facebook er voor
pi_188667196
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

@:black-soldier en van origine is het natuurlijk geen sexapp.. dat is alleen maar wat mensen er van gemaakt hebben.
Nee, je hebt gelijk. Ik bedoel wat jij zegt. Het was makkelijk seks regelen en daarom kreeg Tinder een label met 'seks' erop.

En verder mee eens dat een relatie vinden op Tinder niet heel makkelijk is. Maar sinds wanneer is een relatie vinden wel simpel? Dat is offline ook niet.
pi_188667203
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom DE seksapp?

Volgens mij worden op alle apps sekscontacten geregeld, en geldt ook voor alle dat je er een relatie aan kan overhouden. Tinder is de populairste en de oudste, dus daar zullen de mensen het idee wel van gekregen hebben. Maar in feite is er weinig verschil dus Tinder en pak em beet Happn.
Ik bedoelde inderdaad omdat Tinder de populairste is.
pi_188667213
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je hebt een punt in die zin dat Tinder een sex app is. Maar ook dat is aan het vervagen. Het is echt niet zo dat het onmogelijk is om een relatie aan Tinder over te houden. Want Tinder WAS inderdaad een sex app. Maar dat is allang niet meer het geval. Er zitten genoeg vrouwen die voor een relatie willen. In mijn omgeving ken ik ook een paar stellen die elkaar hebben leren kennen via Tinder.
Het is het nooit geweest.

Het heeft het imago, maar dat is puur omdat die app er al het langste is, en dat veel mensen dus wel eens geneukt hebben via Tinder.

Maar dat is niet anders via welke app dan ook. Of bijvoorbeeld in het echt. In de kroeg worden ook veel one night stands geregeld. Is dat dan ook een neukkroeg?
pi_188667232
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Het is het nooit geweest.

Het heeft het imago, maar dat is puur omdat die app er al het langste is, en dat veel mensen dus wel eens geneukt hebben via Tinder.

Maar dat is niet anders via welke app dan ook. Of bijvoorbeeld in het echt. In de kroeg worden ook veel one night stands geregeld. Is dat dan ook een neukkroeg?
Nee, je hebt gelijk, wat ik al eerder zei. Ik bedoelde inderdaad dat mensen er een label op hebben geplakt.
pi_188667244
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:20 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Nee, je hebt gelijk, wat ik al eerder zei. Ik bedoelde inderdaad dat mensen er een label op hebben geplakt.
Precies, en dat label is nergens op gebaseerd :)
pi_188667262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:21 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Precies, en dat label is nergens op gebaseerd :)
Exact.

En dat label vervaagt steeds meer.
pi_188667263
quote:

[..]

Tinder heeft 1 miljoen leden dacht ik. Denk dat je dat tegenwoordig niet meer zo kunt zeggen.

2 alinea ben ik wel beetje met je eens. Maak mij er zelf ook schuldig aan.
pi_188667270
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:16 schreef black-soldier het volgende:

[..]

En omdat in een bepaalde omgeving succesverhalen zijn met Tinder, gaan ook andere mensen die dachten nooit aan Tinder te beginnen, juist aan Tinder. Puur omdat nu ook andere vrouwen inzien dat een relatie via Tinder er echt in zit.

En een relatie via Tinder is nog steeds de minderheid. Naar mijn idee en ervaring ontstaan relaties nog steeds offline. Maar dat neemt niet weg dat een relatie online via Tinder haalbaar is. Ook ik zie steeds meer vrouwen op Tinder. Dus de knappere studentes. Je zou je toch afvragen: waarom zitten zij op Tinder? Ze kunnen toch iedere kerel krijgen? Maar puur omdat Tinder geen taboe meer is, zie ik in mijn omgeving steeds meer vrouwen op Tinder.

Ook het regelen van dates is te doen via Tinder. En dan niet seksdates, maar 'echte' dates. Dus het beeld dat je schetst dat alleen seks uit Tinder voortvloeit, is een misvatting en mist doel.
Omdat Tinder sneller en toegankelijker is :P Je kan terwijl je op de wc zit al een date regelen om binnen een uur te neuken. In real life moet je eerst dan wachten tot het bijvoorbeeld donderdag, vrijdag of zaterdagavond is. En dan moet je nog naar de club om een jongen te versieren.

Maar ja, er zullen sowieso meerdere relaties zijn ontstaan via Tinder.
pi_188667277
Mijn conclusie is dat minimaal 50 procent van de mensen op Tinder echt niet alleen maar wil neuken en ook best een relatie wil maar simpelweg “valt” voor de seks omdat het gewoon zo makkelijk is. Ik kom ontzettend veel vrouwen tegen die zeggen “ik zie wel”. (Wat in praktijk meestal zoiets betekent als: Ik acht de kans dat ik de ware hier vind niet zo groot dus misschien wil ik wel neuken.)
pi_188667303
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Omdat Tinder sneller en toegankelijker is :P Je kan terwijl je op de wc zit al een date regelen om binnen een uur te neuken. In real life moet je eerst dan wachten tot het bijvoorbeeld donderdag, vrijdag of zaterdagavond is. En dan moet je nog naar de club om een jongen te versieren.

Maar ja, er zullen sowieso meerdere relaties zijn ontstaan via Tinder.
Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

En op Tinder moet je toch ook wachten op een datum dat iemand kan?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
pi_188667336
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:24 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Wat is het verschil daartussen dan? Toch helemaal niets? Als je in de club zit en je praat even met een vrouw en ze wil ook alleen seks, dan lig je die avond toch gewoon op?

Er is dus echt weinig verschil tussen online en offline daten. Enig verschil is dat online daten zorgt voor meer gegadigden.
zat gehad die denken dat dat dezelfde dag is hoor :')
pi_188667339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:22 schreef Yasmin23 het volgende:

2 alinea ben ik wel beetje met je eens. Maak mij er zelf ook schuldig aan.
Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

De situatie van vroeger is dus eigenlijk de afwijking.
pi_188667346
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Mensen lijken dit raar te vinden, maar in feite is het heel normaal gedrag. Je hebt simpelweg meer keus, dus dan word je selectiever. Kijk maar naar de supermarkt, hoeveel producten daar liggen. Je wilt ze allemaal even proberen etc om te kijken welke jij de lekkerste vindt. Zo werkt het ook met daten, en daar is niks 'slechts' aan.

Vroeger had men de keus uit Rita of Greta uit het dorp, en had je daar maar mee te maken. Dan lijkt het alsof je je best doet om Rita te leren kennen, maar in feite deed je dat omdat je simpelweg minder opties had.

Precies wat ik zeg.

Datingapps zorgen voor meer keus.
pi_188667353
quote:

[..]

ja dit. Vind het ook niet netjes van mezelf.
pi_188667377
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg.

Datingapps zorgen voor meer keus.
Ja alleen mensen klagen soms 'vroeger was alles beter en dan had men meer tijd voor elkaar'.

Nee, ze namen meer tijd voor jou omdat de opties beperkt waren. Het is simpelweg competitiever geworden. Meer keus, dus men moet meer opvallen :P
pi_188667396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

ja dit. Vind het ook niet netjes van mezelf.
Waarom? Dat is juist mn punt. Als je meer aanbod hebt, word je selectiever. Wat is daar 'niet netjes' aan?
pi_188667435
quote:

[..]

Echt niet met je eens hoor. Ik vind het via de app veel en veel makkelijker regelen dan in real life. Niet iedereen stapt zomaar op een vrouw af in de club. Dan kun je zeggen: Dat kun je leren. Dat kan ook zeker maar voor mij werkt het gewoon matig.
pi_188667445
quote:

[..]

Nee bij Tinder heb je veel meer kans dat het diezelfde dag nog kan. Stel je matched met iemand en je wilt allebei seks, dan kan je er die dinsdagmiddag er nog bovenop kruipen. En daarna ga je weer.

Je hoeft niet eerst uit te gaan.
pi_188667453
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waarom? Dat is juist mn punt. Als je meer aanbod hebt, word je selectiever. Wat is daar 'niet netjes' aan?
Ja dat je niet iedereen een eerlijke kans geeft. En daarom misschien ook wel juiste personen voor jou laat gaan.
pi_188667467
quote:

[..]

Het verschil is alleen dat wij mensen geen producten zijn zoals in de supermarkt :+
pi_188667494
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:31 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Het verschil is alleen dat wij mensen geen producten zijn zoals in de supermarkt :+
Je neemt mn vergelijking net iets te letterlijk.

De dynamiek is hier hetzelfde probeer ik duidelijk te maken. Het is dus een logisch gevolg dat mensen selectiever worden.
pi_188667496
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:26 schreef Allures het volgende:

[..]

zat gehad die denken dat dat dezelfde dag is hoor :')
Vaak genoeg binnen 24 uur na de match afgesproken hoor. Ook met mijn huidige vriendin. Tsja, als je beiden tijd en zin hebt, waarom niet. Daten is weten.
pi_188667521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Echt niet met je eens hoor. Ik vind het via de app veel en veel makkelijker regelen dan in real life. Niet iedereen stapt zomaar op een vrouw af in de club. Dan kun je zeggen: Dat kun je leren. Dat kan ook zeker maar voor mij werkt het gewoon matig.
Dat werkt voor JOU goed. Maar dat kan je niet a contrario doortrekken naar het algemene. Dat het jou goed werkt. Prima, ben blij voor je. Maar dat neemt niet weg dat je offline ook dates kunt regelen en dat het echt niet zoveel met elkaar verschilt. Want in beide gevallen KAN je een date diezelfde avond al regelen. Of je moet uitgaan of niet, doet er naar mijn mening niet toe. Het feit is, is dat je on- als offline een date binnen een paar uur kunt regelen.
pi_188667561
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Vaak genoeg binnen 24 uur na de match afgesproken hoor. Ook met mijn huidige vriendin. Tsja, als je beiden tijd en zin hebt, waarom niet. Daten is weten.
ik vind het zelf de meest lege manier van seks beleven ooit en niet iets wat ik zou doen. Vandaar de :')
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo omhoog zit dat je dat je zo op korte termijn een random van het internet plukt

Maar ieder zijn ding. Oprecht hoor. Als andere mensen dat anders beleven moeten ze het vooral doen
pi_188667563
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat werkt voor JOU goed. Maar dat kan je niet a contrario doortrekken naar het algemene. Dat het jou goed werkt. Prima, ben blij voor je. Maar dat neemt niet weg dat je offline ook dates kunt regelen en dat het echt niet zoveel met elkaar verschilt. Want in beide gevallen KAN je een date diezelfde avond al regelen. Of je moet uitgaan of niet, doet er naar mijn mening niet toe. Het feit is, is dat je on- als offline een date binnen een paar uur kunt regelen.
A contrario is tegenovergesteld. ;)
pi_188667602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja dat je niet iedereen een eerlijke kans geeft. En daarom misschien ook wel juiste personen voor jou laat gaan.
De vraag is dan meer, ga jij nog veranderen van mening als jij in het begin al afgeknapt bent op iemand?

Jouw mening verandert namelijk mee. Door het toegenomen aanbod heb je ook meer referentiemateriaal, en kan je beter inschatten of iemand het voor jou is of niet.

Zo weet ik bijvoorbeeld al vrij snel of iemand het is voor mij, of niet. Omdat ik legio voorbeelden heb gehad van vrouwen waar ik iets bij voelde, en weet wat ik leuk aan hen vond. Als een meid dat niet kan laten zien, is de kans klein dat ik later nog bijdraai hierin.

Het gaat gewoon sneller allemaal. En persoonlijk vind ik daar niks slechts aan. Het helpt je juist bij het vinden van een echt goede match.
pi_188667609
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:33 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Via Tinder kan je makkelijk voor elke avond een andere sexdate regelen. In real life gaat dat niet zo makkelijk omdat niemand uitgaat op een maandag of dinsdagavond.

Maar je kan wel even makkelijk tinderen en een nieuwe match meteen afspreken om diezelfde avond even lekker te neuken.
pi_188667616
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

A contrario is tegenovergesteld. ;)
Klopt.

Dus off als online moet je niet in tegenovergestelde zin zien.
pi_188667622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:35 schreef Allures het volgende:

[..]

ik vind het zelf de meest lege manier van seks beleven ooit en niet iets wat ik zou doen. Vandaar de :')
Ik kan me echt niet voorstellen dat je zo omhoog zit dat je dat je zo op korte termijn een random van het internet plukt

Maar ieder zijn ding
Het was gewoon een date met de bedoeling om elkaar te leren kennen, niet om gewoon effe te neuken. Het feit dat ze mijn vriendin is zou je ook wel als aanwijzing daarvoor mogen zien. :)

Dat zo'n avond ook in bed kan eindigen is vers twee.
pi_188667625
quote:

[..]

Ja ik vind het altijd prachtig om mensen van nu met dat soort voorbeelden te confronteren. Volgens mij zijn heel veel mensen zich er totaal niet van bewust hoe het vroeger ging op de datingmarkt. Het klinkt voor veel mensen ook gewoon naar als je zegt “ja daarmee moet ik genoegen nemen”, ook al komt het daar in sommige gevallen wel op neer.

En inderdaad: Vroeger had je gewoon een groep van een vrouwtje of mannetje of 20 aan leeftijdsgenoten en uit die vijver moest je het halen. Als Henk voor jou die lekkere Janneke had weggepikt had je weinig keus over: Dan maar met Marietje, die is ook nog wel in orde.

Overigens zie ik dat soort dingen nog steeds in dorpsgemeenschappen gebeuren hoor.
pi_188667637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

De vraag is dan meer, ga jij nog veranderen van mening als jij in het begin al afgeknapt bent op iemand?

Jouw mening verandert namelijk mee. Door het toegenomen aanbod heb je ook meer referentiemateriaal, en kan je beter inschatten of iemand het voor jou is of niet.

Zo weet ik bijvoorbeeld al vrij snel of iemand het is voor mij, of niet. Omdat ik legio voorbeelden heb gehad van vrouwen waar ik iets bij voelde, en weet wat ik leuk aan hen vond. Als een meid dat niet kan laten zien, is de kans klein dat ik later nog bijdraai hierin.

Het gaat gewoon sneller allemaal. En persoonlijk vind ik daar niks slechts aan. Het helpt je juist bij het vinden van een echt goede match.
Hier geef ik je opzich wel gelijk in. Dat als iemand mijn type niet is, dat er weinig kans is dat dat nog gaat veranderen.
pi_188667644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja afknappen is een groot woord :P Het komt al voor tijdens de chat. Je raakt in gesprek met een match, vervolgens komt er een andere match bij en dat gesprek is net even iets leuker... grote kans dat ik het eerste gesprek al laat gaan.
pi_188667646
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:38 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Het was gewoon een date met de bedoeling om elkaar te leren kennen, niet om gewoon effe te neuken. Het feit dat ze mijn vriendin is zou je ook wel als aanwijzing daarvoor mogen zien. :)

Dat zo'n avond ook in bed kan eindigen is vers twee.
ja dat is dus niet wat ik bedoelde met het bericht dat je aanhaalde natuurlijk
Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
pi_188667647
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Via Tinder kan je makkelijk voor elke avond een andere sexdate regelen. In real life gaat dat niet zo makkelijk omdat niemand uitgaat op een maandag of dinsdagavond.

Maar je kan wel even makkelijk tinderen en een nieuwe match meteen afspreken om diezelfde avond even lekker te neuken.
Dat betwist ik toch niet? :')

Het gaat erom dat je off als online binnen een paar uur een date kunt regelen. Dus in die zin verschilt het niet zoveel. Maar je zegt terecht dat als je op maandagavond seks wil, je dat snel kan regelen in plaats van dat je helemaal uit moet. Dat zeker. Maar dat betekent niet dat in meer algemene zin je off- als online snel een date kunt regelen. Even afhankelijk van de setting.
pi_188667649
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja afknappen is een groot woord :P Het komt al voor tijdens de chat. Je raakt in gesprek met een match, vervolgens komt er een andere match bij en dat gesprek is net even iets leuker... grote kans dat ik het eerste gesprek al laat gaan.
En logisch ook.
pi_188667657
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:37 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Dit bedoelde ik gewoon ja.
pi_188667661
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En logisch ook.
Ja misschien wel maar het is niet netjes naar de eerste match die niks verkeerd heeft gedaan.
pi_188667670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ja ik vind het altijd prachtig om mensen van nu met dat soort voorbeelden te confronteren. Volgens mij zijn heel veel mensen zich er totaal niet van bewust hoe het vroeger ging op de datingmarkt. Het klinkt voor veel mensen ook gewoon naar als je zegt “ja daarmee moet ik genoegen nemen”, ook al komt het daar in sommige gevallen wel op neer.

En inderdaad: Vroeger had je gewoon een groep van een vrouwtje of mannetje of 20 aan leeftijdsgenoten en uit die vijver moest je het halen. Als Henk voor jou die lekkere Janneke had weggepikt had je weinig keus over: Dan maar met Marietje, die is ook nog wel in orde.

Overigens zie ik dat soort dingen nog steeds in dorpsgemeenschappen gebeuren hoor.
Wij gingen ofwel naar de stad, ofwel naar andere steden in Nederland, België of Duitsland. En af en toe naar nog wat verder gelegen oorden, maar dat was uitzondering.

Als ik het alleen bij het dorp had moeten houden had ik dat niet zo prettig gevonden eerlijk gezegd.
pi_188667680
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:39 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Klopt, of bij kerkgemeenschappen. Hier heeft ook mn halve basisschool van vroeger met elkaar, en wonen ze nog allemaal in het dorp.

Die mensen hebben dus lekker de tijd genomen om elkaar te leren kennen. Maar had je ze in een grotere vijver gezet, dan weet ik zeker dat ook zij sneller omgingen met het selecteren van een partner.
pi_188667689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja misschien wel maar het is niet netjes naar de eerste match die niks verkeerd heeft gedaan.
Een vriend van mij die model is doet ook niet aan Tinder. Heeft het wel gebruikt in het begin en heeft toen ook op z'n allereerste Tinder date seks gehad.

Maar hij vindt het gewoon te onpersoonlijk.

En een andere vriend van mij date altijd maar 1 dame tegelijkertijd omdat hij dat anders niet netjes vindt tegenover die dame :P
pi_188667694
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus jouw criterium bij een man is dat ie 'niks verkeerd' moet doen?

Volgens mij is het belangrijk met iemand in zee te gaan die jouw gevoel het meeste prikkelt. Die ene vent is dat dus niet, want die ander doet dat beter. Je bent hem niks verplicht, zelfs geen eerlijke kans.
pi_188667701
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:40 schreef Allures het volgende:

[..]

Dan bedoel ik echt mannen die aansturen op een duidelijke seksdate en dan wel meteen. Ze liggen praktisch klaar
Dat gebeurt volgens mij toch niet zoveel via Tinder. Echt een minderheid die er zo instaat, ook de mannen. Want dan is het meer "als hij/zij nog steeds minimaal 36 graden is, dan vind ik het wel best".

Voor de meesten is dat echt te plat.
pi_188667711
quote:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
pi_188667712
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dus jou criteria bij een man is dat ie 'niks verkeerd' moet doen?

Volgens mij is het belangrijk met iemand in zee te gaan die jouw gevoel het meeste prikkelt. Die ene vent is dat dus niet.
Nee das niet mijn criteria natuurlijk :P
pi_188667722
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Een vriend van mij die model is doet ook niet aan Tinder. Heeft het wel gebruikt in het begin en heeft toen ook op z'n allereerste Tinder date seks gehad.

Maar hij vindt het gewoon te onpersoonlijk.

En een andere vriend van mij date altijd maar 1 dame tegelijkertijd omdat hij dat anders niet netjes vindt tegenover die dame :P
Ik date ook maar 1 tegelijk. Zelfs gesprekken voer ik nog maar met 1 als er een date is afgesproken. Is niet de beste strategie :P
pi_188667747
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:44 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee dan?
Anders lees je even terug
pi_188667761
quote:

[..]

Niks mis mee toch, als er een vrouw is die dat ook wil?
pi_188667795
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Niks mis mee toch, als er een vrouw is die dat ook wil?
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:32 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar ieder zijn ding. Oprecht hoor. Als andere mensen dat anders beleven moeten ze het vooral doen
pi_188667810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:43 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat gebeurt volgens mij toch niet zoveel via Tinder. Echt een minderheid die er zo instaat, ook de mannen. Want dan is het meer "als hij/zij nog steeds minimaal 36 graden is, dan vind ik het wel best".

Voor de meesten is dat echt te plat.
Dat is echt geen minderheid hoor. Natuurlijk heb je wel een beetje eisen qua uiterlijk maar verder stuur ik echt wel met regelmaat keihard op seks aan. Anders ga je het gewoon niet zo snel voor elkaar krijgen.
pi_188667847
Ik heb de laatste tijd vrijwel geen gesprekken gehad op tinder waarbij hij aangaf op tinder te zitten voor sex.
pi_188667850
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Wij gingen ofwel naar de stad, ofwel naar andere steden in Nederland, België of Duitsland. En af en toe naar nog wat verder gelegen oorden, maar dat was uitzondering.

Als ik het alleen bij het dorp had moeten houden had ik dat niet zo prettig gevonden eerlijk gezegd.
Gaat mij echt om de mensen die in de jaren 50/60 in hun twintiger jaren zaten. De optie om naar andere steden of dorpen te gaan was er wellicht maar vrijwel niemand die hem nam.
pi_188667857
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb de laatste tijd vrijwel geen gesprekken gehad op tinder waarbij hij aangaf op tinder te zitten voor sex.
Ik ga me bijna schuldig voelen. :@
pi_188667873
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik ga me bijna schuldig voelen. :@
Waarom?

Denk dat het wel meevalt met het aantal mensen wat alleen nog maar op tinder zit voor hook ups.
pi_188667902
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:42 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Klopt, of bij kerkgemeenschappen. Hier heeft ook mn halve basisschool van vroeger met elkaar, en wonen ze nog allemaal in het dorp.
Vaak stabiele huwelijken hoor.

quote:
Die mensen hebben dus lekker de tijd genomen om elkaar te leren kennen. Maar had je ze in een grotere vijver gezet, dan weet ik zeker dat ook zij sneller omgingen met het selecteren van een partner.
Ik ook. Zijn gewoon mechanismes.
pi_188667937
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:56 schreef Generationalpha het volgende:

Vaak stabiele huwelijken hoor.

Ja, omdat ze niet weten dat er ook meer is, en dat zij dat kunnen krijgen.
pi_188668071
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:23 schreef Generationalpha het volgende:
Mijn conclusie is dat minimaal 50 procent van de mensen op Tinder echt niet alleen maar wil neuken en ook best een relatie wil maar simpelweg “valt” voor de seks omdat het gewoon zo makkelijk is. Ik kom ontzettend veel vrouwen tegen die zeggen “ik zie wel”. (Wat in praktijk meestal zoiets betekent als: Ik acht de kans dat ik de ware hier vind niet zo groot dus misschien wil ik wel neuken.)
Hmm dat zeg ik ook zo vaak... maae dan doel ik toch niet op seks :)
pi_188668090
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar waar doel je dan wel op?
pi_188668099
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Eensch :)
pi_188668145
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Maar waar doel je dan wel op?
Dat ik er verder geen verwachtingen van heb.
(En nog steeds niet val voor makkelijke seks dus... daar is niks veranderd. Maar goed, wellicht had je die discussie tijdje terug nog niet meegekregen.
pi_188668160
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dit

En dan doel ik op een relatie of date maar dat ik niet weet welke vorm die relatie of date aan moet nemen
Maar zeker geen seks

[ Bericht 0% gewijzigd door Allures op 28-08-2019 14:16:59 ]
pi_188668169
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:07 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Dat ik er verder geen verwachtingen van heb.
(En nog steeds niet val voor makkelijke seks dus... daar is niks veranderd. Maar goed, wellicht had je die discussie tijdje terug nog niet meegekregen.
Duidelijk. Nouja ook helemaal prima. Ik zou dat laatste er dan wel bij zeggen. ;)
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:09:58 #72
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668206
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:28 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ja alleen mensen klagen soms 'vroeger was alles beter en dan had men meer tijd voor elkaar'.

Nee, ze namen meer tijd voor jou omdat de opties beperkt waren. Het is simpelweg competitiever geworden. Meer keus, dus men moet meer opvallen :P
Tijd geef je door jezelf ook minder bloot te stellen aan die overdaad aan keuzes he.

Als je Tindergebruik voor jezelf wat afbakent, wordt het contact dat je met een match hebt wel dieper vind ik. Thans, zo ervaar ik het. Liever intens contact met twee matches, dan elke dag een beetje aanpoten...

En als Rita en Greta nou zulke saaie dozen zijn, heb je zelf ook de keuze om er niet mee te gaan toch? Volgens mij heb je er uiteindelijk veel meer mee als je jezelf daarin verloochent.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668281
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:50 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat is echt geen minderheid hoor. Natuurlijk heb je wel een beetje eisen qua uiterlijk maar verder stuur ik echt wel met regelmaat keihard op seks aan. Anders ga je het gewoon niet zo snel voor elkaar krijgen.
Ik bedoel mannen die daar primair zitten om diezelfde avond nog snel te neuken.
pi_188668320
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:53 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Gaat mij echt om de mensen die in de jaren 50/60 in hun twintiger jaren zaten. De optie om naar andere steden of dorpen te gaan was er wellicht maar vrijwel niemand die hem nam.
Als ik naar vrienden van mijn ouders kijk, weet ik slechts een stel die echt bij elkaar uit de buurt kwamen en dan weet ik het eigenlijk nog niet eens zeker, het is meer dat ze beiden uit Friesland komen en ik dat dus vooral denk.

Dus ook toen was men wel mobieler schat ik zo in. Op de fiets ben je zo in een stad in Nederland.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:16:58 #75
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Is het een idee om ook eens op Tinder te zetten zonder serieuze kwinkslag?

Eisenlijstjes zijn wel een killer vaak. Nu ben ik niet het type dat op seks aanstuurt (al maakt het mij niet uit of het na 1 of na 4 dates gebeurt), maar het hele gebeuren een 'sollicitatievibe' geven, is toch ook niet de bedoeling lijkt mij?

Ga eens op pad... Doe een spontaan drankje en kijk hoe laat het wordt. Heb ik afgelopen week ook gedaan en ik heb een superleuke middag/vroege avond gehad met een dame waar ik wel een beetje een wow-gevoel van kreeg :D

Ons appgesprek ging letterlijk nergens over. Gewoon puur lol maken onderling en daar vanuit een drankje plannen. Voelde gewoon fijn. Niet dat gekunstelde 'solliciteren'. Een beetje jezelf zijn en kijken of het online een beetje klikt...

Edit: lees het een beetje verkeerd zie ik nu... Maar moet wel zeggen dat het misschien weleens fijner kan appen zonder de 'seks-druk'
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_188668415
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:16 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Is het een idee om ook eens op Tinder te zetten zonder serieuze kwinkslag?

Eisenlijstjes zijn wel een killer vaak. Nu ben ik niet het type dat op seks aanstuurt (al maakt het mij niet uit of het na 1 of na 4 dates gebeurt), maar het hele gebeuren een 'sollicitatievibe' geven, is toch ook niet de bedoeling lijkt mij?

Ga eens op pad... Doe een spontaan drankje en kijk hoe laat het wordt. Heb ik afgelopen week ook gedaan en ik heb een superleuke middag/vroege avond gehad met een dame waar ik wel een beetje een wow-gevoel van kreeg :D

Ons appgesprek ging letterlijk nergens over. Gewoon puur lol maken onderling en daar vanuit een drankje plannen. Voelde gewoon fijn. Niet dat gekunstelde 'solliciteren'. Een beetje jezelf zijn en kijken of het online een beetje klikt...

Edit: lees het een beetje verkeerd zie ik nu... Maar moet wel zeggen dat het misschien weleens fijner kan appen zonder de 'seks-druk'
Begrijp niets van je reactie :P
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:20:56 #77
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668443
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:19 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Begrijp niets van je reactie :P
Ja, snap het zelf ook niet meer...

Zal de warmte zijn :?
pi_188668521
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:20 schreef Kleurplaatje het volgende:

[..]

Ja, snap het zelf ook niet meer...

Zal de warmte zijn :?
:D
pi_188668541
Ik heb maar eis in mijn bio staan.

Dat je geen hihihihi typt.
pi_188668575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:

Ik ken ook werkelijk geen enkele vrouw die daar niet spontaan van opdroogt :D
pi_188668595
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Verschrikkelijk is dat. Neem je jezelf toch niet serieus als man als je dat typt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:30:00 #82
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668608
Hihihihi?

Als in lachen?
pi_188668641
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:30 schreef Kleurplaatje het volgende:
Hihihihi?

Als in lachen?
Ja.
pi_188668717
HEHEHE daarentegen
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 14:36:04 #85
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_188668718
Hihihi

O wacht, sorry.

Al snap ik het punt wel. En het is op zich ook wel moeilijk om soms in te zien hoe een onlinepersoonlijkheid strookt met een echt persoon... Zat vaak gemerkt dat de grootste bekken online soms helemaal niet stroken met wie ik dan daadwerkelijk voor me heb. Zowel op dategebied als in mijn forumexercities elders.

Blijf jezelf en dan klikt het in de meeste gevallen vanzelf wel denk ik dan maar. En eigenlijk klopt dat nog wel het meest.
pi_188668723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef LuNaTiC het volgende:
HEHEHE daarentegen
Die is leuk :p
pi_188668734
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:25 schreef Yasmin23 het volgende:

Hihaho
pi_188668753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:36 schreef Kleurplaatje het volgende:
Hihihi

O wacht, sorry.

Al snap ik het punt wel. En het is op zich ook wel moeilijk om soms in te zien hoe een onlinepersoonlijkheid strookt met een echt persoon... Zat vaak gemerkt dat de grootste bekken online soms helemaal niet stroken met wie ik dan daadwerkelijk voor me heb. Zowel op dategebied als in mijn forumexercities elders.

Blijf jezelf en dan klikt het in de meeste gevallen vanzelf wel denk ik dan maar. En eigenlijk klopt dat nog wel het meest.
Ja het is ook meer als grap natuurlijk :P

Zo staat er ook dat geen last heb van klapperende eierstokken en dat mijn favoriete dier om te eten het varken is. Maar ze ( religieuzen) glippen er toch nog doorheen :P
pi_188669342
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik bedoel mannen die daar primair zitten om diezelfde avond nog snel te neuken.
Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_188669689
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja het is ook meer als grap natuurlijk :P

Zo staat er ook dat geen last heb van klapperende eierstokken en dat mijn favoriete dier om te eten het varken is. Maar ze ( religieuzen) glippen er toch nog doorheen :P
Wat is je afkomst dan als ik vragen mag?
pi_188669690
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:11 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik denk dat het aandeel die dat met succes doet ook maar heel klein is. Want om op dezelfde avond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

Dat valt reuze mee.
pi_188669766
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:36 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Wat is je afkomst dan als ik vragen mag?
Waarom is dat relevant? :P
pi_188669798
quote:

[..]

En de meeste mannen zijn geen van beide, je moet je ook afvragen of je dat wel wil zijn.
Tijdens het uitgaan gebeurt niets anders :+

Dan lig je zo in bed met iemand die je pas 3 uur kent ofzo.
pi_188669810
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom is dat relevant? :P
Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag? :P
pi_188669956
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:46 schreef Thunder0x het volgende:

[..]

Waarom beantwoord je mijn vraag met een vraag? :P
Ja omdat ik niet snap wat het er toe doet.
pi_188670019
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk op basis van dat je nog steeds religie gasten aantrekt :P

Vaak hebben die een bepaalde voorkeur.
pi_188670047
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou omdat je aangaf mijn favoriete dier om te eten het varken is. En deze religieuze gasten alsnog bij je aankloppen. Die haken dan meestal wel af idd
pi_188670056
quote:
ond nog wat te kunnen regelen moet je echt óf extreem aantrekkelijk zijn met modellenfoto's, óf je moet een enorme gladjakker zijn die iedereen zo wat het bed in lult.

Ja echt hoor, je moet je als man echt afvragen of je wel of niet wilt neuken. :') Je klinkt gefrustreerd.

En je hoeft geen gladjakker te zijn. Een goede vriend van mij heeft een gemiddeld uiterlijk en kan binnen een paar minuten iemand versieren. Sommige vrouwen staan daar gewoon voor open als je ze normaal benaderd en niet als een of andere zolderkamer autist ze staat te bekijken van een afstandje. :)
pi_188670059
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 14:28 schreef Allures het volgende:

[..]

Ik vind het best schattig :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2019 16:01:39 ]
pi_188670081
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 16:01 schreef Fancy2 het volgende:

[..]

Ik vind het best schattig :D