Aanpak criminaliteit en afvalproblemen zullen moeten wachten. Op dit moment zijn de ambtenaren nogal druk met white privilege training.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef HeatWave het volgende:
als een deel van de ambtenaren blijkbaar niets zinnigs te doen hebben gaan ze maar helpen ja.
Stel je niet aan? Misschien had ik zo eens moeten openen op jouw reactie? Hoe vaak moeten enkelen nog met de neus in de feiten gedrukt worden? In dadelijk weer in een ander topic over "dom rechts" beginnen, zelf allemaal te dom om te begrijpen dat "dom rechts" voor de zoveelste keer weer gelijk had.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Het illegalenprobleem is 100% een aangelegenheid voor de landelijke politiek. Zolang die mensen in Nederland zijn, zijn ze er. Gemeenten hebben daar geen invloed op.
Wil je als gemeente iets doen aan opvang dan mag het niet van het kabinet (al hebben sommige gemeenten daar maling aan, aangezien ze geen duizenden zwervers in de straten willen hebben).
Kom je nog met dat prioriteitenlijstje van Amsterdam, waaruit blijkt dat ze vooral bezig zijn met gender/identity politics?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ah de "landelijke politiek", ik was er al op aan het wachten. Het standaard argument om vooral links weer te ontzien van de ellende die ze met hun beleid veroorzaken. Dit hoor je in elke dicussie, "ja maar we hebben al 40+ jaar een rechts kabinet", maar zeg ik dan Amsterdam heeft al 40+ jaar een links stadsbestuur, een stadbestuur wat de regels en wetten van de landelijke politiek aan de laars lapt. Neen Amsterdam is vooral bezig met diversiteitsgedram, gender politics, het blijven faciliteren van illegalen (ook al ontken je het een post eerder), Toch raar in de moordstad en drugsstad van Nederland?
Maar om je punt te bevestigen, ja Rechts verpest meer dan genoeg en daar krijgen ze ook vaak genoeg kritiek over, nu is het de beurt aan links om stil te zitten en geschoren te worden want de ellende in Amsterdam is alleen de verantwoordelijkheid van de machthebbers daar de laatste jaren en laten dat toevallig allemaal linkse politici zijn.
Daarbij zijn er weer een hoop bekende gezichten totaal niet serieus te nemen in dit topic, want nu is het opeens geen lokale kwestie van de stad, nee want links is aan de macht dan is het natuurlijk de schuld van het kabinet om ze in een ander topic weer te zien goedpraten dat Amsterdam haar reet afveegt met het landelijke beleid want het is toch een interne aangelegenheid gezien het een stad is.
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:27 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Het illegalenprobleem is 100% een aangelegenheid voor de landelijke politiek. Zolang die mensen in Nederland zijn, zijn ze er. Gemeenten hebben daar geen invloed op.
Wil je als gemeente iets doen aan opvang dan mag het niet van het kabinet (al hebben sommige gemeenten daar maling aan, aangezien ze geen duizenden zwervers in de straten willen hebben).
En als illegalen kraken, dan kan je als gemeente niet veel meer doen dan zeggen "foei", ze eruit zetten, eventueel wat uurtjes vasthouden en dan los laten... je kan ze wel buiten de stad zetten maar hoe lang denk je dat ze daar blijven rondlopen? De wet voorziet er simpelweg niet in.
Dat soort keiharde kansloze kutonzin dus idd! Tijds- en geldverspilling, ga iets oplossen dat er toe doet!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef Hoogslaper het volgende:
[..]
Aanpak criminaliteit en afvalproblemen zullen moeten wachten. Op dit moment zijn de ambtenaren nogal druk met white privilege training.
Het leger? Kijk... dat is ook weer een landelijke aangelegenheid.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Stel je niet aan? Misschien had ik zo eens moeten openen op jouw reactie? Hoe vaak moeten enkelen nog met de neus in de feiten gedrukt worden? In dadelijk weer in een ander topic over "dom rechts" beginnen, zelf allemaal te dom om te begrijpen dat "dom rechts" voor de zoveelste keer weer gelijk had.
In Amsterdam dient schoon schip gemaakt te worden, de huidige politieke leiders dienen op te stappen en er dient iemand te komen die wel kan en wil aanpakken. En voor dat criminele tuig zetten ze van mijn part maar het leger in en sluit ze maar eens minimaal 20 jaar op, komt nooit meer wat van terecht maar dat besef is er bij velen hier na de 50e 2e kans nog niet.
Wat moeten die ambtenaren precies doen? Een kuil graven en daarin het afval verbranden?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijdelijk, waarom niet? Als ze niets beters te doen hebben kunnen ze vast van nut zijn.
Ja, dat ben ik wel met je eens, maar als een deel van de ambtenaren blijkbaar niets zinnigs te doen hebben gaan ze maar helpen ja.
Mooie reactie, voor de realisten onder ons bevestig je gewoon dat je er geen antwoord op weet te geven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:30 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh, je standaard riedeltje weer. Stond hij nog onder de copy-paste?
Ja, ga ergens modereren ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort keiharde kansloze kutonzin dus idd! Tijds- en geldverspilling, ga iets oplossen dat er toe doet!
Ik heb al heel veel antwoorden gegeven, scroll naar boven.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mooie reactie, voor de realisten onder ons bevestig je gewoon dat je er geen antwoord op weet te geven.
En hoe weet jij dat ze er niet mee bezig zijn? Ik ga uit van hetgeen waarover ik "Amsterdam" het meeste in de media hoor, waarover ik "Amsterdammers" het meeste in de media hoor, wat ik lees over de burgemeester (i am Amsterdam vergeten?).quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Kom je nog met dat prioriteitenlijstje van Amsterdam, waaruit blijkt dat ze vooral bezig zijn met gender/identity politics?
Welke wetten en regels lappen ze aan hun laars, en hoe is dat van invloed op de drugscriminaliteit?
Het blijft alweer bij wat algemeen gehuil, maar als je dan gevraagd wordt je shit te onderbouwen blijft het zoals gewoonlijk weer eens helemaal stil.
En met betrekking tot illegalen:
[..]
Dit.
Stel dat wat je hier zegt allemaal klopt, dan toont dit volgens jou aan dat ze drugscriminaliteit dus niet serieus nemen? Knappe verbanden die je daar legt hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Wat valt er te delen? Is het niet Amsterdam die zich uit wil roepen tot een vrijstaat als de PVV aan de macht kwam? Is het niet Amsterdam wat weigert landelijke wetten op te volgen omdat het "zo niet bij Amsterdam past", is het niet Amsterdam wat hamert en dramt over gender politics, zwarte piet of diversiteit, is het niet Amsterdam die uitgeprocedeerde illegalen opvangt en is datzelfde Amsterdam niet de moord en drugshoofdstad van Nederland? Misschien eens wat minder tijd en geld spenderen aan problematiek waar maar 1% van de Amsterdammers last van heeft en eens een probleem aan te pakken waar heel Nederland last van heeft! Het is een bestuurlijke chaos in Amsterdam, daar zitten mensen zonder ruggengraat, of zijn we ook al vergeten dat IS recruiters lekker hun gang konden gaan in Amsterdam op de kosten van de gemeente?
Je obsessie voor links en Amsterdam is toch wel bijzonder.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ze er niet mee bezig zijn? Ik ga uit van hetgeen waarover ik "Amsterdam" het meeste in de media hoor, waarover ik "Amsterdammers" het meeste in de media hoor, wat ik lees over de burgemeester (i am Amsterdam vergeten?).
Waarop baseer jij eigenlijk dat ik wat algemeen loop te huilen?
Ik zit niet de hele dag op FOK!, geef je netjes antwoord op je reactie zodra ik online kom, en dan kom jij weer dat ik niet inga op argumenten door mij geen argumenten terug te geven? Juist ja. Volgens mij ben je een Amsterdammer he, want je gaat flink los in dit topic?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik heb al heel veel antwoorden gegeven, scroll naar boven.
Jouw reactie bestaat uit het standaard riedeltje, waarbij je eigenlijk niet ingaat op argumenten of reacties maar gewoon je eigen LP afdraait.
De door mij genoemde portefeuilles zijn van cruciaal belang voor het functioneren van de gemeente. En nogmaals, ik verzeker je dat men niet stil zit. Aan de lopende band worden op departementen projecten getackeld. Van het aanpakken van onveilige verkeerssituaties tot het beoordelen en toetsen van woningbouwplannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tijdelijk, waarom niet? Als ze niets beters te doen hebben kunnen ze vast van nut zijn.
Ja, dat ben ik wel met je eens, maar als een deel van de ambtenaren blijkbaar niets zinnigs te doen hebben gaan ze maar helpen ja.
Je geeft iig aan dat je prioriteiten verkeerd liggen. Of je wekt op zijn minst de schijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef probeer het volgende:
[..]
'Diversiteits-gedram' betekent dat je drugscriminaliteit niet serieus neemt?
Nah, heb je een keer de kans om inhoudelijk te reageren ipv je LP af te spelen, zet je het op een lopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Pff ben weer gevlogen, de hyena's springen er weer massaal op, al duw je ze met hun gezicht erin dan nog ontkennen ze het .En dat allemaal omdat ik één iemand even een reactie terug wou geven.
Dat zal vast waar zijn. Maakt het niet minder schrijnend dat ze willen scoren met nutteloze zaken en de belangrijkste zaken verslonsen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De door mij genoemde portefeuilles zijn van cruciaal belang voor het functioneren van de gemeente. En nogmaals, ik verzeker je dat men niet stil zit. Aan de lopende band worden op departementen projecten getackeld. Van het aanpakken van onveilige verkeerssituaties tot het beoordelen en toetsen van woningbouwplannen.
Je 'oplossing' raakt dus kant noch wal.
Jij beweert dat ze niet de juiste prioriteiten hebben. Nou, toon dat maar aan dan. Maar dat kan je, keer op keer, niet. Dus kom je met een of ander riedeltje over andere zaken die de gemeente steunt / onderneemt, met daarbij 'jouw indruk' dat ze dat belangrijker vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:34 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat ze er niet mee bezig zijn? Ik ga uit van hetgeen waarover ik "Amsterdam" het meeste in de media hoor, waarover ik "Amsterdammers" het meeste in de media hoor, wat ik lees over de burgemeester (i am Amsterdam vergeten?).
Op de inhoud van je posts.quote:Waarop baseer jij eigenlijk dat ik wat algemeen loop te huilen?
Dat bedoelde ik dus net (nee, ik ben niet oprecht beledigd)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we maar weer zeggen: Amsterdammers krijgen waarvoor ze gekozen hebben?
(Al weet ik heus wel dat het drugprobleem niet alleen in Amsterdam aanwezig is!)
Je vraagt je ook af wat allerlei willekeurige ambtenaren precies moeten gaan doen aan dat afvalprobleem en wat dat verder toevoegt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De door mij genoemde portefeuilles zijn van cruciaal belang voor het functioneren van de gemeente. En nogmaals, ik verzeker je dat men niet stil zit. Aan de lopende band worden op departementen projecten getackeld. Van het aanpakken van onveilige verkeerssituaties tot het beoordelen en toetsen van woningbouwplannen.
Je 'oplossing' raakt dus kant noch wal.
Hoezo is het niet aan te tonen? We hebben het verdomme precies over de dingen die ze niet op orde hebben in dit topicquote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:38 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij beweert dat ze niet de juiste prioriteiten hebben. Nou, toon dat maar aan dan. Maar dat kan je, keer op keer, niet. Dus kom je met een of ander riedeltje over andere zaken die de gemeente steunt / onderneemt, met daarbij 'jouw indruk' dat ze dat belangrijker vinden.
Zo werkt 'iets aantonen' niet.
[..]
Op de inhoud van je posts.
Nee hoor, daarmee laat je zien dat je als gemeente meerdere dingen tegelijkertijd kan. En dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je geeft iig aan dat je prioriteiten verkeerd liggen.
Alleen bij mensen die dat toch al graag willen geloven.quote:Of je wekt op zijn minst de schijn.
Drugs worden op grote schaal gebruikt in ons land, ook in de provincie. Alleen wordt de hoofdstad opgezadeld met de problemen die dat grootverbruik veroorzaakt. Daar komen de drugs immers binnen en zitten de grote spelers in het wereldje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:37 schreef Bocaj het volgende:
Zullen we maar weer zeggen: Amsterdammers krijgen waarvoor ze gekozen hebben?
(Al weet ik heus wel dat het drugprobleem niet alleen in Amsterdam aanwezig is!)
Ja, en de andere dingen lopen volledig in de soep, goed aangetoond!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Nee hoor, daarmee laat je zien dat je als gemeente meerdere dingen tegelijkertijd kan. En dat is maar goed ook.
[..]
Alleen bij mensen die dat toch al graag willen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |