@Hamzoefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:25 schreef hemarookworst het volgende:
Niet gewoon kantoorpanden kraken![]()
Geen idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:28 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie met mensen taggen?
Wat moet ik er dan wel mee doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat spul moet je niet roken, ga je raar van doen.
Lekker roken man, wegspoelen met bavariaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Put down the dope and pick up the hope.
Throw that stash in the trash.
Kansloos, maar nu snap ik wel waarom je zo gek doet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Lekker roken man, wegspoelen met bavaria
mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Roy Schaffer Nico Rosberg Monica Sermoen GertJan Verbeek Marga Sneijder Richard van de week Ronald Plasterk Morin WinterWortel Brechtold Haakneus Florien Drachten Moerman
Quentin Arnold Monia Linda Ludo Jill Menno Leonie Patricia Tikkie Nicole
Miranda op ten dries
Haha nee. Dat is de heroïnequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kansloos, maar nu snap ik wel waarom je zo gek doet.
inderdaadquote:
Mooi kut.quote:
Of voor iemand die steeds met zijn snufferd tussen de benen van een dame ligt?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat een alternatieve naam voor een pooier?
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of voor iemand die steeds met zijn snufferd tussen de benen van een dame ligt?
@Geerdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 03:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of voor iemand die steeds met zijn snufferd tussen de benen van een dame ligt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |