voetbalsupporter gespot.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef Kolibri2014 het volgende:
Zelden zo een mongool gezien. Latente homo ook met zijn ui.
Zeg gewoon Ajax, moest googlenquote:
Latente homo'squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef Kolibri2014 het volgende:
Zelden zo een mongool gezien. Latente homo ook met zijn ui.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef VlaamseStoofvlees het volgende:
Juichen en herrie maken om een spelletje waar 22 overbetaalde mannen achter een bal lopen en die niets met jouw leven te maken hebben en die ook schijt hebben aan jou![]()
![]()
Eredivisersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Vind de TT bijzonder generaliserend, het zijn niet álle voetbalsupporters, het is een klein groepje die het verpest voor de rest. Feyenoorders.
Dit is een gevalletje '1 woord vertelt een heel verhaal'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Solotovski het volgende:
Stop eens even wat meer moeite in je tt joh
Nou nee. Nou hup, steek er wat meer moeite in en hij blijft open.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje '1 woord vertelt een heel verhaal'.
vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou nee. Nou hup, steek er wat meer moeite in en hij blijft open.
Je kan hetquote:
überhaupt supporters die herrie maken buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kan het
Heb zelf meer een hekel aan de dagjesmensen bij voetbal
UUUUUUUUUquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Vind de TT bijzonder generaliserend, het zijn niet álle voetbalsupporters, het is een klein groepje die het verpest voor de rest. Feyenoorders.
WR in mijn toppaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:49 schreef wielrennerdt het volgende:
Mtt toppa, klacht zal dus wel terecht zijn
Ik ging eens naar PSV - Feyenoord en op gegeven moment kwamen die Feyenoord de trein uit. Schreeuwen, bonken alles dit dat. Was wel imponerend hoor. Mooi manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
überhaupt supporters die herrie maken buiten![]()
Toen Feyenoord kampioen werd kon ik niet een rustig in de bus zitten. Hele godverdomme dag zingen![]()
![]()
![]()
![]()
Tweede foto als je op voetbalsupporters zoektquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:49 schreef Dven het volgende:
Bewezen onjuist. Kansloos trolltopic dus.
oordopjes in en rustgevende muziek luisteren. autisme kan dat niet aan!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik ging eens naar PSV - Feyenoord en op gegeven moment kwamen die Feyenoord de trein uit. Schreeuwen, bonken alles dit dat. Was wel imponerend hoor. Mooi man
Prima sfeertje, niks mis meequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tweede foto als je op voetbalsupporters zoekt![]()
[ afbeelding ]
Nogmaals, bewezen onjuist dus. Dom trolltopic. Succes ermee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:53 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Tweede foto als je op voetbalsupporters zoekt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Nogmaals, bewezen onjuist dus. Dom trolltopic. Succes ermee.
quote:
Zure sult is er ook weer. Bevalt het een beetje in je derde wereld land tussen de zigeuners?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:49 schreef Dven het volgende:
Bewezen onjuist. Kansloos trolltopic dus.
'Derde wereld land'quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:59 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Zure sult is er ook weer. Bevalt het een beetje in je derde wereld land tussen de zigeuners?
Ben je Belg?quote:
jij was toch die gast waarbij je halve hersenen in mekaar gedrukt waren? I nog steeds niet goed zeker.quote:
Nogmaals, leer eerst je taal maar onder de knie te krijgen. Succes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
jij was toch die gast waarbij je halve hersenen in mekaar gedrukt waren? I nog steeds niet goed zeker.
Krijgt deze TS ook om de zoveel tijd. Over een paar dagen zal hij wel weer een tijdje verdwenen zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Elan het volgende:
Deze TS is wel oprecht een aandachtshoer of niet
Vroeger kregen dit soort figuren gewoon een ban na verloop van tijd
Echt man. Er komt uit jou mond nooit iets positiefs. Alleen maar negatief. Wat een sukkel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:03 schreef Dven het volgende:
[..]
'Derde wereld land'leer eerst je eigen taal maar een beetje deftig onder de knie te krijgen, daarna mag je het weer proberen. Wanneer jij voetbalsupporter bent dan heeft TS misschien toch nog gelijk dat het gemiddelde IQ rond de 40 hangt.
Stel jezelf eens even voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou nee. Nou hup, steek er wat meer moeite in en hij blijft open.
Jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:06 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Echt man. Er komt uit jou mond nooit iets positiefs. Alleen maar negatief. Wat een sukkel.
Laten we het hopen. Dit soort kansenparels zijn toch wel de definitieve doorsteek voor je forum met hun enorme sliert aan topicdiarree.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Krijgt deze TS ook om de zoveel tijd. Over een paar dagen zal hij wel weer een tijdje verdwenen zijn.
Feyenooitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kom knokken dan KUT NEUS !!!!1!1!1
Jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:06 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Echt man. Er komt uit jou mond nooit iets positiefs. Alleen maar negatief. Wat een sukkel.
Die dildo zit wel ver in je reetquote:
Is ook niet duidelijk waarom FOK! dst circle-jerkende groepje blijft accepteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Dit soort kansenparels zijn toch wel de definitieve doorsteek voor je forum met hun enorme sliert aan topicdiarree.
Dit bedoel ik dus. Jij valt mensen 24/7 aan. Totaal geen respect voor andere mensen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Jou
Is het je ooit gelukt om een volzin zonder de domste fouten te schrijven?
Je hebt een beetje een rare anale fixatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die dildo zit wel ver in je reet
Gwn beste club van Nederland. Feitelijk dan hè daar trekken veel users zich op af.quote:
Ik neuk graag dames anaal maarja ze worden schaars deze dagen:Squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een rare anale fixatie.
Alhoewel het goed duidelijk is dat je op een bijzonder laag mentaal niveau acteert, is dit zowaar een post zonder afgrijselijke spel-, taal en stijlfouten. Gefeliciteerd knaapquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:10 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Jij valt mensen 24/7 aan. Totaal geen respect voor andere mensen.
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik neuk graag dames anaal maarja ze worden schaars deze dagen:S
KUTHOER KOM OP DAN VUILE PISNICHT!!!!quote:
Jij spoort echt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel het goed duidelijk is dat je op een bijzonder laag mentaal niveau acteert, is dit zowaar een post zonder afgrijselijke spel-, taal en stijlfouten. Gefeliciteerd knaap
Hou maar op nu ok thnxquote:
Wederom foutloosquote:
Nouja, er posten nu zo weinig mensen op Fok. Permbans worden niet meer gegeven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Elan het volgende:
Deze TS is wel oprecht een aandachtshoer of niet
Vroeger kregen dit soort figuren gewoon een ban na verloop van tijd
Waarom heb jij een homo-ui?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
voetbalsupportersvaak mensen met een iq onder de 40, stemmen pvv, wonen in een sociale huurwoning, heten Henk en Bianca, hebben een uitkering en hebben een veel te grote stinkhond.
Kj Apa is hetero?quote:
Dat wel, maar dat maakt de UI zelf niet homo.quote:
Straalt alles van gay uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat maakt de UI zelf niet homo.
Oeh, gelukkig ben ik niet gayquote:
Zijn member van een Facebookgroep genaamd 'Nederland van ons' of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je herkent ze aan een profielfoto met een hond en doodsverwensingen op facebook
Hoezo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:25 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Niet? Zou ik toch snel deze UI aanpassen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:26 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Hoezo?Knappe man in hoofdrol van beste serie ooit!
Geen Riverdale kijkenquote:
Zullen er voetbalsupporters zijn die Riverdale kijken?quote:
Voor dusdanige series is een enigszins normaal iq nodig, dus lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zullen er voetbalsupporters zijn die Riverdale kijken?
De beste serie ooit gemaakt niet kennenquote:
Geen idee. Ik kijk geen series mocht dat het wezen. Soms een film maar zeker geen serie waarin een film over 5 seizoenen wordt verspreid.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De beste serie ooit gemaakt niet kennen
Is die aan te raden ? 100x voorbij zien komen maar nog nooit gekeken...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
De beste serie ooit gemaakt niet kennen
Echt geweldige serie. Hopend op vele extra seizoenenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:37 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Is die aan te raden ? 100x voorbij zien komen maar nog nooit gekeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |