Je hebt een beetje een rare anale fixatie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Die dildo zit wel ver in je reet
Gwn beste club van Nederland. Feitelijk dan hè daar trekken veel users zich op af.quote:
Ik neuk graag dames anaal maarja ze worden schaars deze dagen:Squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Je hebt een beetje een rare anale fixatie.
Alhoewel het goed duidelijk is dat je op een bijzonder laag mentaal niveau acteert, is dit zowaar een post zonder afgrijselijke spel-, taal en stijlfouten. Gefeliciteerd knaapquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:10 schreef Kolibri2014 het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Jij valt mensen 24/7 aan. Totaal geen respect voor andere mensen.
Ik leef met je mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:13 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik neuk graag dames anaal maarja ze worden schaars deze dagen:S
KUTHOER KOM OP DAN VUILE PISNICHT!!!!quote:
Jij spoort echt niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Alhoewel het goed duidelijk is dat je op een bijzonder laag mentaal niveau acteert, is dit zowaar een post zonder afgrijselijke spel-, taal en stijlfouten. Gefeliciteerd knaap
Hou maar op nu ok thnxquote:
Wederom foutloosquote:
Nouja, er posten nu zo weinig mensen op Fok. Permbans worden niet meer gegeven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef Elan het volgende:
Deze TS is wel oprecht een aandachtshoer of niet
Vroeger kregen dit soort figuren gewoon een ban na verloop van tijd
Waarom heb jij een homo-ui?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:12 schreef Mikeytt het volgende:
voetbalsupportersvaak mensen met een iq onder de 40, stemmen pvv, wonen in een sociale huurwoning, heten Henk en Bianca, hebben een uitkering en hebben een veel te grote stinkhond.
Kj Apa is hetero?quote:
Dat wel, maar dat maakt de UI zelf niet homo.quote:
Straalt alles van gay uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dat wel, maar dat maakt de UI zelf niet homo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |