voetbalsupporter gespot.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef Kolibri2014 het volgende:
Zelden zo een mongool gezien. Latente homo ook met zijn ui.
Zeg gewoon Ajax, moest googlenquote:
Latente homo'squote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:29 schreef Kolibri2014 het volgende:
Zelden zo een mongool gezien. Latente homo ook met zijn ui.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef VlaamseStoofvlees het volgende:
Juichen en herrie maken om een spelletje waar 22 overbetaalde mannen achter een bal lopen en die niets met jouw leven te maken hebben en die ook schijt hebben aan jou![]()
![]()
Eredivisersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Vind de TT bijzonder generaliserend, het zijn niet álle voetbalsupporters, het is een klein groepje die het verpest voor de rest. Feyenoorders.
Dit is een gevalletje '1 woord vertelt een heel verhaal'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Solotovski het volgende:
Stop eens even wat meer moeite in je tt joh
Nou nee. Nou hup, steek er wat meer moeite in en hij blijft open.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:42 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dit is een gevalletje '1 woord vertelt een heel verhaal'.
vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou nee. Nou hup, steek er wat meer moeite in en hij blijft open.
Je kan hetquote:
überhaupt supporters die herrie maken buitenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Je kan het
Heb zelf meer een hekel aan de dagjesmensen bij voetbal
UUUUUUUUUquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef Marsenal het volgende:
Vind de TT bijzonder generaliserend, het zijn niet álle voetbalsupporters, het is een klein groepje die het verpest voor de rest. Feyenoorders.
WR in mijn toppaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:49 schreef wielrennerdt het volgende:
Mtt toppa, klacht zal dus wel terecht zijn
Ik ging eens naar PSV - Feyenoord en op gegeven moment kwamen die Feyenoord de trein uit. Schreeuwen, bonken alles dit dat. Was wel imponerend hoor. Mooi manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
überhaupt supporters die herrie maken buiten![]()
Toen Feyenoord kampioen werd kon ik niet een rustig in de bus zitten. Hele godverdomme dag zingen![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |