Schreeuwen (uit deeltje #1):quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:44 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Schreeuwen, kleren van het lijf rukken. Graag een echte bron
Dat wil ik absoluut niet, ik hoop echt dat het niet zo is. Want als het wel zo is, is er een meisje slachtoffer geworden van een zedenmisdrijf en dat is wel echt het laatste wat ik zou willen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef SugeLucky het volgende:
madam-april wil heel graag dat hij schuldig is aan onzedelijk gedrag.
waarom is me niet helemaal duidelijk.
Het gaat mij helemaal niet om 'uitlullen' of discussies 'winnen', het gaat mij om de geloofwaardigheid van een discussiepartner.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wat jij wil. Jij wil graag geloven dat je me 'uitgeluld' hebt, dat jij de discussie 'gewonnen' hebt. Als jij daar gelukkig van wordt: je hebt me uitgeluld en jij hebt de discussie gewonnen![]()
Gelezen, zijn aannames. Laat de politie de zooi ontrafelen. Blijven speculaties.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef r_one het volgende:
[..]
Schreeuwen (uit deeltje #1):
NWS / Man overleden na mishandeling in speeltuin
https://noordernieuws.nl/(...)t-voorafgaand-60807/
Moet ik die andere ook nog voor je opzoeken of geloof je me nu?
Je zou ook zelf er wat moeite voor mogen doen en e.e.a. even herlezen![]()
Wij staan echt lijnrecht tegenover elkaar op elke mogelijke manier. Ik ervaar exact hetgeen wat jij hierboven beschrijft maar dan andersom.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef r_one het volgende:
[..]
Het gaat mij helemaal niet om 'uitlullen' of discussies 'winnen', het gaat mij om de geloofwaardigheid van een discussiepartner.
Ik heb helemaal geen zin om tegenargumenten te moeten formuleren tegen iemand die te pas en te onpas zaken poneert die bewezen onjuist zijn. En dan ook nog persisteert. Dat discussieert gewoon helemaal niet fijn.
Niemand wil dat, laat je niet meetrekken in dit gevecht wie er gelijk heeft. Er zijn alleen maar verliezers.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet, ik hoop echt dat het niet zo is. Want als het wel zo is, is er een meisje slachtoffer geworden van een zedenmisdrijf en dat is wel echt het laatste wat ik zou willen.
Ja halloooowww ..... newsflash ..... vrijwel alle berichtgeving is hier gebaseerd op "aannames". Maar is dat IriYe aan te rekenen???quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Gelezen, zijn aannames. Laat de politie de zooi ontrafelen. Blijven speculaties.
Nope, is zij je lief?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja halloooowww ..... newsflash ..... vrijwel alle berichtgeving is hier gebaseerd op "aannames". Maar is dat IriYe aan te rekenen???
Qftquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:00 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niemand wil dat, laat je niet meetrekken in dit gevecht wie er gelijk heeft. Er zijn alleen maar verliezers.
Joh, laat gaan. Dat is dus precies de reden dat ik niks voor een ander, die daar om eist, linkjes ga zoeken die lang en breed zijn besproken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:00 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja halloooowww ..... newsflash ..... vrijwel alle berichtgeving is hier gebaseerd op "aannames". Maar is dat IriYe aan te rekenen???
Niet dat ik weet. Maar je vroeg om bronnen en die heb je nu. Dat jij dat nóg niet voldoende vindt, is jouw probleem. Het is gezegd. Door omstanders. Omstanders die in dezelfde buurt wonen. En waar kennelijk geen direct toezicht was op een spelende kleuter.quote:
Dat er dan alsnog iemand verstikt is lijk je minder erg te vinden.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat wil ik absoluut niet, ik hoop echt dat het niet zo is. Want als het wel zo is, is er een meisje slachtoffer geworden van een zedenmisdrijf en dat is wel echt het laatste wat ik zou willen.
Ik ga meestal net zolang door totdat iemand zich óf onsterfelijk belachelijk óf volstrekt ongeloofwaardig heeft gemaakt (om ze vervolgens toe te voegen aan mijn ignore-list; ik heb er het laatste uur al weer twee toe mogen voegenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:05 schreef IriYe het volgende:
[..]
Joh, laat gaan. Dat is dus precies de reden dat ik niks voor een ander, die daar om eist, linkjes ga zoeken die lang en breed zijn besproken.
Je krijgt geeneens een bedankje voor de moeite en lezen doen ze amper, omdat ze niet geinteresseerd zijn maar zin hebben om wat te trollen of rellen. Lesje voor de volgende keer; wees geen nederige hont.
Waar baseer je op dat hij verstikt is?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:06 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dat er dan alsnog iemand verstikt is lijk je minder erg te vinden.
Risico van in een speeltuin lopen als volwassen man zeker?
Al die bronnenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat hij verstikt is?
Daar ga ik niet eens op in.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:26 schreef madam-april het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat hij verstikt is?
Yep, we moeten gewoon even geduld hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:35 schreef Bottendaal het volgende:
[..]
Doodsoorzaak onbekend zover ik weet
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:05 schreef IriYe het volgende:
zin hebben om wat te trollen of rellen
/ignorequote:
En hoe vaak krijgt men de maximale straf voor 1 moord/dood door schuld/etc?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:04 schreef madam-april het volgende:
[..]
De maximale gevangenisstraf voor:
-Moord: levenslang.
-Doodslag: 15 jaar.
-Zware mishandeling leidend tot de dood: 15 jaar.
-Eenvoudige mishandeling leidend tot de dood: 6 jaar.
-Dood door schuld: 2 jaar.
[..]
De politie heeft verklaard waarom de 5 mannen zijn vrijgelaten. Namelijk omdat uit het onderzoek al duidelijk was geworden dat ze de man niet hebben mishandeld en dat er dus van, moord/doodslag/zware mishandeling/eenvoudige mishandeling, geen sprake was. En het is niet meer dan logisch dat de politie, in een zaak die zo breed uitgemeten wordt in de media, naar buiten brengt waarom de mannen zijn vrijgelaten.
De straffen zijn tegenwoordig weer een stuk hoger, ik weet van iemand die voor 1 moord 18 jaar uitzit, die had niet eens een strafblad.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 06:35 schreef DoubleUU het volgende:
[..]
En hoe vaak krijgt men de maximale straf voor 1 moord/dood door schuld/etc?
Dat onderzoek waar jij over spreekt is waarschijnlijk een rondgang in de buurt, want het lichaam wordt nog onderzocht. Dat de politie dat naar buiten brengt is alles behalve logisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |