vind penis ook vaak lelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die vagina's mooi vinden, kun je niet serieus nemen.
Maar mensen met een mooie vagina kan je wel serieus nemen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mensen die vagina's mooi vinden, kun je niet serieus nemen.
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:12 schreef Kiid het volgende:
Graag weer terug naar de originele titel en ik wil een eigen plaatje posten
mwehquote:
drop plaatje maar, want volgens mij zit de OP op slotquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:12 schreef Kiid het volgende:
Graag weer terug naar de originele titel en ik wil een eigen plaatje posten
Wat vind je er lelijk aan?quote:
K heb geen zin om half uur te fappen, gekquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
to zover je uithoudingsvermogen (of vooral gebrek aan)
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mweh
[..]
drop plaatje maar, want volgens mij zit de OP op slot
Mits ze ook een mooie buik heeft. Liefst ook gezicht en armen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar mensen met een mooie vagina kan je wel serieus nemen.
stuur hem wel naar snobbels danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
mweh
[..]
drop plaatje maar, want volgens mij zit de OP op slot
thanks jcquote:
weet niet, maar word er zeker niet warmer vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan?
Er was een user die ze op schelpdieren vindt lijken.
half uurquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
K heb geen zin om half uur te fappen, gek
op scheermesjes zeker lolquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind je er lelijk aan?
Er was een user die ze op schelpdieren vindt lijken.
Duurde nog lang voordat je je aan zou biedenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Gratis tip voor alle vrouwen, keertje seks hebben met een man die gek is op vagina's, zeg maar dag tegen je nagels, je matras, je haren, je lauwe libido, je plafond en je burem, je denkt de rest van het jaar alleen nog maar aan seks.
Ik denk alleen nog maar aan DBS en Fifaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef UitStraling het volgende:
Gratis tip voor alle vrouwen, keertje seks hebben met een man die gek is op vagina's, zeg maar dag tegen je nagels, je matras, je haren, je lauwe libido, je plafond en je buren, je denkt de rest van het jaar alleen nog maar aan seks.
Ik niet hoor, mijn agenda zit volquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat je je aan zou bieden
Echt hequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Duurde nog lang voordat je je aan zou bieden
Zou je snobbels doen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stuur hem wel naar snobbels dan
kut, stuur gewoon in groepsapp danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
stuur hem wel naar snobbels dan
JIj maakt plaats voor ieder gaatjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik niet hoor, mijn agenda zit vol
Vergeet de kont niet broerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits ze ook een mooie buik heeft. Liefst ook gezicht en armen.
zou haar wel raken jaquote:
hahaha snobbels krijgt hartaanval als ze dat ziet denk ikquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
kut, stuur gewoon in groepsapp dan
Met de buik naar beneden en de kont naar boven is het al gelijk een heel ander plaatje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mits ze ook een mooie buik heeft. Liefst ook gezicht en armen.
Gewoon in de anus duwen dan maar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Vergeet de kont niet broer
Sowieso zijn fysiek fitte vrouwen. Maar de vagina blijft wel een twijfelachtige happening altijd. Niemand weet ook waar je precies moet zijn en we glijden er maar op goed geluk in
True.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Met de buik naar beneden en de kont naar boven is het al gelijk een heel ander plaatje.
Je weet hoe vrouwen dan zijn he. Meteen weer janken dat je verkeerd zit alsof we alles maar moeten wetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in de anus duwen dan maar.
Jij welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Hitsige pubers hier, ik ga hapje uit eten en daarna uurtje of drie neuken.
Je bent gek manquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
oh ik doe altijd tape op dr mond dan schreeuwt ze niet zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je weet hoe vrouwen dan zijn he. Meteen weer janken dat je verkeerd zit alsof we alles maar moeten weten
Rare bijnaam voor je piemel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:18 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zou haar wel raken ja
met een knuppel
He yats.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
Slimquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh ik doe altijd tape op dr mond dan schreeuwt ze niet zo
vind dat zo'n afknapper....
uur of 3 met dit weer hahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
omg zo lang?? wauw wat een kanjerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:21 schreef UitStraling het volgende:
maar om antwoord te geven op je vraagquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Rare bijnaam voor je piemel.
dit ga ik zeggenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar om antwoord te geven op je vraag
ja denk het wel
Ook als het koud is vind ik dat wel wat overdreven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
uur of 3 met dit weer hahahahahahaha
Thats what she saidquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
omg zo lang?? wauw wat een kanjer
In zijn privé zwembad natuurlijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
uur of 3 met dit weer hahahahahahaha
Maar je sport natuurlijk al een hele poos niet meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:23 schreef Kiid het volgende:
Ik heb denk ik in mijn hele leven bij elkaar nog niet eens 3 uur seks gehad laat staan in 1 keer
ja truequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ook als het koud is vind ik dat wel wat overdreven.
groot gelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In zijn privé zwembad natuurlijk
wat let jequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:24 schreef Kiid het volgende:
Ik wil ook wel weer eens een keer uit eten
Dus binnenkort komt WP eens langs bij snobbels.quote:
Ik speel wel serieus met de gedachte om het weer te gaan oppakken. Ik mis het welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je sport natuurlijk al een hele poos niet meer
Ik een keer 6 uurquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:23 schreef Kiid het volgende:
Ik heb denk ik in mijn hele leven bij elkaar nog niet eens 3 uur seks gehad laat staan in 1 keer
Goede zaak, maat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
maar om antwoord te geven op je vraag
ja denk het wel
Moet er wel aanleiding voor zijn. Miss als ik de andere baan hebquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja true
[..]
groot gelijk
[..]
wat let je
Onder invloed van alles en nog watquote:
Ik een keer 17 keer in een weekendje, aantal uur zal zo'n 30 bedragen of zo, geen kut en lul meer over maar lijkt me echt doodnormaal als je jong, geil en verliefd bent, voor minder moet je het echt niet doen, dat is als schijten op het invalidentoilet op Amsterdam CS.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:23 schreef Kiid het volgende:
geen aanleiding nodig tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet er wel aanleiding voor zijn. Miss als ik de andere baan heb
nare verpesterquote:
Ik steun je hierinquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik speel wel serieus met de gedachte om het weer te gaan oppakken. Ik mis het wel
Verrassendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Onder invloed van alles en nog wat
Niks voor mij broer. Ik vind andere dingen leukerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer 17 keer in een weekendje, aantal uur zal zo'n 30 bedragen of zo, geen kut en lul meer over maar lijkt me echt doodnormaal als je jong, geil en verliefd bent, voor minder moet je het echt niet doen, dat is als schijten op het invalidentoilet op Amsterdam CS.
Pffffquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Onder invloed van alles en nog wat
Mwah. Vind dat wel het leukstquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen aanleiding nodig toch
[..]
nare verpester
Het was meer AAAAAAAAAH JAAAAA OOOOH JAAAquote:
Dat heb je net gedaanquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zal het hier eens in de groep gooien
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het was meer AAAAAAAAAH JAAAAA OOOOH JAAA
klinkt wel geilquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Meid had geen stem meer over zeker na 6 uur?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:28 schreef Solotovski het volgende:
[..]
ewaja ik laat me niet bedreigenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
geen aanleiding nodig toch
[..]
nare verpester
Ideaal tochquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Meid had geen stem meer over zeker na 6 uur?
Daarom doe ik iedere week meerdere keren squats en lunges en al dat soort shit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niks is geiler dan een mooi gevormde kont met een string
Ontvang graag een picquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daarom doe ik iedere week meerdere keren squats en lunges en al dat soort shit.
Heb je die nog niet?quote:
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEY.quote:
bolkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je die nog niet?
[..]
ER IS MAAR ÉÉN ECHTE MIKEY.
Hoe zijn de abs?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Picsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zozoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever met een uitgezakte kont tot de knieën of helemaal geen kont?quote:
@Amaranthaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
rtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mannen ook?quote:
Over twinks gesproken. Tardis al tijdje niet gezienquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je femboy of twink bent ja
truequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Over twinks gesproken. Tardis al tijdje niet gezien
Zit dat niet strak bij je pener danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:17 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
als je femboy of twink bent ja
Ben jij ook een twink?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Over twinks gesproken. Tardis al tijdje niet gezien
Oh okequote:
denk het wel maar ziet juist geil uitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zit dat niet strak bij je pener dan
Nee joh dan trekt heel dat ding in je kontquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:26 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
denk het wel maar ziet juist geil uit
morgen toch niet meer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetje erg warm.
Ah nee he...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Morgen ook nog, donderdag niet meer.
Morgennacht is het wel wat aangenamer gelukkigquote:
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Morgennacht is het wel wat aangenamer gelukkig
Ja anders pleeg ik een aanslag op de zonquote:
Gooi er een kernbom op!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja anders pleeg ik een aanslag op de zon
Hoe ga je dat doen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja anders pleeg ik een aanslag op de zon
Haha. Mooie referentie.quote:
Zeker zeker, lekker nog beetje genieten van de zomeravonden met een drankje erbijquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha. Mooie referentie.
Alles goed konijnenmans
Godvergeten warm. Ik ben niet gemaakt voor dit weer. Zweet aan alle kanten. Trainen is geen doen met deze temperatuur. Slapen is ook een ramp. Dus ik ben blij als het donderdag is en een aangename warme temperatuurquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeker zeker, lekker nog beetje genieten van de zomeravonden met een drankje erbij![]()
Hoe is het met onze dude?
Wij zijn te blank voor dit weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Godvergeten warm. Ik ben niet gemaakt voor dit weer. Zweet aan alle kanten. Trainen is geen doen met deze temperatuur. Slapen is ook een ramp. Dus ik ben blij als het donderdag is en een aangename warme temperatuur
Ja #teamTrumpquote:
Ik dacht als ik nou tqee dagen mijn plas ophou en veel water drink en dan ineens unleashquote:
Ik vind dit wel wat hebben eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Godvergeten warm. Ik ben niet gemaakt voor dit weer. Zweet aan alle kanten. Trainen is geen doen met deze temperatuur. Slapen is ook een ramp. Dus ik ben blij als het donderdag is en een aangename warme temperatuur
Je kan het proberen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht als ik nou tqee dagen mijn plas ophou en veel water drink en dan ineens unleash
Pis ik die doerak zo uit de hemel
M'n kind was vanmiddag met zo'n waterspuit bezig de zon uit de lucht te spuiten omdat het wel erg warm was.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht als ik nou tqee dagen mijn plas ophou en veel water drink en dan ineens unleash
Pis ik die doerak zo uit de hemel
Moet jij weten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind dit wel wat hebben eerlijk gezegd.
Pizza, patat, gyros, hamburger, in ieder geval iets dat je kan bestellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef Kopjechino het volgende:
Wat zal ik eten? Heb de hele dag nog niets gegeten, ben pas net thuis. En echt geen zin om te koken.
De niet vlezige opties klinken prima.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
Pizza, patat, gyros, hamburger, in ieder geval iets dat je kan bestellen
Pizza zonder vlees.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
De niet vlezige opties klinken prima.
Drugsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Pfff ik zal nog eens een keer drugs met je doenquote:
Is goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Pfff ik zal nog eens een keer drugs met je doen
Gaat vast niet goed op een lege maag.quote:
Nee dat raad ik ook niet aan. Heb ik keer gedaan (zo goed als leeg) en dat kwam er snel weer uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat vast niet goed op een lege maag.
Uh jawel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Gaat vast niet goed op een lege maag.
Jawelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je houdt niet van roomijs? Had wel eenverwacht
Inderdaad man, zelfs fietsen is niet te doen in deze temperaturen. En slapen is al helemaal een ramp als je iemand hebt die de halve nacht tegen je aan geklampt ligtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb wel een keer een joint gerookt na een hele lading alcohol. Dat ging ook niet goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat raad ik ook niet aan. Heb ik keer gedaan (zo goed als leeg) en dat kwam er snel weer uit.
Uh nee.quote:
Omdat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb wel een keer een joint gerookt na een hele lading alcohol. Dat ging ook niet goed
[..]
Uh nee.
Wordt het dan niet veel te snel opgenomen door het lichaam?quote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
M'n kind was vanmiddag met zo'n waterspuit bezig de zon uit de lucht te spuiten omdat het wel erg warm was.
volle maag is ook kut als je stimulanten neemtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee dat raad ik ook niet aan. Heb ik keer gedaan (zo goed als leeg) en dat kwam er snel weer uit.
Gyros jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wowquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerder een IQ test geven.
Ja en dat is goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wordt het dan niet veel te snel opgenomen door het lichaam?
Ja als een volwassene zo loopt jaquote:
Gewoon goeie tussenweg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
volle maag is ook kut als je stimulanten neemt
Oké, dan zal het wel. Nog nooit drugs op behalve alcohol, wiet en hasj dus geen ervaring.quote:
Ook, maar voor kinderen geen excuus!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja als een volwassene zo loopt ja
Akkoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:40 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Oké, dan zal het wel. Nog nooit drugs op behalve alcohol, wiet en hasj dus geen ervaring.
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad man, zelfs fietsen is niet te doen in deze temperaturen. En slapen is al helemaal een ramp als je iemand hebt die de halve nacht tegen je aan geklampt ligt
Hij vindt jou fantastisch, laten we dat zo houden. Ik kan hem wel in mijn eentje aan, maar bedankt voor het aanbodquote:
Vinden we allemaalquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij vindt jou fantastisch, laten we dat zo houden. Ik kan hem wel in mijn eentje aan, maar bedankt voor het aanbod
r0flpant0ffelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hij vindt jou fantastisch, laten we dat zo houden. Ik kan hem wel in mijn eentje aan, maar bedankt voor het aanbod
Hard to get, hoezo dat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:46 schreef Kiid het volgende:
Maar ik vind jou ook geweldig ondanks de hard to get mentaliteit
Even in je broek kijken, zie je er 2.quote:
Wowquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even in je broek kijken, zie je er 2.
Ik zie daar alleen een Ravagio short eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Even in je broek kijken, zie je er 2.
Hmm okéquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik zie daar alleen een Ravagio short eigenlijk.
Hij is vier.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:37 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik zou 'm eerder een IQ test geven.
Je kan er nooit vroeg genoeg mee beginnen.quote:
Mooie leeftijd om mee te beginnenquote:
Ik haat helemaal geen kinderen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:17 schreef FlippingCoin het volgende:
laat dat kind met rust kinderhaters
Oh, ik haat kinderen wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik haat helemaal geen kinderen!![]()
Zolang ze maar niet gaan krijsen bij mij in de buurt![]()
Afgelopen zondag lag ik nog lekker rustig in bed met het raam open half te slapen, beginnen ineens kinderen buiten zeker 10 minuten keihard te krijsenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Afgelopen zondag lag ik nog lekker rustig in bed met het raam open half te slapen, beginnen ineens kinderen buiten zeker 10 minuten keihard te krijsen![]()
![]()
Moemoe godingquote:
Konijntjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moemoe goding![]()
Hoe staat het leven ervoor?
Prima, lekker druk met leuke dingen die in het vooruitzicht liggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef moemoe het volgende:
[..]
Konijntje.
Jah mwah, gewoon. En bij jou?
Heeft even tijd nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
De katjes lijken elkaar steeds liever te vinden.
Minder geblaas, maar samen spelen lukt nog niet helemaal.
Vakantie? Of ben je al weg geweest?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Prima, lekker druk met leuke dingen die in het vooruitzicht liggen.
Verhuizing naar het eerste huisje van mijn vriendin en mij samenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vakantie? Of ben je al weg geweest?
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hee, het is je gelukt om blauw te worden.
Feli!
Hoeveel geld ben je wekelijks kwijt om blauw te mogen zijn?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thanks
Ik neem steekpenningen aan
De buren hebben er 1quote:
100 euquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoeveel geld ben je wekelijks kwijt om blauw te mogen zijn?
Valt nog heel erg mee.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt nog heel erg mee.
Maar dan zul je danny wel dagelijks in natura moeten betalen zeker.
Die vraag krijg ik vaak in het weekend te horenquote:
Wellicht steek je er nog wat van op!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Docu over seriemoordenaar kijken
Mooi man
Welke docu?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:56 schreef Solotovski het volgende:
Docu over seriemoordenaar kijken
Mooi man
Preciesquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht steek je er nog wat van op!
Pillen ja junkiequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die vraag krijg ik vaak in het weekend te horen
Goed kapselquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
I want the booooomb,
I want the P-Funk,
I wansta git funked up...
Make my funk the P-Funk
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, lijk ik een beetje op nu
Heb je Afrikaanse rootsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als ik het niet platspuit wel ja
nee, zwitsersquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
Kijk, ik heb geen pillen nodig om batshit insane te gaan.
[..]
nee, zwitsers
Vreemd
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Laat me door je haar kroelen
Zo dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Vind dat best tofquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik doe met je mee, net eentje opgestoken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ga even een sigaret roken...
Word ik nu verbannen uit de sc?
tabakquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, net eentje opgestoken.
Heb een week in een tentje voor Danny zn huis gestaanquote:
Je vergeet Solotovskiquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn maten zijn fa of mod tegenwoordig
@:ggmm @:jancees @:flippiee @:lavenderr
En nu jijquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:29 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb een week in een tentje voor Danny zn huis gestaan
Hoi bffquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Ok is goed met je.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
En toch jij nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |