En ik ging net van 900 naar binnen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Hij dropt hier opeens van 4k naar 920 in één seconde. Vervolgens zit ik 37 minuten te doen van 920 naar 915
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:44 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ohh een nieuwe PvP server met de naam Ashbringer, even een paar overhalen om daar te beginnen.
/EDIT: Ook al een queue
Niet zo mopperen he, dit hoort bij de Classic ervaringquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Maar gaat blizzard hier nog wat aan doen? Elke PvP server heeft een lange queue nu? Het klinkt misschien raar / arrogant maar ik heb dit spel al 12/13 jaar 'ofzo' niet meer gespeeld en het geeft nou niet echt een goede indruk...
Helaas niet op korte termijn. Dit is door Blizzard vanaf het begin af aan zeer amateuristisch neergezet. Kijk als je 4 realms beschikbaar maakt en je laat spelers daar hun naam reserveren, dan krijg je al dat (voormalige) guilds zich daar gaan (her)vormen en nestelen. Dan kun je daarna wel vier er bij doen, maar ze gaan echt niet allemaal over, grote kans dat je naam dan niet meer beschikbaar is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:40 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Maar gaat blizzard hier nog wat aan doen? Elke PvP server heeft een lange queue nu? Het klinkt misschien raar / arrogant maar ik heb dit spel al 12/13 jaar 'ofzo' niet meer gespeeld en het geeft nou niet echt een goede indruk...
Oh shit ja dat had je ook nog. Eerst of tweede dag dat ik ooit speelde viel ik van die boom in het begingebied van de nightelves en ik kon niet meer bij mijn corpse komen, moest ik meteen een GM inschakelenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:07 schreef Het_Liegebeest het volgende:
De eerste orc is ook alweer dood. Veel plezier met je corpserun van een uur![]()
![]()
Hahaha, been there, done thatquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh shit ja dat had je ook nog. Eerst of tweede dag dat ik ooit speelde viel ik van die boom in het begingebied van de nightelves en ik kon niet meer bij mijn corpse komen, moest ik meteen een GM inschakelenER was geen knopje terug naar de graveyard.
Het nadeel is dat als je echt gaat spelen, iedereen al 10 levels hoger is en je voortdurend geganked gaat wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog niet eens gekeken, ja vorige week of zo toen je een naam kon reserveren. Ben voorlopig even bezig met een alt exalted te krijgen voor Mechagon ivm het Blingtron7000 receptOmdat ik slap ben duurt het superlang.
Als ik al die verhalen hier en op tweakers lees heb ik ook totaal geen haast, ik ga echt niet een uur in de rij staan om 1 baasje te killen.
Ik ga niet op een PvP server spelen. PvP op zich vind ik wel leuk maar alleen in BG's niet als je aan het levellen bent. Questen heb ik altijd het leukst gevonden maar het moet wel leuk BLIJVEN als je elke keer gekilled wordt heb ik er al snel genoeg van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het nadeel is dat als je echt gaat spelen, iedereen al 10 levels hoger is en je voortdurend geganked gaat worden
Hey bedankt, ik had eroverheen gelezen, waar heb je dit eigenlijk vandaan en is er ook al stats bekend over de nieuwe realms? Ik ben nu bezig op Ashbringer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)rRY/edit?usp=sharing
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:03 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben toch maar gestopt, mijn WoW verslaving werd te groot , ik heb de harde schijf kapot geramd.
Nee, en het was een opluchting ook. Ik speelde teveel WoW het gaat ten koste van teveel dingen.quote:
Verslavingsgevoelig? In ieder geval heeft het geen open eind.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, en het was een opluchting ook. Ik speelde teveel WoW het gaat ten koste van teveel dingen.
Misschien keer ik ooit nog terug maar niet voordat mijn leven op orde is en na een hele lange break.
Pssst, je harde schijf kapot slaan wist niet je character! Je kunt gewoon inloggen met je oude gegevens. Wat je kunt doen is nog effe je characters deleten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, en het was een opluchting ook. Ik speelde teveel WoW het gaat ten koste van teveel dingen.
Misschien keer ik ooit nog terug maar niet voordat mijn leven op orde is en na een hele lange break.
Ik denk dat profesionele hulp geen overbodige luxe is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:05 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
grappig dat mensen dit zo snel roepen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik denk dat profesionele hulp geen overbodige luxe is.
Je posts hier deze week, die een volledige rollercoaster van emoties volgen, zorgen wel voor dit soort tips. Doe er mee wat je wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
grappig dat mensen dit zo snel roepen.
Alles is ruk maar Shazzrah en Firemaw spannen wel de kroon. 15k queuequote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:50 schreef Black-Hole het volgende:
Toch maar wel een WoW Classic maandje aangeschaft voor een 'trip down memory lane'.
Ik verwacht er niets van de komende dagen gezien de queues en crashes en zie wel of het echt wat is. Heb het vanaf Vanilla behoorlijk veel gespeeld en veel goede herinneringen aan gehad. Kijken of die nu weer naar boven komen.
Moet wel echt opletten aan de hoeveelheid bestede tijd die ik erin stop want het blijft net crack![]()
Nog tips voor een server?
Gandling en dan Horde.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:50 schreef Black-Hole het volgende:
Toch maar wel een WoW Classic maandje aangeschaft voor een 'trip down memory lane'.
Ik verwacht er niets van de komende dagen gezien de queues en crashes en zie wel of het echt wat is. Heb het vanaf Vanilla behoorlijk veel gespeeld en veel goede herinneringen aan gehad. Kijken of die nu weer naar boven komen.
Moet wel echt opletten aan de hoeveelheid bestede tijd die ik erin stop want het blijft net crack![]()
Nog tips voor een server?
rp'er gespotquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:16 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Gister tot level 7 gedaan, toen even Ironforge binnen gelopen. Man, wat geweldig, alsof je even in een tijdmachine stapt en 12 jaar terug in de tijd vliegt. Even een /bow voor de grote dwerg bij de ingang, en toen naar de koning gelopen voor een /kneel
Jezusquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Op onze server zit een 37 mage![]()
#NoLifeToTheMax
Inderdaad. Queues tot in den doodquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:40 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht, ook wel de echte vanilla WoW launch ervaring
Had ik ook gister. Verkocht voor 2 silver want ik wou een skill trainenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:40 schreef Het_Liegebeest het volgende:
YES! Eindelijk een extra bag gevonden
AtlasLootquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Welke add ons gebruiken jullie als jullie ze gebruiken?
Ik was nooit iemand met heel veel add ons, en nu speel ik ook helemaal vanilla. Maar mods als Auctioneer, werken die gewoon?
Allemaal voor Vanillaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik was nooit iemand met heel veel add ons, en nu speel ik ook helemaal vanilla. Maar mods als Auctioneer, werken die gewoon?
Je snapt dat ze dit expres doen he? Omdat er anders straks bijv. 25 servers zijn die allemaal een lage population hebben als de initiele hype eenmaal voorbij is, ipv een kleiner aantal wat een stuk voller is, zeker omdat niemand wilt dat ze servers gaan mergen (ivm character- en guildnames o.a.)quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:15 schreef onlogisch het volgende:
En er is weer een server toegevoegd![]()
![]()
Blizzard is geen kampioen in inschatten hé.
Tja, als je roept dat je je harddisk kapot gemaakt hebt zodat je dan niet meer speelt is dat niet zo vreemd he?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:06 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
grappig dat mensen dit zo snel roepen.
Daar is wel wat voor te zeggen anderzijds is het belachelijk dat er queues van 20k zijn. Daar betaal je als klant niet voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:01 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Je snapt dat ze dit expres doen he? Omdat er anders straks bijv. 25 servers zijn die allemaal een lage population hebben als de initiele hype eenmaal voorbij is, ipv een kleiner aantal wat een stuk voller is, zeker omdat niemand wilt dat ze servers gaan mergen (ivm character- en guildnames o.a.)
Klopt ook wel een beetje, en is ook wel te begrijpen, echter is het heel lastig om hier de juiste oplossing voor te vinden, aangezien het nooit de juiste is, zeker met zo'n grote playerbase kun je er gewoon niet omheen om sommige mensen teleur te stellen helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar is wel wat voor te zeggen anderzijds is het belachelijk dat er queues van 20k zijn. Daar betaal je als klant niet voor.
Post ze eens danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
De "You think you want that, but you don't" meme's zijn wel ontzettend leuk.
Ik heb one bag en threadmeterquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Geenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef So_Surreal het volgende:
Welke Addon manager gebruiken jullie ?
Is die tweede voor tailoring?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik heb one bag en threadmeter
Threat, oopsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:21 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Is die tweede voor tailoring?
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:21 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Is die tweede voor tailoring?
Ugh, ik mis m'n eigen stijl UI wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:41 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb voorlopig helemaal geen addons voor classic, merk alleen wel dat ik er tegenwoordig best afhankelijk van ben mbt unitframes, nameplates en een hoop andere kleine dingen. Ik heb bijvoorbeeld al 9 jaar met Raven m'n buffs/debuffs linksboven in de hoek staan (en wat belangrijkere dingen met WA's op wat prominentere plekken , en kan er echt niet tegen dat ze bij de reguliere UI rechts staan
Twitch appquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef So_Surreal het volgende:
Welke Addon manager gebruiken jullie ?
Yep, op curseforge staat een versiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Isabeau het volgende:
De enige addon die ik heel graag zou willen is clique. Is daar een classic versie van?
Zo speel ik ook al jaren met dezelfde elvui setup.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:41 schreef lifeblind het volgende:
Ik heb voorlopig helemaal geen addons voor classic, merk alleen wel dat ik er tegenwoordig best afhankelijk van ben mbt unitframes, nameplates en een hoop andere kleine dingen. Ik heb bijvoorbeeld al 9 jaar met Raven m'n buffs/debuffs linksboven in de hoek staan (en wat belangrijkere dingen met WA's op wat prominentere plekken , en kan er echt niet tegen dat ze bij de reguliere UI rechts staan
Dank jequote:
Wat doet die addon?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Isabeau het volgende:
De enige addon die ik heel graag zou willen is clique. Is daar een classic versie van?
Clique has been updated for World of Warcraft Classic as well, available as a separate addon.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Kun je mousebutton clicks aan spells binden en vervolgens mee mouseoveren.quote:
Hier ook Pyrewood.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:16 schreef senesta het volgende:
Ik speel ook op pyrewood maar geen idee hoe lang ik actief blijf in Classic. Ben bang dat het me snel tegen gaat staan, ik vind juist het raiden erg leuk en volgens mij gaat dat nog eeuwen duren 😢
Hoi!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:19 schreef Isabeau het volgende:
Na een hele discussie met mensen in het guild gaan we waarschijnlijk over naar Zandalar TribeBeter nu dan allemaal level 30 of zo.
Hoe is Zandalar Tribe? En wie zitten daar?
3 dagen (nou ja, 1 nacht en 2 dagen) voor nop geleveld
Inderdaad, en gisterenavond probeerde een guildie rond 23:00 in te loggen en binnen 15 a 20 minuten stonden we samen in Jasperlode Mine kobolds neer te knuppelenquote:
Golemagg heeft 18000-20000 queue's op dit tijdstipquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef lifeblind het volgende:
Inderdaad, en gisterenavond probeerde een guildie rond 23:00 in te loggen en binnen 15 a 20 minuten stonden we samen in Jasperlode Mine kobolds neer te knuppelen
Kom Mograine en kies alliance. Kijken wiens bitch je wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:43 schreef Het_Liegebeest het volgende:
Net drie uur gespeeld, nog geen level omhoog gegaan, alleen maar PvP![]()
Priests niet meer onsterfelijk, Rogues kunnen je niet meer verrassen, is het een groep kan je wegrennen (Aspect of the Cheetah), heerlijk!
Alleen jammer dat er geen Fok!kers zijn om te vernederen
Ja dag, ga niet weer opnieuw beginnenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kom Mograine en kies alliance. Kijken wiens bitch je wordt.
Iemand die dit antwoord weet, sorry ik heb dit spel al 12 jaar ofzo niet meer gespeeld en ik kan het nergens vinden, of is dat normaal dat je geen HP van spelers ziet ed? Ik kan herinneren dat ik gewoon spelers zag met soms heel veel HP.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:14 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Nu we het over addons hebben,ik heb de addond mob health en dat werkt voor mobs maar was er niet ook een voor andere spelers? En ik zie geen buffs en de debuffs voor partymembers, dat is ook standaard zo, maar welke addon kan ik het beste gebruiken daarvoor? Threatmeter kan ik ook niet vinden..
Dat is normaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:27 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Iemand die dit antwoord weet, sorry ik heb dit spel al 12 jaar ofzo niet meer gespeeld en ik kan het nergens vinden, of is dat normaal dat je geen HP van spelers ziet ed? Ik kan herinneren dat ik gewoon spelers zag met soms heel veel HP.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:29 schreef Het_Liegebeest het volgende:
[..]
Dat is normaal.
Heb je ook niet nodig toch? Gewoon aanvallen als ze in je level range zitten
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben extreeeeeeeeeeeeeeeeeem sceptisch over deze tijd...
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[ afbeelding ]
wehehe nou je weet het maar nooit hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:50 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[ afbeelding ]
Ondertussen weer terug op een uurquote:Op woensdag 28 augustus 2019 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
wehehe nou je weet het maar nooit he
ah gelukkig ik werd al bangquote:Op woensdag 28 augustus 2019 20:01 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ondertussen weer terug op een uur
Geen levenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |