Als ie het gedaan heeft welquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
Stel hij bekent alles, en loopt kans om 20 jaar te krijgen.
Of hij wacht gewoon af, zwijgt, en krijgt vrijspraak, of een paar jaar cel.
Kun je het hem dan kwalijk nemen dat hij zijn bek dicht houdt?
Als je alleen uit dierlijk instinct handelt, niet echt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
tettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Op zich valt haar plamuurlaag erg mee zo het lijkt.
Yolanthe heb ik nog niet goed gezien.
Media bekendheid = strafverminderingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:12 schreef Harvest89 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
Alsof jullie Yolanthe niet helemaal kapot zouden trekken tot ze er van moet janken
Alsof jij roethof niet zou doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
Alsof jullie Yolanthe niet helemaal kapot zouden trekken tot ze er van moet janken
Sowquote:
Zelfs met snor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
Roetdaddyquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alsof jij roethof niet zou doen
Vanaf minuut 6quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:14 schreef JanCees het volgende:
Zal wel een bbc in je anjer plaatsen hoorquote:
De Nederlandse Latinaquote:
Dit is pas de eerste keer, normaal nooit!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Peter raakt weer eens geïrriteerd als hij weerwoord krijgt.
Ik neem aan dat hij zo nog even los gaat op Thierry.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer, normaal nooit!
Vrij logisch verhaal, imoquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vooringenomenheid van Peter is stuitend
Uitgenodigtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:21 schreef Harvest89 het volgende:
Geen Roethof uitgenodigt.![]()
Geen Hiddema uitgenodigt.![]()
Beiden had ik graag in een discussie met de Vries willen zien.
Slechte tv Eva. Wat een kansen heb je hier laten liggen.
Moet je maar een hont nemenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kad wil ook nooit komen als ik hem roep
Daar heb je toch een kat voor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:22 schreef monkyyy het volgende:
Mijn kad wil ook nooit komen als ik hem roep
Moesd zelf ook lachen.quote:
Dat gebeurt elke dag.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je gewoon iemand kan framen als oplichter en fraudeur omdat ie onaardig is geweest?
Kom eens de deur uit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:24 schreef timmmmm het volgende:
Het is toch eigenlijk ongelooflijk dat je gewoon iemand kan framen als oplichter en fraudeur omdat ie onaardig is geweest?
Waarom ben jij niet meer blauw?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Goed bezig van Jair? Dit wil Hiddema vertellen, anders had ie dit niet gedaan. Is geen kritische vraag aan te pas hoeven komen
Dat was schitterende tv.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:25 schreef Oostblokkert het volgende:
Peter is ooit gesloopt door Hiddemeister bij meneer Huys.
Hij is geframed als oplichter en fraudeur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer blauw?
Z'n vrouw onderhouden van de fok-kas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:26 schreef superniger het volgende:
[..]
Waarom ben jij niet meer blauw?
Altijd makkelijker dan verantwoordelijkheid nemenquote:
Ook niet, vee wordt bijgevoerd met soja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:27 schreef Vallon het volgende:
Yup, het zal helpen geen soja... redt het woud en eet meer vlees.
Alleen als Peter mag kijken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:29 schreef dvdfreak het volgende:
wie zou iris en yolante tegelijkertijd doen
Niemand, want daae is voor hen geen lol aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:29 schreef dvdfreak het volgende:
wie zou iris en yolante tegelijkertijd doen
Al zou dat zo zijn is het niet handig zo te brengen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:29 schreef marcodej het volgende:
'De vleeseter is de schuld van alles. Net als de gasgebruiker.
idd... binnen een minuut een slachtoffer afwerken, je weer kunnen gaan afwassen is vooral saai voor die dames.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Niemand, want daae is voor hen geen lol aan.
Die schuiven steeds minder en minder aan...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben we een activistische journalist en een kunstenaar hierover aan tafel, en geen wetenschapper?
Goed puntquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef marcodej het volgende:
Waarom hebben we een activistische journalist en een kunstenaar hierover aan tafel, en geen wetenschapper?
Omdat de wetenschap dit keihard zou ontkrachten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef marcodej het volgende:
Blijkbaar alleen nog patat en slaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:33 schreef marcodej het volgende:
Wat mogen we nog wel eten? Mogen we uberhaupt nog wel ademen?
Wat is 'dit'?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Omdat de wetenschap dit keihard zou ontkrachten.
Ze vertellen gewoon wat er aan de hand is, maar de snowflakes van de wereld voelen zich weer aangevallenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt wel "de grote kijk mij eens deugen show".
De boswachter van dienst heeft overal al aan tafel gezeten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:32 schreef FlippingCoin het volgende:
Die schuiven steeds minder en minder aan...
ze willen allemaal maatschappelijk betrokken zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:33 schreef Harvest89 het volgende:
Lijkt wel "de grote kijk mij eens deugen show".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |