Haha ik denk dan altijd aan Diddle.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:15 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zag de d over het hoofd. Hebben we de Laaidul al genoemd? En alle mensen die Liddle oid schrijven?
Wat?!quote:Op zondag 20 oktober 2019 12:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
Of mensen die Albert de Gein zeggen...
Kunnen ook best RotterdammerTs zijn 🤡quote:
Exact, gewoon Lie-dul. Hier zeggen ze allemaal “liddel”.quote:
Hoe heten de andere twee?quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:00 schreef firefly3 het volgende:
Als we een derde krijgen gaan we hem s'Taar noemen. We zijn allebei trekkies en houden van deze stijl.
Aafje en Gehankt. Geen idee nog.quote:Op zondag 20 oktober 2019 17:18 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoe heten de andere twee?
En hoe hypothetisch is die derde?
Ik toch echt eerder met een minderjarige asielzoekerquote:Op zondag 20 oktober 2019 16:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Exact, gewoon Lie-dul. Hier zeggen ze allemaal “liddel”.
Jongetje geboren in de straat. Mauro. Wel leuk, maar heb toch associaties met een Italiaanse pizzabakker.
Yepquote:
s'Taar Waarsquote:
Ik ook. Mauro Manuel.quote:Op zondag 20 oktober 2019 16:16 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Exact, gewoon Lie-dul. Hier zeggen ze allemaal “liddel”.
Jongetje geboren in de straat. Mauro. Wel leuk, maar heb toch associaties met een Italiaanse pizzabakker.
Ik mocht Aafje niet uitkiezen. Dus toen onze zoontje werd geboren was ik aan de beurt. Mijn vriendin wilde hem alsnog Hank noemen, maar ik vind het een stomme naam, kun je beter Henk zeggen. maar flinke ruzie dus, dus heb ik hem bij de gemeente als Gehankt laten registeren omdat ik gehakt lekker vind en heeft ze toch een beetje haar zin gekregen omdat hij nog steeds hank is. Enige die nu irritanter is de laatste tijd is mijn moeder:quote:Op zondag 20 oktober 2019 18:49 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met "gelul", maar dat lijkt ook wel erg op elkaar.
Juistquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:07 schreef Leandra het volgende:
Maar dankzij Maikuuuul noemden we de C1000 ook C-mille.
Gelukkig voelde je alles goed aan en noemde je Eefje Aagje en Hank Gehankt. Dikke prima!quote:Op zondag 20 oktober 2019 20:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik mocht Aafje niet uitkiezen. Dus toen onze zoontje werd geboren was ik aan de beurt. Mijn vriendin wilde hem alsnog Hank noemen, maar ik vind het een stomme naam, kun je beter Henk zeggen. maar flinke ruzie dus, dus heb ik hem bij de gemeente als Gehankt laten registeren omdat ik gehakt lekker vind en heeft ze toch een beetje haar zin gekregen omdat hij nog steeds hank is. Enige die nu irritanter is de laatste tijd is mijn moeder:
ONZ / Nieuwetijdskind & ruzie's / omgang onintellectuelen #2
Het is inderdaad gewoon Aafje en Hank, ik ben er h-e-l-e-m-a-a-l klaar mee met die gek en dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik op zijn pc zit. Hij doet geen reet en is raar, mijn god dat ik dat nu pas in zie vergeef ik mezelf nooit!quote:Op maandag 28 oktober 2019 00:18 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Gelukkig voelde je alles goed aan en noemde je Eefje Aagje en Hank Gehankt. Dikke prima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |