Wel een vet nummerquote:Op maandag 14 oktober 2019 22:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
it kicks like a sleeptwitch![]()
Vreselijk als naam
Zegdanniksquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:02 schreef SQ het volgende:
weet je wat pas erg is? Mensen die Zeenoks zeggen
OMGquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:02 schreef SQ het volgende:
Ik vind "PriemarktT" al ernstig, van Zeenoks krijg ik denk ik een error.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 23:02 schreef SQ het volgende:
Ik vind Praaimark nog erger eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik vind "PriemarktT" al ernstig, van Zeenoks krijg ik denk ik een error.
quote:Primark announced the ruling on the help section of their website, answering 'how do you pronounce Primark?' with a diplomatic: 'That's a very good question. We like to use Pr-Eye-Mark.'
Waar komt die ‘t’ vandaan dan!?quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Uit mensen hun fantasie denk ik, maar let maar eens op hoeveel mensen hem erachter plakken.quote:
Er zijn ook mensen die het hebben over de A-C tion. Azeetion.quote:Op zondag 20 oktober 2019 10:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zeg af en toe "aksjoon" maar dat komt door mijn EHBO-instructeur. Meestal gewoon Action.quote:Op zondag 20 oktober 2019 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het hebben over de A-C tion. Azeetion.
Die komen straks in de hel bij alle Amerikanen die het hebben over "Tarsjee" ipv Target.
Zo noemden wij het als we niet wilden dat Soneal doorhad waar we het over haddenquote:Op zondag 20 oktober 2019 11:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die het hebben over de A-C tion. Azeetion.
Die komen straks in de hel bij alle Amerikanen die het hebben over "Tarsjee" ipv Target.
Ik zag de d over het hoofd. Hebben we de Laaidul al genoemd? En alle mensen die Liddle oid schrijven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |