Misschien ook nog een afscheidsborrel?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
Gelukkig hadden we in de laatste uitzending nog moverproblemen en gekubb![]()
En de jeu de boule finale!
Speech van de organisatoren!quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ook nog een afscheidsborrel?
In een kringetje met uitklapstoeltjes!quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien ook nog een afscheidsborrel?
Je verzint het nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef Szura het volgende:
Nu nog ff van de brug in Mostar springen
Dat zou het wel afmaken, nu we het toch hadden over een actieve groepquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:53 schreef Szura het volgende:
Nu nog ff van de brug in Mostar springen
Ik zie nog geen diepvriesfrikandel.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef Slobeend het volgende:
Dit is wel een klein beetje treurig.
Ja.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:01 schreef Adelante het volgende:
Hopen dat Frans deze laatste camping niet mist, want dan komt de rest geen dag later 😂
Ze kuste de telefoon of zag ik dat niet goed.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:08 schreef Adelante het volgende:
Gaby gaat nog ff vreemd aan het einde.
Dat oude vrouwtje ook weer eens natquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef Adelante het volgende:
Een goeie straal op die leeftijd... kan ie lang wachten 😆
Dat viel me ook op 😂 zij vrolijk zout over zijn vlees aan het strooien terwijl hij nergens om vroegquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:58 schreef Nizno het volgende:
zo dan... ik wil er nog wat zout op dus jij hebt geen keuze.. hoppa zout op je eten
Ja, daar zat ik ook op te wachten Het prostaatjournaal.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef Nizno het volgende:
wel jammer dat we nu de update van Kees niet hebben na de ziekenhuisopname
Daar ben je nog niet bejaard genoeg voor.quote:
quote:
NEEEEEtwitter:ADshownieuws twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:19:02Komende seizoen We zijn er bijna! sneuvelt https://t.co/A3hLkqLGjx https://t.co/UewVgv2ahh reageer retweet
Flopshowquote:Op woensdag 18 maart 2020 18:16 schreef showtimer het volgende:
[..]NEEEEEtwitter:ADshownieuws twitterde op woensdag 18-03-2020 om 16:19:02Komende seizoen We zijn er bijna! sneuvelt https://t.co/A3hLkqLGjx https://t.co/UewVgv2ahh reageer retweet
We zijn er bijna geweest dusquote:Op zaterdag 18 juli 2020 18:53 schreef RipCity het volgende:
Saai. Stuur ze gewoon de corona regio’s in en kijk wie er levend overblijft.
Nee, je moet die ouderen in hun comfortzone houden, juist daarom is het zo vermakelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2020 16:33 schreef RipCity het volgende:
Is het eigenlijk niet een idee om dit programma te doen maar dan half jongeren/ half senioren? Om die wisselwerking tussen 2 generaties te zien ook en dat levert ook weer nieuwe dynamiek op. Jongeren die mee jeu de boulen en ouderen die misschien mee kunnen doen aan een bonte avond oid..
Ach als er een paar friezen meedoen en ze gaan naar braboland, verstaan ze beide niksquote:Op dinsdag 1 juni 2021 12:16 schreef freaky40 het volgende:
Tja, Nederland. Dat wordt dan toch een stuk minder. Niets is leuker dan stuntelige/koddige ouderen in het buitenland die moeite hebben met de taal en de gewoonte.
OMG OMG OMG daar moet ik bij zijnquote:Op zaterdag 7 augustus 2021 12:33 schreef liesje1979 het volgende:
Dinsdag 10 augustus 2021 20:35 NPO 1
We zijn er bijna @:Dr_Flash
Wel in Nederland helaas maar ongetwijfeld weer leuk
Zin in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nogg 10 jaar liesj0n dan zitten wij er ook in
ommaar even aan te geven dat het niet in scene gezet isquote:
Ze gaan geloof ik eerst naar Lauwersoog. Dat is een half uurtje rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag 3. Er wordt vast weer een kilometer op 18 gereden
Zou tijd worden ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel de Zjeudeboel competitie op komen als een drolletje na de pizza
Klopt, mis ik ook wel. Al was het maar uit nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze bij niemand meer de leeftijd erbij zetten. Alleen in het begon werd even vermeld dat die 2 in dat kleine campertje 85 en 84 zijn.
Bij de rest zit ik steeds te raden hoeveel ouder dan wij ze zijn of dat het zelfs eventueel leeftijdsgenoten zijn.
Jij en Bluezz zijn gewoon nog jonge blommen hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze bij niemand meer de leeftijd erbij zetten. Alleen in het begon werd even vermeld dat die 2 in dat kleine campertje 85 en 84 zijn.
Bij de rest zit ik steeds te raden hoeveel ouder dan wij ze zijn of dat het zelfs eventueel leeftijdsgenoten zijn.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat gelukkig weer helemaal nergens over
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Jij en Bluezz zijn gewoon nog jonge blommen hoor.
Die dingen zijn echt stervensduur en daar heeft de coronacrisis nog even een schep bovenop gedaan, ik las laatst dat er zelfs wachtrijen zijn. Dus nog even geduld en de tweedehands markt wordt er mee overspoeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.
Hoewel mijn zoontje van 39 met zijn vriendin er nu zelf wel eentje heeft aangeschaft.
In het weekend heb je op de Belg vaak urenlang gewoon webcams uit toeristische gebieden, ook topvermaak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:17 schreef Perrin het volgende:
Er zou een aparte TV-zender moeten komen met 24/7 slow-TV.
Wij hebben uitgesteld gekeken en konden dus niet gezellig tussen jouw monologen door meeposten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was weer gezellig zo met jullie vanavond hoor
alleen is het wel HEEL saai dit seizoen…quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Teruggekeken.
Blijft een heerlijk programma
De groep is gemiddeld ouder deze keer krijg ik het idee, misschien omdat ze dicht bij huis blijvenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.
Hoewel mijn zoontje van 39 met zijn vriendin er nu zelf wel eentje heeft aangeschaft.
Vind ik wel meevallen. Nederland wordt wel mooi in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
alleen is het wel HEEL saai dit seizoen…
Als presentatoren van programma's bij een talkshow gaan zitten om er reclame voor te maken betekent het meestal dat de kijkcijfers tot nu toe tegen vielen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martine van Os over het nieuwe seizoen van ‘We zijn er bijna!’
In het tiende seizoen van de televisiehit ‘We zijn er bijna!’ trekt het kamperend gezelschap niet naar het buitenland, maar door de mooiste gebieden van ons eigen Nederland. Presentatrice Martine van Os doet verslag van de avonturen van de groep kampeerders, die op alles tot in de puntjes zijn voorbereid. Koken in de buitenlucht, boottochtjes en het perfect inparkeren van hun campers en caravans: de vakantiegangers draaien er ook dit seizoen hun hand niet voor om. Vanavond schuift Martine aan bij Op1 om te vertellen over deze bijzondere reis op eigen bodem.
https://op1npo.nl/2021/08(...)an-we-zijn-er-bijna/
Kijken dus
Ja zo werkt het dus niet he vriendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben uitgesteld gekeken en konden dus niet gezellig tussen jouw monologen door meeposten.
Zo zal het vanavond ook weer gaan.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zal het vanavond ook weer gaan.
eerst zelf eten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Alles op, ja dat snappen eenden wel.
Moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto's in kostuum LiesjenKaunas #neverforget
Beetje hoog stemmetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kapitein zijn stem is raarGeopereerd misschien
Neef van Frans Bauerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kapitein zijn stem is raarGeopereerd misschien
quote:Martine van Os en de kampeerders maken
geen buitenlandse reis,maar een mooie
tocht door Nederland.
Vlaaien bakken in Maastricht De groep
reist verder van de Veluwe naar Helden
in het noorden van Limburg.Ben en Nel
hebben pech:hun camperbusje begeeft het
onderweg en moet worden weggesleept.De
reparatie is lastig en kost veel tijd.
Het is wennen aan de weersverandering.
Tot nu toe is het on-Hollands prachtig
weer geweest,maar nu klettert dan toch
de regen op de triplex-daken van de
caravans.
Moet je me nog wat vertellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heej in die molen ben ik ook geweest. Inclusief borrel![]()
Jaaa, de snuffel flesjes
Ach jonguh je weet zoveel nog niet van mequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je me nog wat vertellen?Ik weet hier niks van
sorrie mefrauwquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach jonguh je weet zoveel nog niet van me![]()
Ik had boottocht op maat, ik weet niet of het gewone volk die tour ook kan doen
Roemeense mafia leest ook mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef Perrin het volgende:
Waarom zijn die kentekens eigenlijk geblurd?
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etcquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben ze hun zooi nog niet bij elkaar geraapt? PANIEKKKKKKK!
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Komt wel heel dichtbij zo, nog niet in leeftijd maar net nog in zelfde toiletgebouw gaan poepen🤣. Alle plaatsen vlakbij waar wij nu staan.
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etc
helemaal eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.
Verder modulairfan hoor
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand gisteren ‘Het roer om’ gezien? Flashback
bwuuh bwuuh makkelijk achteraf lullenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
Ja, die zag je best aankomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
Vast omdat dat een Brabander isquote:
Owquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast omdat dat een Brabander is
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik durf nooit meer naar Limburg te gaan zonder eerst aan Cat te vragen hoe het allemaal moet
Meer van de worstebroodjes dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast omdat dat een Brabander is
Helden is zelfs Noord Limburg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Meer van de worstebroodjes dus.
Vraag me wel af waarom een camping nemen in midden Limburg en dan op excursie 50km verder naar zuiden. In heuvelland zijn toch ook genoeg campings.
En dit dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze worden wel de provincie doorgejaagd zeg. Lijken wel Amerikanen
Kneuterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kurzus caravanwassen deel 1 tot en met honderdtwaalf
Fotos maken en hier plaatsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef JJ76 het volgende:
Morgen staan hier vast alle pensionados met electrische pindakaas op hun voorruit te smeren.
Ik denk dat hij er nu is. En zij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja"Gauw, spring door het beeld!"
Klopt idd valt net onder noord, foutje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helden is zelfs Noord Limburg.
nou ja toch leuk als je hem dan bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nu is. En zij niet.
Jou ken ik nog niet zo goed dus ik wilde je niet zo affakkelen zoals ik dat bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:19 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Klopt idd valt net onder noord, foutje.
Zal zoeken, maar september arrangementen zijn aangekomen, meer dan helft van veld nu gevuld met echte WZEB-types.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fotos maken en hier plaatsen
Maar verder is ze best lief hoor JJquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jou ken ik nog niet zo goed dus ik wilde je niet zo affakkelen zoals ik dat bijFles
doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |