Ach jonguh je weet zoveel nog niet van mequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je me nog wat vertellen?Ik weet hier niks van
sorrie mefrauwquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach jonguh je weet zoveel nog niet van me![]()
Ik had boottocht op maat, ik weet niet of het gewone volk die tour ook kan doen
Roemeense mafia leest ook mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef Perrin het volgende:
Waarom zijn die kentekens eigenlijk geblurd?
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etcquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben ze hun zooi nog niet bij elkaar geraapt? PANIEKKKKKKK!
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Komt wel heel dichtbij zo, nog niet in leeftijd maar net nog in zelfde toiletgebouw gaan poepen🤣. Alle plaatsen vlakbij waar wij nu staan.
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etc
helemaal eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.
Verder modulairfan hoor
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand gisteren ‘Het roer om’ gezien? Flashback
bwuuh bwuuh makkelijk achteraf lullenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
Ja, die zag je best aankomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |