quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 11:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Zo zal het vanavond ook weer gaan.
eerst zelf eten natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
Alles op, ja dat snappen eenden wel.
Moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Foto's in kostuum LiesjenKaunas #neverforget
Beetje hoog stemmetje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kapitein zijn stem is raarGeopereerd misschien
Neef van Frans Bauerquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Die kapitein zijn stem is raarGeopereerd misschien
quote:Martine van Os en de kampeerders maken
geen buitenlandse reis,maar een mooie
tocht door Nederland.
Vlaaien bakken in Maastricht De groep
reist verder van de Veluwe naar Helden
in het noorden van Limburg.Ben en Nel
hebben pech:hun camperbusje begeeft het
onderweg en moet worden weggesleept.De
reparatie is lastig en kost veel tijd.
Het is wennen aan de weersverandering.
Tot nu toe is het on-Hollands prachtig
weer geweest,maar nu klettert dan toch
de regen op de triplex-daken van de
caravans.
Moet je me nog wat vertellen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Heej in die molen ben ik ook geweest. Inclusief borrel![]()
Jaaa, de snuffel flesjes
Ach jonguh je weet zoveel nog niet van mequote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je me nog wat vertellen?Ik weet hier niks van
sorrie mefrauwquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ach jonguh je weet zoveel nog niet van me![]()
Ik had boottocht op maat, ik weet niet of het gewone volk die tour ook kan doen
Roemeense mafia leest ook mee.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:02 schreef Perrin het volgende:
Waarom zijn die kentekens eigenlijk geblurd?
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etcquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hebben ze hun zooi nog niet bij elkaar geraapt? PANIEKKKKKKK!
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:03 schreef JJ76 het volgende:
Komt wel heel dichtbij zo, nog niet in leeftijd maar net nog in zelfde toiletgebouw gaan poepen🤣. Alle plaatsen vlakbij waar wij nu staan.
Ik wou net zeggen jaquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Loop even door beeld, kun je zwaaien naar ons.
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
moet je gewoon modulair hebben he. Dit voor snel, dit voor drie dagen, dit voor langere tijd etc
helemaal eensquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Of je begint de avond van tevoren al wat bij elkaar te rapen. Ze wisten dat de bus de volgende ochtend werd opgehaald.
Verder modulairfan hoor
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
Iemand gisteren ‘Het roer om’ gezien? Flashback
bwuuh bwuuh makkelijk achteraf lullenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
Ja, die zag je best aankomenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ja zeiden wij net ook al. Al zag die camper er al meteen naar uit dat het fout zou gaan.
Vast omdat dat een Brabander isquote:
Owquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast omdat dat een Brabander is
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
ik durf nooit meer naar Limburg te gaan zonder eerst aan Cat te vragen hoe het allemaal moet
Meer van de worstebroodjes dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vast omdat dat een Brabander is
Helden is zelfs Noord Limburg.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:13 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Meer van de worstebroodjes dus.
Vraag me wel af waarom een camping nemen in midden Limburg en dan op excursie 50km verder naar zuiden. In heuvelland zijn toch ook genoeg campings.
En dit dus.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze worden wel de provincie doorgejaagd zeg. Lijken wel Amerikanen
Kneuterenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Kurzus caravanwassen deel 1 tot en met honderdtwaalf
Fotos maken en hier plaatsenquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef JJ76 het volgende:
Morgen staan hier vast alle pensionados met electrische pindakaas op hun voorruit te smeren.
Ik denk dat hij er nu is. En zij niet.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja"Gauw, spring door het beeld!"
Klopt idd valt net onder noord, foutje.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Helden is zelfs Noord Limburg.
nou ja toch leuk als je hem dan bentquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er nu is. En zij niet.
Jou ken ik nog niet zo goed dus ik wilde je niet zo affakkelen zoals ik dat bijquote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:19 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Klopt idd valt net onder noord, foutje.
Zal zoeken, maar september arrangementen zijn aangekomen, meer dan helft van veld nu gevuld met echte WZEB-types.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Fotos maken en hier plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |