Zin in!quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
nogg 10 jaar liesj0n dan zitten wij er ook in
ommaar even aan te geven dat het niet in scene gezet isquote:
Ze gaan geloof ik eerst naar Lauwersoog. Dat is een half uurtje rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Dag 3. Er wordt vast weer een kilometer op 18 gereden
Zou tijd worden ja.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik voel de Zjeudeboel competitie op komen als een drolletje na de pizza
Klopt, mis ik ook wel. Al was het maar uit nieuwsgierigheidquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze bij niemand meer de leeftijd erbij zetten. Alleen in het begon werd even vermeld dat die 2 in dat kleine campertje 85 en 84 zijn.
Bij de rest zit ik steeds te raden hoeveel ouder dan wij ze zijn of dat het zelfs eventueel leeftijdsgenoten zijn.
Jij en Bluezz zijn gewoon nog jonge blommen hoor.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:05 schreef golfer het volgende:
Jammer dat ze bij niemand meer de leeftijd erbij zetten. Alleen in het begon werd even vermeld dat die 2 in dat kleine campertje 85 en 84 zijn.
Bij de rest zit ik steeds te raden hoeveel ouder dan wij ze zijn of dat het zelfs eventueel leeftijdsgenoten zijn.
Zoals het hoort.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
gaat gelukkig weer helemaal nergens over
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
Jij en Bluezz zijn gewoon nog jonge blommen hoor.
Die dingen zijn echt stervensduur en daar heeft de coronacrisis nog even een schep bovenop gedaan, ik las laatst dat er zelfs wachtrijen zijn. Dus nog even geduld en de tweedehands markt wordt er mee overspoeld.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.
Hoewel mijn zoontje van 39 met zijn vriendin er nu zelf wel eentje heeft aangeschaft.
In het weekend heb je op de Belg vaak urenlang gewoon webcams uit toeristische gebieden, ook topvermaak.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:17 schreef Perrin het volgende:
Er zou een aparte TV-zender moeten komen met 24/7 slow-TV.
Wij hebben uitgesteld gekeken en konden dus niet gezellig tussen jouw monologen door meeposten.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het was weer gezellig zo met jullie vanavond hoor
alleen is het wel HEEL saai dit seizoen…quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:14 schreef SonicVolcano het volgende:
Teruggekeken.
Blijft een heerlijk programma
De groep is gemiddeld ouder deze keer krijg ik het idee, misschien omdat ze dicht bij huis blijvenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We naderen steeds meer de doelgroep van die camperaars. Alleen missen we het geld voor zo'n ding.
Hoewel mijn zoontje van 39 met zijn vriendin er nu zelf wel eentje heeft aangeschaft.
Vind ik wel meevallen. Nederland wordt wel mooi in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
alleen is het wel HEEL saai dit seizoen…
Als presentatoren van programma's bij een talkshow gaan zitten om er reclame voor te maken betekent het meestal dat de kijkcijfers tot nu toe tegen vielen.quote:Op maandag 23 augustus 2021 17:06 schreef ikweethetookniet het volgende:
Martine van Os over het nieuwe seizoen van ‘We zijn er bijna!’
In het tiende seizoen van de televisiehit ‘We zijn er bijna!’ trekt het kamperend gezelschap niet naar het buitenland, maar door de mooiste gebieden van ons eigen Nederland. Presentatrice Martine van Os doet verslag van de avonturen van de groep kampeerders, die op alles tot in de puntjes zijn voorbereid. Koken in de buitenlucht, boottochtjes en het perfect inparkeren van hun campers en caravans: de vakantiegangers draaien er ook dit seizoen hun hand niet voor om. Vanavond schuift Martine aan bij Op1 om te vertellen over deze bijzondere reis op eigen bodem.
https://op1npo.nl/2021/08(...)an-we-zijn-er-bijna/
Kijken dus
Ja zo werkt het dus niet he vriendquote:Op dinsdag 17 augustus 2021 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij hebben uitgesteld gekeken en konden dus niet gezellig tussen jouw monologen door meeposten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |