Daar heb ik anders wel een baan aan te dankenquote:Op maandag 26 augustus 2019 14:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
De verzonnen nep verhaaltjes hier op KLB zijn nog vele malen triester.
Ja man. Lijkt me leuk. NOT.quote:Onlangs ben ik van start gegaan bij BALR. in Utrecht. De afgelopen weken ik heb veel bezoek mogen ontvangen vanuit mijn Linkedin connecties. Zoals jullie weten ontvang ik jullie graag in de winkel waar ik werkzaam ben. Wij heten u dan ook van harte welkom in onze winkel Utrecht Hoog Catharijne. Wij hopen u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn!
Lijkt het jou leuk om langs te komen? Dan zien wij je graag in onze winkel om kennis met ons te maken!
Ook klachtwaardig, dat "merk" Balr. Lege hulzen zijn het. Ze pleuren op een willekeurig kledingstuk die lettercombinatie... gevolgd door een punt en het is opeens keihip en moet 10x zoveel dan normaal kosten. Wie trapt daar toch in? Snap dat echt niet.quote:
Jup, een troep wolven.quote:Op maandag 26 augustus 2019 13:29 schreef nietzman het volgende:
[ afbeelding ]
Van dit soort troep moet ik ook altijd een beetje huilen.
Ik heb het nooit gehad en heb het nu nog steeds niet. Ik wordt dan raar aangekeken maar steeds meer lijk ik de juiste beslissing genomen te hebben.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:08 schreef Nismo91 het volgende:
[..]
Sowieso een grote kontlikkerij dat hele LinkedIn, ik heb het meer om contact te houden met “oude” collega’s.
Maar bleh, eigenlijk moet ik er mee stoppen.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:28 schreef KoningPils het volgende:
Een man vloog in een heteluchtballon boven het land en besefte dat hij verdwaald was. Hij zag beneden een man lopen en daalde tot hij binnengehoorafstand was.
“Neem me niet kwalijk,” riep hij, “Kunt u mij misschien helpen? Ik heb mijn vriend beloofd hem een half uur geleden ergens te ontmoeten, maar ik weet niet waar ik ben?”
De man beneden antwoordde: “Ja. U bent in een heteluchtballon en zweeft ongeveer 10 meter boven de grond. U bevindt zich tussen de 40 en 42 graden noorderbreedte en tussen de 58 en 60 graden westerlengte.”
“U bent zeker een Systeem Beheerder.” Zei de man in de heteluchtballon.
“Inderdaad” zei de ander, “maar hoe weet u dat?”
“Nou”, zei de man in de ballon: “alles wat u zegt is technisch gesproken juist, maar ik heb helemaal niets aan die informatie. En al met al ben ik nog steeds verdwaald.”
De man op de grond zei: “U bent zeker manager?”
“Dat klopt”, zei de man in de ballon: “maar hoe weet u dat?”
“Eenvoudig. U heeft geen idee waar u bent. U weet al helemaal niet waar u naartoe gaat. U heeft iets beloofd terwijl u geen idee heeft hoe u die belofte moet waarmaken, en u verwacht dat ik uw probleem oplos. U verkeert nog steeds in dezelfde positie als voor wij elkaar ontmoetten, maar op een of andere manier is het nu ineens mijn schuld.”
quote:
Idd, sinds dat je meldingen krijgt van iemands verjaardag ben ik gestopt het actief te gebruiken. Het zakelijk gaat er steeds meer af. Laat dan maar. 1 Facebook is wel meer dan genoeg.quote:Op maandag 26 augustus 2019 11:27 schreef Flippiee het volgende:
LinkedIn lijkt wat dat betreft steeds meer op Facebook
quote:Het zou je zoon of dochter maar wezen..
Woensdagavond, 17:45 het is regenachtig en ik ben op weg naar huis. De druppels van de regen op de voorruit, de koplampen van de tegenliggers reflecteren en geven een verspreid tegenlicht. Op een afstand van 6.5 km, waarvan een deel buiten de bebouwde kom en de rest binnen, tel ik 17 fietsers (!) zonder licht. Meestal jong volwassen en zelfverzekerd rijden ze op de weg al dan niet met oordopjes in of een toestel in de hand..
Vanuit het niets schiet een fietser zonder licht voor mijn auto langs en met mijn hart in de keel hang ik in de gordel. Nu rijd ik in een auto die mij gelukkig tijdig waarschuwt en zelfstandig remt en die de fietser zonder licht eerder opmerkt dan dat ik ze zie. De persoon in kwestie kijkt me verstoord aan en fietst verder.
Beste mensen, het kan toch niet zo zijn dat door zo'n lullige situatie vanavond de collega's van de politie aan de deur staan en melden dat je zoon of dochter een ongeluk heeft gehad..
Doe me een plezier en controleer vanavond even de verlichting van uw kind. Loop daarna even langs hun kamer en geef ze een knuffel, zoen of aai over hun bol.
Hashtag innovatie , hashtag collaboration!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:42 schreef _martijn_ het volgende:
Goed initiatief, dit topic
Heel inspirerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |