abonnement Unibet Coolblue
pi_188628628
Voor de familie slachtoffer zal het volgens mij wel moeilijk verkropbaar zijn dat de 'verdachten' zo snel al weer vrij rondlopen...

Had dat nou niet anders gekund of gemoeten?
pi_188628632
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:17 schreef r_one het volgende:

[..]

Klopt. Maar stel je je daar niet al teveel van voor; áls er al wat over naar buiten wordt gebracht ("In het belang van het onderzoek .... bladiebladiebla").
Denk dat we wel te horen krijgen waaraan de man echt is overleden.
pi_188628640
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:20 schreef Bocaj het volgende:
Voor de familie slachtoffer zal het volgens mij wel moeilijk verkropbaar zijn dat de 'verdachten' zo snel al weer vrij rondlopen...

Had dat nou niet anders gekund?
Ben bang van niet. Dood door schuld is an sich niet genoeg reden om iemand nog langer in voorarrest te houden (zware mishandeling met de dood tot gevolg was dat wel; en doodslag helemáál).
pi_188628647
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:21 schreef vencodark het volgende:

[..]

Denk dat we wel te horen krijgen waaraan de man echt is overleden.
Denk dat we hooguit te horen krijgen waaraan de man niet is overleden. Het OM moet behoorlijk op eieren lopen.
pi_188628652
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Ben bang van niet. Dood door schuld is an sich niet genoeg reden om iemand nog langer in voorarrest te houden (zware mishandeling met de dood tot gevolg was dat wel; en doodslag helemáál).
Dit.
pi_188628764
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:23 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk dat we hooguit te horen krijgen waaraan de man niet is overleden. Het OM moet behoorlijk op eieren lopen.
Ik denk dat het OM sowieso niet heel scheutig zal zijn met informatie zolang de zaak nog op een of andere manier in behandeling is.
pi_188628777
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Ik denk dat het OM sowieso niet heel scheutig zal zijn met informatie zolang de zaak nog op een of andere manier in behandeling is.
Dat zeg ik :Y
  maandag 26 augustus 2019 @ 07:45:39 #158
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_188628780
quote:
7s.gif Op zondag 25 augustus 2019 23:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey MikeyMo, lang niet gezien op FOK! :)
Ik post doorgaans in KPD en in de film topics :D

Ik was wel benieuwd naar de visie op dit hele verhaal hier, want op Facebook is het gros nog net niet de koningin aan het aanschrijven voor een lintje voor deze "helden"

[ Bericht 0% gewijzigd door MikeyMo op 26-08-2019 07:57:02 ]
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_188628786
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:45 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik post doorgaans in KPD en in de film topics :D

Ik was wel benieuwd naar de visie op dit hele verhaal hier, want op FB is het gros nog net niet de koningin aan het aanschrijven voor een lintje voor deze "helden"
FB? :?

Lama, ik las FeedBack en dacht dat je de FrontPage bedoelde ...
pi_188628787
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:45 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik post doorgaans in KPD en in de film topics :D

Ik was wel benieuwd naar de visie op dit hele verhaal hier, want op FB is het gros nog net niet de koningin aan het aanschrijven voor een lintje voor deze "helden"
Las ik ook ja... Wat een hoop hopeloze mensen heb je toch. En het worden er steeds meer.
  maandag 26 augustus 2019 @ 07:48:57 #161
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_188628796
Best kans dat hij met 5 man op zich geen lucht heeft weten te krijgen en is gestikt. Dat zie je natuurlijk niet direct aan de buitenkant.
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_188628839
Ik vraag me af of we ooit duidelijkheid krijgen over dit voorval. Zolang de politie niet kan zeggen of het hier echt om een zedenmisdrijf ging (uit "privacy" overwegingen of omdat ze het zelf ook niet weten), blijft het het woord van die vijf mannen tegen het woord van de familie/collega's van het slachtoffer.
  maandag 26 augustus 2019 @ 07:57:21 #163
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_188628847
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:46 schreef r_one het volgende:

[..]

FB? :?

Lama, ik las FeedBack en dacht dat je de FrontPage bedoelde ...
Ik heb er maar even Facebook van gemaakt ;)
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_188628849
Vanavond in Jinkek: Rodney, Delano, Wesley, Jayden en Henk over een tumultueus weekend waarin ze met z'n vijven op een doofstomme man gingen zitten met de dood tot gevolg en hoe ze vanochtend, na een heldenontvangst in de wijk, alweer in de voortuin zaten met een doos Schultenbräu.

15.gif³
pi_188628855
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:57 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik heb er maar even Facebook van gemaakt ;)
Linkje naar de FB-draad? :P
pi_188628902
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:57 schreef Rectum het volgende:
Vanavond in Jinkek: Rodney, Delano, Wesley, Jayden en Henk over een tumultueus weekend waarin ze met z'n vijven op een doofstomme man gingen zitten met de dood tot gevolg en hoe ze vanochtend, na een heldenontvangst in de wijk, alweer in de voortuin zaten met een doos Schultenbräu.

[ afbeelding
Met op de tribune wat van dat FB-klapvee die even komen vertellen wat voor gore pedo die stratenmaker wel niet was .... geen medelijden want van kinderen blijf je af .... had die vuile kleuterneucker maar niet met z’n mobieltje in hun speeltuintje moeten klooien .... hij had er sowieso niks te zoeken, toch? Nou dan .....
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:08:25 #167
80382 manny
30 is best veel
pi_188628903
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:10 schreef r_one het volgende:

[..]

Ze zijn ook nog nergens mee weggekomen, behalve de verdenking van zware mishandeling (met de dood tot gevolg). Ze blijven echter verdachte, vooralsnog. Dood door schuld is nog helemaal niet uitgesloten, er valt hun nog genoeg te verwijten.

Enige gevolgtrekking is dat ze het onderzoek in vrijheid mogen afwachten; niet meer, niet minder.
precies. laat de politie gewoon zijn werk doen. speculeren heeft niet zo veel zin.

we weten het immers niet.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_188628931
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:48 schreef MikeyMo het volgende:
Best kans dat hij met 5 man op zich geen lucht heeft weten te krijgen en is gestikt. Dat zie je natuurlijk niet direct aan de buitenkant.
Dat is juist extreem makkelijk om te zien.
pi_188628941
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:45 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Ik post doorgaans in KPD en in de film topics :D

Ik was wel benieuwd naar de visie op dit hele verhaal hier, want op Facebook is het gros nog net niet de koningin aan het aanschrijven voor een lintje voor deze "helden"
We hebben al jaren een Koning.
pi_188628945
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:11 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Dat is juist extreem makkelijk om te zien.
Zo’n rode waas verblindt behoorlijk hoor :N
pi_188628950
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:20 schreef Bocaj het volgende:
Voor de familie slachtoffer zal het volgens mij wel moeilijk verkropbaar zijn dat de 'verdachten' zo snel al weer vrij rondlopen...

Had dat nou niet anders gekund of gemoeten?
Tsjah, misschien valt hen weinig te verwijten. Voor de familie van deze 5 mensen zal het volgens mij wel moeilijk verkropbaar zijn dat ze onschuldig vastgehouden zouden worden...
pi_188628956
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Zo’n rode waas verblindt behoorlijk hoor :N
Hadden de politie en onderzoekers een rode waas toen ze de overledene onderzochten? Waarom?
pi_188628975
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:57 schreef Rectum het volgende:
Vanavond in Jinkek: Rodney, Delano, Wesley, Jayden en Henk Mohammed, Ali, Abdel, Mohammed en Mustapha over een tumultueus weekend waarin ze met z'n vijven op een doofstomme man gingen zitten met de dood tot gevolg en hoe ze vanochtend, na een heldenontvangst in de wijk, alweer in de voortuin zaten met een doos Schultenbräu.

[ afbeelding
pi_188628987
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:15 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Hadden de politie en onderzoekers een rode waas toen ze de overledene onderzochten? Waarom?
Ik denk niet dat MM aan politie en onderzoekers dacht als observator van het stikken van iemand.
pi_188629000
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2019 07:57 schreef Rectum het volgende:
Vanavond in Jinkek: Rodney, Delano, Wesley, Jayden en Henk over een tumultueus weekend waarin ze met z'n vijven op een doofstomme man gingen zitten met de dood tot gevolg en hoe ze vanochtend, na een heldenontvangst in de wijk, alweer in de voortuin zaten met een doos Schultenbräu.

[ afbeelding
Hey BansheeRectum
pi_188629115
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 06:38 schreef tesssssssss het volgende:
Maar dan weet ik nog niet wie dat kindje onzedelijk heeft betast, want ik geloof niet dat die mannen voor niks zo doordraaien.
Als dat al gebeurd is. Er is "een" kind dat "iets" gezien heeft en "iets" gezegd heeft. Verder nog niets concreets.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_188629220
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:39 schreef Aether het volgende:

[..]

Als dat al gebeurd is. Er is "een" kind dat "iets" gezien heeft en "iets" gezegd heeft. Verder nog niets concreets.
En een heleboel tegenstrijdige getuigenverklaringen. En het slachtoffer was en doof en kon slecht/niet praten en zich derhalve niet verbaal verdedigen toen die 5 verhaal kwamen halen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188629259
Al heeft hij wel hartstikke fout gezeten met het meisje, de mannen hebben het 1 en ander toch verkeerd aangepakt. Dát ze hem pakten en wilden aanhouden (de politie was immers gebeld), is 1 ding en valt best voor te pleiten.
Maar hóe dat is gebeurt, klopt van geen kanten.
Dat die man moeite had met communiceren heeft in ieder geval niet geholpen. :N
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:58:25 #179
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_188629277
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 22:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]

De politie vindt, naar eigen verklaring, vijf man boven op een lijk.

Hoeveel meer informatie heb je nog nodig.
Meer dan dit. Uit het politieonderzoek is nu ook gebleken dat de man niet is mishandeld. Of dat waar is, is ook nog de vraag.

Maar alle conclusies hier dat 5 'tokkies' een man hebben 'vermoord' waren ook wat voorbarig, vind je niet?
  maandag 26 augustus 2019 @ 08:58:57 #180
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_188629281
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:56 schreef vencodark het volgende:
Al heeft hij wel hartstikke fout gezeten met het meisje, de mannen hebben het 1 en ander toch verkeerd aangepakt. Dát ze hem pakten en wilden aanhouden (de politie was immers gebeld), is 1 ding en valt best voor te pleiten.
Maar hóe dat is gebeurt, klopt van geen kanten.
Dat die man moeite had met communiceren heeft in ieder geval niet geholpen. :N
Het is maar de vraag of hij fout heeft gezeten..
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_188629302
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Het is maar de vraag of hij fout heeft gezeten..
Dat ook zeker.
pi_188629313
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:58 schreef Repentless het volgende:

[..]

Meer dan dit. Uit het politieonderzoek is nu ook gebleken dat de man niet is mishandeld. Of dat waar is, is ook nog de vraag.

Maar alle conclusies hier dat 5 'tokkies' een man hebben 'vermoord' waren ook wat voorbarig, vind je niet?
In die zin ben ik ‘blij’ dat de man niet door 5 personen zodanig in elkaar gebeukt is dat hij daaraan is overleden. Dat zou wel heel barbaars zijn.
pi_188629320
Bijzondere plottwist in ieder geval, benieuwd hoe het verhaal nou echt verlopen is uiteindelijk.
٩๏̯͡๏)۶
pi_188629377
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:15:19 #185
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_188629415
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat ook zeker.
Is hij nou hartstikke fout of niet? :').
And so is the past
pi_188629454
Michael P. was ook hovenier. En in de gemeentelijke groenvoorziening in mijn woonplaats zie ik ook genoeg rare gasten met zedenverleden rondlopen.

Zegt niks over deze man maar zet me wel aan het denken.
pi_188629457
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2019 21:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nee, dat is in de media zo gemeld.
Nee hoor, dat met zijn vijven in elkaar slaan heb je helemaal zelf verzonnen, om vervolgens je eigen verzinsel voor feit aan te zien. Dat is best ernstig.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_188629471
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:15 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Is hij nou hartstikke fout of niet? :').
Ik zei: al heeft hij fout gezeten...
Dus ik ga er ook niet vanuit dat dit is gebeurt.

De aanpak van die mannen bleek sowieso te extreem.
pi_188629491
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
Ik ga nooit Cluedo spelen tegen jou! (of is dit echt de officiële lezing tot dusverre)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  maandag 26 augustus 2019 @ 09:25:11 #190
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188629518
"we hebben per ongeluk je zoon vermoord" hoe ga je dat die vader uitleggen :')
Een mens is best wel taai, een leven beindig je niet zomaar even zonder dat je het in de gaten hebt.
pi_188629537
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
Ik heb het idee (gewoon mijn gut feeling) dat dit uiteindelijk wel eens zou kunnen zijn hoe het ongeveer gegaan is.
Zeer triest hoe dan ook.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_188629552
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:25 schreef Woelwater het volgende:
"we hebben per ongeluk je zoon vermoord" hoe ga je dat die vader uitleggen :')
Een mens is best wel taai, een leven beindig je niet zomaar even zonder dat je het in de gaten hebt.
Hadden die collega’s nou vertelt dat het best een flinke kerel was?
In dat geval is een flinke (gezonde?) kerel van 32 niet ineens dood.

Ik blijf erbij: die man is (al dan niet terecht) op de grond gewerkt en men is er met een te groot gewicht (in totaal) bovenop gaan zitten.
Als die kerel echt zo’n bonk was, dachten de daders dit wel nodig te vinden.

Geen mishandeling met grof geweld en de verhalen van de daders sluiten op elkaar. En eventueel die van getuigen.
pi_188629566
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
Hoe is dat eventuele lage IQ relevant in dit verhaal?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188629605
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:30 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Hoe is dat eventuele lage IQ relevant in dit verhaal?
Kan zich niet goed verwoorden, uberhaupt al niet omdat hij doofstom is. Verder zou dit niet veel uit maken misschien dat hij wat enger overkomt omdat hij niet goed praat, zich verwoord, uitstraling.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_188629666
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
Mijn zusje is als kind zijnde ook eens een winkel ingerend met dr vriendin omdat er een jongen met down syndroom rondfietste die ze super eng vonden. Moest mijn vader ze op komen halen. Ik kan me inderdaad goed voorstellen dat wanneer het tokkie achtige figuren zijn die niet verder nadenken die knul meteen zouden aanvallen en pedofiel roepen enz. Triest verhaal.

Kinderen kunnen alles wat anders is als eng interpreteren mijn vrouw was als kind bijvoorbeeld bang voor kleine mensen (midgets)...
Land of the free. Home of the brave.
pi_188629860
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 08:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Ik denk niet dat MM aan politie en onderzoekers dacht als observator van het stikken van iemand.
Ik denk van wel.
  maandag 26 augustus 2019 @ 10:00:24 #197
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_188629884
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:28 schreef vencodark het volgende:
Als die kerel echt zo’n bonk was, dachten de daders dit wel nodig te vinden.
Was misschien ook wel nodig om hem in bedwang te houden. Heb zelf ervaren hoe het is om ten onrechte vastgehouden te worden met drie agenten bovenop me, dan komt er ook een stoot adrenaline vrij.
Diezelfde emotie zag je ook bij de onschuldige Ernest Louwes toen hem ten onrechte een straf was opgelegd in de Deventer moordzaak en zich verzette tegen het worden afgevoerd.
pi_188630005
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
pi_188630020
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:12 schreef Craptacular het volgende:
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
Nee dat ze niet verantwoordelijk zijn staat er niet. Ze zijn op vrije voeten omdat waarschijnlijk van opzet geen sprake was. Dat is wat anders. Ze blijven overigens wel verdachten.
pi_188630043
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:12 schreef Craptacular het volgende:
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
Soo hee, jij leest ook alleen maar wat je graag wilt lezen he ...
pi_188630058
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:12 schreef Craptacular het volgende:
5 verdachten zijn inmiddels op vrije voeten aangezien ze het niet aannemelijk is gebleken dat zij verantwoordelijk zijn voor de dood..
Want zonder tussenkomst van die 5 mannen was die man wellicht tóch wel overleden?
Geloof dat jij die verklaring van vrijlating niet begrijpt. :?
pi_188630059
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:58 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Ik denk van wel.
Oke, genoteerd :s)
pi_188630131
Juist ze vermoorden iemand "per ongeluk" politie zegt: "Dag kerels fijne dag verder". :')
pi_188630174
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:27 schreef Craptacular het volgende:
Juist ze vermoorden iemand "per ongeluk" politie zegt: "Dag kerels fijne dag verder". :')
Verdiep je eens een béétje in het strafrecht man, voordat je maar wat roeptoetert.

Of lees het topic :{w

Hier, ik zal je helpen: klikkerdeklik
pi_188630182
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:27 schreef Craptacular het volgende:
Juist ze vermoorden iemand "per ongeluk" politie zegt: "Dag kerels fijne dag verder". :')
Nee dat staat er niet.
pi_188630246
Ze zijn sowieso nog verdachten allemaal.
pi_188630517
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 10:27 schreef Craptacular het volgende:
Juist ze vermoorden iemand "per ongeluk" politie zegt: "Dag kerels fijne dag verder". :')
Nee, kennelijk meent de politie dat er onvoldoende redenen zijn om ze nu nog vast te houden.

Dat is iets anders dan dat ze daarmee ook niet meer vervolgd kunnen worden.
  Spellchecker maandag 26 augustus 2019 @ 11:17:26 #208
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188630653
Ik ben toch wel benieuwd hoe die hun werkdag beleven vandaag.
"Goh Piet, jij woont toch bij die speeltuin in de buurt?"
"Ja. Maar ik was dit weekend niet thuis."
pi_188630685
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:17 schreef maily het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd hoe die hun werkdag beleven vandaag.
"Goh Piet, jij woont toch bij die speeltuin in de buurt?"
"Ja. Maar ik was dit weekend niet thuis."
"Hoe is het verder met kleine Dylano en Milan?"
pi_188630762
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Verhaal tot nu toe (wat mij meest aannemelijk lijkt)....

Doofstomme man, groot van postuur gaat Motor GP kijken bij een vriend. Meneer heeft wellicht laag IQ (is aanname - hij is hovenier)

Vriend is nog niet thuis en hij besluit even te wachten in naastgelegen speeltuintje

Hij kan niet bellen naar vriend (hij is doofstom) en wil hem sms sturen

Door de scherpe zon kan moet hij zijn telefoontje wat hoog houden om beeldscherm te kunnen zien.

Kindje ziet dat en hoort man raar brabbelen (hij is doofstom dus praat wat raar en te hard)

Kind is bang rent naar papa en schreeuwt 'Papa papa enge man in speeltuin'. Papa vraagt 'hoezo enge man in speeltuin wat is er dan?'. Kind 'Enge man met telefoon en foto's maken van mij'.

Papa rent met vrienden naar speeltuin. Benaderen dove meneer agressief die zich van de prins geen kwaad weet. Kan niet terugpraten en de woede kookt bij de toegestormde boze mannen die hem wat duwen. Dove meneer is groot en sterk en verweert zich maar de vijf mannen weten (uiteraard) de man met z'n vijven wel op de grond te krijgen en besluiten hem klem te drukken terwijl ondertussen de politie wordt gebeld.

De man zit bekneld en overlijdt aan de beknellingen.
:') :') :')
pi_188630786
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:20 schreef Craptacular het volgende:

[..]

"Hoe is het verder met kleine Dylano en Milan?"
Ja, je kunt die mensen wel afschilderen als tokkies of deze wijk afschilderen als tokkiewijk, maar volgens mij zijn erg veel Nederlanders zo. Zodra er mogelijk sprake is van een seksueel misdrijf tegenover een kind dan is de dood al snel het antwoord valt me op. Overal.
pi_188630811
Zoals dit:

En ook in de éigen buurtapp worden soms meldingen gemaakt, als buurtbewoners een man zien lopen die ze niet herkennen. „Dan is het al gauw: dat is vast een pedo”, zegt een van de vrouwen. Een half jaar geleden gingen er al verhalen over een vermeende kindermisbruiker die soms door de buurt fietste. En zaterdagochtend hadden buurtbewoners de man ook al opgemerkt in het speeltuintje. „Mijn kinderen hadden hem ook gezien.”

Ik las laatst een verhaal in de Volkskrant dat die groepsapps in wijken vaak voorkomen - soms met hele vervelende gevolgen, namelijk dat je dus voor pedo of dief wordt aangezien terwijl je bij een vriend op bezoek gaat ofzo.
pi_188630869
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zoals dit:

En ook in de éigen buurtapp worden soms meldingen gemaakt, als buurtbewoners een man zien lopen die ze niet herkennen. „Dan is het al gauw: dat is vast een pedo”, zegt een van de vrouwen. Een half jaar geleden gingen er al verhalen over een vermeende kindermisbruiker die soms door de buurt fietste. En zaterdagochtend hadden buurtbewoners de man ook al opgemerkt in het speeltuintje. „Mijn kinderen hadden hem ook gezien.”

Ik las laatst een verhaal in de Volkskrant dat die groepsapps in wijken vaak voorkomen - soms met hele vervelende gevolgen, namelijk dat je dus voor pedo of dief wordt aangezien terwijl je bij een vriend op bezoek gaat ofzo.
Tuurlijk is dat van alle dag. Ook het feit dat elk dorp wel een verhaal heeft dat die en die wel eens een geit geneukt heeft.

Hoe vaak worden er nou echt onterecht mensen in elkaar geslagen door zo'n app? Ze zullen heus niet at random bij een gerucht iemand de hersens inslaan.
pi_188630877
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:28 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
"Hoe is het verder met kleine Dylano en Milan?"
Ja, je kunt die mensen wel afschilderen als tokkies of deze wijk afschilderen als tokkiewijk, maar volgens mij zijn erg veel Nederlanders zo. Zodra er mogelijk sprake is van een seksueel misdrijf tegenover een kind dan is de dood al snel het antwoord valt me op. Overal.
Dat is algemeen bekend. Pedo's hebben in het gevang ook geen beste tijd. En terecht. :)
pi_188630919
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:35 schreef meneertje1972 het volgende:

[..]

Kan zich niet goed verwoorden, uberhaupt al niet omdat hij doofstom is. Verder zou dit niet veel uit maken misschien dat hij wat enger overkomt omdat hij niet goed praat, zich verwoord, uitstraling.
Waarom gebruik je steeds het woord doofstom?

Ik ben zelf doof en ik heb een hekel aan mensen die steeds het woord doofstom gebruiken. Vroeger , dan hebben we het over 300 jaar geleden, werd dit woord gebruikt. Dat kwam vooral omdat niemand begreep hoe je met doven moest communiceren. Nu zijn er doven die zelfs een universitaire graad behaald hebben.

Zeg jij weleens tegen een negroide persoon: nikker?
Nee hé .... nou voor ons doven heeft het woord doofstom dezelfde impact als nikker.

Dat de media het doen, wilt niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij moet juist boven staan.

Bij voorbaat dank.
pi_188630954
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:35 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat van alle dag. Ook het feit dat elk dorp wel een verhaal heeft dat die en die wel eens een geit geneukt heeft.

Hoe vaak worden er nou echt onterecht mensen in elkaar geslagen door zo'n app? Ze zullen heus niet at random bij een gerucht iemand de hersens inslaan.
Waar gaat het heen dat je als onbekende in zo’n buurtje loopt en je vervolgens heel snel als dief of pedo wordt bestempeld? En dat is dan toch een landelijke trend.. Ik vind dat toch wel bizar.
pi_188631001
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:38 schreef Attitude het volgende:

Zeg jij weleens tegen een negroide persoon: nikker?
Nee hé .... nou voor ons doven heeft het woord doofstom dezelfde impact als nikker.

Je weet dat nikker vanuit slavernij komt? Ga je die vergelijking serieus maken? :D :')
  Spellchecker maandag 26 augustus 2019 @ 11:51:23 #218
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188631114
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:38 schreef Attitude het volgende:

[..]

Waarom gebruik je steeds het woord doofstom?

Ik ben zelf doof en ik heb een hekel aan mensen die steeds het woord doofstom gebruiken. Vroeger , dan hebben we het over 300 jaar geleden, werd dit woord gebruikt. Dat kwam vooral omdat niemand begreep hoe je met doven moest communiceren. Nu zijn er doven die zelfs een universitaire graad behaald hebben.

Zeg jij weleens tegen een negroide persoon: nikker?
Nee hé .... nou voor ons doven heeft het woord doofstom dezelfde impact als nikker.

Dat de media het doen, wilt niet zeggen dat jij dat ook moet doen. Jij moet juist boven staan.

Bij voorbaat dank.
"Stom" in doofstom betekent dat iemand niet kan praten (en doof is). Niet dat die iemand dan raar is.
Vervelend dat jij je dan "uitgescholden" voelt.
pi_188631122
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Je weet dat nikker vanuit slavernij komt? Ga je die vergelijking serieus maken? :D :')
Ben jij doof? Nee. dan weet jij niet hoe het voelt dat mensen doofstom tegen je zeggen. Jij weet duidelijk niet wat die impact heeft op ons ( de doven ) . Het is een belediging voor ons, dat wij ondanks alle opleidingen die we genoten hebben nog steeds doofstom worden genoemd. Zoals jij niet weet wat wij allemaal mee moeten maken heb jij eigenlijk niets hierover te zeggen. Je mag blij zijn dat je niet doof bent en dat jouw kinderen dat ook niet zijn.

Mensen denken dat het woord doofstom wel meevalt maar dat is het niet! Het lijkt dan of we gefaald hebben. Dus gebruik ik hier het woord nikker zodat jullie mensen ( horende mensen ) het misschien dan eindelijk snappen hoe verkeerd het gebruik van het woord doofstom is.
pi_188631138
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Zoals dit:

En ook in de éigen buurtapp worden soms meldingen gemaakt, als buurtbewoners een man zien lopen die ze niet herkennen. „Dan is het al gauw: dat is vast een pedo”, zegt een van de vrouwen. Een half jaar geleden gingen er al verhalen over een vermeende kindermisbruiker die soms door de buurt fietste. En zaterdagochtend hadden buurtbewoners de man ook al opgemerkt in het speeltuintje. „Mijn kinderen hadden hem ook gezien.”

Ik las laatst een verhaal in de Volkskrant dat die groepsapps in wijken vaak voorkomen - soms met hele vervelende gevolgen, namelijk dat je dus voor pedo of dief wordt aangezien terwijl je bij een vriend op bezoek gaat ofzo.
Wij hadden in mijn vorige woonplaats zo’n app en dat echt doorlopend misverstand op misverstand: “verdacht persoon gesignaleerd in wit busje, rijdt al een poos door de wijk en stopt steeds”.
Bleek dan de nieuwe pakketbezorger...

Of “verdacht persoon op de hoek van de straat, staat al even op dezelfde plek met iets wat lijkt op een laptop/camera-tas”.
Was dan een buurman die stond te wachten op een lift... :X

Ik kan me dus zomaar voorstellen dat er types zijn die meteen actie ondernemen als er zulke berichten langskomen en dat het dan, om niks, wel eens conflicten oplevert ja..
pi_188631148
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 09:23 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Ik ga nooit Cluedo spelen tegen jou! (of is dit echt de officiële lezing tot dusverre)
Het verhaal wat zijn collega's denken dat er gebeurd is:
https://www.ad.nl/binnenl(...)edendelict~a3801e12/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_188631156
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:51 schreef maily het volgende:

[..]

"Stom" in doofstom betekent dat iemand niet kan praten (en doof is). Niet dat die iemand dan raar is.
Vervelend dat jij je dan "uitgescholden" voelt.
Alleen door mensen die dit zeggen blijft het woord doofstom in stand. Het punt is ook dat horenden mensen alle doven over 1 kam scheren, dit maak ik maar al te vaak mee. Dus word ik ook voor doofstom aangekeken. Dat is irritant.

Ik zeg ook niet over een horende die minder slim is dat die een mongool is of een achterlijk. We zijn allemaal mensen. En het woord doofstom helpt daar niet bij. Ik kan het niet anders dan dit zeggen, je begrijpt het alleen als je zelf doof bent.
pi_188631158
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:51 schreef Attitude het volgende:

[..]

Ben jij doof? Nee. dan weet jij niet hoe het voelt dat mensen doofstom tegen je zeggen. Jij weet duidelijk niet wat die impact heeft op ons ( de doven ) . Het is een belediging voor ons, dat wij ondanks alle opleidingen die we genoten hebben nog steeds doofstom worden genoemd. Zoals jij niet weet wat wij allemaal mee moeten maken heb jij eigenlijk niets hierover te zeggen. Je mag blij zijn dat je niet doof bent en dat jouw kinderen dat ook niet zijn.

Mensen denken dat het woord doofstom wel meevalt maar dat is het niet! Het lijkt dan of we gefaald hebben. Dus gebruik ik hier het woord nikker zodat jullie mensen ( horende mensen ) het misschien dan eindelijk snappen hoe verkeerd het gebruik van het woord doofstom is.
Maar je bent doof toch? Dan hoor je dat toch helemaal niet? Wel zo hendig :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188631165
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Maar je bent doof toch? Dan hoor je dat toch helemaal niet? Wel zo hendig :)
je weet dat we kunnen liplezen?
pi_188631189
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 11:54 schreef Attitude het volgende:

[..]

je weet dat we kunnen liplezen?
Oh, oke. Stom van me.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')